Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Stofzuiger dyson v15 15-06-2023

Nieuwe Dyson stofzuiger gekocht de v15 €800 euro.
De steel past er niet op.
Klantenservice gebeld 2x mensen zijn niet te verstaan gebrekkig Nederlands.
Weten niet hoe dit op te lossen.heel raar.
Daarna gechat.word terug verwezen naar de klantenservice kunnen mij niet helpen???
Toen een app gestuurd krijg ik te horen onze excuses.
Maar komen niet met een oplossing.
Toen de stang besteld word die al 2x geannuleerd???
Omdat er geen voorraad is.
Nou deze gaat dus weer mooi retour.
Niemand kan he normaal helpen.is ook maar een stofzuiger van €800 euro he

Chantal 13-06-2023

Ik kocht de Dyson V10 pro jaren geleden, en had een accu probleem nu. Ondanks dat de garantie ruim verlopen was, kreeg ik zomaar een nieuwe accu opgestuurd, geweldig - wat een service. Ook kreeg ik uitleg over het ontstaan van het probleem, zodat dit geen tweede keer gebeurd. Mijn complimenten!

Jacques 13-06-2023

Waardeloze service. Heb een luchtreiniger besteld. Die wordt echter niet geleverd. Na gebeld, geappt en via Face-book contact te hebben opgenomen, nog steeds niks gekregen. Met de klantenservice daar kom je geen steek verder. Bent gewoon overgeleverd aan hun willekeur om het op te lossen. Gebeurt mij niet nog eens een keer.

Agnita Gerritsen 13-06-2023

Klantenservice is altijd vriendelijk en service gericht. ze komen afspraken na en communiceren duidelijk.

Jan van der Harst 11-06-2023

De prijs was prima. De levering van het product ook. Ik had wat vragen bij het opnieuw inschakelen van het apparaat en die vragen werden perfect beantwoord. Hulde.

Conny 10-06-2023

Hadden een dyson stofzuiger in okt 2022 gekocht waarvan de batterij nu in mei 2023 al na 7 minuten al leeg was.
Klantenservice gebeld vertelt wat er aan de hand was, 2 dagen later een nieuwe batterij gekregen die het weer goed doet.
Vlotte leveringen en geen kosten.

Harry 09-06-2023

Hele slechte service. Nadat een dure föhn kapot ging bijna 6 maanden continue moeten bellen met een hele slechte klantenservice. Uiteindelijk een nieuw product aangeboden gekregen en er wordt gewoon een ander artikel afgeleverd. Dit tegen alle afspraken in. Nooit meer Dyson.

Walstra 06-06-2023

We maken al jaren met plezier gebruik van spullen van Dyson. Zeer tevreden, makkelijk om schoon te houden van de spullen.
Klantenservice is zeer goed. Worden netjes geholpen en naar een oplossing gezocht als er iets is.

Cor 05-06-2023

Dyson V10 draadloze stofzuiger aangeschaft die na een week motor problemen begon te geven, maar door de goede service van Dyson was het euvel snel opgelost door een nieuwe batterij en motor plus behuizing toe te sturen, dus eigenlijk een nieuwe V10 draadloze stofzuiger kreeg zonder de hulp stukken. nu werk alles na behoren!

Felicity 04-06-2023

Heb service chat omdat mijn Dyson stofzuiger na 2 jaar het niet meer deed. Ik ben heel goed geholpen. Moest mijn bon opsturen en er is geconstateerd dat de drukmeganisme het niet meer deed. Ze hebben binnen 2 dagen een nieuwe kopstuk aan mij toegestuurd zonder kosten.
Super blij ermee, das past dienst

Kim Heijboer 02-06-2023

Top service, snel en correct!! Heel tevreden, door middel van een foto door te sturen wordt je meteen prima geholpen.

Ben van Aanholt 02-06-2023

De service van Dyson staat op eenzame hoogte! Omdat de producten erg lang meegaan had ik verwacht dat bepaalde onderdelen niet meer beschikbaar zouden zijn.
Niet alleen beschikbaar maar ook nog gratis omdat ik meerdere Dyson apparaten bezit. Hier kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Mathijs 01-06-2023

Stofzuiger gekocht bij Coolblue, na twee weken trad er een defect op. Dyson nam snel contact met mij op per mail met wat vragen waarna ze vrijwel direct een vervangend onderdeel hebben gestuurd zonder dat het mij veel moeite koste. Een defect kan altijd voorkomen maar hoe je er mee omgaat bepaalt de echte kwaliteit en status van het bedrijf, precies wat je van Dyson mag verwachten. Heel blij mee.

