Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Ferry 21-04-2021

Vorige week dinsdag 13 april de Dyson Supersonic fohn besteld, zoals het hoort een bevestigingsmail ontvangen. Maar dit was dan ook gelijk het laatste bericht wat ik heb ontvangen vanuit Dyson m.b.t. de bestelling. De fohn ondanks betaling via iDEAL nog steeds niet ontvangen! Inmiddels al diversen keren gebeld met Dyson maar geen antwoord ontvangen wanneer ik het geleverd ga krijgen. Ze kunnen werkelijk niks voor je betekenen, elke keer hetzelfde antwoord?? Echt de eerste keer dat ik een negatieve ervaring ervaar met een webshop bestelling, dit verwacht je niet bij een bedrijf als Dyson......
Dyson Benelux 22-04-2021

Hallo Ferry, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Zoals wij onze klanten beloven, op werkdagen voor 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd, zullen we dit ook nakomen. Omdat het een product is dat snel uitverkocht is, kan het zijn dat u de bestelling heeft geplaatst wanneer het niet meer op voorraad was. We proberen het altijd zo snel mogelijk aan te passen op onze website maar het kan soms gebeuren dat het net langs elkaar loopt. Graag onze excuses voor het ongemak en we zullen ervoor zorgen dat er spoedig een oplossing zal zijn. mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen via mail, Whatsapp, Chat, Facebook messenger of per telefoon.

Lieke 08-04-2021

Ik heb een jaar geleden de dyson airwrap gekocht. Deze is afgelopen week kapot gegaan. Hierdoor had ik via whatsapp contact opgenomen met dyson. Ik kon de dyson meteen opsturen voor reparatie (viel nog binnen de garantie) Ik kreeg uiteindelijk een gloednieuwe terug! Mega goeie service!
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo Lieke, hartelijk bedankt voor uw review. Het is leuk te lezen dat ook u zo heeft kunnen genieten van onze service. We bedankt u voor de tijd om dit naar ons te laten blijken en graag wensen we u veel plezier met uw Dyson Airwrap multistyler.

MDJ 05-04-2021

Dyson V11 is prima in gebruik maar de aftersales bij Dyson is waardeloos, ben nu al week bezig om product te registreren. Serienummer wordt niet herkend, dus je kan niets.
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo MDJ, bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat het u niet lukt. Graag helpen we u met het registreren van uw Dyson V11. We willen u vragen om daarvoor contact op te nemen met een van onze Dyson medewerkers. U kunt ons bereiken via whatsapp, chat, sociale media, mail of per telefoon. We horen u graag!

Faja 20-03-2021

Een week of zes geleden een Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2 sledestofzuiger gekocht, rechtstreeks bij Dyson. Prima te woord gestaan toen ik belde met een paar vragen. Geïnvesteerd in het meest uitgebreide model want ze gaan doorgaans lang mee. Dit is mijn derde Dyson stofzuiger. Ik was altijd erg enthousiast over Dyson en mijn vorige, een Dyson stowaway was de fijnste stofzuiger die ik ooit had. Deze nieuwe valt helaas erg tegen. Even gewacht met een beoordeling omdat ik mezelf de kans wilde geven te wennen aan deze nieuwe stofzuiger, maar bij elk gebruik loop ik tegen hetzelfde aan. Ik heb houten vloeren met kleden erop en gebruik daarvoor bij voorkeur gewoon 1 borstel. De pneumatische vloerzuigmond die zichzelf aanpast aan elk willekeurig oppervlak leek me daarvoor ideaal, maar ik vind hem erg log in gebruik. Hij beweegt alleen voor- en achteruit, niet opzij. Door dit gebrek aan wendbaarheid wordt het stofzuigen erg zwaar. Daarom vervang ik hem soms door de parketborstel. Die is lichter en (uiteraard) zeer geschikt op gladde vloeren, maar in tegenstelling tot de parketborstel van mijn vorige stofzuiger klapt deze steeds om op de kleden en moet ik daarvoor toch weer de pneumatische vloerzuigmond gebruiken. Ook vind ik dit apparaat nogal luid, en bij gebruik van de turboborstels (die overigens goed reinigen) is dit nog erger. De aan/uitknop en de knop voor het snoer zijn erg klein, vind ik minder handig om met de voet te bedienen. Jammer dat de stowaway er niet meer is, die vond ik ook handiger op te bergen. Deze Dyson heeft wel een prima zuigkracht, en het is fijn dat je de filters niet hoeft te wassen. Toch zou ik deze stofzuiger niet meer kopen omdat ik stofzuigen nu veel zwaarder en luidruchtiger vind dan met mijn vorige Dyson, en ik kan dit apparaat helaas niet aanbevelen.
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo Faja, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. De Dyson Cynetig Big Ball zou juist een hele verbetering moeten zijn in vergelijking met de vorige modellen. Het is aangepast om bepaalde handelingen makkelijker te laten verlopen en de aanpassingen zijn gedaan naar de wensen van gebruikers. We kunnen ons voorstellen dat het misschien even wennen is omdat u anders gewend was. We hopen dan ook dat het u uiteindelijk beter zal bevallen. Mocht dit niet het geval zijn kijken we samen met u naar een gepaste oplossing. Daarvoor mag u altijd contact opnemen met ons via een van onze kanalen en kunt u altijd rekenen op onze service.

