Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Elvira 19-08-2020

Op 7 augustus een Airwrap Complete besteld. Een product van 500 euro! Zou de volgende dag geleverd worden. Niet dus. Wel een mail dat het verzonden is, geen tracking en tracing. Vervolgens probeer je contact te zoeken. Op mail wordt NIET gereageerd. Telefonisch is alleen voor product ondersteuning en een debiel slecht bandje ingesproken met een robot stem uit 1920. Livechat bestaat niet, ondanks dat het geadverteerd wordt op hun website. Vanwege de huidige situatie zeggen ze dan. Ja daaaaag. Als er iets te doen is in de huidige situatie is het vanaf huis THUIS WERKEN en daar leent chat zich uitermate voor! Via Facebook messenger krijg je om de drie dagen een halfbakken reactie. Uiteinde tracking gekregen. Ja hoor UPS wacht al sinds de digitale aanmelding op het pakket van DYSON. Dit is het slechtste bedrijf waar ik in 20 jaar "zaken" mee heb gedaan. Het is bij de beesten af. Mensen bestel hier niet, bespaar jezelf de ellende. Beter nog, koop gewoon geen dyson producten, want elke cent naar een bedrijf dat zo met zijn klanten om gaat is een cent teveel.

Debby 17-08-2020

Zeer slechte klantenservice, zijn zeer moeilijk te bereiken en/of je wordt herhaaldelijk afgescheept met dat je terug gebeld wordt/ niet dus/ verschuilen zich achter drukte en/of het corona virus, reageren niet op email, geen bevestiging of update of iets dergelijks, gewoon niets../ geen levering van het bestelde product/ geen terugbetaling na verzoek het geld terug te storten en als ik hier iemand over aan de lijn krijg, hangen ze bij doorvragen/ uiten ontevredenheid gewoon op, ongelofelijk, geen woorden voor..

ruxviii 17-08-2020

Slechte webshop:

1: De klantenservice is verschrikkelijk:
a) op e-mails wordt niet gereageerd
b) telefonisch is onmogelijk
c) De webchat is non existent

2: Komen afspraken niet na: Leveren niet of flink te laat

Bespaar jezelf de moeite en bestel bij een normale webshop.
Dyson Benelux 19-08-2020

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons van de vertraging. We komen zo snel mogelijk terug op alle e-mails. We hebben uw bericht reeds beantwoord.

We proberen verdere vertragingen te beperken zodat we snel weer beter beschikbaar zijn.

FLoor May 16-08-2020

Echt bout bedrijf sinds 27/7/2020 een stofzuiger besteld en niet gekregen totaal geen feedback zoals dat het niet te leveren is !
Klantenservice niet te bereiken !!
Chat service werkt Helemaal niet!!
Tot op de dag van vandaag niet mijn geld terug of een product ontvangen!!
Ik koop hier niets meer

Bergeman 15-08-2020

Telefonisch contact gezocht krijg niemand aan de lijn chat is er niet staat wel op de site dan maar een e-mail gestuurd geen reactie schandalig wel willen verkopen bij reclame op tv ziet er goed uit maar service verlenen ho maar
Bezint eer men begint aan een dyson
Dyson Benelux 17-08-2020

Beste klant, bedankt voor uw review. Door ongebruikelijke drukte en algemene omstandigheden kunnen we niet steeds de chatoptie aanbieden.
Wanneer er wel een medewerker beschikbaar is zult u via de site automatisch een melding krijgen.

We reageren ook op e-mails. De zelfde vertragingen zorgen hier echter ook voor achterstand.

U kunt ons bereieken via: owner.support@support.dyson.nl

Mulder 15-08-2020

12-8 Ventilator besteld. Nog niet ontvangen.

Waardeloze service. Geen reacties op mailtjes . Telefonisch uren in de wacht . Geen status updates geen track and trace code.

Wel een factuur....
Dyson Benelux 17-08-2020

Beste klant,

Het spijt ons van de drukte. We komen zo snel mogelijk terug op uw e-mail. Door algemene vertragingen en drukte duurt dit langer dan gewoonlijk.
U kunt ons bereiken op dit e-mailadres: owner.support@support.dyson.nl

Bedankt om de tijd te nemen een review voor ons achter te laten.

Ineke 14-08-2020

Ik wacht al meer dan tien dagen op een Pure Cool Me. Eerst zou het precies een week geleden bezorgd worden. Hele dag voor niks gewacht.
Bellen is ook een RAMP!!
Constant reclame, duurt erg lang en soms zeggen ze gewoon dat ze gesloten zijn en wordt de verbinding verbroken.
Maandag een tracking code gehad en product zou snel komen. Gister via messenger dat het toch echt vandaag moet komen. Ik zie bij UPS al die tijd staan dat ze het pakket nog van Dyson moeten krijgen!
Ik koop dus niet meer bij DYSON.

