VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 391 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

jan boegheim 08-04-2021

goed contact snelle en nette aflevering ben dik tevreden zou het iedereen aanraden

Harry 08-04-2021

Ondanks dat ik het bedrijf niet kon, besloot ik toch bij hun een inductie inbouwplaat te kopen.
Goedkoper dan de rest, goede en snelle informatie over item en levering.

Ingrid 08-04-2021

Supersnel geleverd. Wij hadden na levering nog een vraag over het produkt en hebben daar direct telefonisch antwoord op gehad!

Kris van Weije 08-04-2021

Meerdere sites bekeken en hier uitgekomen door dat de site eenvoudig is, en goed overzichtelijk. Goede service, was machine is keurig geplaatst, en dat voor slecht 19,95 aan service kosten. Ook de optie tot extra garantie genomen, welke op andere sites niet te vinden was. Machine draait al op advies van de bezorger, monteur en erg tevreden met de levering en de goede zorgen.

Claudi 08-04-2021

Ik kende deze websiye nog niet en was een beetje huiverig, ik heb toch besteld omdat het makkelijk en overzichtelijk is. Ik ben super tevreden, het pakket is keurig en zelfs netjes optijd bezorgd. Klant erbij. Bedankt!!

Carine 08-04-2021

Via Veilig Kopen, was voor mij een onbekende website, een Bosch afzuigkap besteld. De website was helder en duidelijk en de communicatie na de bestelling was uitstekend. Ik heb de afzuigkap met installatie en afvoer van de oude afzuigkap besteld. De installateur was keurig en heeft hem uitstekend en zorgvuldig geïnstalleerd, ook zijn communicatie was uitstekend. Alle lof en dankjewel! Een dikke 10!

Jeroen Bor 08-04-2021

Bij Veiligkopen kan je heel eenvoudig, snel, betrouwbaar en dat voor een scherpe prijs producten aanschaffen. Op de website staat over elk product alle benodigde informatie te vinden. Veiligkopen heeft ook een heel ruim assortiment. Ik beveel veiligkopen aan, omdat het bij iedere wijziging je op de hoogte gebracht wordt. Ik ben zeer blij met Veiligkopen en zal mijn toekomstige uitgaven met plezier bij deze winkel doen.

Anton 07-04-2021

Gemakkelijk bestellen, vlotte levering en duidelijke communicatie! Zeer tevreden!

Rene 07-04-2021

Inbouw koelkast kapot Koelkast Besteld en de dag erna alweer ingebouwd
Kan bijna niet sneller

A 07-04-2021

Uitstekende prijsstelling, goede communicatie en en perfecte levering. Zel en duidelijk wanneer men komt. Klasse

Erdogan 06-04-2021

Ik was al een tijdje opzoek naar een amerikaanse koelkast. Ik heb deze bij veiligkopen.nu voor een voordeligere prijs kunnen vinden. Daarnaast was er een snelle levering. Top service!

Natascha 06-04-2021

Voor de 2e keer bij VeiligKopen apparatuur besteld. De 2e apparatuur was niet meer op voorraad waardoor zij dit direct hebben laten weten. Koerierdienst laat ook keurig weten hoe laat ze arriveren. Zeker een aanrader en de naam "VeiligKopen" spreek voor zich.

Rene en Ellen van Stralendorff 06-04-2021

Via een kennis zijn wij op deze site gaan kijken en werden meteen blij ,wat een duidelijke en gemakkelijke site .
Binnen een mum van tijd hadden we waar we naar op zoek waren ,en dat was zo fijn want we zijn niet zo thuis in het online winkelen.
We hebben een combi magnetron/oven van het merk Inventum type IMC6044GT gekocht , en keken uit naar zijn komst.
Ook dit ging in een razend snel tempo , 36 uur later stond de vriendelijke bezorger al met onze nieuwe aankoop aan de deur.
Wij hebben onze site gevonden ,het assortiment is zeer uitgebreid en zullen hier zeker vaker iets bestellen .
Veilig kopen .nu , is echt een aanrader voor iedereen.

P. H. Van Binsbergen 05-04-2021

Prima prijs ook dankzij de leuke paaskorting. Snel en netjes een wasmachine en een droger afgeleverd. Super bedrijf.

Peter 05-04-2021

Omdat de bestelling niet logisch was, werd ik binnen 15 minuten terug gebeld. Na overleg werd alles duidelijk voor de verkoper!

Stegeman 04-04-2021

Erg tevreden over Veilg Kopen, ik had per vergissing een oven i.p.v. een combi magnetron
gekocht en deze laten leveren, zonder problemen om kunnen laten ruilen, zelfs de volgende dag al. Prima service.

Van Zoomeren 04-04-2021

Simpele wenshop om te bestellen. Concurrende prijzen. Keurig nette aflevering en montage. Zeker aan te bevelen hier uw aankopen te doen.

Els 04-04-2021

Met recht veilig kopen en in 1 dag mijn stofzuiger binnen, keurig aan de deur afgeleverd door een top bezorger van Dynalogic, volgende keer zeker weer bij Veiligkopen iets bestellen

Rob 03-04-2021

Goede prijs, leuke korting vanwege pasen, een 8 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering.

Sabine 03-04-2021

Snel overzicht van producten. Goeie uitleg. Snelle levering was voor mij een must.

De Wit 03-04-2021

Super geholpen. Online besteld, was helaas niet op voorraad aar met 2 dagen kreeg ik een mailtje dat de bestelling binnen was en dat ik aan kon geven wanneer ik hem geleverd wou hebben

Sabine 03-04-2021

Makkelijke website. Goede uitleg over producten. En prijzen beduidend lager dan elders. Levering was super. Vriendelijk, behulpzaam en met een glimlach. Een plezier om zo je spullen te ontvangen. 968832

Astrid 03-04-2021

Vlot contact/ beantwoording vragen.
Uiteindelijk is op mijn verzoek onze koelkast zelfs eerder bezorgd dan de oorspronkelijk afgesproken leverdatum. Chauffeurs hielden goed rekening met de corona-maatregelen, koelkast is netjes uitgepakt. Mijn 2 oude koelkasten konden mee retour, heel fijn! De nieuwe (Amerikaanse)koelkast bevalt tot nu toe heel goed.
Wij hebben al eerder gekocht bij veiligkopen.nu, onze ervaring was toen ook positief,
toen de oven bij levering beschadigd bleek is dat prima en vlot opgelost.

D Stam 01-04-2021

Prima organisatie , het aangeschafte model was niet meer leverbaar en kosteloos een duurder model geleverd , alles op tijd en conform afspraak

Bertus Vesper 31-03-2021

Perfecte services en de levering verliep geheel naar wens. Vriendelijk personeel, waar je van op aan kunt. Afspraak is afspraak. Daar hou ik van.