Hondje 01-06-2023

2,5 jaar geleden een dyson stofzuiger gekocht. Deze deed ineens niets meer. Opgestuurd naar Dyson (op hun kosten) en kosteloos nieuwe motor, kabel en filters erin gezet. Functioneert weer als vanouds!

Webber 01-06-2023

based on good service from Dyson i finally move to Samsung Bespoke Jet Misty White not keep use Dyson.

Gijs 31-05-2023

Ik wil graag mijn zeer teleurstellende ervaring delen met Dyson's prijsgarantie, in de hoop andere potentiële klanten te waarschuwen voor deze wanpraktijken. Onlangs heb ik zowel een Dyson föhn als een ventilator gekocht, en tot mijn verbazing ontdekte ik dat de prijzen bij officiële partners, zoals Dyson zelf, waren verlaagd.

Vol vertrouwen in de "Beste Prijs-garantie" van Dyson, heb ik contact met hen opgenomen via WhatsApp om aanspraak te maken op het verschil in prijs. In eerste instantie werd er erkend dat ik er recht op had, maar vervolgens kreeg ik een no-reply e-mail waarin mijn claim werd afgewezen. Dit was alarmerend, vooral omdat ik screenshots had geleverd van de lagere prijzen.

Wat nog frustrerender is, is dat ik geen direct contact kon krijgen met een medewerker van Dyson. De enige communicatie-optie was WhatsApp, waar ik van de ene naar de andere afdeling werd doorgestuurd zonder enige oplossing te krijgen. Het leek alsof ze mijn klacht gewoon probeerden af te schuiven en het boeide hen niet dat ze hun eigen afspraken niet nakwamen.

Volgens Dyson's "Beste Prijs-garantie" worden de prijzen dagelijks gecontroleerd en passen ze de verkoopprijs aan als een lagere prijs wordt gevonden bij een officieel verkooppunt. Daarnaast bieden ze ook prijszekerheid gedurende 40 dagen na de aankoop. Maar in mijn geval werden zowel de aankoop bij Coolblue als de aankoop via de Dyson-webshop afgewezen, ondanks dat ik voldeed aan alle vereisten en bewijs had geleverd.

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe teleurstellend Dyson dit heeft afgehandeld. Ze hebben hun eigen beloften gebroken en laten duidelijk zien dat ze niet geven om klanttevredenheid. Het lijkt erop dat ze de prijsgarantie alleen op papier hebben staan om klanten te lokken, maar wanneer het erop aankomt, weigeren ze verantwoordelijkheid te nemen.

Ik wil ook benadrukken dat dit geen geïsoleerd geval lijkt te zijn, gezien de manier waarop ik van het kastje naar de muur ben gestuurd en het feit dat andere klanten soortgelijke klachten hebben geuit. Het is onaanvaardbaar dat een bedrijf van de reputatie van Dyson zich op deze manier gedraagt.

Als potentiële kopers raad ik jullie ten zeerste aan om goed na te denken voordat je iets bij Dyson koopt, vooral als het gaat om de prijsgarantie. Hun praktijken zijn misleidend en ze hebben bewezen dat ze niet betrouwbaar zijn als het erop aankomt. Er zijn genoeg andere merken en bedrijven die eerlijk en transparant zijn in hun prijsbeleid en klantenservice.

Ik ben diep teleurgesteld in Dyson en ik hoop dat mijn review andere consumenten kan behoeden voor de frustratie en teleurstelling die ik heb ervaren.

Isabella 31-05-2023

Makkelijke site. Als je hulp nodig hebt word je snel vriendelijk en goed geholpen

H.Sijl 29-05-2023

Nu bijna 2 jaar de dyson stofzuiger V8. Alleen maar ellende,
Nieuwe borstel, nieuwe zuigbuis, nieuwe stof opvangbak,
Nieuwe lader en sinds kort en nieuwe accu.
Over twee maanden is de garantie om, gegarandeerd dat er dan weer wat stuk gaat en dan betaal je de hoofdprijs voor de onderdelen! Als die het doet, dan zuigt die prima, maar het valt mij zeer tegen dat de stofzuiger telkens weer stuk gaat. Dit noem ik geen kwaliteit!

