Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Erwin 24-10-2020

Een dyson v11 voor ruim 600 euro die er na 6 maanden mee stopt. Kan gebeuren maar je verwacht wat service. Vergeet dat maar. Onbereikbaar..reageeet niet op mail..geen enkele communicatie mogelijk. Meer dan slecht

Dag Erwin,

We zijn wel te bereiken. Hier een link met alle kanalen die u kunt gebruiken om met ons te communiceren:

U kunt ons ook een email sturen:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Hetty 13-10-2020

Ik heb op 21-12-2017 een Dyson SV10 Absolute Pro gekocht voor €566,90. Nu al, is mijn accu versleten en moet ik een nieuwe kopen. Heb gebeld met Dyson daar hij daar ook is gekocht, 2x in de wacht, 40 minuten en 25 minuten, de telefonisten en zijn natuurlijk super aardig, er wordt constant gezegd, sorry maar meer kan ik niet voor u doen, dit is het. Accu niet op voorraad wat ik u wel voor kan stellen is een nieuwe Dyson SV10 voor €125,00, ik zeg pardon, u heeft de accu niet op voorraad en dan moet ik €125,00 i.pv. €91,90 betalen. Ik vind dit geen service. Sorry meer kan ik niet voor u doen, het kan wel 2 weken duren eer de accubinnen is.
U kunt zich melden voor de accu, zodra deze op voorraad is krijgt u bericht. Kan ik verder nog iets voor u doen? Sorry, maar hier zakt mijn broek van af, ik zou willen dat déze service van Dyson bij meer mensen binnenkomt, voor ze een Dyson kopen.

Dag Hetty,

We kunnen een machine waarvoor het nodige vervangende onderdeel niet voorradig is een omruiling plannen.

Omdat u dan een volledige nieuwe machine krijgt is de prijs ook hoger wanneer de machine helemaal niet meer binnen garantie is (2jaar)

Een omruiling kost inderdaad 125 Euro.

De batterij van de V8 (die nu tevens weer in voorraad is) kost inderdaad €91,90

Ria 08-10-2020

Dyson airwrap besteld op 18-9 zou 21-9 geleverd worden. Maar er is die dag niets geleverd dacht nog kan wel wat langer duren ff geduld . Eind van de week maar eens bellen. Track en trucs code gehad product was niet mee gegeven aan UPS ze zouden het regelen . Ik hdb ondertussen nog steeds niet gekregen heb verschillende mails gestuurd en via messenger contact gehad. Het is mij nog steeds niet bekend waarom ik het product nog niet heb ontvangen Ik heb echter al wel 499 euro betaald. Als ik vraag om het geld terug te storten wordt er gezegd dat ik geduld moet hebben.
Ik vindt het erg jammer dat dit zo gaat ik heb de airwrap bij vriendin geprobeerd en het is een geweldig product . Jammer dat Dyson de afspraken rond de levering niet nakomt baal hier echt van. Dit verwacht je niet van zon gerenomeerd merk.
Ria

Dag Ria,

Het spijt ons te lezen dat het niet goed liep met de levering van uw apparaat. Graag volgen we dit met u op om te kijken of het uiteindelijk goed is gekomen en of u tevreden bent van het geleverde product.

Zou u ons een email kunnen sturen?

We zijn altijd bereikbaar via:
help@dyson.nl
help@dyson.be

M Maksimović 08-10-2020

Een dyson airwrap voor de verjaardag van mijn vrouw besteld op de site van dyson.nl zelf. Apparaat zou geleverd worden bij een ophaal punt voor de duidelijke reden daar het een verassing is. Inmiddels is het dagen over tijd en nog niet geleverd. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt krijg je te horen dat ze simpelweg niet bereikbaar zijn, je krijgt niemand aan de lijn en de verbinding wordt verbroken. Heb ook geen track and trace mail gehad bedenk ik me nu. Hoe dan Dyson???Wellicht goed om transparantie te verschaffen over jullie achterstand zodat men daar rekening mee kan houden.

Dag M,

Het spijt ons te horen dat u problemen had bij het laten afleveren van uw Dyson.

