Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Sterre 26-11-2021

Een dyson airwrap bestelt met extra long barrels. De barrels netjes 2 dagen later ontvangen... van het apparaat zelf niks gehoord. Na 1 week contact gehad met de klantenservice, ''ja je bestelling zou morgen moeten komen''. De volgende dag niks binnen. Nog een week afgewacht, weer contact met de klantenservice, doorgestuurd naar postnl want Dyson kon zelf ook niks zien in het systeem. Postnl kon er ook niks van zeggen omdat ze niks binnen hadden gehad. Na 3 weken nog maar eens contact opgenomen met de melding dat ik de bestelling wil annuleren. Te horen gekregen dat ik een statement moet invullen en dat er dan een onderzoek gestart word. Ik wilde het niet wagen om ze nog een keer dat ding op te laten sturen. Heel erg teleurgesteld over Dyson. Voor 500 euro verwacht ik wel een wat snellere oplossing. Dan verwacht je niet van het kastje naar de muur gestuurd te worden! Kortom ik ga hier niet meer bestellen.
Britty 01-12-2021

Waar een groot bedrijf klein in kan zijn. Ik herken helemaal wat je schrijft. Wat geeft het een ergernis hè? Voor mij nooit meer Dyson.

RobertFox 20-01-2022

Ik heb een klacht ingediend bij de Onlinegeschillenbeslechting Europese Commissie waarbij Dyson aangesloten is! Hier komt de link mocht je dit ook willen doen.

Va 25-11-2021

Hebben nu al een paar keer gebeld voor een garantie artikel.
Worden steeds netjes gehoord en beloofd het op te lossen.
Maar er gebeurt niks.
Erg vervelend.

Rick 21-11-2021

Bijzonder goed product! Eenvoudig in gebruik, licht en een goed design. Erg makkelijk om deze ook als kruimeldief te gebruiken. Wel een extra mondstuk nodig voor de houten vloer. Deze werd kosteloos nageleverd. Goede en snelle klantenservice, ook wel eens goed om te benoemen!

ML 18-11-2021

Had veel verwacht van mijn dyson, helaas valt erg tegen. Voor dat geld mogen ze zich wel schamen om dit dan te leveren.
Het enige voordeel is dat het snoerloos is!
Zuigt slecht en is zo leeg dat het weer aan de oplader moet. Neemt slecht haren en draden op en zand.
1 borstel na twee jaar al kapot en is duur om te vernieuwen.

Geef mij de Miele met snoer maar weer! Ruil hem zo om voor een nieuwe Miele ...WIE????

Michelle 17-11-2021

Een Dyson stofzuiger gekocht en blijkt de batterij niet goed te werken. Klantenservice gebeld en zonder problemen nieuwe batterij gekregen. Dat is top!

Daarna ook een haardroger besteld, na ontvangst dezelfde dag nog aangemeld voor retour. Retourformulier ingevuld en binnen 24 uur zou ik een retourlabel moeten ontvangen om de haardroger terug te sturen, 24 uur later nog geen label ontvangen. Bellen met de klantenservice en die geeft aan dat het erg druk is en vraagt mij nog een dag te wachten. Dag later nog steeds geen retourlabel ontvangen, weer contact opgenomen via whatsapp, maar krijg geen reactie, dus maar weer klantenservice gebeld en die geeft weer aan dat het 5 werkdagen kan duren terwijl er bij het invullen van het formulier echt 24 uur staat!
Nou prima, 5 werkdagen weer voorbij en nog geen label ontvangen. Weer gebeld en gevraagd waar de label blijft en vroeg of het misschien de bedoeling is dat ik de haardroger mag houden (nog niet betaald voor de haardroger). 2 dagen later ontvang ik een e-mail met een zogenaamde label wat ik moet uitprinten. MAAR... het bestand kan niet geopend worden, niet op mijn telefoon, niet op de laptop. Weer maar gemaild met de vraag of de label in pdf formaat gestuurd kan worden, krijg ik als reactie dat er een nieuwe retourlabel is aangevraagd en ik deze zo snel mogelijk zal ontvangen!
Het is nu inmiddels 2 weken geleden dat ik een retourlabel zou moeten ontvangen!! Ik ga geen verdere contact meer opnemen met de klantenservice van Dyson betreft het retoursturen van de haardroger, vind nu wel dat ik meer dan het nodige energie er in heb gestoken om iets te retourneren. Vind zelf dat ik voor al deze moeite de haardroger mag houden zonder te betalen.

