VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marc C 04-12-2023

Alles verloopt perfect zelf de communicatie door de leverancier verliep zeer goed ook al sprak die mens moeilijk Nederlands.

Bert 04-12-2023

Als ik heel eerlijk ben (en tevens erg naïef) sprak de naam van het bedrijf mij enorm aan. Maar ook de supersnelle bestelling en levering binnen 24 uur. Geweldig gewoon. Dus voor mij een 10. Geen klachten alleen maar complimenten.

Caroline 03-12-2023

Duidelijke informatie over het aangekocht product. Gebruiksvriendelijke website en betalings-mogelijkheden. Zeer vlotte en vriendelijke levering.

Anouk 03-12-2023

++++ Prijs is top, bezorging nog beter! Thanks mannen. Heel vriendelijk en up to date over bezorgtijd.

CK 03-12-2023

Heel aardige bezorgers, goede informatie over de te vrewachte levertijd, maar helaas, ze waren veel later dan voorzien; de verwachte levertijd is een aantal keer naar een veel later tijdvenster geschoven.

Mohammed 03-12-2023

Prima service gekregen hier. snel en efficiënt. Vriendelijk te woord gestaan en zeer meelevend

Koen Otten 03-12-2023

Een mooie en goed geprijsde AEG inductieplaat gekocht bij Veiligkopen.nu met ordernummer. Snelle service, fijne samenwerking met Dynalogic. Absoluut op niveau van andere grote webshops.

Dr. Dr. Dr. Gerard Jürgen Mulder 30-11-2023

Wij hebben lang gezocht naar een passende nieuwe diepvries we hadden een kist en diverse aanbieders gebeld maar niet met succes en toen vonden we Veiligkopen.nu en toen gebeld want als particulier moet je gewoon de echt nodige ervaringen hebben met zoiets en dat miste dus ... na een goed en eigenlijk wel.lang gesprek zijn wij overgegaan van kist naar kast ... benodigd minder oppervlakte ruimte met dezelfde inhoud ... een Liebherr 4625-20 is het geworden ... uitgepakt een tijdje laten staan ~2hr. vanwege de koelvloeistof en voetjes afgesteld en later dus aangezet ingesteld op -22° C. i.v.m. dat de deur bij het overpakken van de spullen vaak open moet en later gewoon op -18° C. en dan moet eigenlijk dus alles goed gaan ...

Bovendien zijn er tot laat in de avond mensen van Veiligkopen.nu telefonisch bereikbaar en dat is een enorme voordeel ...

Alles naar wens verlopen !

Peter Jordan 30-11-2023

Duidelijkheid van de site en de mogelijkheid om extra service aan te klikken. De prijs/kwaliteit verhouding is prima!
Monteurs zijn erg vriendelijk, behulpzaam, snel en gaan voorzichtig met de spullen om.
Al met al erg tevreden.

Amir 30-11-2023

Delivery was ok but not good. They were in rush and open the product fast and careless. I do not check properly if the had made any damages to the device or not.

Frans 29-11-2023

Een heel duidelijke shop/website, een goede prijs voor de door mij bestelde inductie kookplaat, een snelle service en vriendelijke chauffeur die het product ruim op tijd kwam bezorgen.

Łukasz 28-11-2023

Na bijna 2 maanden wachttijd heb ik eindelijk de juiste wasdroger gevonden bij veiligkopen.nu in echt scherp prijs.
Ik heb ze meteen gekocht en dag later kan ik mij was snel drogen!
Goede prijs, 1 dag lerverigstijd en goede bezorg service is alles wat ik hier heb gevonden!

Wim 27-11-2023

Bestelling soepel verlopen. De transporteur communiceerde duidelijk over het bezorgmoment met eerst een tijdslot van 3 uur dat regelmatig werd ge-update waardoor je niet onnodig lang zit te wachten.
De eerstvolgende dag werd bij het kiezen van het bezorgmoment al geblokkeerd (bestelmoment 21.42) waardoor er geen valse verwachtingen werden geschapen.
Product netjes afgeleverd en voldoet prima.

Magdalena 26-11-2023

Ik heb in deze winkel een bestelling geplaatst omdat de prijs het laagst was. Apparatuur van zeer hoge kwaliteit. Twee dagen na het plaatsen van de bestelling kon ik het product al in huis gebruiken! Ik ben zeer tevreden en beveel dit bedrijf aan

Angélica 26-11-2023

Topservice Goede prijs en snelle levering en bezorgers waren super vriendelijk!

Christophe 26-11-2023

Heel goedkoop en professioneel geleverd met duidelijke aankomsttijd! Installatie moet nog gebeuren dus weet niet of het materiaal zelf goed is.

Martin Becht 26-11-2023

Deze winkel op internet gevonden. Telefonisch contact opgenomen en de order binnen enkele minuten geregeld. De klanteservice was super vriendelijk. Levering de volgende dag, afgerekend via betaallink. Alles is perfect verlopen. Ik heb VeiligKopen toegevoegd aan mijn favoriete websites. Voor mij geen ander meer, top en super tevreden

Dudink 26-11-2023

Duidelijke site met juiste prijzen en combi aanbiedingen. Goede communicatie en leveren volgens afspraak.
Onze bestelling VK1240883 met Siemens IQ700 Wasmachine en wasdroger is een top aankoop.

Drenth 25-11-2023

Zeer klant vriendelijke webshop met scherpe prijzen en met prima bezorgmogelijkheden.
Aanbevolen voor iedereen.

Laurent 25-11-2023

Goede en duidelijke website .
Inductie kookplaat gekocht en prijs, kwaliteit zeer positief.
Site heel gebruiksvriendelijk, zelfs om dingen te vergelijken.
Levering was optimaal, zelf dag gekozen en op dag van levering voldoende informatie over tijdstip van levering. Ze waren 2 minuten later dan vermeld op de hun Track & trace.

Janssen 25-11-2023

10 jaar geleden voor t eerst een wasmachine gekocht. Nu deze week opnieuw hier een wasmachine gekocht. We zijn super tevreden over de snelle en goede service en levering. Een aanrader dus.

veiligkopen.nu 25-11-2023

heb voor deze shop gekozen (veiligkopen.nu) omdat deze de goedkoopste was in zowel het geleverde produkt alsmede het plaatsen van het produkt en deze shop nam ook nog eens gratis het oude produkt mee terug dus.....
3 vliegen in 1 klap! Ben er blij mee.

veiligkopen.nu 25-11-2023

3 vliegen in 1 klap! Ben er blij mee.

Janssen 25-11-2023

10 jaar geleden hebben we hier ook de wasmachine gekocht. We waren hier toen al super tevreden over de goede en snelle service. De keuze was dus zo gemaakt . Uiteraard ook voor een mooie prijs

Nico van Gijn 24-11-2023

ik had 14 jaar geleden een Bosch vaatwasser gekocht bij ook dit bedrijf en dat ging toen top. Daarom nu hij na 14 jaar stuk was heb ik een nieuwe ook weer bij dit bedrijf gekocht, en ook nu weer is het prima voor elkaar. Dus ik kan ze echt aanbevelen.