VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Janneke 19-08-2020

vriendelijke medewerker aan de telefoon. snelle hulp, snelle levering nog de volgende dag terwijl ik pas om 20.15 uur heb gebeld en gemaild
wasmachine draaide dus de dag na de bestelling!
sneller kan echt niet!!!!

Marc 19-08-2020

De aankoop (inbouwkoelkast) voldoet aan alle verwachtingen. Vooraf goed geholpen door de klantenservice voor de juiste afmetingen en een zeer snelle levering met nette installatie.

Schuc 17-08-2020

Het gekochte werd tijdig en keurig en in goede staat afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

C.S 17-08-2020

VK885655
Goede service, snel en goed contact via mail.
Mooi product, goede prijs.
Snelle levering
Zeer tevreden

Johanna 16-08-2020

Tijdens mijn zoektocht naar een koelkast kwam ik op de site van VeiligKopen terecht, Ik had er nooit van gehoord dus het was een gok om hier iets te bestellen. En met prima resultaat. Voor 22.00 uur 's avonds de koelkast besteld (die praktisch overal was uitverkocht, maar niet bij VeiligKopen), en de volgende dag om 13.00 uur (op zaterdag) werd de koelkast bezorgd.
Over de bezorging werden we via sms steeds door de chauffeur geïnformeerd over de levertijd.
Wij zijn zeer tevreden over de snelle levering door VeligKopen en zijn blij met de koelkast!!!

Roger 16-08-2020

Zeer snelle levering. Ik kreeg een duurdere Bosch omdat de bestelde tijdelijk niet op voorraad was.

Marco 15-08-2020

Keurig geholpen door de verkoper, ook de prijs was zeer scherp!
De koelkast werd alleen in de verpakking neergezet en de mannen vertrokken weer.
Op zich geen probleem alleen moet je alle verpakkingsmaterialen zelf afvoeren en de machine zelf aansluiten, als ze wel hadden uitgepakt had ik een 10 gegeven.

Vera Vandewiele 14-08-2020

Correcte communicatie van in het begin. De shop doet wat ze belooft! Alles wordt heel duidelijk gecommuniceerd en de levering verliep snel en stipt zoals beloofd. De prijs van onze Liebherr diepvries heel concurrentieel en wij kopen hier zeker opnieuw indien we iets nodig hebben.

Hendrik 14-08-2020

Doen wat ze zeggen, en zijn zeer behulpzaam. De webpagina is prima.
Kortom een goede zaak om iets te bestellen.

sonja 14-08-2020

De webwinkel VeiligKopen.nu werkte goed en overzichtelijk. De foto's zijn representatief en duidelijk genoeg om displays te lezen (iets wat ik erg belangrijk vond bij het maken van mijn keuze). Met de product specificaties is het ook dik in orde; ze zijn uitgebreid en volledig. Misschien eerder teveel details dan dat er iets ontbrak. Natuurlijk ben ik zelf geen specialist in wasdrogers; maar de categorie indelingen bij de specificaties hielpen mij enorm in het vinden van de details die ik persoonlijk belangrijk vind in een wasdroger.

De levering van mijn wasdroger combinatie ging ook zo goed als perfect. De GPS van de vrachtwagen van Dynalogic was helaas kapot; waardoor ik tijdens de levering net even niet thuis was. Echter de bezorger was bereid om 5 minuutjes te wachten tot ik terug thuis was. En toen stond de wasdroger al zelfs klaar voor mijn deur; fantastische service!

Nu een viertal maanden later en ik ben nog steeds erg tevreden over mijn Bosch Was Dry combinatie (type WVH28444NL)
De wasmachine draait zoals beloofd relatief stil en de was is ook schoon. De droogfuncties zorgen voor een fijne kastdroge was. Erg handig met een tweepersoons dekbed op een appartement!

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en wanneer de tijd er weer om vraagt zal ik zeker eerst bij VeligKopen.nu kijken om mijn nieuwe keuze te maken.

Ordernummer VK851186

efissc 13-08-2020

Een snelle levering voor een goede prijs. Goede communicatie over de levertijd.

patricia peters 13-08-2020

Goede duidelijke site. Snelle reactie op email en vriendelijke bezorging. Kortom zeer goede service. Zou zeker een volgende aankoop hier weer doen.