Zo jammer dit, was namelijk zeer te spreken over de service betreft de stofzuiger.

slechte klantenservice 11-11-2021

Accu v7 defect. Niet meer voorradig dus wegens geen voorraad mij een V11 beloofd. Dit 2x mondeling en bevestigd per email. nu krijg ik toch een V8 opgestuurd. Op zich natuurlijk mooi maar wel een V11 belooft. geef dan die ene klant het voordeel van de twijfel en geef hem de V11. Erken je fouten.

Sheerwin Ghavam 11-11-2021

Dyson heeft toch erg dure producten, waar je een top service van kan verwachten, niks is minder waar. Producten gaan na 1 jaar kapot, en de service die je van het bedrijf krijgt waar nog garantie op zit is 0.0!

Harun 09-11-2021

Dyson v12 besteld via de eigen website, zou volgende werkdag bezorgd worden. Drie weken verder en heel wat telefoontjes nooit het product mogen ontvangen. Uiteindelijk bestelling geannuleerd en in de winkel gekocht. Wel erg jammer want wilde een cadeau geven maar helaas niet gelukt. Ook de klantenservice was onprofessioneel en we werden niet goed geholpen helaas. Elke keer werd er gezegd dat het product onderweg was.

M. Van Duijl 07-11-2021

Een snoerloze dyson v11 torque drive extra gekocht. Hij zuigt op een houten en laminaat vloer niet goed, blaast en schuift eerder vuil weg. Contact opgenomen met Dyson en deze gaven aan dat voor deze (meest standaard) ondervloer een ander mondstuk beter is.
Had verwacht dat we voor een stofzuiger van 599 euro een complete stofzuiger zouden krijgen die goed zijn werk doet. Als ik dit had geweten had ik zeker voor een ander merk gegaan.
Het snoerloze bevalt wel goed. Ook dat de batterijduur wordt aangegeven is prettig.

Hedwig Hokenson 23-10-2021

In het kort:
Een föhn van 400€ gekocht en wanneer die kapot gaat slechte service
Op 9 oktober klacht ingediend en op 23 oktober nog steeds GEEN nieuwe föhn of geld terug want ze kunnen niet leveren

Lees hieronder de details

Sla Dyson Supersonic maar over!
Nooit kopen want de service is erg slecht.
Mijn föhn ging in de garantie kapot, ik wacht al sinds zaterdag 9 oktober op een oplossing.
Woensdag 13 oktober zou er een nieuwe föhn worden opgestuurd maar tot op heden, 22 oktober, heb ik niet eens de trackingcode ontvangen.
De klantenservice kan de klachten niet aan en verschuilt zich achter dit soort standaard mails

Op woensdag is er als het goed is aan u aangegeven dat als u binnen 5 werkdagen geen trackingcode ontvangt, u weer contact met ons op moet nemen. Ik zie in de mail staan: ¨Het verzoek om omruiling is ingediend bij de Afdeling Administratie. Zodra de Afdeling Administratie de omruiling heeft ingeboekt en UPS een tracking code aan het pakket heeft gekoppeld, zal u een email met de tracking code worden gestuurd en het pakket zal binnen 3-5 werkdagen daarna bij u worden afgeleverd.¨

Zelf een nieuwe kopen en dan de kapotte retourneren en daarvoor geld terug kan ook niet eens