Johan Keuter 14-03-2021

Wederom een super prettige ervaring en het defecte onderdeel is zonder moeilijke omwegen vervangen door de klantenservice. Er is meegedacht voor een oplossing om het probleem in vervolg te verhelpen.

Ik erken daarbij dat de stofzuiger prijzig is. Maar anderzijds erg prettig omdat hij draadloos is en altijd zijn werk doet!
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Johan, hartelijk bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze service. We zijn altijd op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten. Mocht u meer vragen hebben dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyson Benelux,

maikel 12-03-2021

ik zou ver weg blijven van dit merk. Ziet er mooi uit maar de prestaties zijn ver onder nivo voor wat je er voor betaalt. we hebben een stofzuiger maar kunnen niet eens op 1 acculading de bank schoonmaken. Daarnaast een air purifyer die onbruikbaar is. Hij moet regenereren wat een uur duurt. Bij het aftellen stopt dat maximaal 1x per halve minuut en dan moet je handmatig dat ding uit en aanzetten om weer 20 seconden verder te komen. waardeloos.
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Maikel, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Graag willen we u vragen om contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen met een gepaste oplossing. U kunt ons bereiken via chat, mail, social media of per telefoon. Voor meer informatie hierover ziet u in de links hieronder.

www.dyson.nl/support/journey/contact-us
www.dyson.be/nl_be/support/journey/contact-us

anouk kleyn molekamp 02-03-2021

Ook ik had een draadloze fluffy v7. Die ging helaas kapot na de 2 jaar garantie. Bizar slechte zuigkracht ook. Ik kon €125 bijbetalen voor een nieuwe. Die order is in december geplaatst. Per ongeluk heb ik 2x de €125 betaald. Na vele telefoontjes en nog meer e-mails heb ik tot op de dag van vandaag mijn teveel betaalde geld niet terug gekregen! Mijn nieuwe stofzuiger is na 1,5 maand geleverd. Wat een slechte service!!!!
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Anouk, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit is overkomen. Graag onze excuses hiervoor. We hopen dat het spoedig opgelost zal zijn en we willen u vragen om contact met ons op te nemen voor een compensatie voor het ongemak.

Dyson Benelux.

www.dyson.nl/support/journey/contact-us
www.dyson.be/nl_be/support/journey/contact-us

Brouwer 11-02-2021

Ik heb een Dyson v7 fluffy gekocht.
Hiervoor had ik een Dyson ball.
om eerlijk te zijn heb ik altijd problemen gehad met een Dyson zou er ook niet opnieuw aan beginnen. Ze zeggen dat de Dyson zo'n sterkte kracht heeft bij mijn zuigt hij nog geen stukje walnoot mee.
Meermalen klachten gehad van de accu.
Dyson staat wel meteen klaar als er een klacht is dus ze sturen wel meteen iets op als er problemen zijn.
Maar blijft jammer van mijn €400 aan een Dyson stofzuiger.
Waar ik niet tevreden mee ben.
Krijgt een aanbod van 25% korting op een andere stofzuiger heel aardig maar zou fijner zijn als ik hem gewoon zou mogen omruilen.
Dan hoeft het voor mij nog niet eens een draadloze te zijn.
Dat zou pas echt service zijn.
Hansbao 28-02-2021

Mijn snoerloze Dyson van 2018 helemaal niets meer waard, 400,00 Euro weggegooid, Dyson maakt zich ervan af met massa’s smoesjes en onzin. Hoe zou men reageren als er een massa-claim volgt ?

Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Brouwer, Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Op de snoerloze stofzuigers van Dyson geldt een garantie van 2 jaar met een coulance uitloop van 3 maanden. Aan de hand van bepaalde factoren kunnen we u helpen met een gepaste oplossing en we zorgen ervoor dat we het beste aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyson Benelux,

Eddy 26-01-2021

Twee jaar geleden een V10 aangeschaft. Geeft na een maand of 2 om de haverklap aan dat hij verstopt zit en functioneert dan dus niet meer. Filter erbij gekocht, want dat ding moet je met water reinigen en dan 24 uur laten drogen. Op de laagste stand geeft de accu er na 10 minuten al de brui aan (op de hoogste stand al na 2 minuten). Nu doet hij alleen iets als er geen hulpstuk op zit. Met hulpstuk schiet hij weer in de "verstopt"-stand. Ik ben dit apparaat zo zat inmiddels!!
Dacht nog even wat reviews te lezen en daar wellicht nog een oplossing in te vinden, maar schrok mij lam toen ik alle slechte ervaringen las.
Conclusie: Een ver onder de maat presterend, veel te duur product van een bedrijf dat geen kaas heeft gegeten van service verlenen! Dat zij überhaupt nog bestaan vind ik knap, maar ben bang dat het niet lang meer zal duren. Ik gooi mijn V10 in ieder geval weg en zal naar een ander merk omzien!!
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Eddy, het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Het filter dient goed te drogen nadat het is uitgespoeld, zeker 48 uur op natuurlijke wijze. We raden u aan om contact met ons op te nemen zodat we u kunnen helpen met een gepaste oplossing. Alvast bedankt daarvoor.

Dennis 16-01-2021

Dyson V11 besteld, factuur ontvangen om te betalen, nooit me Dyson V11 ontvangen.
na een mail te sturen pas Track&Trace ontvangen.
Zogenaamd afgeleverd door UPS, nou mooi niet...
Medewerker via chat gesproken en deelt mij heel leuk mede om wel over te gaan tot betalen:)
Nu inmiddels 5 weken verder en na diverse mailberichten totaal geen medewerking.
Worden continu aan het lijntje gehouden...
( zelfs een stofzuiger moeten lenen moet niet gekker worden )
Mijn advies is koop geen product van Dyson.
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Dennis. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. We hopen dat het inmiddels is opgelost en u uiteindelijk heeft kunnen genieten van onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Dyon Benelux

Erwin 13-01-2021

Dyson is gewoon ten eerste een fantastisch merk. Overal is over nagedacht en alles wat je van Dyson koopt heeft gewoon een goede kwaliteit. Nu heb ik voor het eerst eens een defect in een Dyson product. Dit is meer dan PERFECT opgelost door de mensen van Dyson ! Er wordt goed met je meegedacht en zonder moeite wordt er een nieuwe opgestuurd. After-sales dus ook prima !
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Erwin, hartelijk bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat ook u Dyson met zijn bijhorende service aan beveelt. Graag wensen we u veel plezier met uw Dyson en mocht u vragen hebben, wat betreft uw Dyson, dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyon Benelux

Hansbao 28-02-2021

Totaal niet mee eens !!!!!!!!

Ralph 04-01-2021

Dacht dat het een degelijk bedrijf was. Maar alle nieuwe stofzuigers zijn niet geschikt voor oude opzetstukken etc.. bij een defecte stofzuiger dus weer het dure pakket borstels aanschaffen.
De draadloze stofzuiger/kruimeldief is wel echt om te huilen. De accu is zo slecht dat hij na een jaar nog maar 30 tot 50 sec werkt. Dan is ie weer leeg.
Telefonisch bereikbaar zijn ze niet. En de winkels die de spullen verkochten zijn er grootendeels mee gestopt, omdat ze veel klachten kregen.
De beste tijd van Dyson ligt duidelijk achter ons.
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Ralph, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Vanwege verbeteringen en aanpassingen is het mogelijk dat oude opzetstukken niet zullen passen op de nieuwe machines. Graag onze excuses daarvoor. We willen u op de hoogte brengen dat er een garantie geldt van 2 jaar op de snoerloze stofzuigers van Dyson met een coulance uitloop van 3 maanden. Mocht u vragen hebben wat betreft uw Dyson, dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Heidi lodder 31-12-2020

In oktober een filter besteld , deze is nooit geleverd.
Pakket schijnt retour te zijn gegaan , maar nooit iemand gehoord of gezien.
Heel bijzonder allemaal. Natuurlijk wel betaald.
Na wekelijkse telefoontjes ,mails etc . Veel beloftes maar nog steeds geen geld retour .
Koop hier niets en betaal zeker niet vooruit .
Wat een slechte klanten service voor dit grote bedrijf.
Wel reclame maken maar je klanten in de kou laten staan.
Nee voor mij geen Dyson meer!

