Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Barbara Frieling 12-07-2023

Wat krijg je een superservice als je bij Dyson je stofzuiger koopt!!! Ik heb twee keer gebeld naar Dyson met een vraag over de stofzuiger en ze hielpen me super goed, stuurden zelfs gewoon gratis een nieuw onderdeel. Bedankt Dyson! (Actie)

Michelle MILTON 11-07-2023

Zeer snelle reactie ,vriendelijk en goed geholpen.
Het apparaat werd vervangen omdat het niet gerepareerd kon worden, goede service.
Het was alleen jammer dat ik drie weken zonder Dyson föhn moest werken in mijn salon.

Fija ten Hoeve 11-07-2023

Erg blij met de draadloze stofzuiger, heel fijn in t gebruik met alle hulpstukken. Vind wel de losse onderdelen snel kapot. Maar dat wordt altijd heel snel opgelost. De volgende dag heb je het onderdeel al nieuw thuisbezorgd. Ik heb nu in 1 jaar 2 onderdelen stuk hoop dat t daarbij blijft. Anders wordt t na de garantieperiode een dure bezigheid. Maar zoals gezegd verder fantastische stofzuiger en de service is perfect.

Esther 10-07-2023

Onze cycloon was stuk. Er werd dit de telefoniste gelijk aangegeven dat er nog net in de garantie zaten en heeft direct een nieuwe cycloon opgestuurd. Deze hadden we de volgende dag in huis met de instructies hie deze te vervangen, wat in 2 tellen was gebeurd.

Arie van Santen 09-07-2023

Het ging allemaal in eerste instantie moeizaam, echter gaat het erom dat het probleem getekkeld wordt en opgelost. Uit volhouden werd het duidelijk dat de pomp stuk was. Hier heeft Dyson een nieuwe voor opgestuurd en deze heb ik geplaatst en het probleem hiermee opgelost. De pomp blijft een aandachtspunt om d kwaliteit te verbeteren.Kijk dat is waarom ik meer betaal voor extra goede service.

Krijn 09-07-2023

Goede site
Alleen de what’s app is minder omdat je tegen een computer praat 😱 best irritant
Veder prima site

Kim 09-07-2023

Wij zijn heel erg tevreden over de Dyson V10. Over de service zijn we ook erg tevreden. Onze garantie was inmiddels verlopen maar we hebben toch een vervangend onderdeel gekregen.

A 06-07-2023

Waardeloze klantenservice! Duurt allemaal erg lang en er wordt geen oplossing geboden. Zit momenteel na 2 maanden nog steeds te wachten dat het wordt opgelost.

