Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Bart 20-08-2023

Wij hebben een tijd geleden een Dyson V11 gekocht. Nu moest er een onderdeel worden vervangen en nam ik contact op met de klantenservice. Ondanks dat dit buiten de garantietermijn viel, kreeg ik alsnog gratis dit onderdeel opgestuurd. Voor ons is er geen ander merk dan Dyson!

Cp 19-08-2023

Perfecte service buiten garantie toch vervangen ( was een veel voorkomende klacht )

Sem 18-08-2023

De Dyson Klantenservice is superslecht! Ik heb meer dan een maand geleden de Airwrap Complete Long Multistyler geretourneerd en wacht tot op heden nog steeds op mijn terugbetaling! Ik heb meer dan 10 keer contact opgenomen zowel telefonisch als via WhatsApp, maar ze zijn absoluut niet bereikbaar. Heb meerdere urgentieverzoeken achtergelaten, wordt absoluut geen gehoor aan gegeven. Dit is geen manier om met klanten om te gaan! Het is een kwalitatief duur product, maar er is absoluut geen sprake van klantwaarde.

Mel 18-08-2023

Mondstuk van mijn stofzuiger was kapot. De vriendelijke telefoniste heeft mii netjes te woord gestaan en geholpen. Top service!

Aziz issa 14-08-2023

10+ voor jullie top service
Snel en makkelijk
Hier is de klant echt een koning of koningin
Mijn op rechte compliment

Ga zo door

Mir 12-08-2023

3 jaar geleden een dyson fohn gekocht voor €400. Ik merkte toen al dat deze föhn erg kwetsbaar is, waren meerdere storingen, maar afijn, hij bleef het wel doen. Tot een maand geleden gingen ineens de rode lampjes knipperen en deed de föhn niets meer. Opgestuurd voor reparatie, kost je €125! Dit toch maar gedaan omdat het wel een erge dure föhn is om zomaar weg te gooien. Maar helaas kon de föhn niet gerepareerd worden, en dan heb je dus gewoon pech!! Ze willen je tegemoet komen met 25% korting, belachelijk voor zo'n duur apparaat met een levensduur van 3 jaar. Ik heb meerdere keren contact gehad met de helpdesk. De ene toonde begrip en beloofde een nieuwe föhn, terwijl de ander zei "tja dit zijn de regels en voor jou maken we geen uitzondering" Ik werd afgedaan dat ik heel blij moet zijn met 25% korting, want dit deden ze eerder nooit. Ehh ? Moet ik dan het risico nemen om weer die föhn te kopen en vervolgens over 3 jaar weer met hetzelfde probleem te zitten? Nee Dankje. Helaas geen dyson meer voor mij

Anita 12-08-2023

Produkten zijn goed en werken prima. Je word ook erg netjes en snel geholpen met problemen en meestal kosteloos.
Medewerkers erg vriendelijk.

Roy van den Heuvel 11-08-2023

Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice.
Een vervangend onderdeel wordt snel opgestuurd, super!

Pieter 10-08-2023

Drie dagen geleden contact opgenomen met Dyson vanwege een stofzuiger die het heeft begeven ; ik wilde weten wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn en waar ik eventueel een vervangende motor zou kunnen kopen. Via de telefonische klantenservice doorverwezen naar de chat van Dyson Nederland. Ik wacht nog steeds op een reactie.

Fabian 10-08-2023

Dyson is de beste stofzuiger wat ooit ontwikkeld is.
Vanaf dag één super tevreden met mijn V10 Animal.
Ook de service bij Dyson is perfect.
Door de klantenservice ben ik telefonisch zeer goed en snel geholpen. Team Dyson bedankt voor de top service.

Jonk 10-08-2023

Fantastische klantenservice!
Dyson v10 stofzuiger functioneerde niet meer, helaas viel deze buiten de garantieperiode.
Dyson heeft ons onder “goodwill” geholpen door het reserveonderdeel gratis op te sturen.
Heel vriendelijk behandeld door de klantenservice en super meegedacht, ontzettend tevreden!

Lisette Heideman 10-08-2023

Heel erg goed geholpen!! Per whats app seri nummer doorgegeven en datum aankoop en het probleem (de accu) binnen 2 min werd er zonder problemen een nieuwe accu opgestuurd (waarde 100 euro)
Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen!

Patrizia 08-08-2023

Nog nooit zo een slechte onderneming mee gemaakt. Bestel iets en krijg het niet. Contact krijg ik ook niet. Dyson heeft mij veel kopzorgen en 479 euro gekost voor veel ellende en geen product. Dyson nooit iets bestellen of kopen bij dit bedrijf!

