VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Romidi 20-05-2021

Prima site, snelle levering en goed verzorgd. En niet geheel onbelangrijk de goedkoopste!

Ton van Alphen 20-05-2021

Duidelijke site waar je een goede vergelijking kunt maken. Zeer scherpe prijs! Duidelijke communicatie via mail en sms. Bezorging door Dynagroup maakt het tot een dikke 10! Zeer vriendelijke en behulpzame jongens en keurig op tijd. Nu nog hopen dat de LG wasmachine ook zo goed is👍🏻

Rineke 18-05-2021

Zeer snelle levering binnen 24 uur. Ze houden je op de hoogte via track en tracé je kunt precies zien waar ze zijn. Een half uurtje voor de tijd krijg je sms met hoe laat ze voor je deur staan.
De droger nog niet gebruikt maar dat zal snel gebeuren.

B.Hofman 17-05-2021

Het is een duidelijke website, met een thuiswinkel waarborg. Snelle levering, keurig verpakt.

AG 17-05-2021

snel geleverd. betalen bij afleving is gewoon mogelijk. netjes verpakt en geleverd.

LISA 15-05-2021

Zojuist mijn wasmachine bosch Wav28mh0nl met ordernummer: VK981468 ontvangen
Dit binnen 1 dag.
Ik was best huiverig om te bestellen via de website veiligkopen.nu, omdat ik ze niet kende, maarrrrr de recensies online waren heel erg positief. Ik heb dus een gok gewaagd en ben meer dan tevreden. De communicatie via de callcenter was fijn, het plaatsen van de bestelling op de website ging makkelijk. De extra kassakorting dat werd verwerkt in mijn winkelmand was een aangename verassing. De levering was heel fijn. De mannen die het apparaat hebben geleverd en geplaatst leggen precies uit wat ze doen en waarom ze iets doen. Dit voelde heel fijn.
Net mijn eerste was gedraaid, ook een fijn apparaat, zeer geruisloos. Al met al ben ik happy en ik zal zeker vaker bestellen via deze site, want ze zijn goedkoper dan de overige sites. Aanrader dus!!!

Ikr 13-05-2021

Zo fijn om binnen 2 dagen je bestelde apparatuur binnen hebt, fijne website.

Hans 13-05-2021

Zeer prettig en goed geholpen. Website zeer overzichtelijk. Track en trace is goed geregeld.

Robin 12-05-2021

Alles wat we zochten hebben we op Veiligkopen.nu gevonden. Op de website staan al scherpe prijzen, maar na het opvragen van een offerte (we wilden meerdere apparaten in één keer aanschaffen) kregen we nóg eens een aantrekkelijke korting! Daarmee waren we veel goedkoper uit dan andere bekende websites. De afhandeling van de aankoop en de communicatie was snel, helder en netjes, zowel per mail als telefonisch. Bij problemen (een koelkast werd beschadigd tijdens order picken of een ander apparaat uit de offerte was niet meer leverbaar) werd er meteen contact opgenomen en overlegd over een alternatief. Alles dus in goed overleg. Wij zijn dik tevreden over de service en de levering!

VK978182

Ella 12-05-2021

Gisteren besteld en vandaag ook echt geleverd! Het model wat ik afrekende bleek uitverkocht maar ik kreeg gelijk bericht dat deze vervangen zou worden door een iets duurder model met minstens dezelfde specificaties, en ook nog eens voor de zelfde prijs! Zeer tevreden en zou t iedereen aanraden

Dirk Miltenburg 12-05-2021

De bestelde koelkast kon niet op tijd geleverd worden. Hierna werd direct naar een passende oplossing gezocht, en hebben we andere betere koelkast op tijd ontvangen zonder bijbetaling! Top service

K Sta 11-05-2021

Altijd goed geregeld, nog nooit problemen gehad.
Snelle levering en goede prijs.

Bas 11-05-2021

Snelle levering en de koelkast is netjes bij ons in de kelder geplaatst. Was niet makkelijk om de koelkast van 1,85m door het trappegat naar beneden te krijgen maar het is ze toch gelukt.
Aanrader.

Westenberg 11-05-2021

Duidelijke site en scherp geprijsd.
Telefonisch goed bereikbaar
Word netjes bezorgt oude apparaat word mee genomen bezorgers netjes en correct we hebben er meerdere apparaten gekocht zijn zeer tevreden
Zou ze zeker aan raden

JM 10-05-2021

VK977518

Na 7 jaar een defecte wasdroger. Repareren of een nieuwe?
Toch maar een nieuwe en nu een hele stille wasdroger uitgezocht. De LG RC80V9AV4Q.
Met het type nummer online naar de prijzen gezocht.

Uiteindelijk ging de winst naar veiligkopen.nu
Ze waren niet de goedkoopste, maar na een berichtje konden ze een beter prijs voorstel doen.

Hier al meerdere malen apparatuur gekocht, dus de keuze was makkelijk.
Wederom een goede en snelle levering.

Inge 09-05-2021

Gisteren ochtend besteld omdat andere winkel hem niet op voorraad had. Fijne website, snel en goed geleverd. Prima op de hoogte gehouden van levertijd, zowel via email als per SMS.
Vriendelijke bezorgers en correct binnen geleverd.

Michiel Schreuder 08-05-2021

Zeer snelle levering. Deskundige en vriendelijke monteurs. Prima aangesloten.
De logistieke begeleiding was echt top!

Michiel Eybergen 08-05-2021

Beste aankoop sinds 10 jaar
Beste service ooit
Oude wasmachine van 80 kg of 2 verdiepingen naar beneden getild.

Joop 08-05-2021

Snel bezorgd via internet en de volgende dag bezorgd en door regen binnen gezet!

Rob 06-05-2021

Goed advies aan de telefoon, daarna is onze vaatwasser snel geleverd. En netjes gemonteerd!

Van ojik 06-05-2021

Een super snelle levering en echt vanaf dat je besteld hebt tot levering is er duidelijk contact via mail en sms.
Duidelijke site ook.
En de koeriers waren echt precies op het tijdstip dat je via track en trace krijgt en niet te vergeten hele vriendelijke koeriers👌🏻.
Dit bedrijf is echt een aanrader om hier je aankopen online te doen 👍🏻

Irene 06-05-2021

We zijn zeer tevreden met de snelle service vanVeiligkopen.nu 👍. Ook de prijs is voordelig (goedkoper dan elders). Deze keer kochten wij een vriezer (ordernumer 978623-1). De volgende keer kopen wij.......

Carin van Ginkel 06-05-2021

Beste lezer
Niet alleen heeft veiligkopen.nl een heel duidelijke website maar ook de prijs is zeer aantrekkelijk! Meteen vertrouwd met een directe mail betreft aankoop! Heel fijn, en de volgende dag geleverd! Super👍

Angela 05-05-2021

Super tevreden met onze nieuwe koelkast VK976581 van Inventum. Service van jullie bedrijf is uitstekend. Goede communicatie per email/ telefoon over levertijd en tijdstip van aankomst. Klantvriendelijke service gerichte bezorgers. Top!

Harry P. 04-05-2021

Ik had uitlopend model koelkast gekocht, omdat de nieuwe versie (nagenoeg) gelijk was aan aan het oude model, maar toch €60 verschil. Na aankoop bleek oude model niet beschikbaar en kreeg ik alsnog nieuwe model voor oude prijs aangeboden. Uiteraard superblij mee.

Koelkast werd volgende dag al geleverd.