Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,2

Severens 23-11-2022

Via whatsapp goed bereikbaar. Bij klachten zijn deze op zeer korte termijn opgelost door een nieuw onderdeel toe te sturen. Ik ben zeer tevreden over de service van Dyson en ben ook een dyson fan.

Rob van Iddekinge 16-11-2022

Contact met klantenservice opgenomen via whatsapp.
Er was een deel afgebroken van de Torque zuigmond van mijn V11. Stelde de vraag of dit niet wat snel was, ondanks dat het buiten de garantieperiode heeft plaatsgevonden. Heel snel en vriendelijk geholpen en krijg kostenloos een nieuwe zuigmond toegestuurd.
Top service van Dyson zoals ik van ze gewend ben!
Ga zo door!!!

Abdelghani 13-11-2022

De omni glide viel om en kwam op zijn filter neer en is toen gebroken. Helaas zit het niet in de garantie. Je laat het 1x vallen en het is stuk voor iets dat zo duur is verwacht ik dat dit niet zo gauw gebeurt. Hoewel ik het wel een grove fout vind van de engineers. Dus bij deze geef ik gratis een tip mee aan dyson. Zorg in de toekomst dat bij een nieuwe dyson omni glide. Dat als de omniglide valt niet op zijn filter land want het is gewoon een fragiel gedeelte, heel logisch dat het stuk gaat. En nog een tip mischien een verandering dat je in de toekomst de omni glide alveral kan parkeren. Dat hij dus kan staan dan hoef je hem ook nergens tegen aan te zetten met als vrees dat hij om kan vallen zo als het bij mij het geval was. Ik post deze review omdat ik niet wil dat een andere dit ook mee maakt. Het is een grove engineering fout. Ik neem het mij zelf iedergeval niet kwalijk. En dit zeg ik met alle respect. Dit zal iedereen overkomen als het zal vallen. Mischien is er ook een reden dat het zo is gemaakt een goede verdien model! Mij werd verteld een nieuwe filter te kopen kosten 48,90. Maar goed Ik weet genoeg. Geen Dyson meer voor mij in de toekomst. Dyson omnu glide gold is in 2021 aangeschaft.

Jordy 02-11-2022

waardeloze service spullen zijn niet op voorraad en ze komen met geen oplossing PLUS reactie gaan zeer sloom duurt dagen !!!

g.w.alt 09-10-2022

Als de stofzuiger werkt, werkt die op zich goed. MAAR: indien de kamertemperatuur onder de 18 graden is laadt de accu niet op, of de aanwezige energie loopt zelfs weg! Nu het dus kouder is kan ik het apparaat niet gebruiken tenzij ik het liggend in de zon oplaadt en meteen gebruik. Dit is toch echt een reden deze stofzuiger niet te kopen. Ook het laadgedeelte met de stekker is van magere kwaliteit. Als het op een tegelbodem valt gaat komt er een scheur in het plastik.

Z. Bos 07-10-2022

Hele slechte service! Na een bestelling van een steeltang van Dyson, is deze teruggestuurd door PostNL omdat er geen huisnummer op stond vermeld. Toen ik de bevestiging van verzending heb ontvangen heb ik de fout opgemerkt Dyson gebeld. Van hun moest ik contact opnemen met PostNL vervolgens heb ik dat gedaan en van PostNL moest ik wachten totdat de aanmelding bij PostNL gereed is. Wat doet PostNL, terugsturen naar Dyson. Ik heb vandaag alweer contact opgenomen met Dyson en gevraagd het product opnieuw te verzenden naar mijn adres. Nou dat kon volgens de medewerker niet. Ik moet een nieuwe bestelling plaatsen. Ik had het met korting gekocht en zou er ook nog een cadeau bij krijgen, nu moet ik de volle prijs betalen. Meerdere keren contact gehad maar ze kunnen me niet verder helpen. Slechte service.

Natascha 30-09-2022

Wat een teleurstellende service bij Dyson! Ben a sinds mei bezig om mijn behuizing van de v11 terug te krijgen. Knopje van de behuizing was stuk, althans je kon het niet meer indrukken dus die was echt stuk! Alles terug gestuurd maar vervolgens nog steeds niets terug gekregen! Kreeg een onbeschofte ene Patrick aan de lijn van de klantenservice die me aangaf dat hij niks voor mij kon betekenen. En dat over 5 uur weekend voor al zijn collega’s zou beginnen! Ik heb een paar keer moeten aangeven dat hij op zijn Toon moest letten. Ik verwacht wel wat meer professionaliteit van zo een bedrijf! Ik vind te gek van voor woorden als je zoveel geld uitgeeft dat er zo onmenselijk word geholpen!!

