Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Francois 23-07-2021

ik ben inmiddels aan mijn 2e dyson, eerst met snoer, nu zonder snoer. Laatst was mijn snoerloze V11 stuk. heb ik gebeld en het probleem uitgelegd, werd keurig te woord gestaan, en binnen 2 dagen had ik een vervangende unit, splinternieuw en binnen de garantie. Ik kan me dus niet vinden in alle negatieve reacties hier.
Dyson Benelux 26-07-2021

Hallo Francois, hartelijk bedankt voor uw review. We vinden het leuk te lezen dat u zo te spreken bent over onze producten en onze service. We vinden het belangrijk om onze klanten een gepaste, vlotte service te verlenen. We zien dat ook u hiervan heeft mogen profiteren. Mocht u meer vragen hebben wat betreft onze producten dat kunt u altijd rekenen op onze service.

Sara 09-07-2021

Het apparaat (dyson airwrap) vind ik fantastisch, maar het rechtstreeks bij hen zelf kopen, is nog lang niet op het niveau van service dat je verwacht bij zulke dure apparaten, vind ik. Het: voor 14 uur besteld, morgen in huis, klopt niet. Ik kreeg het apparaat pas na een week. Misschien zouden ze dit op hun website aan kunnen passen.
De derde dag probeerde ik in contact te komen via whatsapp. Normaal reageren ze binnen 30 min, maar na 4 personen “gesproken” te hebben in 4 dagen kreeg ik eindelijk antwoord op mijn vraag waar mijn bestelling bleef. Die was er inmiddels al eindelijk.
Kortom: Het apparaat zelf vind ik echt fantastisch. Mijn mening is echter dat de service bij Dyson zelf tegevalt.
Gelukkig minder erg als ik bij de meeste reviews hier lees.
Dyson Benelux 13-07-2021

Hallo Sara, hartelijk bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat het leveren niet is gegaan zoals gewenst. Graag onze excuses daarvoor. We wensen u veel plezier met uw Dyson en graag willen we u op de hoogte brengen dat u altijd kunt rekenen mocht u vragen hebben wat betreft onze producten.

Gabi 08-07-2021

Ik ben met de stofzuiger meer dan tevreden, maar nu dat er binnen de garantieperiode de stofzuiger stuk ging duurt een ruiling heel lang. Uit de beloofde 5 dagen is nu al 3 weken geworden en het eind is nog niet in zicht! Elke keer als ik bel duurt het nog enkele dagen, maar een datum kunnen zij niet noemen. Super slechte service!
RobertFox 20-01-2022

Ik heb een klacht ingediend bij de Onlinegeschillenbeslechting Europese Commissie waarbij Dyson aangesloten is! Hier komt de link mocht je dit ook willen doen.

Dyson Benelux 14-07-2021

Hallo Gabi, hartelijk bedankt voor uw review. Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. Als een omruiling niet binnen de beloofde tijd kan worden gedaan, kan het zijn dat het tijdelijk niet op voorraad is. In veel gevallen komen we dan met een alternatief totdat het de omruiling kan worden gedaan. Om dit dan te kunnen uitvoeren, wachten we op een akkoord van de klant.

R. Staal 05-07-2021

Waardeloos, wat een slechte service ''koop rechtstreeks van degene die het maakt'' begin er niet aan!
Na 5 weken en 4x bellen (niet altijd even klantvriendelijk en heb veel geduld) nog steeds geen V11 absolute extra in huis, ze kunnen zelfs niet eens de status van de bestelling aangeven.
Vandaag via Dyson zag ik dezelfde stofzuiger in de aanbieding nu van €. 649,= voor €. 549,=, ik dacht hoera en wilde er gelijk een bestellen, maar wat bleek niet leverbaar...
Dat een bestelling fout kan gaan is voor mij geen probleem, maar de manier van (niet) oplossen hiervan wel. Wat een slechte service, heel veel succes gewenst voor de nieuwe Customer Service Director EMEA en heel Dyson maar mij niet meer gezien.

Dyson Benelux 20-07-2021

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling.
We vinden het ontzettend jammer te lezen dat uw bestelling niet vlot kon verlopen.
Mocht u wensen komen we hier graag op terug om te kijken of we hier enigszins in kunnen helpen.

