Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

L Bastiaansen 19-11-2023

Ik heb m’n Dyson telefonisch bij Dyson gekocht. Verkoper Peter heeft me top geholpen

Sharon 13-11-2023

Ik had een stukje afgebroken van mijn stofzuigervoet, na hier foto’s en info van mijn bestelling door te hebben gegeven, werd er zonder probleem een nieuwe mond opgestuurd, uiteraard verwacht je deze service van zo’n duur product, maar ik heb wel eens anders mee gemaakt. Top service en nog elke dag blij met mijn dyson

Jaap 10-11-2023

Uitstekende service. Direct iemand aan de telefoon die weet waar hij over praat. Goed advies gekregen en toen ik opnieuw belde omdat het niet opgelost was werd er direct een nieuw onderdeel besteld en binnen 2 dagen geleverd.

BEUMER Barry 07-11-2023

Binnen de garantietermijn moest de accu vervangen worden. Binnen 2 dagen werd de accu gratis geleverd. Perfecte service en vriendelijk personeel! Top!!!!!

Ron 07-11-2023

Ze hebben een zeer slechte klantenservice.
Bestelling 5 okt. Eerst door hen zelf of diens vervoerder retour gezonden en door medewerker wordt aangegeven dat het geld zou worden terugbetaald. Tot op heden 5 nov. nog steeds geen geld terug.

Monique 07-11-2023

Ik heb sinds april dit jaar de Dyson Airwrap Long. Met het apparaat heel erg tevreden, echt ging ineens het filter lampje branden, schoongemaakt volgens de instructies van Dyson, maar helaas bleef het lichtje branden.

Toen nam ik natuurlijk contact op met Dyson, maar dat was een hele onderneming. Ze waren heel slecht bereikbaar. Een heel stappenplan doorlopen via de website en dan willen chatten, wat geen beschikbare optie was telkens. En vervolgens dan maar via Whatsapp. Maar daar reageert iemand dan niet meteen, en op het moment dat ze dan naar mij terug reageerde, maar ik niet direct kon reageren werd de chat meermaals gesloten.

Het heeft 5 weken geduurd voordat ik wist hoe de reparatie procedure zou verlopen en dat ik hem op kon sturen.

Dat ging echt wel heel vlug. Tussen het opsturen en terug ontvangen zat exact 1 week, ik werd heel goed op de hoogte gehouden van dat het apparaat was ontvangen. Gerepareerd en ook weer was terug gestuurd.

Winst kan door Dyson Nederland echt behaald worden in de manier van bereikbaarheid. Verder echt een top apparaat en bedrijf.

Hila 07-11-2023

Great and fast service!

Sent my broken Dyson v11 and received it back fixed directly home in less then 10 days.

Highly recommended!

Alice 07-11-2023

Nadat ik het hele stappenplan op de website had doorlopen ...contact opgenomen met Dyson's klantenservice....dit gaat via WhatsApp....nadat ik daar weer enkele stappen had doorlopen( een chatbot denk ik) zou ik contact krijgen met een medewerker...dit contact liet een behoorlijke tijd op zich wachten (lees 8 uur) dus geduld is gewenst....Deze medewerkster heeft me fantastisch geholpen(nog steeds via WhatsApp ) en heeft gezorgd voor een oplossing!

Monique 07-11-2023

Zeer professioneel bedrijf. Erg klantvriendelijke en service gerichte klantenservice. Lossen problemen perfect op.

Saskia Veendorp - Elzinga 01-11-2023

Ik heb in mei dit jaar een DYSON V10 stofzuiger gekocht via BOL.com, eind september dit jaar begon hij kuren te krijgen, als ik aan het stofzuigen was viel ie gewoon uit en dit steeds opnieuw. Ik had natuurlijk nog garantie en heb BOL.com een mailtje hierover gestuurd. Vervolgens heeft BOL.com dit doorgegeven aan DYSON, 1 dag later werdt er door DYSON klantenservice contact met mij opgenomen d.m.v. een mailtje. Na enkele mailtjes heen en weer gestuurd met o.a. de klachten en symptomen van het gebrek aan mijn DYSON V10, kreeg ik binnen 8 dagen na het doorgeven van de klacht aan BOL.com een nieuwe DYSON binnenkant opgestuurd, geheel gratis (kreeg wel een specificatie wat het onderdeel kostte en bezorgkosten maar dit was geheel voor hun rekening). Na het onderdeel vervangen te hebben heb ik geen last van mijn gebrek aan mijn DYSON V10 gehad! Vandaar mijn cijver 9, jammer dat ie kuren kreeg maar door de snelle en goede afhandeling van DYSON zeer tevreden over het product en service. Ga zo door DYSON!

Ben Holthuis 01-11-2023

Droevige ervaring met Dyson. Duurste model gekocht. Hulpstuk er niet bij. Drie keer gebeld. Moeilijk bereikbaar. Mevrouw van de Klantenservice kwam er niet uit. Nauwelijks terugkoppeling. Advies: doe het apparaat terug in de doos en stuur terug. Krijgt u geld terug en kunt u een nieuwe bestellen. Wat een verspilling van tijd, moeite en geld. Om het over duurzaamheid maar niet te hebben.
Empathie en inleving naar de klant toe is onbekend bij de klantenservice. Mijn Dyson-ervaring eindigde in een deceptie. Uitstraling van dit merk en ervaring komen niet overeen.

