VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ibrahim 23-08-2023

op tijd geleverd. Op de website staat dat de verpakkingspakketten zullen worden ontvangen. maar ze lieten het product bij de deur achter en vertrokken.

Richard 22-08-2023

Je kunt gerust bellen met een simpele vraag en zelfs op zondag tot 23:00 uur, geweldig. Heel vriendelijk aan de telefoon, ik heb er al veel besteld (vaatwasser, droger en wasmachine) en nu een vrieskast ( FNF 5006-20), Ik had hem ergens anders voor 10 euro goedkoper gezien en dat verschil werd door veiligkopen.nu teruggestort. Heb erg veel vertrouwen in deze winkel, de bezorgers door een extern bedrijf zouden helaas iets zorgvuldiger met de spullen om kunnen gaan (vastzetten in de vrachtauto, met zorg overbrengen naar de woning.

Gelukkige aankoper 22-08-2023

Ik kocht al enkele toestellen aan bij veiligkopen.nu. Bij vragen krijg je snel een antwoord van de klantendienst. De levering van het laatste toestel liep vertraging op bij het verzendbedrijf. Veiligkopen.nu nam onmiddellijk contact met hen op om voortgang te krijgen. De volgende dag stond het toestel aan de deur! Vriendelijk en correct! Een aanrader!

Robert 22-08-2023

Makkelijke website, snelle order bevestiging en snel geleverd. (volgende werkdag)

Bart 22-08-2023

Direct telefonisch bereikbaar.
Vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.
Goed geholpen en advies gegeven.
Komt afspraken na.
Zaterdag vroeg in de avond gebeld voor bestelling ,deze werd dinsdag gebracht op onze vraag (had ook zondag gekund wat veiligkopen betreft.
Keurig op tijd bezorgd.
Dit was de eerste keer dat wij hier besteld hebben, vol vertrouwen doen wij dat weer indien we wat nodig hebben

Vincent 21-08-2023

Ik heb een koelkast bij veiligkopen.nu gekocht omdat ze de goedkoopste waren en gratis bezorgen. De koelkast werd snel en op de afgesproken dag geleverd zonder poespas, prima service dus.

Lola 21-08-2023

Een mooi en goed apparaat (Amerikaanse koelkast), een zeer leuke prijs en een snelle levering

T van megen 20-08-2023

Geweldig gister besteld Vandaag in huis
Moest op de camping gebracht worden
De chauffeur heeft tot in de caravan geholpen met tillen Product vandaag aangezet helemaal top We zijn er super blij mee echt een 10 waard

Jakoba 20-08-2023

Ondanks dat de vaatwasser niet op voorraad was, werd hij toch nog binnen een week geleverd. Communicatie hierover had iets anders gekund, bijv door een tijdsspanne voor de 'vertraging' aan te geven. We hebben ook al ervaringen met bedrijven namelijk die aangeven dat een product niet voorradig is en dat het dan bijna een maand duurt.
Hier echter binnen een week alsnog, heel fijn.
Ik zou hier zeker weer kijken als ik nog iets zoek.

Brenda van der Wijk 19-08-2023

Gisteren en Amerikaanse koelkast gekocht met 4 deuren bij jullie en de volgende dag netjes geleverd was goed geregeld. zijn er heel blij mee met de service de Oude koelkast is netjes mee genomen raad deze winkel is zeker een aanrader

Johan 19-08-2023

Goed met comucatie over leveren ook netjes op tijd.
Het afleveren ging niet soepel veel gemopperd en overleg met het kantoor. De oude koelkast retour was ook niet bekend dat moet je apart vermelden, werd mij verteld. Alles toch opgelost en ik ben zeer tevreden

Ria 18-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze snel konden leveren. De bezorgers waren erg beleefd en vriendelijk

Erjee41 17-08-2023

Prima productinformatie, en vergelijksmogelijkheden, helder en overzichtelijk. Top.
en de prijs, nog 50 euro onder de bodemprijzen op Google
en de volgende dag keurig op tijd bezorgd volgens de app reeds aangegeven.

Echt een aanrader!

Gerard 14-08-2023

koelvriescombi en vaatwasser besteld, net na elkaar. De koelvriescombi werd volgende dag al geleverd, geweldig. Helaas bleek de vaatwasser niet op voorraad, en moest door veilig kopen worden besteld, de communicatie hierover is een beetje wazig. Ze gaan hem bestellen en als hij bij hen is aangekomen krijgen we bericht... (1 week, 1 maand, 1 werkdag?) Een kleine indicatie zou fijn zijn. Voor de rest wel zeer tevreden over de geleverde koelvriescombi

Stef 13-08-2023

Zaterdagavond om 21:30 uur een afzuigkap besteld, zondagmiddag om 14:00 uur al geleverd. De bestelling was te volgen op een kaart waar de chauffeur zich bevond.
Keurig thuis afgeleverd, en de oude afzuigkap meegenomen door de chauffeur van Dynalogic.

Wim 13-08-2023

Het is bij veilig kopen precies gegaan zoals ze beloven en het product voldoet qua prijs kwaliteit verhouding volledig aan mijn verwachting, kortom een aanrader

R. Vis 12-08-2023

Uiterst correcte website met een zeer vriendelijke prijsstelling. De terugmelding is prima en de route van levering is op de track and trace goed te volgen. Heel correcte aflevering en het vorige apparaat is meegenomen, evenals de verpakking van de nieuwe.
VeiligKopen.nu is een aanrader! Bij een volgende aankoop zullen we deze firma zeker overwegen.

Hans Kraus 11-08-2023

Veiligkopen.nu is weer eens een shop die niet alleen alles heeft wat je maar zoekt maar ook nog eens de beste prijs heeft . En dan nog een tandje extra, ik zag nl. bij het zoeken via google een prijs die nog eens 30€ lager was dan wat alle concurrentie vroeg. Gelijk besteld en de volgende dag gratis thuisbezorgd.

Monique 11-08-2023

Deze site is heel gebruiksvriendelijk en bevat geen verborgen zogenaamde kleine lettertjes. Geen ellenlange verhalen maar alleen relevante informatie. Wat zij bieden wordt ook daadwerkelijk geleverd op de afgesproken datum. Netjes van tevoren een berichtje met een tijdsindicatie en wat heel fijn is, is dat ze de oude (in mijn geval een vaatwasser) meenemen. Beleefd en vriendelijk personeel. Al met al een een goede ervaring en een aanrader.

John Kanters 10-08-2023

Veilige webshop producten naar waarheid snelle levering ben heel tevreden

Sylvia 10-08-2023

Een duidelijke advies en goede service hoefde ook niet lang tewachten werd vlug gelevert en de oude namen ze weer mee dus geen gedoe met gemeente te bellen om de oude op tehallen

Gemke 07-08-2023

Snelle levering. Het tijdstip van levering is goed te volgen. Goede communicatie en prima leveringsservice, de vriezer is perfect! Super tevreden.

Sjef 07-08-2023

Scherpe prijs, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van d einde handing nemen,verzenden en verwachte tijd e.d.

Peter 07-08-2023

Nette webshop, veel op voorraad, en snelle en goede levering.
Ook samenwerking met transporteur is perfect.

Laurin Leeflang 06-08-2023

Voordelig en super snel geleverd, beter kan niet!
Zaterdag avond om 20u ging onze Bosch wasmachine stuk, na deze gedemonteerd te hebben bleek hij niet meer gemaakt te konden worden. Om 21:45u een nieuwe LG gevonden en besteld bij Veiligkopen en stond de volgende zondagmiddag al gratis bezorgd op de stoep. In één word top!