Ik hoop dat Dyson hier echt wat mee gaat doen. Als dit hun service is erg teleurstellend. Het enige wat wij willen is geholpen worden voor iets waar wij recht op hebben!

Jolanda 24-09-2022

De klantenservice van Dyson is echt vreselijk. Ze komen hun afspraken niet na, je moet keer op keer dezelfde gegevens invullen, en daarna hoor je niets meer.
Helaas ben ik niet de enige met slechte ervaring zie ik nu...

AnneKe 07-09-2022

Hugely disappointed with the bad quality product and customer service I received considering the brand image. The vacuum I got seemed to be of not so great quality. After the product code was not recognized to enable the warranty, the lamp went on. Chasing them for a week and threatening to use social media, they registered the product for me. Their IT system was not working they said. After 40 days of little usage, the vacuum stopped working. I saw a video that apparently the motor is broken. I called Dyson and indeed they said that is common. I could get a part (they didn't want to voice out it is the motor) so I can refurbish it myself. I bought it through de Bijenkorf so I made use of my 100 days return policy. The vacuum started working again but I didn't want to risk keeping it and having the same issue in the future . From Dyson stand they didn't want to accept it. They made me wait 30 minutes, check every piece for dust and made it super difficult to return. This whole experience is absolutely ridiculous. I will never buy anything from Dyson again. It goes below my self respect.

Marian 19-08-2022

Ik had een Dyson hot en cool besteld maar het huisnummer van mijn adres ontbrak dus heeft de post het terug gestuurd,20 juli ik gebeld maar konden niets meer doen zou het geld binnen 15 werkdagen terug ontvangen tot op heden 19 augustus nog niets terug ontvangen.
Ik vindt dat een slechte zaak voor z’n bedrijf. Je wordt aan het lijntje gehouden .

Lucien 18-08-2022

Niet toegankelijke klantenservice .
In de winkel word onduidelijk een aktie gecommuniceerd . Klantenservice zeer stug onvriendelijk . Legt probleem terug naar winkel . Waarom dan klantenservice van Dyson dan is dit toch overbodig . Slechte service niet wat ze pretenderen te zijn . Aktie’s zijn gebakken lucht !

Jeannette V 17-08-2022

Schandalig, dure Dyson gekocht en 3 jaar prima gedaan. Sinds vandaag stopt de aan knop die je in moet duwen met je vinger. Dyson doet er dus niks aan omdat de machine 8 maanden over de garantie zit. Dus een machine van 600 euro gewoon na 2.5 jaar weggooien of laten repareren door Dyson voor 85 euro. Dus beter een goedkope stofzuiger kopen en die elke twee jaar vervangen is vele malen goedkoper dan een dure Dyson. Ze doen niks uit coulance. Ik denk toch echt dat je er vanuit mag gaan dat een stofzuiger van 600 euro langer dan 2.5 jaar mee moet gaan.....! Echt slechte service!

dot 01-08-2022

waardeloos, een dyson ventilator besteld, zou binnen 2 dagen worden geleverd, na 3 dagen gebeld, nou geen idee waar het ding is maar we starten een case. maar het is erg druk. twee dagen daarna weer gebeld, geen idee, zal wel aan post.nl liggen. nu 8 dagen verder bericht dat het apparaat terug is gestuurd naar duitsland, en ik mijn geld binnen 2 a 3 weken terug krijg.

Caroline 16-07-2022

2 jaar geleden een stofzuiger gekocht. Sinds een half jaar steeds problemen. Zuigt niet meer op hoogste stand en stopt er na een paar minuten mee. Contact opgenomen met Dyson. Omdat ik inmiddels geëmigreerd ben naar Italië moet ik contact opnemen met de Italiaanse service afdeling. Helaas is mijn Italiaans nog niet zo goed dat zij begrijpen wat ik bedoel. En in het Engels komen we er ook niet uit. Heb destijds een Dyson aangeschaft voor veel geld in de hoop van een degelijk product. Ben nu genoodzaakt een andere stofzuiger aan te schaffen. Hele slechte service en slecht produkt

