Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Sandra 31-07-2023

Reparatie is goed gedaan, maar € 125 om stof uit de föhn te halen, terwijl ik alle handelingen die Dyson voorschrijft goed heb uitgevoerd, maakt dit een niet gebruiksvriendelijk product. De consument zou dit zelf moeten kunnen oplossen. Reparatie duurde max 25 minuten, gezien de communicatie per mail. De föhn kost € 500, toen. Echt belachelijk. Super aardige mensen, maar dit gaat echt te ver. Mijn partner heeft de schroef gevonden hoe dit zelf te doen. Dus, mocht je föhn uitvallen? App mij, voor € 35 repareer ik de Dyson van u.

Hoogendoorn 30-07-2023

Prettige service! werd gelijk geholpen bij een defect product. Dit werd gratis naar het huisadres gestuurd! super geregeld. blij met Dyson

Anja van der Pas 30-07-2023

De service bij Dyson is geweldig, ik zou iedereen aanbevelen om bij Dyson een stofzuiger te kopen. Mijn accu was kapot, maar dit viel niet meer in de garantie. De aardige dame van de klantenservice stuurde kosteloos een nieuwe.

Sem 30-07-2023

2x wat terug moeten sturen, zelfde dag dat het aankwam gerepareerd en terug gestuurd. Top!

Jeroen 29-07-2023

Voor de 2e keer een defecte stofzuiger V10. En voor de 2e keer krijg ik een nieuw onderdeel. Kost mij tijd om een melding te maken en nieuwe onderdeel te vervangen. Geeft weinig vertrouwen in degelijkheid en ik vind het niet passen bij een product van deze prijs.

Ingrid 28-07-2023

Dyson biedt altijd goede service, als een onderdeel niet goed functioneert of stuk is, wordt er meestal per omgaande een nieuw onderdeel toegestuurd.

Media markt 28-07-2023

Ik heb de Dyson airwrap gekocht en die ging kapot en het heeft zolang geduurd voordat ik een ander kreeg dat ik hem niet meer terug kan sturen

Riny 28-07-2023

Super snel en klantvriendelijk geholpen.
Service staat hier in een hoog vaandel.

Zafer 25-07-2023

1jaar oude dyson v15 werkt niet meer meerdere malen doorgegeven aan dyson onderdelen gekregen en nog steeds niet verholpen. Nu willen ze na 2maanden na eerste klacht de stofzuiger opgestuurd hebben en laten afwachten (zonder tijdelijke stofzuiger of gelijk vervangen wat logisch klint in de garantie periode) mijn stofzuiger opgestuurd hebben en nog een keer laten afwachten wat er daarna gaat gebeuren. Zeer slechte klanten service en geen behulpzame merk achtergekomen die niet voor een snelle reparatie of vervanging willen meewerken.

Andrea 24-07-2023

3 jaar geleden een dure Dyson fohn gekocht. Nu is er iets met aan/uit knopje,...(denk ik - want fohn doet het wel). Gebeld: mag hem opsturen voor reparatie. Leek alsof het service van Dyson was: niets is minder waar: krijg vervolgens een verzoek vooraf eerst 125 euro te betalen.
Weer gebeld en geappt: ja de garantie is verlopen. Ik koop voor die 125 euro wel een nieuwe fohn die waarschijnlijk langer meegaat.

Desiree 23-07-2023

Ik ben helemaal niet tevreden over de klantenservice .Er is mij toegezegd een nieuwe fohn te krijgen ben nu 4 weken verder en heb hem nog niet .Argument hij is niet op voorraad nou in de winkels is hij nog gewoon te verkrijgen en ik hoef niet perse de kleur die ik had .Dyson stuur mij nu een föhn toe met DHL en wel zo snel mogelijk.En zeker met een compensatie voor het lange wachten .

Frans de Bondt 23-07-2023

ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Snelle en goede service. echt alles correct.

Patricia 22-07-2023

Ik ben telefonisch door het service centrum zeer goed geholpen had een onderdeel wat stuk was aan mijn dyson stofzuiger en het werd naar me toe gezonden zonder extra kosten, en zelfs nog een goede tip van de meneer gekregen .Daar voor mijn dank

N 21-07-2023

Stofzuiger deed het even minder goed. Probleem is met de klantenservice medewerker besproken. Oplossing was een nieuwe filter. Deze is kosteloos opgestuurd. Hierna werkte de stofzuiger weer perfect. Top service!!!