Normaal gezien is het niet toegestaan de machines zelf bij een ophaalpunt te laten afleveren. Dit is omwille van de waarde van onze machines.

We zouden aanraden in de toekomst het apparaat dan bij een vertrouweling te laten leveren, om de verassing niet prijs te geven bij levering.

Als de machine niet geleverd kan worden door ontbreken aan geautoriseerde ontvanger, zal de verzending geretourneerd worden voor een automatische terugbetaling.

U kunt ons steeds bereiken via email op
help@dyson.nl
help@dyson.be

Joeri 05-10-2020

Al 4 weken bezig een stofzuiger via de dyson site te bestellen. Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice zeer slecht telefonisch te bereiken. Duurt minimaal 25 min voor je iemand aan de telefoon krijgt. Er word geen oplossing geboden. Zeggen telkens dat ze het gaan uitzoeken en er op terug komen. Vervolgens hoor je dagen niks. Soms krijg je een mail zonder ook maar enige oplossing. Ik geef het op. De bank gaat het betaalde geld terughalen. Ik koop een Philips.

Dag Joeri,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet helemaal goed loopt.

Graag volgen we dit met u op indien nodig.

U kunt met ons e-mailen via:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Ollobollo 29-09-2020

Schandalige behandeling door de klantenservice met name ene heer genaamd xxxx. Ik beschik over een "ouder" product en kennelijk ben je dan non importante en tweederangs klant. Ik ben al jaren een trouwe klant van Dyson. Ik heb zelfs meerdere producten. Maar na dit incident peins ik er niet over om nog met dit bedrijf in zee te gaan. Once sold your out! Ik meende dat Dyson een gerenommeerd bedrijf van bepaalde klasse was, althans zo zetten ze zichzelf neer in hun grote reclamecampagne. Duurzaamheid en kwaliteit. En mijns inziens hoort aftersales daar ook bij. Sterker nog dat is tegenwoordig een van de belangrijkste zaken, waarom klanten hun producten bij een bepaald bedrijf aanschaffen. Echter .....als je ziet hoe de klantenservice (xxxx) een e-mail van mij heeft beantwoord, zooo triest. Die mag nog eens een communicatietraining volgen. Deze heer vindt dat hij mij kan aanspreken op het feit dat ik geen begrip en waardering voor zgn. inspanning van Dyson heb. Ter verduidelijking ik heb idd een product uit 2012 (stofzuiger) en het enige dat ik vroeg was of ik een onderdeel (turboborstel) kon nabestellen. Vervolgens krijg ik tijden later een antwoord dat ik dit maar via een 3e partij moet aanschaffen (een of andere vage website). Het triest was dat het door Dyson in hun bericht vermelde referentienummer niet eens te vinden was op deze website. Dus ik stond nog steeds met lege handen en was niet opgeschoten. Dyson antwoordde dat het product niet meer werd gemaakt, dus het was einde oefening, ik moest het zelf maar oplossen. Ik heb vervolgens gemaild naar ze, dat ik dit niet zo netjes vind. Hun antwoord was (tijden later) dat het helaas niet anders was, maar dat ze evt. wel 25% korting konden bieden op een product van de website, maar dan moest ik wel het aankoopbewijs (product is ruim 8 jaar oud...) en het serienummer doorgeven. Ik heb geprobeerd dit te achterhalen op het apparaat, maar het leek nergens te staan op de witte stickertjes op het apparaat. Toen heb ik Dyson klantenservice via twee kanalen benaderd. Via Facebook en e-mail heb ik foto's gestuurd van de witte stickers op het apparaat. Maar ik kreeg steevast dezelfde e-mail via zowel Facebook als de e-mail. Ik moest eerst een serienummer moest doorgeven, voordat ik die 25% korting zou kunnen ontvangen. Na dagen ontmoedigd te zijn, omdat ik het gewoon niet kon vinden heb ik een boze e-mail uitgedaan dat ze me van het kastje naar de muur sturen en niet helpen met het serienummer. Toen kreeg ik na tig keer heen en weer mailen via Facebook een kortingscode gestuurd en ook nog de eerder genoemde weinig klantvriendelijke schandalige e-mail van de medewerker (xxxx), omdat ik volgens hem niet genoeg dankbaarheid zou tonen voor op het feit dat Dyson stelt zich voldoende inspanning te hebben getroost om mij te helpen. Ik zie het als afschepen met een 25% korting op een nieuw aan te schaffen product. (25% die ik pas kreeg nadat ik tig e-mails met gegevens en foto's van mijn product heb gestuurd om te verifiëren of ik wel de echte eigenaar ben..., waar hebben we het over?). Mij bekruipt hier het gevoel dat als je een product hebt gekocht je dan al passé bent. En het enige dat de Dyson klantenservice doet is maar hardop roepen dat ik blij mag zijn met die 25% korting die ik ter coulantie heb gehad (sigaar uit eigen doos, want ik moet uiteindelijk dan honderden euro’s uitgeven voor een nieuwe stofzuiger. Het enige dat de klantenservice doet is afleiding van hun manier van handelen, door kreten als korting en coulantie te roepen. Ik ben zoooo boos en teleurgesteld. Dit had ik niet van Dyson verwacht. Ik verwacht heus niet dat ze mij een nieuw product geven, maar iets meer medewerking en serviceverlening was wel prettig geweest. En dan ook nog eens een klant betichten van gebrek aan begrip en waardering. Bah, jammer, hoor! Ik zal niet zo gauw meer kiezen voor een bedrijf die zo omgaat met loyale klanten, dan ga ik liever naar een concurrent waar ik mij als klant nog koning voel.