Serge 12-07-2022

Ik heb onlangs een Dyson luchtbevochtiger/ventilator gekocht. Kost EUR 800. De eerste functioneerde niet omdat de pomp van de bevochtiger kapot was. Is teruggestuurd. Werd netjes door Dyson omgeruild via UPS. Onlangs ging ook mijn 2e kapot, de oscillator functioneert niet meer. Enige optie die Dyson biedt is het product naar Post-nl afhaalpunt bezorgen. Dat is lastig op de fiets. Ongekend dat zo'n duur apparaat 2x kapot gaat in een korte tijd en Dyson belabberde services aanbiedt. Ik raad Dyson dan ook sterk af. Ze zijn te complex in elkaar gezet en daardoor moeilijk te repareren en daarmee niet duurzaam.

Ronald 29-06-2022

Grootste boeven van dit moment. Circa 600 euro uitgegeven en vervolgens hoor je niks. Een servicedesk die zogenaamd niets kan. Resteert formele aangifte. Oppassen met deze club.

Rianne Walraven 20-06-2022

Ruim 2 jaar geleden een dure Dyson V 11 aangeschaft. Binnen 2 jaar al onderdelen moeten vervangen en nu valt hij steeds uit. Er wordt maar 2 jaar garantie gegeven op een apparaat van 600 euro! Zuigkracht ook absoluut niet wat men belooft. Geen waar voor je geld dus.

hdj 07-06-2022

De Dyson Pure Hot&Cool (aanschafprijs net geen € 600) werkt binnen 3 jaar al niet meer. Problemen met de sensoren. Melding gedaan bij de service afdeling. Reactie: buiten garantie (klopt op zich wat betreft fabrieksgarantie), er wordt voorbijgegaan aan de wettelijke garantie dat ik mag veronderstellen dat gezien de prijs het product langer meegaat dan 2 jaar. De UNETO geeft een termijn van 3 jaar aan. Reparatiekosten zijn € 125,—, zijnde de standaardkosten zonder enig begrip dat de problemen wel redelijk zijn snel opgetreden. Ik heb besloten om de reparatie niet te laten uitvoeren.

De medewerkers van de servicedesk zijn snel, vriendelijk en correct met de beantwoording van de mail/chat.

Roland 19-05-2022

Een 1 is nog teveel voor de klantenservice.

Omdat onze wielen van onze softroller V8 versleten waren hadden we nieuwe wielen besteld via internet bij Prijor. Echter kon ik nergens een instructiefilmpje vinden hoe je deze kon vervangen en omdat ik niets wou kapotmaken dacht ik de dyson klantenservice om advies te vragen, het is immers hun product.
Eerst contact gehad met een dame van de klantenservice en die gaf aan dat ze voor mij nieuwe wilen kon bestellen, maar geen idee hoe je deze moet installeren of ze kon een nieuwe zuigmond bestellen. Vond ik al een raar antwoord, je kan iets voor me bestellen maar geen idee hoe je dat moet installeren! Omdat dit geen antwoord was waar ik iets mee kon gevraagd om iemand anders contact met mij op te laten nemen die meer kennis van hun producten heeft.
Even later werd er contact met mij opgenomen door een andere medewerker, verhaal nog een keer uitgelegd, en deze vroeg mij waar ik de wielen had besteld. Toen vertelde deze meneer mij dat deze wieltjes niet los aan klanten verkocht wordt omdat voor het vervangen van de wielen de hele zuigmond gedemonteerd moet worden, wij hebben hier geen instructies voor aangezien het niet de bedoeling is dat de klant dit zelf doet. Als de klant problemen ervaart met de wieltjes dan sturen ze een nieuwe zuigmond op. Hoe kan het dan dat ik de wieltjes gewoon op internet kan bestellen? Waarom bied je collega in eerste instantie aan om nieuwe wielen voor mij te bestellen?
Volgende dag met Prijor gebeld en het verhaal uitgelegd en wat blijkt, binnen 5 minuten een instructiefilmpje in mijn mailbox en de wieltjes waren binnen 5 minuten vervangen!! En voor het vervangen van de wielen heb ik geen enkel schroefje van de zuigmond te hoeven verwijderen, dus waarom moet een monteur dit doen?. En Prijor mag de spullen die ze op hun website aanbieden aan een ieder verkopen.
Kortom de klantenservice van Dyson heeft geen enkele kennis van hun eigen producten en verteld aleen maar leugens zodat ze je een veel duurder product kunnen aansmeren. Zolang het binnen de garantie valt dan sturen ze een nieuwe op, valt het buiten de termijn dan kan je een nieuwe bestellen en anders zoek je het maar uit.
De dyson zelf zijn we heel tevreden mee maar de klantenservice die kunnen ze beter opheffen.