Joyce 05-07-2023

De stofzuigers zijn erg goed maar de service is verschrikkelijk! Mijn Dyson stofzuiger had binnen twee jaar bijna geen zuigkracht meer. Ik mocht de stofzuiger gratis terug sturen maar ik moest zelf een doos vinden. Ik had een big bal van meer dan 10 kg dus dat was niet zo makkelijk. Maar na een week had ik hem terug maar de stofzuiger was nog net zo slecht dus moest ik hem nogmaals opsturen. Ik heb erbij gemeld dat ze de stofzuiger goed moesten controleren voordat ze hem terugstuurde. Dit is niet gebeurd. Op dezelfde dag dat ze hem hadden ontvangen was hij gerepareerd en terug gestuurd. Maar nog steeds was mijn stofzuiger stuk. Voor de derde contact opgenomen en ik kon mijn stofzuiger omruilen voor een nieuwe. Ik dacht: top! Wat een service! Maar ik kwam bedrogen uit. Na een week heb ik gebeld wanneer ik mijn stofzuiger zou ontvangen. Inmiddels zat ik al een maand zonder stofzuiger. Ik kreeg een track&trace gemaild en moest die in de gaten houden. Deze gaf in de ochtend aan dat de bezorging nog ingepland moest worden en een paar uur later stond er dat ik niet thuis was en daarom de stofzuiger niet konden afleveren. Toen heb ik Dyson gebeld. Dyson vertelde mij dat ze de stofzuiger hadden verzonden met UPS en dat zij niets meer konden doen. Wanneer de stofzuiger geleverd ging worden was niet hun probleem. Ik moest zelf UPS maar bellen. Dat heb ik gedaan. Bij UPS werd mij verteld dat ze niet wisten waar mijn stofzuiger gebleven was maar dat die vast wel een keertje zou komen. Heb ik weer Dyson gebeld met de vraag of zij geen contact op konden nemen met UPS om te vragen wanneer deze zou komen. Dat wist Dyson ook niet maar ze zou het doorgeven aan de backoffice. Het kon alleen twee weken duren voordat ik antwoord kreeg. Verder deden ze niets. Later nogmaals gebeld om te vragen of ik mijn geld anders niet kon terugkrijgen want dan kocht ik zelf wel iets. Daarop werd mijn omruiling geannuleerd. Ik zou over twee weken mijn geld krijgen en de oude stofzuiger mocht ik weggooien maar dat wilde hij niet op de mail zetten. Ik zei dat ze mijn rekeningnummer niet hadden en dus niets konden terugbetalen maar hij zei dat ze dat vast wel hadden en toen heeft hij de verbinding verbroken. Nogmaals terug gebeld en deze service medewerker was een stuk vriendelijker. Hij gaf ook toe dat de vorige collega’s niet hadden gereageerd zoals ze moesten en dat ik nooit mijn geld terug zou krijgen want ze hadden inderdaad geen rekeningnummer van mij. Maar alles was nu geannuleerd dus nu wist niemand meer wat er met mijn stofzuiger aan de hand is. Hopelijk wordt dit snel opgelost maar ik heb er een hard hoofd in. Zeer slechte service voor een stofzuiger van €500!

John 02-07-2023

Onze Dyson stofzuiger laadde na 3 jaar niet meer op. Gebeld met Dyson service. Garantie was al een jaar verlopen, maar kreeg kosteloos een nieuwe batterij toegezonden. Dag later al in huis. TOP!

Remus 29-06-2023

In 3 days the part that needed to be replaced was already at my address. The communication was precise and easy.

Fab 29-06-2023

Gemakkelijk,levering snel en service is top, klein onderdeel was beschadigd en werd gelijk vervangen

JDM 27-06-2023

2x problemen gehad met stofzuigervoet.
Klantenservice werkt zeer efficiënt. Beide keren nog geen 20 seconden in de telefonische wachtrij. Daarna hele goede service. Zonder gedoe beide keren een nieuwe stofzuigervoet ontvangen.
Voorbeeld voor vele andere winkels!!!!

Ivonne 26-06-2023

Ik belde voor een stuk gegaan onderdeel binnen de garantieperiode. Wodrt gratis vervangen en zou volgende dag verstuurd worden. 3 dagen later kreeg ik een melding dat het verstuurd was, maar zonder track&trace. En weer 3 dagen later het onderdeel ontvangen. Goed te woord gestaan aan de telefoon, maar verzending ging een beetje rommelig.

Monique Bogman 25-06-2023

Bestel rechtstreeks bij de maker. Dat is de slogan van Dyson. Dus dat heb ik ook gedaan nadat mijn snoerloze stofzuiger het niet meer deed. Ondanks dat ik er zeker van was dat de batterij vervangen moest worden, ik had de makkelijke vragenlijst op de website ingevuld, toch gebeld met Dyson. Ik wilde er zeker van zijn dat ik een originele batterij kreeg.
Een hele aardige meneer heeft ons uitstekend geholpen. We kregen de batterij zelfs gratis (misschien omdat we ook een Dyson stofzuiger met snoer hebben). Daarnaast kregen we ook nog eens 20% korting op een nieuwe stofzuiger.
Nu blij met zowel de oude als de nieuwe stofzuiger!

johannes 24-06-2023

ik heb een Dyson V11 absolute extra.
Helaas zuigt de Dyson absoluut geen kleine brokjes, deze gooit hij er gewoonweer uit, geen zand, dat laat hij liggen, geen minuscule blaadjes, deze neemt hij gewoon niet op. Dat deed mijn sledestofzuiger wel. Ook geeft hij vaak aan dat hij verstopt zit. dan moet ik de inlaatopening bovenin schoonmaken want het rubber tussenin houdt het stof niet tegen. Zeer ontevreden dus want na het stofzuigen moet ik ook nog vegen.

