VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

T. Tabakan 21-08-2021

Graag meld ik hierbij mijn oprechte complimenten voor de werkwijze t/m de aflevering van het product via veiligkopen.nu.
Je krijgt zonder wachttijden een medewerker die verstand van zaken heeft aan de telefoon. Ik vroeg een vervanger voor mijn inbouwvaatwasser en na tevredenheid een dag later een vervanger voor mijn inbouwkoelkast. De volgende dag netjes de juiste apparatuur geleverd en het past zoals afgesproken. Hebben ze het niet op voorraad dan stelt de medewerker een alternatief due gelijkwaardig is aan het gewenste apparatuur. Je krijgt via mail de factuur en je kunt zelfs via Ideal betalen en de volgende dag zoals afgesproken en netjes via bericht gemeld waar de chauffeur zich bevindt en hoe laat deze arriveert. Pluspunten:
1- vakkundig personeel
2- goede prijs
3- snelle levering
4- prettige samenwerking
5- ruime aanbod
6- zeer betrouwbaar

Wilco uit Barneveld 21-08-2021

De site van VeiligKopen.nu komt zeer betrouwbaar over en is dat ook!
Op de vrijdagavond om 21:55 uur deze bestelling gedaan en de dag erop,
op een zaterdag dus, al net na de middag geleverd. Super ga zo door en succes!

Johan Evenblij 21-08-2021

Scherpe prijs. Doen wat ze je beloven. Gebruiksvriendelijke app maakte het supermakkelijk.

Deekman 21-08-2021

We zijn zeer tevreden over de service van veiligkopen.nu

In 1e instantie hadden we alleen een droger online besteld. Echter, wilden we toch liever achteraf gebruik maken van de actieprijs met de aanbevolen combinatie van droger+wasmachine. Aan de telefoon klonk er een vriendelijke meneer die onze bestelling, na goed advies, telefonisch heeft gewijzigd. De volgende dag werd de bestelling met ordernummer VK1008626 geleverd. De bezorgers waren prima op tijd. Vriendelijke lui.

Een meneer in de straat hield hen aan toen zij onze oude wasmachine wilde inladen, hij vroeg naar de oude wasmachine en omdat de wasmachine het nog deed, wilde hij deze graag hebben voor zijn buurvrouw. De bezorgers waren zo vriendelijk om deze even verderop in de straat weer uit te laden. Zo is er ook weer iemand blij mee gemaakt! Fantastisch!

Joris 21-08-2021

Prima prijs. Duidelijke afspraken over aflevering en precies de tijd welke was afgesproken. Klein probleem met koelkast na aflevering binnen 45 minuten opgelost door klantenservice. Zeer vriendelijk geholpen.

Tonnes 21-08-2021

Voor de eerste keer een aankoop gedaan en deze aankoop als zeer vertrouwd en vooral ervaren zoals Veiligkopen ook vermeld. Keurig afgeleverd met duidelijk contact met de vervoerder waardoor je niet de hele dag zit te wachten.
Kortom, hele goede prestatie van dit bedrijf en vooral ook tegen een zeer gunstige prijs.

Peter 21-08-2021

Snelle levering, korting op product en duidelijke richtlijnen. Kortom: professioneel en klantgericht.

Lisanne 21-08-2021

Prima webshop, makkelijk bestelproces met keuze tot extra's. Wij kozen voor levering op locatie (2 trappen op) en installatie. Levering en installatie verliepen snel en netjes. We hadden geen oude wasmachine om mee te nemen, maar fijn dat deze gratis service er ook bij zit!

Jaap 21-08-2021

Gisteren een oven besteld. Na een vergelijking van leveranciers kwam Veiligkopen als goedkoopste uit de bus. Beloofde levertijd en informeren over moment van levering zijn perfect nagekomen. En als dan de mannen die het product afleveren heel vrolijk en vriendelijk zijn en bovendien de oude oven mee terugnemen, dan heeft Veiligkopen er een uitermate tevreden klant bij. Tot 'ziens' bij een volgende aankoop.

Ruud 21-08-2021

Overzichtelijke en duidelijke website. Snelle en vriendelijke levering via dynalogic.

Lia Kuipers 20-08-2021

Ik vind het grandioos.
Super snelle levering, je kan het pakketje volgen hoe laat hij bij je thuis aan komt. Niet een hele dag thuis wachten. Super! Netjes in gepakt.😀
In een woord goede geweldig

Stefan van Ardenne 20-08-2021

De afwasmachine werd volgens afspraak geleverd en heeft me uit mijn leiden verlost! Alles werkt goed en hij is door de monteur netjes ingebouwd.
Niks op aan te merken !!