Anouk van der Klugt 07-08-2023

Vanaf 9 juli ben ik meermaals met Dyson aan de telefoon en over email contact aan t hebben ivm de aanvraag voor een retourlabel van een Ventilator.
Tot op heden, na 4x email, 5x telefonisch contact (lees 20-30min voordat ik iemand aan de lijn krijg) zou er met hoge urgentie een retourlabel gemaild worden. Nu een maand later nog steeds geen retourlabel. Die ventilator staat dus al ruim een maand met een gigantische doos in onze woonkamer. De gang is te klein voor dit giga ding. Ik ben ondertussen zeer ontstemd over Dyson service. Voorheen een trouwe klant met meerdere producten.. helaas.

Esther 07-08-2023

Schandalig ben 7 weken bezig geweest met mijn föhn opgestuurd ter reparatie drama krijgt geen reactie via de mail niet en telefonisch niet ze zeggen allemaal wat anders en nu na 7 weken krijg ik te horen dat ik geen nieuwe fonh krijg terwijl dat me wel is gezegd telefonisch en via de chat 7 weken voor niks bezig geweest en blij gemaakt voor niks zeer slechte service voor zoon duur apperraat Schandalig koop niks meer van dysun

Dyson 05-08-2023

Na dat ik had gemeld dat de oplader stuk was, kwam de nieuwe oplader er de volgende dag al.
Supper

Jeannet D 04-08-2023

We hadden onderdeel kapot en via Dyson zelf snel geregeld en bezorgd, super!
Eerst via de extra verzekering geprobeerd die we bij aankoop hadden afgesloten, maar dat ging heel omslachtig.

Emmeken 04-08-2023

Heel erg goed geholpen- via whatsapp contact.
Direct contact en direct alles geregeld
Onderdeel was kapot van stofzuiger en kregen gratis een nieuw opgestuurd van Dyson

Vanessa 03-08-2023

Stofzuiger werkt perfect op een harde ondergrond. Een dun kleedje wordt al lastiger en op een tapijt loopt hij geheel vast. Ik vind het jammer dat ze dit niet beter vermelden. Nu moet ik een tweede stofzuiger aanschaffen om mijn kleden mee te stofzuigen.

Kai 03-08-2023

Heel prettig en kundig advies bij de customerservice van Dyson toen ik een probleem had met mijn snoerloze stofzuiger.Goede bereikbare klantenservice,
Zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen

Bibi 03-08-2023

Dure Dyson steelstofzuiger gekocht die binnen 9 maanden al diverse nieuweonderdelen moest hebben. Klantenservice van Dyson is telefonisch erg slecht bereikbaar en op appjes worden standaard-reacties verstuurd. Uiteindelijk een nieuwe stofzuiger toegezegd gekregen waarvan niets schriftelijk is bevestigd. Van zo'n gerenommeerd bedrijf als Dyson hadden wij meer service en betere productkwaliteit verwacht.

A.J.J.Timmermans 03-08-2023

Ik heb melding gemaakt van een probleem over her zuigen met mijn Dyson. Ik heb de motor-unit opgestuurd. Het probleem is verholpen. Ik dank voor de snelle en correcte afhandeling. en over toelichting op de reperatie.

Dianne 01-08-2023

We hebben vorige maand een Dyson 12 aangeschaft. Hiervoor had ik altijd een ander top merk en was ervan overtuigd dat deze niet te overtreffen was. Nou ik ben hier echt van terug gekomen!! Wat een geweldige stofzuiger!! We hebben de stofzuiger bij Dyson gekocht via de webshop en alles is keurig geregeld! 1 van onze onderdelen was al snel beschadigd. Ik heb via de app contact gezocht en de foto's doorgestuurd en we kregen meteen het nieuwe onderdeel opgestuurd! Dat noem ik service!! Geen gedoe, echt top! Heel blij met onze nieuwe stofzuiger!!!!!! Dank!!

Van den berg 01-08-2023

Dyson is duur, dat vinden de meeste mensen, maar de slechte service is/was mij onbekend, zolang je een apparaat aanschaft gaat alles redelijk snel, maar stuur niets terug, want dan moet je erg lang wachten op je geld, voor mij is dyson finito!

Simone 31-07-2023

Onze steelstofzuiger V12 wilde na een jaar veelvuldig en tot volle tevredenheid te zijn gebruikt niet meer aan. Gebeld naar de klantenservice en heel netjes te woord gestaan. Twee dagen later kregen we een nieuw motoronderdeel toegestuurd. Heel goede service en omdat het binnen de garantie viel ook zonder kosten.

Wat ik ook heel netjes vond, was dat de twee jaar garantie op het nieuwe onderdeel al door Dyson was geregeld. Dus we hoefden niet meer te doen.