Hermann 14-08-2020

Waardeloos. Klantenservice onbereikbaar. Ventilator besteld en betaald op 11-8-2020. Zou binnen 48 bericht krijgen. Niks gehoord of gezien.

Zeer tevreden 13-08-2020

Ik herken mij totaal niet in de negatieve ervaringen van Dyson.

Wij hebben iets meer dan een jaar geleden een Dyson V8 gekocht waarvan een lipje is afgebroken (waarschijnlijk door eigen gebruik- wat ik ook direct heb aangegeven) en er viel vuil uit.

Na drie maal mailen met de klantenservice geniet ik nu van een nieuwe Dyson V8. Dit apparaat is kosteloos door de koerier ingewisseld, terwijl Dyson dit niet hoefde te doen!

Eerst zou alleen het motorcompartiment kosteloos vervangen worden, maar in mail drie gaf de medewerker aan het hele apparaat te gaan vervangen. En zo geschiede

Communicatie verliep vlekkeloos en vriendelijk.

Joyce 12-08-2020

Koop niets bij Dyson, zodra er iets met je apparaat is heb je gewoon pech. Een bedrijf dat niet bereikbaar is en niet over de brug komt als het om service of garantie gaat. Sinds eind juni aan het mailen, ze komen niet met een oplossing voor mijn kapotte steelstofzuiger van amper een jaar oud. Garantie 2 jaar, vergeet het maar!
Hoe mooi hun spullen ook lijken, zodra er iets mankeert, is Dyson niet bereid enige vorm van service te verlenen. Ik ben gewoon ontdaan van zo'n slechte service.

Oxana Djamardzhashvili 12-08-2020

Geen product, geen contact mogelijk, wel bedrag van bijna 600 afgeschreven. Chatten onmogelijk, e-mails zonder reactie, telefoon wordt niet opgenomen (2 uur in de wacht!)

Pia 08-08-2020

Heb helaas slechte ervaring, had een dyson luchtreinigingsventilator besteld via de site en het zou bezorgd worden., ik moest vrijdag van 9 tot 18 uur wachten thuis in de hitte en ik heb de hele dag gewacht , (was daarvoor ook eerder terug gekomen van mijn vakantieadres) ik heb ze regelmatig gebeld die dag waar ze bleven maar ik werd in de wacht gezet bij klantenservice na 2 uur heb ik opgehangen.
Je kan chatten staat er , maar dat is onvindbaar dus onmogelijk om te doen.
Kortom ik had het produkt liever elders besteld, dan bij dyson enorm slechte service, heb dit nog nooit meegemaakt. Ook niet een berichtje dat ze later of wegens drukte enz enz helemaal niks, ik ben onwel geworden van de hitte, woon op een flat bovenin dus was hard nodig, ik ben erg teleurgesteld .
Dyson Benelux 11-08-2020

Hi Pia, Het spijt ons te lezen dat uw bestelling vertraagd werd en dat u daardoor enkele ongemakken moest doorstaan.

We proberen wel steeds te leveren op de aangegeven datum. Door de huidige drukte is dit soms echter niet mogelijk.

De rede dat we niet sneller kunnen antwoorden per telefoon of per chat is ook vanwege de drukte.

Het spijt ons van het ongemak. We hopen dat de machine wel naar wens is.

Bedankt om de tijd te nemen een review van ons achter te laten.

Raymond 02-08-2020

Ben ik nou gek, of de enige die de DRAMATISCHE Dyson gebruikshandleiding niet kan volgen, dit boekje is geschreven/gemaakt door iemand die echt helemaal niets snapt van het produceren van een helder verhaal. Sorry maar als je 350 euro durft te rekenen voor zo’n apparaat mag je toch minstens verwachten dat er begrijpbare handleiding bij zit. Als ik de stofzuiger op max zet, komt er een pulserend geluid uit, maar alleen als alle kleppen dicht zijn. Met open kleppen en zonder filters doet hij wel “ normaal” maar kan je hem natuurlijk niet gebruiken. Nog nooit zo’n spijt gehad van een aankoop. Echt een regelrechte miskoop!

Tonny 24-07-2020

Moet toegeven dat mailen een crime is en bellen een tijdrovende bezigheid maar na twee telefoontjes had ik binnen twee weken een nieuwe dyson pure cool toren in huis dus tevreden.

M 16-07-2020

25 mei dyson airwrap besteld, nooit een bevestiging gehad, bleek een storing te zijn bij dyson. Ben er gelijk erachteraan gegaan. Steeds wordt er gezegt dat ik mijn geld terugkrijg maar na anderhalve maand nog steeds geen geld terug ontvangen. Waardeloos!!