Juist, en daarmee hebben we nu alle gevraagde info ontvangen.
We hopen dat u begrijpt dat wij zorgvuldig met uw contactgegevens moeten omgaan, en daarom strikte regels moeten naleven.
We zien dat de omruiling inderdaad al kon worden goedgekeurd.
Normaalgezien zou de verzending binnen 3 werkdagen na de goedkeuring moeten volgen.
Door een hoger volume dan voorzien hebben wij een vertraging opgelopen. Deze vertraging zorgt er voor dat de omruilingen langer in beslag nemen.
Momenteel verwachten we dat omruilingen ongeveer 10 dagen in beslag nemen.
Het spijt ons voor de vertraging.
We wensen u wel nog een heel prettige zondag verder.

Tien dagen dus misschien kan ik 27 oktober weer föhnen
😱
Britty 01-12-2021

Ik heb exact dezelfde situatie aan de hand. Pure misleiding. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen en zij adviseren me iig een een melding te maken bij de ACM ConsuWijzer i.v.m. misleidende reclame en ook een klacht in te dienen bij de Reclame Code Commissie. Ik ga zelf nog een stap verder door mijn Dyson Fohn terug te sturen en m'n geld terug te vragen. Laten we allemaal een melding en klacht aanmaken dan komt Dyson hier niet mee weg.

patrick de kort 23-10-2021

reeds zes maanden aan het proberen het goede filter te bestellen en het onjuiste filter terug te sturen. vele telefoontjes met goedbedoelende medewerkers: niets wordt waargemaakt. Ellende!
Dyson Benelux 29-11-2021

Dag Patrick, bedankt voor de beoordeling.
Het spijt ons te horen dat u een onjuiste filter hebt ontvangen, uiteraard onze excuses hiervoor.
Indien dit nog niet opgelost is, verzoeken wij u vriendelijk om ons te contacten via Whatsapp.

R. van der Wal 17-10-2021

De chat mogelijkheid op de website is erg onpersoonlijk en kreeg geen antwoord op onze vraag. Verder geeft de site slecht weer wat de luchtreiniger qua oppervlakte aankan. Ook de whatsapp-mogelijkheid laat te wensen over.

Johan K 14-10-2021

Ik heb anno oktober 2021 de Dyson V10 gekocht. Helaas zit de stofzuiger vol met "productlijnen", lijken wel scheuren. Voor 450 euro vindt ik dit erg matig. Door de productlijnen lijkt het vol met scheuren te zitten en is hij erg lelijk.
Ik wacht nog op reactie of ze een andere hebben zonder productlijnen.

Ingrid 12-10-2021

Heb in maart een dyson steelstofzuiger gekocht, rechtstreeks via dyson. Deze ging helaas stuk. Zou een vervangend toestel krijgen. Wacht hier nu al 4 weken op. Slechte service en zit al weken zonder stofzuiger.Vorige stofzuiger was ook een dyson. Heb er 9 jaar gebruik van gemaakt voordat ie stuk ging.

Bibi1976 16-11-2021

Heeft u ondertussen al een andere Dyson? En weet u waar je evt brief via de geschillencommissie naar toe kan sturen

Super winkel 07-10-2021

Snelle levering van onze V10 en toen bijna de garantie voorbij was ging de accu stuk! Accu was niet direct leverbaar en we kregen tot onze blijdschap en verwondering, 10 dagen later een nieuwe stofzuiger toegestuurd! Da's pas service!

Boos 03-10-2021

Ik voel mij zo opgelicht ik heb een Dyson V11 besteld en betaald
Ik hoor niet en op mijn e-mails krijg ik helemaal geen bericht
Dat is zeer onbeschoft. Ik heb al gevraagd of ze mijn geld terug
Willen storten! Dus bij deze stort het terug!

Rene 24-09-2021

Zowel de service als die plastic troep van ze is waardeloos, wanneer je onderdelen nodig hebt krijg je te horen koop maar een nieuwe.