Laurens 30-06-2021

Ik heb een vorig week een Dyson V11 Absolute Extra Pro aangeschaft. Prima aankoop en heel enthousiast over de prestaties en gebruik, dus helemaal top. Wat ik wel erg vreemd vind is dat deze Dyson uitgerust is met heel veel hulpstukken etc., maar de belangrijkste hulpstuk Low Reach Adaptor ( knik hulpstuk voor onder de kast, bed etc.) zit er dan niet bij. Moet je dan apart bestellen bij Dyson voor 40 euro. Je koopt dus een stofzuiger van 700 euro en dan krijg je belangrijkste onderdeel er niet bij. Dus dat valt me dan wel tegen van Dyson.
Daarnaast als je het Low Reach Adoptor aan de stofzuiger laat zitten wordt de stofzuiger te lang voor de bijgeleverde oplaadpaal van de stofzuiger, dus daar is dan ook niet over nagedacht door Dyson. Als de laadpaal 10 cm hoger was gemaakt was het klant- en gebruiksvriendelijker geweest.
Dyson Benelux 20-07-2021

Hallo Laurens, bedankt voor uw feedback!
Fijn te zien dat u tevreden bent met de prestaties van uw V11 Absolute Extra Pro. Er zitten inderdaad veel handige accessoires bij dit model. De Low Reach Adaptor is helaas alleen los te verkrijgen en zit er niet standaad bijgeleverd.
Wat betreft het oplaadstation, is deze erop gemaakt om de stofzuiger er op te kunnen hangen met de vloerzuigmond eraan bevestigd. De vloerzuigmond wordt namelijk het meest gebruikt, en zit ook bij alle stofzuigers bijgeleverd. Om de accessoires op te bergen is er een speciale opbergtas te verkrijgen.

We wensen u nog veel plezier van uw V11!

Roosenburg 29-06-2021

Helaas zitten wij nu al sinds februari op een omruiling te wachten. Net 2 weken van onze Dyson pure humidifycool (PH01) a €699 kunnen genieten en toen stopte hij er al mee..... Als schappelijke regeling hebben wij een Cool (TP02) gekregen ( hadden toen al alarmbellen moeten gaan rinkelen, want dit doet een bedrijf uiteraard niet voor niets) echter hadden wij achteraf gezien liever ook de optie koop ontbinden gehad. Wij hebben specifiek, i.v.m. gezondheid redenen, voor deze machine gekozen omdat deze ook een bevochtigingsfunctie heeft.

Wij snappen dat het soms even kan duren, maar 4 maanden? En hoeveel langer moeten wij nog wachten? Al met al heel erg teleurgesteld in Dyson 😑
Dyson Benelux 13-07-2021

Beste meneer/mevrouw Roosenberg, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Omdat het product tijdelijk niet op voorraad was, hebben we het ook niet kunnen omruilen. Daarom hebben we iets anders bedacht, zodat er toch nog gebruik gemaakt kan worden van een andere luchtreiniger totdat het weer leverbaar is. We hebben het weer op voorraad en we verwachten het binnen 2 weken het hebben omgeruild. U zult hiervan spoedig een track & trace nummer van ontvangen.

AJCS 29-06-2021

Sinds December 2019 in het bezit van een Dyson V11 Absolute snoerloze steelstofzuiger. Een van de duurdere stofzuigers maar dit maakt het 100% waard. De accessoires erbij zijn zeer welkom, verschillende rollers voor harde vloeren en tapijten, handige kappen voor ook oa in de auto, makkelijk aan de muur te bevestigen oplaadstation. Een goed en geavanceerd apparaat, vandaar de prijs. Ik heb 2x een defect gehad aan het apparaat. Na gebeld te hebben met de klantenservice, welke zeer makkelijk te bereiken is, werd er goed naar mij geluisterd en meteen voor een voor mij goede oplossing gekozen. In beide gevallen werd er een nieuw onderdeel opgestuurd, na de check op serienummer natuurlijk.

Samenvatting: een geweldig apparaat EN een geweldige klantenservice. Elke keuze tussen Dyson of een ander merk hoef ik niet meer te maken.