Henk 30-12-2020

Wat een slecht bedrijf
Klantenservice is bedroevend slecht
In juni 2020 een stofzuiger besteld via Dyson.nl
Ben al een half jaar! met Dyson in contact over een probleem met de bestelling. Het wordt gewoon niet opgelost. Elke keer hetzelfde antwoord: we gaan er mee aan de slag. Bespreek het met mijn manager. Prioriteit omhoog gezet. Etcetera. Maar er gebeurt gewoon niks.
Let op: hier niets kopen!!!!!
Boycot dit bedrijf.

Astrid 24-12-2020

Ik heb anderhalve week geleden de Dyson Airwrap koper editie besteld, de website www.dyson.nl gaf aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Vervolgens zou het de dag erna geleverd worden en nu zijn we alweer 6 dagen verder en hebben wij nog steeds niet mogen ontvangen...Gebeld met Dyson, met hun vervoerder Kuhne &Nagel en Post NL maar niemand weet waar pakket is en wijzen allemaal naar een ander. Ik vind het echt niet kunnen dat zij niet eerlijk zijn via hun website anders had ik het nooit besteld bij www.dyson.nl Als je medewerkers spreekt van het bedrijf, kunnen zij u nergens mee verder helpen.Managers zijn niet te vinden en ze verschuilen zich nu achter drukte, covid en thuiswerken. Erg jammer, hoe je daar behandeld wordt. Ze beloven dat je teruggebeld word of e-mail krijgt maar je raadt het al NIKS ontvangen .Ik ga ook bij Radar en Consumentenbond klacht indienen.

VERZIN VOOR JE IETS BIJ HUN KOOPT HEEL ERGE SLECHTE SERVICE LEES OOK ANDERE REVIEWS !!!!!!!!!!!

Helemaal eens !!!!!!!

Fabienne 23-12-2020

Ik heb een week geleden de Dyson föhn super sonic besteld, de website www.dyson.nl gaf aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Vervolgens zou het zondag geleverd worden en nu zijn we alweer 5 dagen verder en hebben wij nog steeds niet mogen ontvangen....

Ik vind het echt jammer dat zij niet eerlijk zijn via hun website anders had ik het nooit besteld bij www.dyson.nl

Erg jammer, hoe je daar behandeld wordt.

Bart 07-12-2020

Met Black Friday een Dyson V11 Animal Extra besteld via de website van Dyson zelf.
Na geen Track & Track code ontvangen te hebben zelf na een paar dagen maar eens achteraan gebeld. Bleek het product door UPS geretourneerd te zijn, volgens UPS werd het pakket "geweigerd door de ontvanger en teruggestuurd naar de afzender". Wij hebben UPS nooit hiervoor aan de deur gehad!

Klantenservice van Dyson onderzoekt dit niet en stuurt doodleuk op dezelfde manier de zending nogmaals. Met wederom geen Track & Trace code en een paar dagen later (vandaag) maar weer eens achteraan gebeld, wederom blijkt het pakket geretourneerd te zijn door UPS zonder dat wij ook maar een glimp van de UPS bezorger hebben gezien.

Klantenservice biedt aan het nogmaals te verzenden ("en dan hopen we dat het nu wel aan komt"), maar wil in eerste instantie niet verder onderzoeken waar het fout gaat.
Na aandringen willen ze wel kijken naar een andere verzendmogelijkheid en intern onderzoek doen, maar dan moet ik niet verwachten dat ik de machine binnen een week in huis ga hebben. Ook coulance kent Dyson niet.

We zijn nu anderhalve week verder, ik had m binnen 1-2 werkdagen moeten ontvangen en sta nog steeds met lege handen (en een lege portemonnee).
Ik zal dus moeten overwegen een ander merk te gaan zoeken, want de klantenservice van Dyson, daar heb je niks aan.