Mw.L.Detisch 12-08-2020

Had gekozen voor inductieplaat van Inventum.
Zeer mooie kwaliteit en voldoet heel erg goed!
Ben een tervreden klant in mijn nieuwe huisje met mijn nieuwe kookplaat!
Bedankt Voordeelwinkel
Mw.L.Detisch

Silvina 12-08-2020

The product was delivered on time and as promised. less than 24 h after buying it. Delivery was perfect, easy to follow. It is already working and despite the warm weather, delivery was very fast. other providers like coolblue had no delivery in these days due to extra druk.
I needed a washing machine urgently and i got it.

Thomas 12-08-2020

De keus van de winkel was meer een gelukstreffer en dat bleek niet een onjuiste. Snelle nauwkeurige afhandeling van mijn order en de bezorging ook puik in orde. Ik ben een tevreden klant en beveel "veiligkopen.nu" van harte aan.

Joshua 12-08-2020

Mijn wasmachine ging ineens kapot. Wat surfen op Internet en uiteraard als consument prijsvergelijk kwam ik bij Veiligkopen.nu uit. Nooit eerder van gehoord. Het woord 'veilig" daagde mij uit. Ook boden zij mijn gezocht produkt € 100 goedkoper aan. Op de website stond dat ze volgende dag konden leveren. Uiteraard zeer prettig daar je een wasmachine niet kunt missen. Zeker niet bij tropische temperaturen van 40 graden. Alles liep perfect. Van bestelling tot levering over mijn drempel aan huis. Respect voor de bezorgers die met deze hittegolf zoveel in de auto zitten om produkten af te leveren. Wasmachine al laten draaien. Zeer tevreden ! dank je wel !

Joke 11-08-2020

Nadat mijn wasmachine stuk was gegaan heb ik bij Veiligkopen.nu op 3 augustus 2020 een nieuwe wasmachine besteld (VK882583) die de volgende dag al geleverd kon worden. Toen bleek dat deze niet meer leverbaar was! Dat was even schrikken, maar ter compensatie heb ik een nieuwere versie voor hetzelfde geld gekregen. Wat een topservice, kon alsnog snel weer wassen! De oude hebben ze ook voor mij meegenomen. Veiligkopen.nu echt een aanrader!

Bertil 11-08-2020

Ordernummer VK883991 is perfect verlopen.
Vanaf het begin zeer goed op de hoogte gehouden van de leverdatum én tijd.
Dit zijn ze ook daadwerkelijk nagekomen.
Echt een aanrader!

H de pruis 10-08-2020

super snelle levering goede info. mooi apparaat .goede prijs kwaliteit verhouding, dus gunstig kopen.

Lievin 10-08-2020

Tevreden van het product Siemens maar de medewerker verteld niet aan de telefoon dat de cashback die je terugkrijgt na aankoop dat deze enkel in Nederland geldig is en niet in België.
Goedkoop is dus nog dure koop

Denny 10-08-2020

Snelle afhandeling en snelle levering van bestelde produkt. Alles is keurig volgens afspraak geregeld.

Marvk 10-08-2020

Vanwege goede reviews bij deze shop een wasmachine gekocht. En ik ben super tevreden. Goede service, aardige bezorgers en een goede prijs.

Dennis 10-08-2020

Super. Voordelig, goede service, snel geleverd, vriendelijke bezorgers (inname oude apparaat zonder het aan gegeven te hebben), niks op aan te merken

Lennart 10-08-2020

Scherpe prijzen. Geen extra kosten voor bezorgen op 1 tot 4e verdieping zonder trap. Geen gedoe, snelle service.

Riksum 08-08-2020

Eerste keer hier een wasmachine gekocht., is altijd spannend als je iets online koopt. Maar alles soepel en duidelijk verlopen. Nieuwe wasmachine is door de extra service aangesloten en oude wasmachine is meegenomen. Het was vandaag 35graden dus chapeau voor de bezorgers dat ze dit snel en belangrijk vakkundig hebben uitgevoerd.
Dank u, mijn vikgend apparaat bestell ik weer bij jullie.