Gino Andreazzoli 23-06-2021

Op 2 juni een bestelling geplaatst, dit is door een fout in hun eigen website foutief doorgekomen bij PostNL en dus geannuleerd. Geld retour ontvangen en op 11 juni opnieuw besteld. Tot op heden geen product ontvangen. Klantenservice heeft mij een track-and-trace gestuurd van een adres uit Apeldoorn, hier woon ik niet! Meerdere keren gebeld en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Geven aan technische problemen te hebben in het magazijn en daarom 1 week achter te lopen, ik ben nu toch al wat langer dan dat aan het wachten. Klantenservice kon mij met deze klacht niet helpen, maar mocht mij ook niet doorverbinden met de afdeling die dat wel kon. Die nemen in de loop van VOLGENDE week contact met mij op. Ik raad niemand aan om te bestellen bij “degene die het maakt”.
Dyson Benelux 20-07-2021

Bedankt voor uw beoordeling, Gino.
Het spijt ons te lezen dat uw levering tot 2 maal toe verkeerd loopt.
We gaan graag met u na wat net het probleem was, en hoe we dit kunnen behelpen.

Rody 23-06-2021

Wat een slechte service ''koop rechtstreeks van degene die het maakt'' had ik dit maar niet gedaan.
Pakket is Vrijdag besteld en zou Zaterdag al binnenkomen, inmiddels zijn wij al een 5 dagen verder! De eerste klantenservicemedewerker gaf aan dat zelf een bezorg datum kiezen op de website een fout is, en de ander gaf aan dat dit wel mogelijk is en heel soms fout gaat. Lijkt me sterk dat het pakket de volgende dag in huis kan staan gezien het pakket vanuit het buitenland verstuurd word. En de reviews laten zien hoe slecht de service , levering & retouren zijn. Koop alleen rechtstreeks van degene die het maakt als jij zin hebt meer dan een week tot twee weken te wachten. Retours kunnen maanden duren heb ik gelezen. Slechte service, nooit meer via Dyson Nederland bestellen. Coolblue & Bol.com blijven betere webshops.
Dyson Benelux 20-07-2021

Dag Rody, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling voor ons achter te laten.
Door drukte is het in sommige spijtige gevallen niet mogelijk onze geadverteerde levertijd waar te maken.
Dit is uitzonderlijk, maar natuurlijk heel jammer.
Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Klaas 21-06-2021

Had ik de reactie's hier maar eerder gelezen. Ook ik ben er in getrapt en heb de nieuwste v15 bij de makers besteld.
Wat een spijt.
Nu een dikke week geleden en nog steeds niet bij de vervoerder post nl.
Telefonisch al dagen van het bekende kastje naar de muur gestuurd.
Zelfs traceer onderzoek laten doen.
Wordt wel beloofd maar ook niks mee gedaan. De ene smoes na de andere.
Maar wel €700 lichter en geen stofzuiger. De verjaardag waar het kado voor bedoeld was is inmiddels ook al voorbij.
Heb goed de pest in.......
NOOIT MEER DUS.
Dyson Benelux 20-07-2021

Dag Klaas, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling voor ons achter te laten.
Dit is uitzonderlijk, maar natuurlijk heel jammer.
Onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Mocht u dit verder met ons willen opnemen staan we steeds voor u klaar.

Nika 17-06-2021

SLECHTE SERVICE - terugbetaling
2 Dyson producten (Fohns) in april en mei en beiden producten direct afgerekend, met 1 product niet tevreden geweest, dus na telefonisch contact met Dyson afgesproken dat ik 1 fohn retour zend en de Airwrap zal bestellen. Het is toegezegd dat de terugbetaling binnen twee na ontvangst van het product zal geregeld worden. Het prodcut is op 17 mei ontvangen en het geld is tot op HEDEN nog niet gestort. Al meerdere malen gebeld een enige wta je hoort dat het bij de financiele afdeling ligt en dat ze er niks aan kunnen doen. TOTAAL KLANT ONVRIENDELIJK!!! Ik meen dat ik nog nooit zo een slechte ervaring met een bedrijf heb gehad!!! Als ik deze week geen geld heb, zal ik naar de geschillencommissie stappen. Het ergste is dat het nieuwe product met after pay gekocht is, omdat DYSON had toegezegd dat het geld zsm volgt!!!!!! Nou moet ik DYSON weer 499 overmaken, terwijl zij gewoon mijn geld hebben. En er wordt ook nog eens geadverteerd dat je de producten bij de MAKER moet kopen. NOOOOOIIIITTT MEEEEERRRRRR!!!!!!!
Bibi1976 20-01-2022

