VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Selina van Ooijen 04-10-2022

Alles was zeer makkelijk te vinden en te vergelijken. Ook qua prijs stak deze shop gunstig af bij andere winkel. Het product was goed verpakt en keurig volgens afspraak geleverd !

Tiemko 03-10-2022

Goede omschrijving van apparaat, prima communicatie via mail. Ook prima en snelle levering

Albert 01-10-2022

Goede service en snelle levering/bezorging. Prijs en kwaliteit volledig in overeenstemming.

Pascal 01-10-2022

Op de website staat in voorraad maar als je dan de bestelling plaatst .. neen dus. Levering ook niet zoals het vroeger vanuit Nederland was.
Prijzen zijn zeer ok maar is niet alles.

Jan. 28-09-2022

Na het bestellen van een andere vrieskast bleek dat die niet de volgende dag geleverd kon worden. En door omstandigheden had ik hem wel de volgende dag nodig. Een telefoontje bracht uitkomst. Een ander gekozen die wel in voorraad was. De vervoerder hield mij regelmatig op de hoogte en leverde de vrieskast keurig op tijd af.

Bert van der Weegen 28-09-2022

Prima geregeld , gisteren besteld vandaag binnen . Goede communicatie , kunt alles volgen . Precies op afgesproken tijd . Chauffeur en assistent vriendelijk en behulpzaam . Goed geregeld en zeker tot volgende keer.

Ruben 26-09-2022

Zeer snelle levering! Ook goed advies gehad bij bestellen. Ik ga zeker in de toekomst weer hier bestellen.

Elfie Guhe 26-09-2022

Precies op tijd geleverd! Goede service tot binnen gebracht doordat ik rugklachten heb!

Ginkel v. 26-09-2022

Goeie prijzen, snel geleverd en top service! Op de website ook alles duidelijk aangegeven en de bezorging goed geregeld!

MarkvandenBerg 24-09-2022

Heldere website waardoor het zoeken vlot verloopt. Na een vergelijking bleek dat Veilig Kopen de meest gunstige prijs had.

B.p. v.d.Velden 24-09-2022

Goed overzicht op shop en goede aanbiedingen . Met combi sets van was machine en drogers . En aantrekkelijke prijzen

C. 22-09-2022

Prima service en hulp tijdens koop en levering. Vriendelijk en behulpzaam met het zoeken naar het juiste product. Alhoewel product niet meer op voorraad was, werd er toch eerder geleverd dan verwacht. Top.

Warmtepompdroger is top! 21-09-2022

Onze eerste droger wat een top ding!
Deze machine verrast ons. Maakt minder geluid dan de condensdroger en geeft ook minder warmte af. De droogprogramma's duren minder lang dan verwacht. Blij met deze aankoop!
En vooral de service was echt super ben echt tevreden.

André Guit 20-09-2022

De bestelling werd snel bezorgd. Zeer accurate bezorginformatie. De oven kon eenvoudig ingebouwd worden en de eerste indruk is dat het een prima oven is. Een tevreden klant dus.

L. M. M. Hoeijmakers 20-09-2022

Snelle levering.
Ik had extra garantie gekocht, maar deze zat er al gratis bij. Het teveel betaalde werd meteen teruggestort.
Prima service.
Vk1124325

Radja 20-09-2022

Ondanks dat ik op een zondag bestelde, werd het bestelde reeds de volgende dag afgeleverd. Ook het doorgeven van het aflevertijdstip was keurig geregeld door de bezorgdienst.

Peggy 20-09-2022

Goede service, op zondag besteld en de volgende dag in huis, top!
Prijs lager dan andere leveranciers!

Nancy 19-09-2022

Duidelijk webshop, waarop de producten makkelijk te vinden zijn. Daarnaast zijn de prijzen scherp. Onze nieuwe koelvriescombinatie hier gekocht. Levering van het product vond 1 dag later plaats. Netjes. Ik had het net voor 22.00u besteld.

Czarek Mezynski 19-09-2022

eersteklas productie. Zeer stille vaatwasser. Levering ok. Een beetje lange wachttijd. Er was geen informatie gegeven tijdens de bestelling dat er geen product op voorraad is. De informatie werd verzonden na betaling. Daarna was alles in orde en op een regelmatige basis basis. Ik raad de winkel aan. Beste prijs op de markt.

Eugène 18-09-2022

Bij Veiligkopen kun je voor een redelijk bedrag 5 jaar garantie krijgen op je vaatwasser. Verder is de afhandeling van je bestelling zoals het zou moeten zijn.

Willy verstegen 16-09-2022

De vriezer die wij eerst besteld hadden had een levertijd van 2 maanden ,
Hier over contact met jullie gehad en jullie dachten met ons mee voor een ander alternatief .
In de zelfde prijsklasse welke wel op voorraad was . INVENTUM VRIEZER VR1680
Goed en netjes per telefoon en e-mail geholpen . Dik tevreden hierover .

Monique 16-09-2022

Mooi op tijd hier en een super inductie plaat. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Jeanet Kapici 15-09-2022

Goede communicatie nadat het product niet op voorraad is.
Toch snel geleverd! Ook tijdens het bezorgen top dat je via de link je bestelling kunt volgen.

Marian 13-09-2022

Nadat veel winkels aangaven dat ze de vrieskast niet op voorraad hadden en niet konden zeggen wanneer ze de kast konden gaan leveren, kwamen we toen bij Veilig kopen terecht en zij beloofde wel snel te leveren en de beste prijs ! Na paar dagen hebben wij de vrieskast al thuis en is netjes de oude meegenomen.

SNos 12-09-2022

Website gebruikersvriendelijk, snelle respons op vragen en de bestelling VK1121954 was keurig en snel geregeld.