VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

J Turenhout 21-06-2022

Prima en super snelle bezorging!!!
Goede service
Goede prijs
Kortom dik tevreden

Aslan 19-06-2022

Nette en goede webe site met goede uitleg en beschrijving. Hele snelle levering en dit zelfs op zondag. En een zeer goede prijs het scheeld zeer veel geld als in de winkels. We hadden al eerder een bestelling gedaan jaren gelden. We zijn zeer te vreden over het bedrijf veilig kopen en zou jullie aan vrienden en familie aanraden.

Gilda 18-06-2022

Goed service. Call center zij very aardig. De delivers zijn ook heel aardig en helpful.

G.M. van Huizen 18-06-2022

Een prettige webshop met scherpe prijzen en dat is dan ook precies de reden waarom ik hier mijn wasmachine kocht.
Makkelijk bestellen en betalen en de andere dag netjes geleverd.
Alleen de transporteurs nemen de levering wel erg letterlijk, geen centimeter verder dan de eerste drempel.
Een klein stukje verder de keuken in is kennelijk dan net iets te ver.
Nou ben ik zelf wel mans genoeg om hem even naar de keuken door te schuiven en hem van al het verpakkingsmateriaal te ontdoen. Maar ik kan mij voorstellen dat voor de ouderen onder ons dit wel eens een groot probleem zou kunnen zijn.
Het is tevens een beetje jammer dat deze service dan wel bijgekocht kan worden, terwijl ik van mening ben dat deze service vrij verleend zou moeten worden. Het kost de heren hooguit 10 minuten extra tijd.

Alex 18-06-2022

Een van de weinige die nog siemens op voorraad heeft. Vrijdag contact gehad met klanten service direct antwoord per mail. Volgende dag voor 1800 geleverd.

Charles Pont 18-06-2022

Superfijne webshop, netjes geholpen bij zowel afhalen, als bezorging van een Etna Vaatwasser (VK10999625) , Etna Inductie kookplaat (VK1099609) als bij de Siemens was- droogcombinatie (VK1100346)

Gilda 18-06-2022

Goed service ze zijn heel ardeg helpful. Ik zal wel an raden an iederen deze winkel

p van leeuwen 17-06-2022

keuze is groot, en gelijk de andere dag bezorgd. Alles keurig op tijd . Callcentrum was goed bereikbaar.

Veiligkopen.nl 16-06-2022

Via de site veiligkopen.nu een nieuwe novy afzuigkap gekocht de 78336/1. Een prachtig en mooi design een aanwinst voor je keuken. Zeer goede zuigkracht en makkelijk schoon te maken. Een aanrader!!!!!!
De winkel was telefonisch zeer goed bereikbaar en werden vriendelijk te woord gestaan voor wat betreft de levering. De levering liet even op zich wachten doordat leveringsproblemen. Dit lag bij de fabrikant niet bij veiligkopen.nu Een mail ontvangen op woensdag om een leverdatum in te plannen dat kon al direct op de donderdag erna. SUPER!!!!!!!

w.jansen 15-06-2022

duidelijke shop,ik ben goed geinformeerd wanneer het artikel zou binnenkomen
via email is de voortgang van de bestelling doorgegeven.dit bedrijf is zeker een aanrader.

Dons 15-06-2022

Ruime keuze en prima prijzen, mooie combimagnetron aangeschaft, prima service en snelle levering.

Daisy 14-06-2022

Duidelijk aanbod. Ontzettend snelle verzending! Ook goed bij te houden waar de bezorger is. Werd goed rekening gehouden met dat er een baby zou slapen? Later zag ik de slinger en daar staat op pas getrouwd! Hihi maar wel ontzettend lief meegedacht.
Product is precies zoals omschreven en hij past perfect in de vaatwasser :)
Ordernummer VK1099398
Bedankt!