Geke 18-09-2021

Hele slechte service! Na een bestelling van een steelstofzuiger van Dyson, is deze zonder toelichting weer teruggestuurd zonder dat deze ooit is aangekomen. Meerdere keren contact gehad maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd en inmiddels reageren ze nergens meer op. Zelden zo’n slecht service gehad.
Dyson Benelux 21-09-2021

Dag Geke, bedankt voor de beoordeling.
Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet vlot verliep.
Annuleringen kunnen om verscheidene redenen voorvallen.
Mocht u de bestelling toch opnieuw willen plaatsen kan dat via de website. Als u hulp wenst bij het bestellen kunt u ons ook elke dag bereiken via
een van de kanalen die worden vermeld op de onderstaande gelinkte pagina.

Nicky 15-09-2021

Helaas dezelfde negatieve ervaring zoals hieronder beschreven. De klantenservice is bedroevend te noemen. Als je belt dan geven ze aan het door te geven en vervolgens hoor je niks meer, track and trace codes worden niet verstuurd en op mails wordt inhoudelijk niet gereageerd. Meermaals verzocht om mij te bellen, maar dit kan niet. Verzocht om een e-mail adres waar ik mijn ongenoegen kan uiten (klacht), nooit gekregen. Er wordt teleken een omruiling in gang gezet waar ik niet om heb gevraagd en dat als sinds mei! Aangezien de klantenservice niet op een normale manier wil/kan communiceren, dan maar op deze manier. Helaas….

Bibi1976 16-11-2021

Beste , weet u waar je wel een klacht kan indienen? Heb hetzelfde probleem dat op e-mail. Iet wordt gereageerd en via klantenservice steeds hetzelfde te horen krijg.

Dyson Benelux 21-09-2021

Dag Nicky, bedankt voor de beoordeling.
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze diensten. Als u hulp wenst bij het bestellen kunt u ons ook elke dag bereiken via een van de kanalen die worden vermeld op de onderstaande gelinkte pagina.

Chantal Peeters 27-08-2021

Zeer slechte voorraad!
Ik ben al een dikke 3 weken aan het kijken en wachten tot de nieuwe snoerloze v15 met hepa filtratie eens in voorraad komt ,zonder succes .
Als je hier wat over aangeeft moet je maar op de button houd op de hoogte drukken...
Als je dat exclusief bij dyson verkoopt zorg dan voor afdoende voorraad. Echt heel erg slechte service.
En dan vervolgens zie je diezelfde stofzuiger zofenaamd alleen aangeboden door Dyson voor duurder in de verkoop op ebay...
Ik denk dat ik maar gewoon voor een ander merk ga kijken gezien het erop lijkt dat ze niet eens willen verkopen...
Dyson Benelux 22-09-2021

Hallo Chantal,

Graag komen we terug om u een duidelijk antwoord te bieden. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart en dat u al een tijdje wacht op de voorraad van de Dyson V15. Omdat het een nieuw model is, is de verkoop hiervan vlotter verlopen dan dat we hadden verwacht. Omdat het overal in Europa zo snel was uitverkocht, hebben we het niet sneller kunnen aanvullen. Graag onze excuses daarvoor.
Inmiddels is de V15 ruim op voorraad en graag staan we tot uw dienst mocht u hulp nodig hebben met het bestellen.

Dyson Benelux 01-09-2021

Dag Chantal,
Bedankt voor uw review.
Het filter is wasbaar. We nemen dit graag verder met u op om te kijken of we u niet kunnen helpen, aangezien de filter nog niet versleten hoort te zijn.
Het filter voor de V15 Detect complete Extra is hier te bestellen: https://www.dyson.nl/support/journey/spare-details.970013-03.370470-01
Als het filter op dit moment niet in voorraad is, raden we aan zich in te schrijven om een e-mail te ontvangen wanneer u dit weer kunt bestellen.