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had.

Het is wel zo dat sommige modellen uit productie gehaald worden. We kunnen dus voor zekere machines geen ondersteuning meer aanbieden.

Als we zo'n verouderd model al hadden geregistreerd, of nog kunnen registeren aan de hand van het aankoopbewijs en/of serienummer, kunnen we 25 procent aanbieden op een nieuw vervangend apparaat.

Bill 26-09-2020

Accu zeer snel kapot. Waardeloos. Telefonisch niet bereikbaar. Na 4! Keer mail krijg ik mail die blijkbaar standaard is met een advies over het gebruik van mijn stofzuiger. Ik koop nooit een dyson weer. Hun product was uniek, maar intussen zijn er goedkopere en betere merken. Echt zo waardeloos!
Dyson Benelux 08-11-2020

Bedankt voor uw review, Bill.

Het spijt ons te horen dat u dit zo ervaart.
Voor onze snoerloze modellen met accu bieden we 2 jaar garantie.

Onze machines zijn ook modulair, waardoor men thuis onderdelen makkelijk zelf kan vervangen

Airco Frans 22-09-2020

Op 28-06-20 zakelijk een Dyson V11 Absolute Pro gekocht via CoolBlue voor 799 euro. Op 13-08 gemeld dat het display niet meer werkt. Nu zijn we bijna drie maanden en diverse e-mails verder. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. De stofzuiger zou vervangen worden en aangeleverd via UPS. De werd 's avonds om half 7 aangeboden. Ons bedijf was gesloten en de nieuwe machine retour naar Duitsland... Volgens Coolblue moet ik steeds zelf contact opnemen met Dyson, Echt service zonder glimlach! Ik wil niets meer bij de dozenschuivers van CoolBlue bestellen.
gjan 22-09-2020

Ik ben het met u eens , ze zijn moeilijk bereikbaar , via een bandje krijg je te horen bv om 10.00 , wij zijn gesloten , terwijl zij zeggen van 08.00 tot 20.00 open te zijn , maar als je ze aan de lijn hebt , niets dan lof , de vervangende onderdelen van mijn V10 , waren zo bij mijn thuis , netjes afgeleverd .

Kim 21-09-2020

Apparaat wordt kapot geleverd. Aangemeld voor retourformulier omdat ik het apparaat graag retour wil sturen. Hier wordt niet op gereageerd. Nogmaals retour gemeld. Klantenservice is niet bereikbaar. Adres om het op eigen kosten retour te sturen is ook niet te vinden. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik heb gelukkig nog niet betaald, maar heb mijn betaling via Klarna ook geannuleerd. Bizar dat je op een retourformulier moet wachten.
Dyson Benelux 24-09-2020

Beste klant

Momenteel hebben wij een achterstand. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart. Wij beantwoorden zo snel mogelijk uw mail.
Bedankt voor uw geduld.