Jos 20-07-2023

We hebben zo'n twee jaar geleden onze tweede Dyson stofzuiger gekocht. Over de eerste waren we heel tevreden, daarom ook een tweede Dyson gekocht (Big Ball 2). Een kleine twee jaar na de aankoop kwamen er wat mankementen met het oprollen van het snoer. En later met het afnemen van de zuigkracht. In beide gevallen zijn we prima geholpen door Dyson. We waren wel even de stofzuiger kwijt (voor de reparatie van het snoer). Maar daarna is die prima terug gekomen. En het zuigkracht probleem was eenvoudig verholpen door het opsturen van een nieuwe motor. Alles prima binnen garantie afgehandeld. Zeer netjes!

Anouk 20-07-2023

Onze accu ging stuk na het verstrijken van de garantietermijn. Vanuit Dyson ontvingen wij uit coulance een nieuwe accu, erg fijn!

Pool 20-07-2023

Na 3 maanden al een kop die kapot gaat. We hebben nu al drie keer de verkeerde toegestuurd gekregen. Anti tangle krijgen we maar niet en dat is juist belangrijk met een kat die enorm verhaard. Laatste kop lijkt er op, maar wederom niet wat we in eerste instantie hadden. We geven het op.

Bruns 17-07-2023

Contact gehad met Dyson over een defect aan mijn stofzuiger. Heel vriendelijk en correct te woord gestaan en het onderdeel is kostenloos opgestuurd. Zeer tevreden.

Midge 17-07-2023

Eerste keer verkeerde onderdeel toegestuurd gekregen, melding van gemaakt en binnen 2 dagen het juiste onderdeel binnen! Super geholpen door de klantenservice!

Karin Schurer 16-07-2023

Ik heb gebeld omdat ik een probleem had met mijn Dyson V12, ik werd netjes te woord gestaan en mocht het probleem zich herhalen kon ik weer contact opnemen, dat heb ik gedaan en heb nu een nieuwe filter gekregen, ik ben nu op vakantie, maar hoop dat hiermee het probleem opgelost is.

Danny 16-07-2023

Accu Dyson v11 begaf het net 2 jaar en 2 weken dus net buiten de garantie. Contact opgenomen met Dyson en die hebben ons goed geholpen door kosteloos een nieuwe accu te sturen. Fantastische service heel hartelijk dank Dyson

Farah 15-07-2023

Dyson pure hot+cool gekocht en ontvangen op 14/6. Na ongeveer 1 week stopt het apparaat ermee. Niks lukte om het weer aan de praat te krijgen. Op 23/6 gebeld en ik zou een nieuw apparaat ontvangen. Ik bel een week later om naar de stand van zaken te vragen en kreeg een ongeïnteresseerde dame aan de telefoon die ik nauwelijks kon verstaan vanwege de kindergeluiden (bij haar) op de achtergrond. Deze dame was onwelwillend en stuurde me het bos in met de mededeling: we zijn ermee bezig. Ik kreeg tot mijn verbazing op 7/7 een mail dat toen pas de omruiling is gestart, 2 weken later. Ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Je betaalt de hoofdprijs en dit is dan de service die je krijgt. Waardeloos. Ik overwoog de nieuwste stofzuiger bij hen te kopen, maar dat laat ik wel uit m’n hoofd nu. Nooit, maar dan ook nooit meer koop ik iets bij dyson. Ik wil krijgen waar ik voor betaald heb, anders wil ik mijn geld terug.

Nico Van Der Meer 15-07-2023

Top service werd gratis nieuwe borstel gestuurd omdat stropje was losgelaten 2 dagen gratis in huis zijn ook top apperaten

Rob Withag 13-07-2023

2 jaar geleden een accu besteld voor de dyson v8 stofzuiger. Dit om bij minder worden (toonde toen symptomen) deze te kunnen vervangen. Afgelopen maand deze willen vervangen maar accu paste niet. Bij bestellen serienummer doorgeven. Verzocht om deze om te ruilen maar Dyson gaf aan dat de garantie verstreken was. Geattendeerd op het feit dat dit een verkeerde levering is geweest. Na herhaaldelijk hier een beroep op hebben gedaan, nul op het rekest. Gaven zelfs een keer aan dat er verkeerd besteld was. Al met al geen service en ik stop er nu mee.
Ik vind verkeerd leveren is vervangen ook al gaat hier 2 jaar overheen

Gerda 13-07-2023

Prettig gesprek via de chatfunctie. Bestelling werd verzorgd en snel geleverd.