Werner Eindhoven 24-06-2023

Dyson functioneerde niet naar behoren. Dyson heeft dit keurig, snel en binnen de garantie opgelost door een nieuw middenstuk te leveren. 👌👌👌👌

Isabel 24-06-2023

Heurist gekocht al even geleden, 1,5 jaar ongeveer. Helaas telkens een gebrek. Ze sturen netjes iedere keer een nieuwe. Maar na de zoveelste die het begaf wilde ik mijn geld terug. Daar doen ze erg moelijk over en dit loopt dus nog steeds. Erg jammer want het product an sich is erg fijn, zolang het werkt.

Martine Van der Meer 22-06-2023

Na wat opstartproblemen hebben ze mijn apparaat binnen de garantie termijn gerepareerd. Het is super geregeld. Netjes, koste niet veel moeite, eigenlijk zoals je mag verwachten van dit merk.
Gewoon een goede service.

Steffan 22-06-2023

Super goed geholpen, kreeg gelijk zonder moeite een nieuwe stofzuigerbuis opgestuurd.

Ik 20-06-2023

Absoluut een 10! Heel vriendelijk geholpen, helaas na het opvragen van de aankoopbon bij de Media markt ging het niet zoals hoort ! Geen bon gekregen ( zou gemaild worden) uiteindelijk opzoek naar een nieuwe oplaadkabel , dat was het “probleem “ dyson superrrrr geholpen, alleen niet handig dat wij het apparaat niet hadden geregistreerd!

CarlosG 18-06-2023

Ik heb twee jaar geleden een Dyson V8 Absolute aangeschaft via Coolblue. Ik vond de accu de laatste tijd niet goed functioneren als de stofzuiger op de maximale stand ging. Dit heb ik aangegeven bij Coolblue en zonder met Dyson contact te hebben opgezocht werd ik door hen benaderd en kreeg ik een nieuwe accu toegestuurd. Dit is een service die ik niet vaak meer mee maak.

Eileen 18-06-2023

Ik heb drie producten van Dyson gekocht: een stofzuiger, een airwrap en een föhn. Helaas hebben al deze producten me een fortuin gekost en gingen ze binnen de kortste keren kapot. De garantie is ook erg kort, dus ik moet extra kosten maken voor reparaties. Zo moet ik bijvoorbeeld nu €125 betalen om "iets" in mijn föhn te laten vervangen.

Niet alleen zien de producten er snel beschadigd uit, maar ook de kwaliteit van de machines zelf is waardeloos. Het is erg vervelend dat Dyson zoveel mensen direct na aankoop een review laat schrijven, in plaats van na daadwerkelijk gebruik. Hierdoor ontstaat er online een vertekend beeld van de kwaliteit en de verwachtingen.

Eerlijk gezegd vind ik dat Dyson, gezien de prijzen die ze vragen, producten moet kunnen leveren die écht duurzaam zijn en langer meegaan. Het is teleurstellend dat dit niet het geval is.

Trijntje 17-06-2023

Goede service
Snel gemaakt en probleem opgelost.
Je betaald wat meer voor de stofzuiger maar de garantie is top.

Dyson v8 16-06-2023

Wij hadden een kniestuk wat stuk was gegaan en zonder problemen kregen wij van dyson een nieuwe toegestuurd de stofzuiger voldoet goed en de service kan niet beter
Vr Gr .....