Hannah 30-10-2023

Onlangs brak de telescopische stang van onze Dyson stofzuiger af. Stofzuiger pas 2 jaar oud maar onderdelen vallen niet onder garantie.
Toch kregen wij na 1 telefoontje zonder verdere problemen of vragen een gratis vervangende telescopische steel toegestuurd.
Petje af voor deze service

Nicolette van der Watt 29-10-2023

Dyson has replaced my charger and now the motor of my vacuum cleaner without hesitation. I love all Dyson products and the services they offer

Cansu 27-10-2023

Top geholpen door de klantenservice. De motor van mn dyson werkte niet en gelijk nieuwe gekregn!

Yvonne den Oude 22-10-2023

als er iets kapot gaat is het met een telefoontje geregeld, via mail krijg je vragen die op de klachten lijken en zo worden zij meestal opgelost, is het echt stuk dan wordt het onderdeel vervangen! Wat wil je nog meer!

Thomas 22-10-2023

Ik kreeg zonder al teveel problemen een persoon aan de 'lijn' (whatsapp) en een oplossing voor mn probleem

Bret 22-10-2023

Geweldig service. Zonder veel gedoe de onderdelen die stuk waren kostenloos opgestuurd gekregen.

Marjolein 19-10-2023

Top service! 3 weken voor vervallen van de garantie ging mijn Dyson kapot. Via de app contact opgenomen. Eerst een onderdeel toegestuurd gekregen, toen dat niet hielp de machine terug mogen sturen. Keurig een verzendlabel, kosteloos. Binnen enkele dagen de machine gerepareerd weer terug.

M.K 14-10-2023

Ik heb gebeld omdat een onderdeel stuk was, gelukkig had ik een goede garantie en kreeg die onderdeel gratis door ze opgestuurd. Ze zijn vriendelijk aan de telefoon en word goes geholpen. Dankjewel Dyson!

Ray 14-10-2023

Telefonisch erg goed bereikbaar. Direct daad bij het woord voegen. Uitstekende -wat mij betreft ongekende- service

Sabine 11-10-2023

Beste prijs garantie’ binnen 40 dgn een schijnvertoning

Op 18/9/23 werd mijn Airwrap geleverd door Dyson. Op 20/9/23 zag ik dat deze bij een officiële reseller € 20,00 goedkoper was en heb ik meteen een screenshot gemaakt van dit artikel bij deze officiële reseller en naar Dyson geappt. Totaal geen reactie ontvangen. 22/9/23 weer geappt. Weer geen reactie. Toen gebeld op 29/9 en er werd gevraagd om een mail te sturen. Apps werden na een dag namelijk verwijderd???!! Kreeg een mail terug met een verzoek om een screenshot met datum in beeld te sturen. Ja die had ik natuurlijk niet want het was een screenshot van mijn telefoon. Mijn verzoek werd geweigerd want ze hebben in die periode geen promotie gehad??!!!

ONGELOFELIJK, Dyson heeft zelf een aantal dagen nadat ik het zag op de site van de reseller de prijs op hun site ook gewijzigd. Ze betichten je dus van liegen.

Inmiddels is de prijs verhoogd want ja we zijn weken verder en ze houden bij hoog en laag vol dat er geen promotie was. Oplichters zijn het!

JM 09-10-2023

Onze Dyson V12 ging na 14 maanden stuk, contact opgenomen met Dyson en zonder problemen een nieuwe body gekregen. Dus snel en goed opgelost!

Cemile 09-10-2023

Het product dat ik kocht absorbeert stof zeer goed. Er was een probleem met de hoofdmotor, maar ze stuurden zo snel mogelijk een nieuwe en ik was tevreden over hun klantenservice. Bedankt.

Marloes 06-10-2023

Ik schrijf over mijn ventilator. Een topproduct (een 10) maar toen hij kapot ging, vond ik de service geen 10. Mail kwam in de spam, door een vage onderwerpregel denk ik. Daarna werd hij gerepareerd, maar ik denk dat hij alleen is doorgemeten en niet echt getest. Het probleem (niet meer draaien) was opgelost maar de motor maakte een afschuwelijk geluid. Na opnieuw opsturen weer een stille en draaiende ventilator. Denk dat dit beter had gekund.

Dyson V8 05-10-2023

Ik heb vier jaar geleden een Dyson draadloze stofzuiger gekocht maar nu was de accu op
Ik heb gebeld naar Dyson en verteld wat er aan de hand was
Dhr zei eigenlijk is uw garantie verlopen maar uit coulance stuur ik u een nieuwe accu
En nog geen week later had ik mijn nieuwe accu
Nou waar maak je dat nog mee dat iemand iets uit coulance nog doet
Dit verdiend dan voor mij een dikke 10