Dominique 10-05-2022

Dyson bedankt! Jullie service is echt top! Mijn stofzuiger deed het niet meer. Na contact dachten de oplossing gevonden te hebben dus een onderdeel werd mij toegezonden maar dat was het helaas niet, ik kon de stofzuiger gratis toesturen en binnen 3 dagen kreeg ik een mail over het probleem, de oplossing en dat de stofzuiger al weer mijn kant op komt. Door deze ervaring zal ik niet twijfelen bij mijn volgende dyson aankoop.

Ivo 09-05-2022

Zeer slechte klantenservice.
Ik heb een dyson stofzuiger besteld die niet is geleverd omdat het administratieve systeem van dyson mijn adres niet correct op het verzendlabel heeft overgenomen. Dyson wil hier niets aan doen omdat het product wel bij hun is verzonden, maar nog niet retour is. De klantenservice 'hoopt' dat ze, als het product retour is ontvangen (wat totaal de vraag is hoe lang dat gaat duren), binnen 2 weken het geld retour storten. Dus je betaald €500, krijgt niets, mag een maand wachten en krijgt dan misschien je geld terug om een nieuw product te bestellen en de klantenservice kan niets voor je doen. Logisch!

Ivor 08-05-2022

Met verbazing lees ik de negatieve reviews. 2 dagen geleden ging het reservoir van onze v-11 kapot, een van de afsluit ringen was kapot gegaan. Via messager contact gelegd en er werd mij medegedeeld dat ik helaas net buiten de garantietermijn was.... maar wel binnen de coulance termijn. Vandaag het nieuwe reservoir ontvangen, zonder enige kosten. Dit was het 2e reservoir dat kapot gegaan was en toen hadden ze het niet in voorraad, of ik de oude in een doos kon meegeven aan de bezorger want wij kregen een complete nieuwe stofzuiger Wij hebben 3 honden en 3 katten dus word hij dagelijks gebruikt. Vorig jaar was ik even vergeten om het kleine mondstukje schoon te maken waardoor hij vastliep. Zelfs toen ik dat zo uitlegde is dat onderdeel zonder problemen vervangen.
Mijn vriendin heeft de airwrap en die was binnen 2 dagen geleverd en werkt top, zegt zij... ik ben kalend. Nooit problemen mee gehad.
Dyson is een investering maar is iedere stuiver dubbel en dwars waard. De kwaliteit is top en de service is nog beter.

Ivor 05-05-2022

Asia 01-05-2022

Dyson V15 gekocht voor 760 euro bij de Media Markt. Hij gaf gelijk aan filter schoonmaken. Na dit gedaan te hebben, wat eigenlijk na 3 tot 6 maanden moet gebeuren. Gaf het nog steeds hetzelfde aan. Na telefonisch contact met Dyson gehad te hebben, denken ze dat er een fout in de filter te zitten. Nu krijg ik een nieuwe filter opgestuurd alleen is dit naar mijn oude adres gestuurd. Via Whatsapp contact gehad. Al 2 dagen bezig en ze reageren gewoon niet of nauwelijks. Media markt neemt het niet meer retour omdat het in gebruik is geweest. En het is nog geen week oud. Echt zonde van het geld! Voor alle mensen die dit in de toekomst meemaken, gelijk retour winkel i.p.v. het via Dyson op te lossen.

San 24-04-2022

Dyson airwrap bestelt op de Dyson site. Want koop van degene die het maakt zeggen ze zelf. Na lang wachten en geen track en trace code ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice. Deze zeiden dat de airwrap vanuit een ander warenhuis moest komen, dus nog even afwachten. Na een tijd weer contact opgenomen, weer de reactie gekregen dat ik moet afwachten. Uiteindelijk is de airwrap opnieus opgestuurd. Ook hiermee hetzelfde verhaal! Door de klantenservice word je van het kastje naar de muur gestuurd. Nooit meer bestel ik bij dyson! Voor 500 euro verwacht ik top klantenservice!