Beste Robert, ik heb ondertussen na 3,5 maand wachten eindelijk een nieuwe v10 gekregen. Nadat ik weer een standaard mail kreeg met beloftes heb ík nogmaals een mail gestuurd en daar adres gegevens gevraagd om brief in gebrek stelling naar toe te sturen. Daarna kreeg ik mail dat ze bij wijze van uitzondering een tweede Exchange hadden aangevraagd. Binnen een week mijn Dyson binnen. Voor mij nooit meer een Dyson. Hoop dat jij ook snel wordt geholpen.

Dyson Benelux 21-06-2021

Hallo Nika, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart en we hopen dat de terugbetaling spoedig zal worden voltooid. Graag onze excuses voor het ongemak.

Harrold 12-06-2021

Nog nooit zo’n dure stofzuiger gekocht maar ook nog nooit zo’n slechte. Mag van een stofzuiger toch verwachten dat hij ten minste zuigt. En dat zonder dat hij constant verstopt zit. De 2 geef ik dan ook alleen voor het design.
Dyson Benelux 20-07-2021

Bedankt voor de beoordeling, Harrold. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent van uw nieuwe aankoop. Natuurlijk sturen we bij elke bestelling ook een retour label mee dat tot 30 dagen na levering geldig blijft.
Op die manier kan men de machine toch testen voor men definitief beslist over de aankoop.
Het is ook niet de bedoeling dat de machine vaak verstopt.
Mocht u dit verder met ons willen opnemen staan we steeds voor u klaar.

Harry Pijpers 12-06-2021

Hierbij stel ik opnieuw mijn klacht aan de orde. Ik heb een Dyson Cool Tower ventilator rechtstreeks van de fabrikant. Goed apparaat, mag ook wel voor die prijs. Maar na verloop van tijd werd het apparaat ineens een stuk luidruchtiger tot op het irritante af. Dyson benaderd maar die klantenservice weigert om actie te nemen omdat de sticker onderop met het serienummer ontbreekt. Dat is dus een sticker die ze er zelf niet op hebben geplakt en daar word ik nu voor afgestraft. Heel teleurstellend voor een fabrikant van apparaten in het hogere segment .....

Als reactie van Dyson werd het volgende geplaatst, hetgeen natuurlijk beneden alle peil is.
Bedankt voor uw review.
Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Het serienummer moet er op zitten. Zo niet, dan kunt u het nog op een ander manier vinden. Op de luchtbehandeling machines geldt een garantie van 2 jaar. Mocht uw machine buiten de garantie vallen dan kunt u nog steeds rekenen op onze service. Ook kunt u op onze website terecht om te zien hoe u eventuele problemen zelf kunt oplossen. Mocht u er niet uitkomen dat raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

Ten eerste, het serienummer zit er absoluut niet op; wie anders dan Dyson zelf is daar verantwoordelijk voor? Desondanks refereert men aan "een andere manier". Ik heb nota bene de aankoopfactuur naar ze opgestuurd. Deze is gedateerd 6 augustus 2019, dus binnen de garantie termijn. Ik heb reeds contact opgenomen met Dyson klantenservice maar daar werd ik het bos ingestuurd. Dyson, op zich goede apparaten met een solide reputatie maar de service is om te huilen.
Dyson Benelux 20-07-2021

Beste Harry, bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend te dat de sticker met het serienummer mist op uw machine. Op de originele doos is staat het serienummer ook vermeld, maar we nemen aan dat u deze niet meer heeft.
Zonder serienummer is het inderdaad ingewikkeld snel een oplossing te kunnen bieden, maar niet onmogelijk.
Heeft u al telefonisch contact met ons gehad en de situatie aan ons voorgelegd?
We zijn te bereiken via: NL: 0800-0206203, BE: 0800-39208

We vinden graag een oplossing hiervoor!