Gerard 15-09-2020

Motor van de "onverwoestbare" Dyson is kapot. Typenummer nodig om nieuwe motor te kunnen bestellen. Typenummerplaatje onder de stofzuiger is zodanig geplaatst dat het is weggesleten. Bellen met Dyson; duurt 40 minuten om er door heen te komen. Slechte verbinding (valt steeds weg) met iemand die er totaal geen verstand van heeft. Begint ineens over de barcode op de batterij, terwijl het een gewone stofzuiger is.
Op de motor staan een onderdeelnummer, maar daar kunnen ze niets mee. Waarom zet je het er dan op?
Waardeloze service voor een stofzuiger van € 300

Beste Gerard

Het spijt ons te horen van dit ongemak. Momenteel is het wat drukker aan de lijn, mogelijks dat u daardoor moeilijk binnen geraakt. Wij hebben contact met u opgenomen via mail. Mocht u daarop antwoorden, helpen wij u zo snel mogelijk verder.

Jan 14-09-2020

Hele fijn en goede service van Dyson , probleem met accu , werd prima opgelost , kreeg onder garantie een nieuwe accu .

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met de machine.

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met uw machine.

Marian 13-09-2020

Had ik maar eerder de reviews bekeken. 03-09-20 een storing door gegeven onze Dyson ging stotteren zodra je hem aanzette. Hij zou omgeruild worden voor een nieuwe, zie uw bevestigingsmail. Echter nooit een bevestigingsmail ontvangen en nu een week later krijg ik niemand meer aan de telefoon. Ik heb wel 100 keer gebeld. Je krijgt een bandje dat ze gesloten zijn en de openingstijden zijn van 8 tot 8. Dit bandje hoor je om 9u15 nog. Mailtjes worden niet beantwoord. Nooit meer een Dyson.
Dyson Benelux 14-09-2020

Beste klant

Bedankt voor uw feedback. Momenteel ervaren wij grote volumes. Wij willen ons dan ook excuseren voor het ongemak dat u ervaart. We hebben de omruiling voor u nagekeken en deze ziet er in orde uit. U kan deze verwachten binnen de 5 werkdagen. We houden het voor u mee in de gaten.

Kappertje 12-09-2020

Onmogelijk om op wat voor manier dan ook telefonisch contact te krijgen, ook per mail geprobeerd en exact hetzelfde probleem. Via Messenger is het gelukt maar ik vraag om te bellen omdat ik het niet vertrouw.. ivm bestelling van 3 airwrap’s voor een winkel maar dat is niet mogelijk. Superslecht en arrogantie ten top!

Beste klant

Het spijt ons voor het ongemakt dat u ervaart. Wij hebben in de tussentijd contact met u gehad via mail en hopen dat alles opgelost is nu. Zo niet, dan helpen we u graag verder.

Sophie 11-09-2020

Dyson airwrap besteld, na 4 dagen nogsteeds niet ontvangen terwijl er word aangegeven dat het de volgende werkdag word geleverd. Geen reactie op mails en ook niet telefonisch bereikbaar. Ik heb nu 500 euro betaald voor een product waaraan ik twijfel of hij uberhaubt ooit nog aankomt. Koop aub nooit bij dyson!

Beste Sophie

Het spijt ons voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hebben een kleine achterstand. Ondertussen hebben wij via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Beste Sophie

Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hadden een kleine achterstand. Ondertussen hebben we via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

P 09-09-2020

Alles gaat mis!

Dyson niet bereikbaar via alle kanalen!
Wat doen jullie?

Na online bestelling duurt het weken voor reactie waar product blijft.

Afbestelling komt niet door.

Retour niet bewerkt.

En nu gestalkt over betaling.

Tussendoor Dyson steeds niet bereikbaar.

Handel dit a.u.b. af en stort ons geld terug. Het product heeft al allang retour.

Beste klant

Helaas hebben wij niet genoeg gegevens om u momenteel verder te helpen. Graag vragen we u om contact met ons op te nemen via messenger met de volgende gegevens:
Mailadres en order ID.
Bedankt voor uw bericht.

