VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 392 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Pim 27-10-2020

Snelle levering van de koelkast.
De goedkoopste van het hele internet.
En een mooie energie zuinige koelkast in huis

John Lambrechts 26-10-2020

Inbouwoven besteld op vrijdagavond 21:50uur en de volgende ochtend om 9:45uur geleverd.
De oude oven werd meegenomen. Zo kun je zorgeloos het weekend in gaan. Goede service!!

Fam snijders 26-10-2020

Ben heel goed geholpen bij onduidelijkheid even gebeld keurig te woord gestaan en alles liep vlot. De bezorgers waren hulpvaardig. Overall zeer tevreden en raad ik deze site aan.

George 26-10-2020

Bij een ander bedrijf al 3 weken gewacht was weer uitgesteld .bij veilig kopen zaterdag avond besteld maandag geleverd .top

Hans 26-10-2020

Prettige webwinkel de info over het product is goed en voldoende om tot een goede keus te komen. De prijs is concurrerend en in mijn geval de goedkoopste. Zondagavond besteld en maandag geleverd. Veiligkopen is wat mij betreft een aanrader qua keus en prijs

CHM 25-10-2020

ruime keuze, goede product beschrijvingen, scherpe prijs en snelle levering

Theo 25-10-2020

Geweldig en duidelijk werd ik geholpen bij het maken van mijn telefonische bestelling. De levering zoals afgesproken met duidelijk tijds venster en apparaat werd keurig op zijn plats gezet en uitgepakt.
Bij het verder installeren en poetsen zagen we een kleine beschadiging. Hierover contact gelegd en direct werd een voorstel gedaan over korting of levering nieuwe koelkast. Laatste optie gekozen en dag erop werd deze al geleverd. Echt een prima service, chapeaux!!
Koelkast zier er zeer mooi uit, echt een eye-catcher. Water aansluiten fluitje van een cent en wat direct opvalt is hoe snel deze koelkast koelt tot de gewenste ingestelde temperatuur. Tot nu toe zeer tevreden.

Topsite en snelle levering! 24-10-2020

Super handige site, bestellen ging makkelijk en het volgen van de bestelling is mega handig! Netjes op tijd.....zal zeker vaker hier bestellen! Top! Gr. Marcel

Sylvia Groenewoud 24-10-2020

Mijn bestelling ( vaatwasser ) werd snel geleverd . Netjes afgeleverd en ook netjes op de afgesproken tijd .

Barry 23-10-2020

Ik heb nu voor de 3e keer hier besteld en je bestelling wordt snel bezorgd.
Daarbij zijn ze de goedkoopste en hebben een geweldige service. Als er iets niet goed is, wordt dit dezelfde dag nog opgelost.

Ser 23-10-2020

Zeer duidelijke website. Helaas was de bestelde inductiekookplaat niet meer leverbaar, maar er werd een nieuwer en duurder type geleverd voor hetzelfde geld. Chapeau!

NW 22-10-2020

Reageerden snel op mijn mail. Gaven een mooie offerte af en zorgden dat alles netjes geregeld werd.

M. S. 22-10-2020

Tijdens mijn zoektocht naar een goede en betaalbare droger kwam ik op deze site. Ze hebben een goed aanbod en duidelijke kloppende omschrijvingen van de producten.

Frank 21-10-2020

In september 2020 had ik een nieuwe compacte oven met magnetron nodig. Veiligkopen.nu had een prima aanbieding. Kort na de bestelling van order VK892771 kreeg ik een e-mail van Veiligkopen.nu dat de bestelde compacte oven met magnetron was uitverkocht en niet meer geleverd kon worden. Dit leek eerst een tegenvaller maar het was zeker geen tegenvaller! Er werd als service een duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Drie dagen later had ik een veel betere compacte oven met magnetron in huis in vergelijking met de eerder bestelde oven. Ben zeer tevreden met de oplossing van Veiligkopen.nu die Veiligkopen.nu geheel uit eigen beweging heeft aangeboden. Fijn dat er nog partijen zijn die perfecte service bieden.

wes 21-10-2020

veiligkopen.nu is perfect. jammer alleen de afwerking van de vrieskast van Liebherr is niet zo mooi

Stuip 21-10-2020

Snelle levering. Prima verzorgd
Aardige bezorgers. Produkt siematic koelkast inbouw heeft vele upgrades
Door Veilig Kopen hebben t laagst tarief

Hugo 20-10-2020

Mooie, overzichtelijke en goed werkende site. Veel keuze en dat ook nog tegen gunstige prijzen. Het bestelproces is gemakkelijk en wordt snel afgehandeld. Ook de levering en installatie is snel en vakkundig afgehandeld.
Kortom, ik ben dik tevreden!

. 20-10-2020

Goede reviews van klanten gelezen, 2 jaar extra garantie en snelle levering.

Monique 19-10-2020

Super bedrijf!!! Kwam er op kieskeurig heel goed uit dus de keus was snel gemaakt. Na het bestellen en betalen kreeg ik een mail dat de wasmachine niet meer voorradig was en ook niet meer leverbaar zou zijn. Meteen kwam veiligkopen met een oplossing om de opvolger te sturen voor hetzelfde bedrag. Echt een goede service want mijn oude wasmachine was kapot en een wasmachine met een druk veel sportend gezin is onmisbaar!

sandra 19-10-2020

goede voorlichting over het artikel
de aflevering is een score 10
tot op het minuut gelijk als de opgave
super !!!

Jose 16-10-2020

Prima geholpen aan de telefoon. Goede bezorgservice en een goed product. We gaan er veel plezier van hebben. Kwaliteit en prijs goed in verhouding!
Orde nummer VK905171

G. Stassen 16-10-2020

Duidelijke uitleg ontvangen en er werd goed geluisterd naar onze wensen door medewerkster van de klantenservice. Vervolgens bestelling geplaatst en keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Top!

Sami 16-10-2020

Snel geleverd. Nieuwe duurdere versie geleverd van een bestelde wasmachine omdat die niet leverbaar was.

Roland Duistermaat 16-10-2020

Wij hadden een keuken bij IKEA besteld inclusief apparatuur. 1 dag voor levering kregen wij het bericht dat de koelvriescombi niet meer leverbaar was. Dat is natuurlijk heel vervelend als er een monteur komt om alles te monteren. Na wat op Google gezocht te hebben kwamen wij op de site van Veiligkipen.nu terrecht. We vonden hier een mooi apparaat en bestelde deze om 16.30 uur. De volgende dag werdt onze bestelling VK905522 netjes om 13.00 uur geleverd en onze monteur kon gelukkig het apparaat gelijk installeren.

Nogmaals dank voor de goeie service en snelle levering!

J van Bossum 16-10-2020

Het artikel(combi oven) werd bij veiligkopen het goedkoopste aangeboden in vergelijking met andere webwinkels. Scheelde wel 40 euro. 'S avonds besteld en de volgende ochtend al in huis ! en geen bezorgkosten. We werden keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Ze doen wat ze zeggen; op tijd een mail én berichtje via de telefoon. Mensen waren vriendelijk en fijn dat het oude apparaat ook meteen meegenomen werd. Heel prettig.