DennisDemennis 11-06-2021

"Haal waar het gemaakt wordt". Ja absoluut dus niet. Levertijd is prima, maar de support? Dramatisch. Niet te doen. Bel je op, nee ik ben niet van de klantenservice ik ben van de afdeling demonstraties... Nou verbind me door? Nee dat kan niet... Ja hallo?!

Ik probeer mijn zending te retourneren, maar krijg maar geen label binnen van hun. Duurt maximaal 24 uur. Inmiddels 4 dagen verder, straks zit ik op de 30 dagen en heb ik NOG geen label. Dan moet ik het apparaat verplicht houden omdat hun niet willen dat ik het retourneer. Ongelofelijk slecht bedrijf. Nooit maar dan ook nooit meer.
Dyson Benelux 11-06-2021

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart.
Op verschillende manier kunt u onze klantenservice benaderen. Via onze website ziet u hoe.

Graag willen we u op de hoogte brengen dat er een retour formulier geleverd wordt bij de levering. Het betreft een A4 met daarom een barcode. Hiermee kunt u het kosteloos bij een afleverpunt bij u in de versturen.

Dyson Benelux 11-06-2021

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart.

Chantal 08-06-2021

Woensdag besteld 1-2 werkdagen, inmiddels dinsdag en nog geen eens bij PostNL ontvangen.. klantenservice zegt alleen door drukte is de levertijd 3-5 werkdagen.
Zou wellicht netjes zijn als ze dit communiceren naar de klant.
Een volgende keer bestel ik toch weer bij de grote electronica sites, die leveren binnen 24uur. Jammer dat Dyson hier z’n best niet voor doet, naast het maken van reclame haal het waar het gemaakt wordt.

Hallo Chantal,

Bedankt voor uw review. Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. Door drukte bij de bezorgdienst is de levering niet gegaan zoals wij het onze klanten hadden beloofd. Graag onze excuses daarvoor. Ondanks dat hopen we wel dat u veel plezier zult hebben met uw aankoop. Mocht u vragen hebben wat betreft onze producten dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Juli 2016 05-06-2021

Defect aan verbinding kliksysteem stofzuigerslang. Gebeld en uitgelegd wat probleem is...serienummer gegeven. Zeer vriendelijk geholpen en nieuw onderdeel werd direct toegezonden. Stofzuiger is bijna 5 jaar oud en het viel nog binnen garantie. Topservice van Dyson👍🏼👏🏼

Jim en Menta 03-06-2021

Defect aan onze draadloze stofzuiger van c.a. 1.5 jaar oud. Via de mail uitgelegd wat het probleem was. Op verzoek aankoopbon en serienummer doorgegeven. Met 2 werkdagen een nieuwe behuizing (dat waar de motor in zit) gekregen. Snel en goed geholpen.

Dennis 31-05-2021

Bar slecht, bestel rechtstreeks bij de fabrikant, nou ik zou het niet doen! Mijn vrouw heeft een kapsalon en wilde de hele lijn van föhn tot styletang en krultang, totale aanschaf rond de 1300,- euro! Besteld netjes betaald via credit card ( ivm verzekering), en toen kwam het.........

Niet dus de bestelde spullen kwamen niet aan, bellen naar klantenservice eerste keer "nee hoor zijn geleverd!" nou niet bij ons, jawel...... Verder zoeken, o ja u heeft verkeerd adres opgegeven! U heeft het verkeerd ingevuld...... Hoe kan het dan dat 1 artikel op een heel ander huisnummer terecht is gekomen????? Dat weten we niet..... Nog eens bellen, ja dan moet u het maar opnieuw bestellen en dan gaan we het uitzoeken.... ja ja wederom 1300 uitgeven..... ...
Postnl kreeg de schuld, wij als klant kregen de schuld..... Maar Dyson die niet....
Inmiddels is er een "refund" opgestart en dan hebben wij onze centen al binnen 2 a 3 weken retour.......