Angelkop 07-09-2020

De op de site beloofde levertijd werd niet nagekomen. Telefonische navraag bij de help desk over de uitblijvende levering was nagenoeg niet mogelijk. Een half uur wachten op contact met een medewerker. Uiteindelijk werd de bestelde stofzuiger geleverd. Bleek na een half uur defect. Weer pas na een half uur aan de lijn in de wacht gezet te zijn een medewerker aan de lijn. De defecte stofzuiger zou geruild worden. Twee weken later ondanks herhaalde mails en weer langdurig in de wacht gezet te zijn nog steeds geen nieuwe stofzuiger. Weer een uur tevergeefs in de wacht. Geen medewerker bereikt. Uiteindelijk besloten een mail te sturen en van de koop terug te treden. Bij een dergelijk slechte aftersales zie ik bij nader inzien liever af van een aankoop op deze site.

Beste klant
Het spijt ons te horen dat u ervaring bij ons zo verlopen is.
Wij zien dat de machine terug naar ons gestuurd is. U zal spoedig uw refund ontvangen. Mochten wij u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Michiel S 05-09-2020

Voor een apparaat dat gemiddeld 10 x zo duur is als ander, is de service beneden alle peil. Telefoon wordt niet opgenomen, afgelopen week 8 x langdurig geprobeerd!
En op 5 emails wordt afgelopen 3 weken niet gereageerd, om moedeloos van te worden.
Hoe kan dit bedrijf in deze tijd overleven?

Beste Michiel

Onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak dat u hierrond ervaren heeft. Wij hebben u een mail gestuurd in verband met de omruiling.
Mochten wij u nog verder kunnen helpen, horen we het graag.

Carel 01-09-2020

Ik ben vanaf 24 augustus bezig om Dyson te bereiken voor een storing in mijn V11 (hij stopt steeds na een paar seconde, alles al uit elkaar gehaald en filter schoongemaakt). Stofzuiger is uit november 2019, dus garantie Aanmelding voor garantie lukte ook niet, zegt dat hij serienummer niet herkent, terwijl deze heel groot op het apparaat staat. Na meerdere in de wachtstand telefoontjes van ruim een half uur nog steeds geen contact gekregen of werd er direct uitgegooid. Op 3 verschillende mailadressen ook nog geen reactie terug... Dit kan niet in deze tijd. Customer Experience onder nul. Zeer zonde, apparaat deed het perfect voor de storing, echter door GEEN service een duur rot apparaat geworden.....

Ferdinand 27-08-2020

Helaas is mijn Dyson V11 Animal + binnen 3 maand stuk, zou een nieuwe gestuurd worden. Nu 2 weken verder en nog steeds geen nieuwe, inmiddels met een hond hier thuis een puinhoop, morgen nog een keer bellen met het bericht om anders mijn geld terug te storten.

Noodgedwongen dit weekend ergens een andere stofzuiger kopen daar Dyson verwijst naar een fout bij hun administratie. Meer personeel of anders nieuwe nemen een optie?

Helaas is dit een hele slechte zaak om je zonder stofzuiger te laten zitten.
Dyson Benelux 28-08-2020

Goedemiddag Ferdinand, bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons te horen dat de omruiling zo lang op zich laat wachten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en begrijpen wij uw frustratie hieroven.

Na het te hebben nagekeken, zien wij dat de omruiling inmiddels is ingepland voor na het weekend.
Als compensatie hebben wij een extra filter erbij besteld, welke komende week bij u zal worden geleverd.

Wij hopen dat u de machine zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen, en weer met prezier zal kunnen gebruiken.

Bedankt voor uw bericht en wij wensen u een prettig weekend toe!

