VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Van Dijk 11-08-2021

De bestelde vaatwasser stond op de site als leverbaar, helaas bleek er 10 weken levertijd op te zitten, maar door de klantenservice is er hele goede service verleend. Ze hebben een vergelijkbaar alternatief geboden en kosteloos de extra lade die het andere model wel had bijbesteld.

Jack 10-08-2021

Voor de eerste keer hier iets gekocht, een Bosch steelstofzuiger, 16 euro goedkoper dan bij de grote webshops B en CB.
Afgeleverd via eigen bezorgdienst, keurig de volgende dag en op de aangekondigde tijd.
Was het assortiment maar groter ... zou er zo al mijn elektrische apparaten kopen.

G. Van De Belt 10-08-2021

Snelle en stipte afhandeling en levering.

Wel een opmerking over de laagste prijsgarantie. Hier wordt wat moeilijk over gedaan ondanks dat aangetoond wordt dat hetzelfde product online tegen scherpere prijzen worden aangeboden.
Dit is jammer. Dus of laagste prijsgarantie bieden en dan niet moeilijk doen, of dit verkoopargument weglaten.

dvo 09-08-2021

De wasmachine is snel en volgens afspraak geleverd. Het overleg met de klantenservice omdat de bestelde machine niet voorradig was verliep bijzonder prettig. Ik heb er een goed gevoel bij.

Marion 08-08-2021

Na het lezen van recensies van anderen, en dan vooral de negatieve, zat ik in tweestrijd over de aanschaf van een duur koffieapparaat via veiligkopen. Ik heb daarna eerst contact per mail opgenomen. Ik kreeg heel snel een reactie. Dag na het plaatsen van de bestelling is het koffieapparaat geleverd. Top. Ik kan veiligkopen.nu bij iedereen aanbevelen!

Freddy 07-08-2021

Fijn geholpen en een upgrade gekregen omdat het type magnetron dat ik besteld had niet meer leverbaar was. En nu dus het nieuwe type heb ontvangen.

Praveen 07-08-2021

Professionals. Very understanding and adjusting as we had a baby at home. They were quiet and careful.

Hennie 07-08-2021

Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van de tijd dat de bezorgers zouden komen. Deze kwamen exact op de aangegeven tijd. Zij waren zeer vriendelijk en behulpzaam!

Corrie Slabbekoorn 07-08-2021

Supergoede service en bezorging was ook top. Alles aangesloten en in heel snel.
Erg tevreden met bezorging van de wasmachine.

Joost D. 06-08-2021

Goede website, ruim aanbod, laagste prijzen in Nederland (maar nog niet in Benelux!), prima bezorging, correcte informatie

Agnes Jonkers 06-08-2021

Ze zijn snel, staan overal voor open, netjes en beleefd, komen hun afspraken dubbel en dwars na!
Na de bestelling zag ik een andere wasmachine van Siemens....geen probleem en kreeg moeiteloos tien euro terug. Op de minuut af geleverd en super netjes door twee mannen geïnstalleerd!!! Een enorme grote aanrader en zeer betrouwbaar!! Met vriendelijke groet xxxx

Petmar 05-08-2021

Deskundige en service verlenende mensen met een duidelijke webshop waar men zijn aankoop goed word voorzien van informatie.

Fons 05-08-2021

Fijne website, scherpe prijs, levering zoals gevraagd door bedrijf dat de levering ook perfect uitvoert. Telefonisch contact gehad 's avonds, direct contact en geholpen. Perfect. Wat wil je nog meer?

willemsen 04-08-2021

Help..mijn wasmachine kapot, maar dank aan de snelle levering van veilig kopen.nu heb ik de nieuwe wasmachine binnen 18 uurtjes al in gebruik. Prima prijs en vriendelijke bezorgers.

Freidon 03-08-2021

VeiligKopen
Duidelijke winkel, ruime keuze, snelle levering, betrouwbaar. Als ik nog iets nodig heb van Veiligkopen, bestel ik gelijk via de website. Ik beveel het aan, dit is echt veilig kopen.

Thomas Prins 03-08-2021

Zeer snel, betrouwbaar. Goede prijs en prima aflevering volgens afspraak. Aanrader!

barend 03-08-2021

duidelijke winkel ruime keuze snelle levering en betalen per pin bij levering wat wil je nog meer.........als ik nog iets nodig heb wat veilig kopen verkoopt ga ik meteen naar de site.
ik beveel het aan dit is echt veilig kopen.

Thijs 02-08-2021

De afgelopen jaren koop ik al mijn witgoed steeds via veiligkopen.nu, want er is altijd voorraad, snelle levering, en is een bepaald model uitverkocht krijg je zelfs een opvolgende variant die soms beter & duurder is voor de oorspronkelijke prijs. De prijs is trouwens ook super scherp, vergelijk maar eens!

Nog nooit is er iets geks gebeurt bij een aankoop, gisteravond 22:00 besteld, vanochtend vroeg al in huis en aangesloten. Super!

Ik heb geen verbeterpunten voor hen. Ze doen hun naam er eer aan door hoe ze presteren.
Ik verwijs veel familie en vrienden al door, niet alleen die dicht bij de afhaal locatie in Zoeterwoude wonen, ook verder in het land. Alleen maar blije vrienden 😁

Rob 02-08-2021

Keurige levering. Aan de hand van de link, die je via SMS krijgt, weet je precies wanneer de levering plaatsvindt. Keurige mannen die het netjes op de plek zetten. Snel, correct en betrouwbaar!

K_Mhieu 02-08-2021

Alles naar wens verlopen! Gebruiksvriendelijke site, voldoende betaalmogelijkheden, vlotte communicatie rond levering. Levering zelf ook oké.

Marian 02-08-2021

Uw ordernummer: VK1003165
Heel prettig dat deze winkel op zondag bereikbaar is om info te geven over het product.
Ze helpen je goed !
Dus op zondag de diepvrieskast besteld en maandags al bezorgd.
De extra service was ook uitstekend..
Deze winkel maakt zijn belofte waar !!

Lisan 02-08-2021

Goed te woord gestaan bij klantenservice en naar behoren geholpen. Levering was ook naar wens.

Polderman 01-08-2021

Dit maak je niet vaak mee. Een perfecte begeleiding bij de telefonische bestelling en een flexibele houding van de verkoper.
Indien het product op voorraad wordt aangegeven op de website dan ook een directe levering. Dus geen vertraging van de leveringstijd.
SNELLERE LEVERING BESTAAT NIET. Vandaag 16.30 u gebeld en de volgende dag 12.00 u de koelkast in huis. !!!!!
Geen excuses om welke reden dan ook. Gewoon doen, wat je op je website plaatst. Fantastisch toch.

Ben 31-07-2021

Voraf contact gehad met klantenservice ivm direct nodig hebben van wasmachine, andere websites gaven ook aan voor 22.00 besteld morgen in huis, maar bleken geen eigen voorraad te hebben.
Na het plaatsen van bestelling VK1002351 meteen bevestiging gehad en op de hoogte gebracht van levering.
Dag van levering tijdig een sms bericht met indicatie tijd, vervolgens kort voor levering nog een updaye bericht intvangen.
Al met al super geholpen

Sandra 30-07-2021

Erg vriendelijke bezorgers. Goeie uitleg over de diepvries. Zeer te vreden.