Hallo Dennis,

Bedankt voor uw review. Het is jammer te lezen dat u dit heeft ervaren. Vervelend dat het adres niet klopt waardoor de levering niet is voldaan. Graag onze excuses daarvoor. We hopen dat u het aankoopbedrag spoedig zult ontvangen.

Gert 27-05-2021

Ga ook echt niet meer dan een 1 geven begint al lekker met de levering. Zou kaar staan om opgehaald worden door een couriers dienst inmiddels weer een week veder nog niks vernomen zo jammer v11 van pakweg 700 euro en dan krijg je dit gewoon slecht als zo met je klanten omgaat.eens maar nooit meer iets bij dyson bestellen.

Hallo Gert,

Bedankt voor uw review. Het is jammer te lezen dat de levering niet was gegaan zoals gewenst. Graag onze excuses daarvoor. We hopen dat u het inmiddels al in huis heeft en volop geniet ervan. Mocht u vragen hebben wat betreft onze producten dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Vriendelijk groet,

Hai 25-05-2021

Ik kan op dit moment niet meer dan een 1 geven. Al een week aan het wachten dat het product geleverd wordt tot op heden nog niets. Zelf al twee keer gechat en twee keer gebeld. Het enige wat ze zeggen het pakket staat klaar maar zijn aan het wachten op de koerier. Volgens mij als je een koerier belt wordt het nog dezelfde dag of de dag erna opgehaald. Maar ze nemen zelf geen aktie om je op de hoogte te stellen van de vertraging. Ik vind dit zeer slecht van een bedrijf dat zoveel reclame maakt en ook kostbare apparatuur maakt dan vind ik dat je je klant best op de hoogte kunt houden.
Dyson Benelux 20-07-2021

Dag Hai, het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet vlot verliep. We komen hier indien nodig graag met u op terug.

Vriendelijk groet,

Suus 21-05-2021

Wat een slechte klanten service, haardroger aangeschaft incl gratis box, helaas was deze op, ik gebeld van is het een op is op actie of wordt deze nageleverd, nee wordt nageleverd mevrouw, ik besteld, toch een mailtje nog gestuurd voor de bevestiging nee, is een op is op actie.
Helaas is de haardroger ook nog niet geleverd en blijft bij post.nl openstaan voor de derde keer gebeld en voor de derde keer gemaild,
Tip haal de actie van de site af als de boxen op zijn en zeg ook niet volgende leveren. Als ik hier zo de recensies lees, heb ik weinig hoop
Dyson Benelux 11-06-2021

Hallo Suus, bedankt voor uw review. Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. Als u de aankoop heeft gedaan toen deze actie nog geldig was, dan heeft u recht op de box. Mocht de box tijdelijk niet meer op voorraad zijn dan zorgen we ervoor dat u het alsnog zult ontvangen zodra het weer op voorraad is. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Cynthia 14-05-2021

Ik heb vorige week vrijdag een dyson v 10 gekocht en ging dinsdag geleverd worden. Heb een track & tracé code gekregen en sindsdien niets ontvangen zelfs op de track en tracé veranderd er niets er staat alleen dat ze het pakket nog niet ontvangen hebben. Als ik jullie contacteer dan zeggen jullie alleen maar dat ik geduld moet hebben maar ik krijg geen deftig antwoord waarom hij nog niet geleverd is. Ik krijg niets van deftig antwoord. En na de reviews te lezen weet ik niet eens of ik hem ooit nog ga ontvangen. Echt teleurgesteld en in jullie reclame zeggen jullie nochtans koop rechtstreeks bij die gene die het maakt. Heb hier al lang spijt van! Het gaat hier nochtans over een pakket van door de 300 euro!
Dyson Benelux 17-05-2021

Hallo Cynthia, bedankt voor uw review.

Vriendelijke groet,
Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Wegens een technisch mankement bij de bezorger, zijn de leveringen niet aangekomen zoals wij het onze klanten beloven. Bij Dyson streven we ernaar om bestelde producten zo spoedig mogelijk te leveren. Helaas macht dit bij u niet baten. Daarvoor onze excuses nogmaals. We hopen dat het spoedig zal worden geleverd en mocht u meer vragen hebben dan kunt u altijd rekenen op onze service via de onderstaande link.