Jane Crevels 25-08-2020

Had ik de beoordelingen maar eerder gelezen, dacht er niet aan bij deze firma! Helaas ook niets geleverd, wel geld afgeschreven. Mails worden niet beantwoord, chatfunctie doet het niet, telefoon na ongeveer een half uur in de wacht eindelijk beantwoord. 13-8 bestelling, 20/8 pakket zou van Düsseldorf naar Apeldoorn en direct weer retour naar fabriek??? Nooit n pakketdienst gezien, noch een bericht ontvangen. De telefoondienst doet er niets mee, geen nieuwe zending, geld terug: andere afdeling: kan nog wel eens 14 dagen duren MAW: 400 euro één maand “zoek”: op naar de concurrent, en ik raad iedereen af om bij de webshop ooit nog iets te kopen.
Voer voor consumenten programma!

Henk 24-08-2020

Veel slechte reviews gelezen doch ik heb toch een hele andere ervaring met Dyson
In Juli heb ik een Dyson pure cool luchtreiniger besteld en deze had ik binnen een week in huis
Omdat deze goed beviel heb ik op 20 augustus nog een luchtreiniger besteld en deze werd op 24 augustus afgeleverd.
Al met al een prima service

Mischa 22-08-2020

Wel betalen bij Dyson, maar geen product geleverd krijgen:

Ik volg de rest met de negatieve beoordelingen. Dyson heeft niet op tijd geleverd. Op zich is dat niet erg, maar als je dan ook geen tracking code toegestuurd krijgt en de chat en telefonische ondersteuning van Dyson ontbreekt dan sta je er alleen voor. Als je belt dan krijg je via een ‘bandje’ te horen dat als je ondersteuning wenst dat je deze alleen kan krijgen op website van Dyson, daarna wordt de telefonische verbinding verbroken. Op de website van Dyson ontbreekt de knop van de Chat functie. Ook via een Facebook bericht wordt niet gereageerd. Kortom communiceren met Dyson is simpelweg niet mogelijk.

Ik had nooit verwacht dat een vooronderzoek noodzakelijk was om de betrouwbaarheid van Dyson vooraf te valideren.

Hendrik 22-08-2020

Jammer dat een 0 niet mogelijk is om te geven. Mensen zolang je garantie hebt, heb je enige, let op! ENIGE kans dat je geholpen wordt. Een dag eroverheen en je hebt gewoon pech, ze zijn keihard. Het zijn niet de goedkoopste producten en dan verwacht ik wel meer dan 2 jaar garantie, coulance of hulp. In de afgelopen 10 jaren 3 stofzuigers gekocht waarvan 2 draadloos. Totaal bijna € 1.200 (om te stofzuigen). Twee zijn na 3-4 jaren kapotgegaan. M.a.w. € 400-€ 500 per keer in zo’n korte tijd weg. Nu mijn 3de die over de garantie periode heen is. Ik hou mijn hart vast want als deze kapot gaat weet ik op voorhand dat ik het moet weggooien. Reparatie is zo duur dat je net zo goed met iets bij te leggen, een nieuwe kunt kopen. Elk keer gaf ik ze voordeel vd twijfel en hoopte dat hun service, mede gelet op de vele klachten, zou verbeteren. Jullie ervaringen lezende, is er dus geen verbetering. Ik zal in ieder geval NOOIT meer een Dyson kopen. Koop een ander merk dat goedkoper is.

Elvira 20-08-2020

Update na mijn beoordeling van een 1. Na deze slechte review was er opeens wel snel contact en zelfs nog via nette mails. Inmiddels hebben we het geld terug. Neemt de vieze smaak echter niet weg. Hoger dan een 4 kan ik niet gaan, maar eerlijk is eerlijk uiteindelijk het geld wel snel terug gekregen. Hopelijk kan Dyson in de toekomst e.e.a. flink verbeteren, want gezien de andere slechte reviews mankeert er een hoop.

Patrice Jongen-Bout 19-08-2020

Voor een gerenommeerd Merk, zeer slechte service . Een dyson gekocht en zou de dag erna bezorgd worden, maar UPS belt dat er alleen een postcode zonder huisnummer en adres!!!! Over en weer gebeld me Dyson en UPS, maar Dyson kan het niet veranderen en niets meer voor ons betekenen!!!! Kun je na gaan!!!!! We zijn een week verder, geen Dyson maar welt betaald, het enige wat Dyson zegt, in de ergste gevallen wordt het apparaat na enige tijd terug gestuurd en het geld wordt terug gestort!!!!