Frans 16-07-2020

We moeten terug naar de '90 van de vorige eeuw. In die tijd hadden internet/TV providers per regio nog een monopolie. Dus er was geen keus. In de regio waar ik woonde was dat UPC (bestaat niet meer). Maar de klantenservice van UPC was tot nu toe de slechtste ooit. Geen bedrijf of instantie is ooit daarna nog dieper gezonken. Totdat je met Dyson te maken krijgt. Dat bedrijf wint het met straatlengten. Totaal onbereikbaar. Niet op div. telefoonnummers, niet via de Live Chat, niet via e-mail (waarschuwing bel nooit via 0900 200 1822, u betaalt dan 0,90 p/m.) De waslijsten met klachten op de div. internetsites zijn om te huilen zo lang. En nergens wordt op gereageerd. Tenzij... tenzij er een enkele positieve review tussen staat (waarschijnlijk geplaatst door een medewerker of familielid) dan komt er een reactie. Dagen heeft het me gekost en toen besloten te bellen en de telefoon op de speaker desnoods de hele dag te laten liggen. Na 60 min en 58 sec. dan eindelijk een dame aan de telefoon. Eentje die van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Er moeten helaas krachttermen aan te pas komen om er enig leven in te wekken. Maar goed, een heel lang verhaal in het kort, dan toch uiteindelijk mijn geld terug. MAAR NOOIT MEER DYSON!!!! U bent gewaarschuwd!

Sebastiaan 12-07-2020

Totaal geen reactie vanuit Dyson op diverse mails, telefoon en Facebook berichten. Eigenlijk te bizar voor woorden.
Erg jammer, want de stofzuiger is prima. Alleen vanwege een foute levering moet er wat aangepast worden. Dat duurt nu al ruim een maand!
Ongekend dat dit bestaat.

Caroline 10-07-2020

onbereikbare klantenservice, heb al uren aan de lijn gehangen over tegenvallend resultaat stofzuigen dik vloerkleed, uiteindelijk verbreekt Dyson altijd de verbinding..... Chat werkt niet. 799 euro uitgegeven aan stofzuiger dan verwacht je dat de service van dit bedrijf ook TOP zou zijn, dus niet. Waardeloos en nu........??? ik heb er buikpijn van. Hoe valt dit bedrijf aan te pakken

Henk Leenes 01-07-2020

Zo goed als de stofzuiger is zo slecht is de service. Tig keer contact gehad en telkens beloven ze van alles, maar ze komen hun afspraken niet na en laten gewoon niks meer van zich horen .
Shame on You. zeer slechte service. Ik raad iedereen aan om de producten van dit bedrijf te boycotten om verdere problemen te voorkomen. het is dat er geen 0 gegeven kan worden, want dit verdienen ze. Graag delen met de rest van de wereld.

Monique 01-07-2020

Ook ik krijg geen contact met Dyson customer support. De chat is niet actief, per mail een automatic reply dat het druk is en een antwoord dagen kan duren en zojuist na 1 uur (!) in de wacht bij de klantenservice de moed opgegeven. Ik ben verrast dat een bedrijf met zulke top-end producten zijn customer support niet goed geregeld heeft. Mijn probleem is een niet connecting app op de Iphone met de Dyson cooler. Balen.

Els 25-06-2020

Het is onmogelijk om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze reageren niet op de mail, en dat voor zo'n bedrijf. Prutsers zijn het. Ik ga de Dyson Pure Cool terug sturen en ik hou het bij een goedkope ventilator. Een schade is het dat ze zo onbereikbaar zijn!

Pascal 24-06-2020

Geen goed woord over de klantenservice. Al 2 maanden bezig met een simpel onderdeel te bestellen.

Romilde 22-06-2020

Super SLECHT bedrijf je wordt daar bedonderd ik koop Afgelopen week 2ventilatoren AM07 voor 349,00 pers stuk . En nu zijn dezelfde deze week in de reclame bij een andere aanbieder voor 249,99
Hoe schofterig is dit je wordt gewoon bedonderd door een Super goed bedrijf . Gewoon voor 200,00 opgelicht ik ga dit aanklagen bij de consumenten bond

ERS 20-06-2020

Ik wil een retour formulier en dat ding is na 2 weken al kapot! Niemand is thuis en niemand reageert op mails.

Martien 19-06-2020

Ik heb op 5 juni een bestelling gedaan voor de Dyson Pure Hot+Cool™ luchtreinigingsventilator zwart.
Deze bestelling is niet doorgekomen, echter wel een betaling gedaan van € 649,--. Contact opgenomen met de helpdesk en er werd aangegeven dat binnen 5 werkdagen de betaling teruggestort zou worden. Na 14 dagen en een aantal telefoontjes en evenveel toezeggingen, nog steeds het geld niet teruggestort op mijn bankrekening. Ik vind dit een slechte zaak en had deze manier van handelen van Dyson niet verwacht.