Yannick 20-08-2021

Scherpe prijs en snel geleverd met een sms vooraf waardoor we niet de hele dag moesten wachten.

D 20-08-2021

Droger netjes optijd geleverd op de dag die wij hadden aangegeven. Duidelijke track en trace je zie precies wanneer de bezorger voor de deur staat .
Goede prijs.
Volgende aankoop doe ik zeker bij deze webshop

de Jong 19-08-2021

Wat een snelle service!!
Super fijn dat onze SMEG afzuigkap op voorraad was, dit in tegenstelling tot onze oorspronkelijke leverancier, SMEG NL en heel veel andere online aanbieders…!!
Eind van de middag/begin van de avond besteld, de volgende dag om 10:00 uur in huis!!!

Jos 18-08-2021

Voordeligste prijs hier gevonden voor een bosch koelkast, na bestellen bleek het model niet meer leverbaar, een nieuwer type gekregen voor hetzelfde bedrag, volgende dag geleverd. Uitvoerig op de hoogte gehouden van levertijdstip. en snelle reactie van de klantenservice, prima service. Ordernummer VK1007697

PM 18-08-2021

Goede service, snel behandeld,
Zaterdag besteld....Zondag in huis...prima!
Goed presentatie en beschrijven van de artikelen

Paulus 18-08-2021

De shop Veiligkopen.nu heeft me positief verrast in zowel keuze voor een Amerikaanse koelkast alsmede de prijzen er van. De aanschaf ging erg eenvoudig en ik ben tot aan het leveringsmoment goed via e-mail op de hoogte gehouden van de bestelling. Inmiddels genieten we van het koude water dat uit de koelkast getapt kan worden.

Conny 18-08-2021

Inderdaad volgende dag in huis! Degene die ik gesproken heb waren vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Vind het wel jammer dat ze me niet gezegd hebben dat ze tot de voordeur bezorgen. Voor een bedrag van €19.95 hadden ze de koelvriescombinatie binnen gezet en uitgepakt, werd me verteld door de bezorgdienst. Vroeg of ik het alsnog kon betalen, maar nee, ze mochten geen geld aannemen van de klant, alleen fooi werd er bij gezegd.Ben uiteindelijk 2 uur bezig geweest om hem uit te pakken en het piepschuim er onderuit te krijgen, en alles weer op te ruimen.

Annet 18-08-2021

Al meerdere malen witgoed gekocht via Veilig kopen. Steeds vlot en volgens afspraak geleverd.

Inge bierhuis 16-08-2021

Dit is onze 2de wasmachine die ik gekocht heb bij u en zijn zeer te vrede over uw service en levering echt top

Peter Roumen 16-08-2021

Eigenlijk niets dan goeds :
Gebruikersvriendelijke internetsite.
Betalingsgemak door alle betaalmiddelen.
Kwalitatief goed merken in huis, en voor elke beurs wel wat.
En we zijn Hollanders : scherpe prijzen !

Levering exact volgens opgave : snel en correct.
Nog geen gebruik hoeven te maken van garantie of service, maar ook dat oogt allemaal solide.
Kortom : dikke aanrader.

S. Gerlofs 16-08-2021

In de aankondiging staat vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis,. Besteld je artikel staat er zsm. Als klant interpreteer ik dat de volgende ochtend of middag wordt geleverd. Helaas kreeg ik een mailtje pas over enkele dagen kan worden geleverd. Graag meteen duidelijker vermelden voor de betaling dat er niet de volgende dag werd geleverd. Had irritatie voorkomen.Service verliep verder helemaal correct werd prima op de hoogte gehouden.

Ad van kraaij 16-08-2021

Laagste Prijsgarantie snelle levering ,en problemen worden snel verholpen en gecorrigeerd .in ons geval koelkast was beschadigd foto gestuurd dag erna werd hij om geruild tegen een nieuwe

Frank 16-08-2021

Keurig nette jongens die de koelkast bezorgde. Werd constant op de hoogte gehouden m.b.t de bezorgtijd. Kwartier voor aankomst keurig een belletje gekregen. Koelkast werd door de heren uitgepakt en op zijn plaats gezet en oude koelkast weer meegenomen.