Johan 14-06-2022

Bij veiligkopen.nu een Bosch inductie kookplaat besteld.
Was helaas niet op voorraad en ik moest een kleine week wachten op levering. Ik hoefde echter pas te betalen op het moment dat de kookplaat bij hen was binnen gekomen. Levering ging via Dynalogic, ik kon zelf het bezorgmoment inplannen.
Verder ben ik netjes op de hoogte gehouden.
Prijs van de kookplaat was erg scherp, kon hem niet goedkoper vinden.
Ik heb hier voor het eerst gekocht en ben gewoon tevreden.

PaNiek 14-06-2022

Toevallig hier beland bij het zoeken naar een amerikaanse koelkast -specifiek naar een door-in-door van LG- Bijzonder tevreden over de afhandeling door veiligkopen.nu. Vooraf nog gebeld of de levertijd ook de daadwerkelijke levertijd was en geen verrassing achteraf bij bestellen.
Over de ingezette chauffeur van het transportbedrijf minder tevreden

Anja 12-06-2022

Snel antwoord op mijn vragen, mooie prijs en snelle verzending. Heel blij met mijn oven!

Brian 12-06-2022

Goede serves en snel geleverd heb echt niks te klagen over dit bedrijf ……..

Koos 12-06-2022

Een aanrader dit bedrijf, goede service en kwaliteit, alsmede prima webshop/site en makkelijke levering.

Bovendien niet duur in vergelijking met andere aanbieders!

Aanbevelingswaardig

Mj 09-06-2022

Levering perfect.
S'avonds om 20.30 uur besteld en s'morgens om 7.55 uur stond de koerier voor de deur.

Frans Lievens 09-06-2022

De dampkap die besteld werd, was beschadigd en ingehouden voor levering bij ons. Er werd dadelijk een nieuwe besteld bij de fabrikant en een paar dagen later hadden we onze bestelling in huis, netjes zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden van de service.

jose 08-06-2022

ik had een vaatwasser besteld en ook aansluitkosten betaald 19,95
2 onhandige monteurs met enorm veel haast
echt hele huis nat en de vaatwasser niet aangesloten ivm de ene naar de andere smoes.
erg jammer service moet echt beter ik heb wel betaald maar vaatwasser is niet aangesloten

Leo 08-06-2022

veiligkopen.nu is een shop die veel voorraad heeft en goede info geeft bij de klantenservice 1belletje en je kan alles vragen
Als je ergens anders het artikel goedkoper ziet geef het door en er komt een betere prijs
In2010 ook 5 siemens apparaten gekocht perfect
Goede bezorging en op afspraak en oude vaatwasser meegenomen / ordernummer VK1096559
Had besteld op 03-06-2022 kon hem de volgende dag ontvangen dus ik gaf 07-06-2022 door en dat is goed gegaan.

An 07-06-2022

Klantenservice diverse malen gebeld met vragen. Vlot en adequaat alles beantwoord. Apparaat is netjes en tijdig bezorgd. Mooie prijs. Volgende keer gaan we zeker weer winkelen bij VeiligKopen! Echt een aanrader.

Lorenzo 07-06-2022

Fridge was delivered last Saturday as agreed.

To my surprise, the delivery guys refused to bring the fridge into the apartment, which is located on the first floor of a building without an elevator but with wide stairs.

While I admit that I should have read the delivery conditions on your website beforehand, and thus know in advance that they do not deliver extra large appliances such as the fridge I purchased to the floor unless there is a big enough elevator, you will agree with me that not informing the customer about such condition before, during or after the moment of purchase is no proper way to conduct a business.

Ingrid 05-06-2022

Fijn dat na besteling de koelkast de volgende sag al geleverd kon worden. Bij levering wat problemen met in huis brengen ivm grootte van de koelkast maar keurig netjes opgelost. En ik ben erg nlij met de koelkast, super veel ruimte.

Charlyne 05-06-2022

Veel keuze op de website. Na aankoop snelle levering. Netjes en in perfecte conditie geplaatst