Mocht u dit verder met ons willen opnemen staan we elke dag voor u klaar om vragen te beantwoorden.

Gastenverblijf 23-08-2021

Na veel problemen gehad te hebben met de Dyson en steeds gaat de deksel van het opvang bakje niet meer open. Accu is zo leeg en intussen op moeten sturen en een nieuw bakje en accu maar weer na een paar weken hetzelfde probleem.

Contact met hen gaat erg moeizaam. Ze zouden je binnen 2 dagen terugbellen maar niet dus. Waar we de Dyson gekocht hebben mailen elke keer naar Dyson maar geen reactie!

De Dyson is nu bijna 2 jaar oud en ik wil nu gewoon een nieuwe! Die dingen zijn hartstikke duur en dan verwacht je toch wat sneller contact en service van en met Dyson.
Dyson Benelux 01-09-2021

Beste klant,

Bedankt om de tijd te nemen een review voor ons achter te laten.

Het spijt ons te horen dat de machine problemen vertoont met het reservoir.

Het is heel opmerkelijk dat de problemen zich blijven voordoen, zelfs na het vervangen van de nodige onderdelen.

We nemen ditdaarom graag verder met u op. Uw machine heeft immers 2 jaar garantie waardoor we waarschijnlijk kosteloos een permanente oplossing kunnen bieden.

We nodigen u dan ook uit om contact met ons op te nemen om deze opgemerkte problemen in meer detail te bespreken.

Neemt u contact met ons op?

Potter 22-08-2021

Maart 2020 een dyson V11absolute gekocht perfect apparaat met veel extra’s
Augustus 2021 opeens hapering stofzuiger gaat aan uit ,aan uit
Diezelfde dag contact gehad met Dyson die makklijk te bereiken zijn ,en daar mijn verhaal gedaan
Probleem was waaarschijnlijk de accu 2dgn later de accu al in huis ,helaas was het probleem niet opgelost
Weer contact gehad met Dyson en binnen no time hebben ze een nieuwe powerunit (stofzuiger) gestuurd
Deze was de volgende dag al binnen en alles doet het weer als een zonnetje
Kortom ik heb goede ervaring met Dyson goed te bereiken ,wordt naar je geluisterd, snelle levering

Hoezo 08-08-2021

Wat een vervelend apparaat na 10 minuten accu al leeg . voor zoveel geld. Nou dan maar liever een snoer eraan dan kan je klus afmaken
Dyson Benelux 09-08-2021

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Al onze snoerloze modellen worden standaard geleverd in de max modus om te tonen wat de maximale kracht is.
In de lagere standen houdt de machine ook nog genoeg zuigkracht over en zal die ook veel langer meegaan.
Indien u dit graag verder met ons opneemt, zijn we elke dag te bereiken voor het geven van persoonlijk advies.

John 04-08-2021

Gemakkelijke stofzuiger, maar ook de 2e accu stopt binnen 3 minuten.
Ik erger me elke dag aan dit dure apparaat.
Nooit meer een Dyson stofzuiger, zeker nu ze alleen rechtstreeks verkopen.
Lekker weer naar de plaatselijke winkelier met directe Service.

Dyson Benelux 07-08-2021

Hallo John, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Als het niet aan de accu ligt dan het vervangen van de mainbody het probleem moeten oplossen. Heeft u hiervoor al contact met ons opgenomen. Er zijn ook winkels waar u onze producten kunt kopen en voor service kunt u ook rechtstreeks bij ons terecht.

Freddy 30-07-2021

Dyson is een mooi systeem. Daarna sta je boven de vuilnisbak en waait alle rotzooi in je gezicht. Doe mij maar een stofzakstofzuiger!
Dyson Benelux 07-08-2021

Bedankt voor uw review Freddy. Het is even de handigheid hier in vinden maar als je het eenmaal doorhebt, is het makkelijk en blijft al het stof in de vuilnisbak. Het zal u vast ook wel moeten lukken.