Desirée 03-12-2020

Zojuist mijn koperen cadeau editie airwrap complete ontvangen

Mega onder de indruk van de mooie degelijke verpakking en reistas erbij

Uiteraard direct uitproberen dus mijn naar met sproeier bevochtigd

Mijn haar is tot op schouders in laagjes

Eerste keer krul aanzuigen was best eng was bang voor verstrengeling doch niets is minder waar!

Jee wat een maf ding! Bovenop volume geprobeerd en onder uiteraard krullen geprobeerd
Mega onder de indruk vh gemak en spaart veel tijd uit eerst drogen dan krultang

komend weekend hele proces doen van wassen en hiermee drogen en diverse stylingen proberen

Hen erg lang getwijfeld vanwege hoge kosten doch eerste style poging neemt al veel hiervan weg ..

J. Goudkamp 01-12-2020

Waardeloos bedrijf heb 2x een stofzuiger besteld naar hun zeggen levertijd 2 tot 3 dagen na 5 dagen maar eens gebeld toen bleek dat hij was geannuleerd en geen mens wist waarom, had inmiddels de rekening alwel, maar goed het kan een keer fout gaan dus hebben ze de order zelf weer herplaatst maar na 2 dagen al de rekening dus ik dacht het zal toch niet goed gaan dit keer, en nee heb na 5dagen maar weer eens gebeld en toen bleek hij weer geannuleerd te zijn en je raadt het al niemand wist hoe dit kon één geluk had ik wel ik hoefde hem zelf niet meer te annuleren dat was dan de service maar ik koop bij dit bedrijf nooit weer iets.

Sandorr 20-11-2020

Dyson heeft een waardeloze webshop en klantenservice. Hun belofte van 1-2 dagen bezorging maken ze niet waar. En uitzoeken waarom er vertraging is doen ze ook niet...want de opdracht ligt in het magazijn..Een bestelling annuleren is ook onmogelijk als je bestelling nog niet verzonden is. Weiger je bestelling maar aan de deur zegt de klantenservice. Hoezo een duurzaam bedrijf? Gewoon een koerier voor de lol de weg opsturen...waardeloos!!!

Marinus 20-11-2020

Ik heb drie jaar geleden een dyson gekocht maar nu in gebreke , de turbo stand doet het niet meer ben naar de winkel terug gegaan waar ik hem gekocht heb en die kreeg te horen dat dyson geen zaken met hun doet omdat het contract is verbroken dus de service begint al goed.
Dus ik koop maar een nieuwe maar zeker geen dyson meer.

Helemaal eens !!!!!!!

cecile 19-11-2020

bestelde via de site van Dyson een Pure Humidify + cool. Enorm zwaar lastig pak. ben invalide en kon er niets mee. kreeg hulp met uitpakken en in elkaar zetten en de hulp versnipperde ook de 2 dozen en stukken karton. Apparaat werkte goed. 's nachts uitgezet, vanmiddag aan en kreeg meldingen die niet waar konden zijn. Dyson klantenservice gebeld. Advies om te resetten en als dat niet hielp wat iemand die mij kon helpen kon doen. Advies hielp niet. Weer gebeld en de helper laten doen wat de mevrouw zei. Hielp niet. Dan een reset via de afstandbediening. 2x geprobeerd, werkt niet. Ze willen de machine wel omruilen voor een nieuwe MITS de stukke in de originele verpakking zit !!!!

Mats 19-11-2020

5 maanden geleden een bestelling gedaan bij Dyson op hun website, een Dyson pure humidfy cool gekocht voor 700 euro.. Nooit iets geleverd gehad, en talloze beloftes dat er geld terug geboekt zou worden maar zonder enig resultaat en zijn nu al 5 maand verder zonder geld. DUS PAS OP

Lotte 19-11-2020

Ik raad Dyson aan, wat een goede service.
Onderdeel werkt niet meer naar behoren en ze sturen direct een nieuwe.

Onderdeel kapot en ze sturen een nieuwe machine.
Wij zijn echt heel erg tevreden over Dyson en de service 😁

Paul 11-11-2020

Een dyson v10 aangeschaft voor ons vakantie huisje. Best prijzig en wat je er voor krijgt is een soort grote kruimeldief die het vuil alle kanten opgooit. Als het reservoir dan toch vol zit Is het bijna onmogelijk om het zonder knoeien te legen.
Zojuist maar weer een gewone stofzuiger er bij aangeschaft, 5 keer goedkoper en werkt 10 keer beter.