Joey 09-05-2021

Onder de vloerzuigmond van de V10 zitten beschermstrips tegen het krassen. Eén zo’n strip was versleten. Heb dit per Whats App gemeld bij Dyson en kreeg direct een nieuwe vloerzuigmond toegestuurd. Binnen een kwartier na de melding zat de bevestigingsmail al in me inbox.

Top service van een top product!
Dyson Benelux 10-05-2021

Hallo Joey, hartelijk bedankt voor uw review.
Het is leuk te lezen dat ook u zo te spreken bent over het product en onze service. We bedanken u dan ook dat u de tijd heeft genomen om het ons te laten blijken en we wensen u veel plezier met uw Dyson V10.

Dennis 08-05-2021

Donderdag een opbergdoos voor een Dyson fohn via de site besteld als cadeau voor Moederdag. Stond dat het binnen 1-2 dagen zou worden geleverd en ik had zaterdag als leverdag gekozen. Blijkt dat het ineens dinsdag geleverd wordt terwijl ik op vrijdag nog via WhatsApp had gevraagd of ze het tijdig konden verzenden i.v.m Moederdag. Daarna via WhatsApp contact opgenomen over waarom het pas dinsdag wordt geleverd. Kreeg enkel botte antwoorden 'omdat het eerder niet lukt', dus gebeld en toen aan de klantenservice ook een botte medewerker aan de telefoon die nul hulp kon bieden. Qua klantenservice is dit echt een dramatisch bedrijf. Lees veel soortgelijke reviews de afgelopen tijd dus zou via andere sites dan Dyson bestellen.
Dyson Benelux 10-05-2021

Hallo Dennis, Bedankt voor uw review.

Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. Bij het bestellen van producten of onderdelen via de Dyson website, wordt het volgende duidelijk aangegeven:
¨Op werkdagen vóór 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd.
Accessoires en vervangende onderdelen worden apart verzonden via standaardbezorging (3-5 werkdagen).¨
Het kan zijn dat u dit niet heeft gezien. Onze excuses daarvoor. Het is natuurlijk vervelend als een bestelling niet wordt geleverd op de gewenste dag. We hopen alsnog dat het met plezier in ontvangst zal worden genomen.

John 03-05-2021

Onze Dyson Humidify + Cool maakt een onregelmatig luid piepend geluid op lagere standen. Onbruikbaar dus in de slaapkamer, terwijl we daar juist deze luchtbevochtiger voor hebben gekocht (nieuwbouwhuis, (te) goed geïsoleerd).

Klantenservice gebeld, die aangeeft dat het nog weken kan duren voordat er een omruilexemplaar beschikbaar zal zijn. Dat kan dus ook nog maanden duren, er staat geen max op.

Als alternatief wordt er een gratis luchtreiniger geboden, die niet kan bevochtigen. Die mogen we zelfs houden, als er ooit weer een Humidify kan worden opgestuurd. Klinkt niet gek, maar dan zit ik dus tijden met een apparaat dat niet doet waarvoor ik het heb aangeschaft: de slaapkamer vochtig houden.

Dus geef ik aan dat ik mijn geld terug wil, zodat ik een alternatief product kan aanschaffen. Na veel vijven en zessen is mijn verzoek verder het bedrijf in geparachuteerd en moet ik wachten tot ik word teruggebeld. De klantenservicemedewerker was overigens verder vriendelijk en correct.

Ik vind het echt zeer klantonvriendelijk dat een bedrijf in een dergelijke situatie niet gewoon mijn geld teruggeeft, zonder discussie. Het kan immers niet leveren wat het heeft beloofd. Van een premiummerk met een premiumprijs verwacht ik echt heel andere standaarden.
Dyson Benelux 04-05-2021

Holla John,

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Omdat het model dat u heeft tijdelijk niet op voorraad is, hebben we een ander alternatief moeten bedenken totdat het weer leverbaar is.
U geeft aan om liever uw geld terug te willen en daarvoor moeten we toestemming vragen om te kijken of het mogelijk is. Zodra hierover meer bekend is zult u hiervan op de hoogte worden gebracht. Onze excuses nogmaals voor het ongemak.