JJK 28-05-2023

Makkelijk te bestellen, goede keuzehulp om de juiste stofzuiger te vinden, en toen ik 6 maand later belde omdat hij defect was geraakt werd ik binnen enkele minuten geholpen, en werd er gratis een reserveonderdeel naar m'n huis gestuurd, die ik binnen 2 dagen ontving. In het verleden via mediamarkt een samsung stofzuiger gekocht die stukging, en vervolgens 3 week zonder stofzuiger gezeten toen hij werd gerepareerd; dyson is een stuk beter!

Rudi van der Glas 27-05-2023

We zijn zeer ontevreden over onze Dyson, hij is al een keer op gestuurd geweest. Hij zuigt niet, hij pulseert.
Alle filters al vervangen, we zitten nu al een half jaar zonder stofzuiger.
We zijn erg ontevreden.

Ben 25-05-2023

Voor de derde keer mijn stofzuiger stuk door slechte kwaliteit van plastic onderdelen. Wilde een nieuwe slang bestellen maar kreeg een melding "u krijgt een e-mail als de slang weer in voorraad is" maar na een maand nog geen bericht. Dus telefonisch contact gezocht. Een aardige heer zei mij nog 10 dagen te wachten en dan weer te bellen en als de slang er dan nog niet was zou hij zorgen dat ik een andere stofzuiger opgestuurd kreeg. Na 10 dagen bellen werd een desillusie. Een dame vertelde mij dat de belofte onterecht was en het onderdeel niet meer in voorraad genomen werd. Zit nu al maanden met een nood stofzuiger en voel mij aan het lijntje gehouden. Dus een dikke onvoldoende voor de service van Dyson.

Stu 23-05-2023

Benedenmaatse ervaring. Product net na garantie stuk & Dyson verstopt zich achter regels zonder zich te verdiepen in context. Daarnaast word product met winst aangeboden wat dan tegen kostprijs zou moeten zijn. Klantendienst erg rigide

GP 22-05-2023

Blij met Dyson, goede spullen. Al jaren een stofzuiger die onverwoestbaar lijkt. Ook de cool/ heat ventilator is briljant.
Sinds twee jaar ook een snoerloze stofzuiger, de V11. Na 2 jaar en een maand begeeft de accu het plotseling. Een maand na garantie, überhaupt niet oké na twee jaar. We gebruiken hem alleen thuis en voor de auto, twee persoons appartement.
Klantenservice gebeld, hele bijzondere ervaring. Deze thuiswerkende dame was met van alles bezig, privé, we dachten dat we in de maling werden genomen. Echter, ze bleef stug in haar rol en stuurde zonder vragen uit coulance een nieuwe accu.

Kwaliteit oké, accu waren we verbaasd over maar coulance is top. (En terecht) klantenservice: tja. Bijzonder.

Agnes 19-05-2023

Contact gezocht met de klantenservice van Dyson. Via de WhatsApp heb ik advies gevraagd voor een stofzuigerborstel voor mijn vloerkleed. Helaas had ik de borstel al dus een andere borstel besteld. En de verkeerde borstel geroutineerd . Ik moest op een label wachten. Die er opgeplakt en bij post nl. ingeleverd . Ik had het pakket daar ook opgehaald. Maar dat kon niet . omdat de label aangaf dat het via ups moet gaan. Er is geen ups point bij ons. Daaromt moest € 12,00 betalen. Ik heb contact gezocht met de klantenservice . En die persoon gaf ook aan dat het raar was dat Ups op de label stond. En zij was ook van mening dat je een pakket ophaald bij Post.Nl. Dat je hem daar ook kunt retourneren. Ik ga er van uit dat het goed komt. Want ik ben super goed geholpen door de klantenservice van Dyson.

Leonie 18-05-2023

Ik heb Dyson benaderd voor een nieuwe accu voor mijn hand stofzuiger maar helaas worden er geen onderdelen meer gemaakt voor mijn type. In deze weggooi maatschappij waar ik niet aan mee doe, kon dyson mij alleen helpen met de aanschaf van een nieuwer type. Ik heb daar geen geld voor en al had ik dat wel had ik ook geen nieuwe gekocht! Ik ben juist de afgelopen 4 jaar heel zuinig om gegaan met mijn handzuiger en nu zou ik geholpen zijn met een alleen een nieuwe accu en dan had ik weer 3,4 jaar verder gekund met mijn dyson! Jammer dat dus ook Dyson mee gaat in onze weggooi maatschappij! Erg teleurgesteld in Dyson!

Mvg, Leonie