VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Don 30-10-2020

Zeer overzichtelijke website en veruit de goedkoopste. Volgende dag leveren is ook de volgende dag ook al bestel je pas om 18:00 uur.

Hettie 30-10-2020

Duidelijke site, bevestiging per e-mail is direct en klopt ook. De levering is aangekondigd en goed te volgen. De 2 mannen die de bestelling kwamen bezorgen waren zeer vriendelijk, behulpzaam en snel. Complimenten!

a jorna etten-leur 29-10-2020

al meerdere machines gekocht wasdroger en wasmachine's, hele vlotte afhandeling, andere dag al binnen SUPER. No nonsens shop, keurig.

Luc 29-10-2020

Wasmachine (Bosch) besteld. Wasmachine werd de volgende dag al gebracht. Uitstekende service en communicatie over tijd van aankomst en levering.

Monteurs hielpen bij alles en hebben zelfs de bijkeuken nog even opgeruimd. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Stefan 29-10-2020

Na het plaatsen van mijn order VK899537 bleek het product niet direct op voorraad te zijn. Telefonisch correct geïnformeerd over de verwachte levertijd.
Op het moment dat het product op voorraad was, werd er dmv een mail een melding gemaakt dat ik een afspraak kon maken voor levering. Dit kon zelfs de volgende dag al waar ik erg blij mee was.

Stefan 29-10-2020

Na bestelling bleek het product niet direct op voorraad te zijn. Telefonisch correct geïnformeerd over de verwachte levertijd.

George 29-10-2020

Bij een ander bedrijf al 3 weken gewacht was weer uitgesteld .bij veilig kopen zaterdag avond ordernummer 908358 besteld maandag geleverd .top

Emiel 28-10-2020

Gezocht naar een vriezer en deze op kieskeurig gevonden. Door de snelle levering en de prijs ben ik voor kieskeurig gegaan. We konden verder mooi in de gaten houden waar de bezorger reed en hoe laat ie kwam dus dat was ook wel fijn. En de vriezer werd tot in de woning gebracht. Geen schade dus top

Leonardo 28-10-2020

Ik ben het echt blij met veilig kopen, in avond heb ik besteld en de volgende dag wat thuis wat ik heb gekocht.
Het personeel was aardig en snel toen de aankoop thuis hebben bezorgd.

margreet 28-10-2020

Ik ben zeer tevreden met de Siemens wasmachine en wasdroger, maar zeer ontevreden met de koeriers die de apparaten hebben gebracht. Zij zetten die zo onhandig neer dat de afvoer van de wasmachine werd beschadigd en namen hier geen verantwoording voor. Ik kreeg dus geen erkenning voor mijn klacht. Alleen uit coulance een kleine tegemoetkoming in de reparatiekosten.

Yootje79 28-10-2020

Bestellen ging makkelijk en vlot. Wasdroger werf meteen de volgende dag al geleverd en de mannen namen de oude droger mee. Je kunt volgen waar ze zijn kwa bezorgen. Ook krijg je communicatie via mail en sms over de bezorging. Zo weet je waar je aan toe bent. Top service. (VK909734)

Paul & Marja 28-10-2020

Winkel was de goedkoopste aanbieder van mijn product. Kreeg na bestelling direct mail dat het product niet voorradig was en ook niet meer leverbaar. Wel vervangend product, duurder, maar voor dezelfde prijs geleverd! Prima geregeld. Netjes op tijd geleverd door prima koeriers bedrijf.

Luksch 28-10-2020

Bosch koelkast XXL geleverd en oude koelkoest meegenomen. Prima geregeld door veiligkopen.
Dikke 10

Ordernummer VK908466

Pim 27-10-2020

Snelle levering van de koelkast.
De goedkoopste van het hele internet.
En een mooie energie zuinige koelkast in huis

John Lambrechts 26-10-2020

Inbouwoven besteld op vrijdagavond 21:50uur en de volgende ochtend om 9:45uur geleverd.
De oude oven werd meegenomen. Zo kun je zorgeloos het weekend in gaan. Goede service!!

Fam snijders 26-10-2020

Ben heel goed geholpen bij onduidelijkheid even gebeld keurig te woord gestaan en alles liep vlot. De bezorgers waren hulpvaardig. Overall zeer tevreden en raad ik deze site aan.

George 26-10-2020

Bij een ander bedrijf al 3 weken gewacht was weer uitgesteld .bij veilig kopen zaterdag avond besteld maandag geleverd .top

Hans 26-10-2020

Prettige webwinkel de info over het product is goed en voldoende om tot een goede keus te komen. De prijs is concurrerend en in mijn geval de goedkoopste. Zondagavond besteld en maandag geleverd. Veiligkopen is wat mij betreft een aanrader qua keus en prijs

CHM 25-10-2020

ruime keuze, goede product beschrijvingen, scherpe prijs en snelle levering

Theo 25-10-2020

Geweldig en duidelijk werd ik geholpen bij het maken van mijn telefonische bestelling. De levering zoals afgesproken met duidelijk tijds venster en apparaat werd keurig op zijn plats gezet en uitgepakt.
Bij het verder installeren en poetsen zagen we een kleine beschadiging. Hierover contact gelegd en direct werd een voorstel gedaan over korting of levering nieuwe koelkast. Laatste optie gekozen en dag erop werd deze al geleverd. Echt een prima service, chapeaux!!
Koelkast zier er zeer mooi uit, echt een eye-catcher. Water aansluiten fluitje van een cent en wat direct opvalt is hoe snel deze koelkast koelt tot de gewenste ingestelde temperatuur. Tot nu toe zeer tevreden.

Topsite en snelle levering! 24-10-2020

Super handige site, bestellen ging makkelijk en het volgen van de bestelling is mega handig! Netjes op tijd.....zal zeker vaker hier bestellen! Top! Gr. Marcel

Sylvia Groenewoud 24-10-2020

Mijn bestelling ( vaatwasser ) werd snel geleverd . Netjes afgeleverd en ook netjes op de afgesproken tijd .

Barry 23-10-2020

Ik heb nu voor de 3e keer hier besteld en je bestelling wordt snel bezorgd.
Daarbij zijn ze de goedkoopste en hebben een geweldige service. Als er iets niet goed is, wordt dit dezelfde dag nog opgelost.

Ser 23-10-2020

Zeer duidelijke website. Helaas was de bestelde inductiekookplaat niet meer leverbaar, maar er werd een nieuwer en duurder type geleverd voor hetzelfde geld. Chapeau!

NW 22-10-2020

Reageerden snel op mijn mail. Gaven een mooie offerte af en zorgden dat alles netjes geregeld werd.