VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 388 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sandra 07-07-2021

Onlangs een wasmachine gekocht. Zacht uitgedrukt viel deze een beetje tegen. De service en ondersteuning van de medewerkers van veiligkopen.nu was echt heel fijn.
Uiteindelijk nu een ander merk wasmachine en zijn we heel tevreden met wasmachine en uiteraard bij veiligkopen.nu

Margriet 06-07-2021

De naam veiligkopen.nu klinkt een beetje dubieus, maar niets is minder waar! Deze webshop is gelinkt aan van Bemmel & Kroon, wat een grote en goede naam is in de regio Leiden/Den Haag (maar niet zo bekend buiten de regio).
Dit is een geweldige webshop! Heb er de afgelopen 10 jaar al vaker dingen besteld zoals mijn wasdroger, mijn wasmachine en nu een combioven.
Ze verkopen alleen maar A merken voor eigenlijk meestal de beste prijs (en als ze niet de beste prijs hebben dan is er vaak wel over te praten). Het artikel wat ik wilde was niet meer te krijgen en ik kreeg gratis en zonder discussie een upgrade aangeboden, zo hoort het! De communicatie is prima.
Afleveren gaat via Dynalogic, die sturen op de dag van bezorgen een app en een mail zodat je precies weet hoe laat ze er zijn.
Kortom: dit was niet mijn eerste en ook zeker niet mijn laatste bestelling bij veiligkopen.nu.

Erik 05-07-2021

Komt de afspraak na, snelle levering en geen gezeur, oude machine mee retour, perfecte firma. Een echte aanrader.

Mariska 05-07-2021

De bezorging was op tijd. Het achter de drempel zetten werd wel heel letterlijk genomen. De deur kon niet eens dicht.

Dennis 04-07-2021

Duidelijke website
Scherpe prijs
Goede en snel bereikbare klantenservice, was iets niet goed gegaan op de site qua betaling. Gebeld en stuurde gelijk een link zodat het geregeld kon worden.

Keurig allemaal!

Wim 04-07-2021

Alles ging zoals de site omschreef. De bezorging keurig op tijd , vriendelijk en netjes afgeleverd door de bezorgdienst. Dat alles tegen een zeer scherpe prijs. De machine in gebruik genomen en zijn er zeer content mee. Wat ons betreft is veilig kopen een aanrader.

Pedro 03-07-2021

Goede merken aan goedkope prijzen. De aankoop verliep vlot en duidelijk, alsook de communicatie met de leverancier. Gewoon top!

Esmeralda 03-07-2021

Vriendelijk telefoon gesprek. Alles goed geregeld.
Geen lange wachttijd aan de telefoon en een goede uitleg

Janna 03-07-2021

Gisteren is mijn Siemens oven geleverd en geïnstalleerd. Op voorhand wordt er specifiek gevraagd of de opgegeven maten kloppen en ontvangen bijvoorkeur het liefst foto's van de huidige situatie. Alles is perfect op elkaar afgestemd. Ondanks de lange levertijd, waar denk ik vele ondernemingen nu mee te maken hebben, ben ik meer dan tevreden.

Frank 02-07-2021

Prima! Komen afspraken na. Levering in orde. Al met al zou ik aanraden om hier aankopen te doen.

WdB 02-07-2021

Prima shop, scherpe aanbiedingen v.w.b. huishoudelijke apparatuur. Helaas was mijn koelkast met order VK986995 niet voorradig, maar in samenwerking met de klantenservice voor een prima oplossing gezorgd. Ze denken met je mee daarin.

Timo 01-07-2021

Goede prijzen in vergelijking met andere webshops. Juiste informatie status bij je bestelling.
Wordt snel gereageerd per mail.
Enige reden waarom het geen 10 is, is omdat ze geen creditcard als betaalmethode aanbieden. Zeker gezien de hogere prijzen van sommige producten (zoals witgoed) zou dit wel wenselijk zijn.

Sav 30-06-2021

VeiligKopen.nu had de goedkoopste prijs voor onze inbouw-koelkast (Bosch model oktober 2020) en montage was binnen 3 dagen geregeld. Ik had ook nog anderen gebeld, maar VeiligKopen.nu was de goedkoopste en snelste. En monteur was ook vriendelijk, belde van te voren en was ervaren. Als je zelf de juiste research doet qua maten, dan kan de monteur ook goed te werk dus montage was binnen een uur gedaan. Oude koelkast is gratis meegenomen. Wat wil je nog meer?

Max 29-06-2021

Duidelijke website en simpel te bestellen. Duidelijk bericht wanneer de oven geleverd wordt. Al met al een prima bedrijf.

Luc 29-06-2021

Ben heel erg blij. Droger was kapot en via de website een nieuwe besteld. Goede prijs, snelle levering en goede service !

Alex 28-06-2021

Van Veiligkopen.nu had ik nog niet gehoord totdat ik op internet ben gaan surfen voor een vaatwasser en vriezer en deze naam tegen kwam. Nadat ik telefonisch enkele vragen had gesteld heb ik, door de goede prijsstelling, op vrijdagmiddag mijn vaatwasser en vriezer besteld. De volgende maandag om 8.45 uur kreeg ik een telefoontje van de transporteur dat zij binnen 15 minuten de bestelling kwamen afleveren. 9.05 uur stond mijn bestelling binnen. Alles gecontroleerd op beschadigingen maar deze waren niet aanwezig. Al met al een prima internet verkoper die waar maakt wat zij ook beloven.

Peternella 28-06-2021

Goede service, vriendelijke en profesionele medewerkers bij levering.
Ook track en trace perfect op tijd.

Alie 27-06-2021

Super tevreden alle lof voor de bezorgers de tijd was ook precies wat ze doorgegeven hadden 👍

Claudia 27-06-2021

Snelle levering: Gisterenavond bestel en vandaag al binnen. De communicatie over de aflevering was ook prima. Tevens werd een goed product voor een scherper prijs geleverd.

Til geujen 26-06-2021

Prima afleverservice. Duidelijke updates over aflevering. Helaas klein deukje in voordeur. Ik zal daar nog ff over communiceren. Ik verwacht wel een coulance, geloof niet dat ze daar moeilijk over gaan doen. VK993473

Arno 25-06-2021

Snelle levering ook al was hij niet in voorraad, zeer scherpe prijs ten opzichte van andere grote webwinkels

hak 24-06-2021

Duidelijke site , goede prijs en een zeer vlotte levering.
Klein probleempje zeer vlot en naar volle tevredenheid opgelost

Wasmachine 24-06-2021

Super gegaan. In de mail met track&trace was het perfect te volgen wanneer mijn bestelling binnen zou komen. Daarna ook nog een sms bericht dat ze eraan kwamen. En de aardige man( weet helaas zijn naam niet)heeft alles keurig geïnstalleerd.

Yvette 23-06-2021

Vanaf de bestelling tot aan de levering een top service. En wat erg prettig Is dat je een duidelijke tijdsindicatie krijgt (die ook klopt) wanneer ze komen

Michel 22-06-2021

Goede omschrijving en snel geleverd.
Het transport bedrijf da's een gevalletje jammer, de chauffeur was een hork.
Rijd schade aan onze boom .
Zag ik niet zegt ie dan.. zeker plaat voor zijn kop. Erg jammer