VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

ALEX 28-12-2020

Goede duidelijk site, veel producten tegen de laagste prijs.
Zeer snelle levering, nu zelfs op Zondag!

Smeets 27-12-2020

Duidelijke omschrijving. Voldoende op de hoogte gehouden van levering produkt en bezorgtijden. Ordernummer VK934449. Super snelle levering, want een mens kan niet zonder wasmachine. 1e Kerstdag besteld, dag na 2e kerstdag geleverd. Wat wil een mens nog meer.

Ellen 27-12-2020

De droger heb ik 2e kerstdag besteld en zondag 27 december in huis, snel, goed en netjes afgeleverd en geïnstalleerd.
Goede prijs en goede service!
Top geregeld.

E.Reinbergen 27-12-2020

Wij zijn zeer tevreden over de snelle service en zullen zeker,zo nodig bij jullie meerdere aankopen doen en aanraden bij vrienden en kennissen.Hartelijk dank.

Olaf 27-12-2020

Perfecte service! 2 dagen voor kerst ging de droger stuk. ‘s Avonds bij veiligkopen.nu een nieuwe besteld en de volgende middag al in huis! Super snelle en goede service.

Haakman 24-12-2020

Goede, snelle afhandeling en levering vanuit veilig kopen.
Fijne wasmachine, duidelijke display, nu maar hopen dat ie zonder problemen flink wat kilometers gaat maken ;-)

Piet42 24-12-2020

s'Avonds om 23.00 uur besteld en de bezorgdag kunnen kiezen, direct een bevestiging in de mailbox. Volgende dag nadat de betaling was afgehandeld, weer een bevestiging met factuur en bezorgdag en tijd. Kreeg nog een mail, dat het bestelde model niet meer leverbaar was, maar dat het opvolgend model met de zelfde functies geleverd werd voor de zelfde prijs. Alles naar tevredenheid!!!

Jurgen van Straalen 23-12-2020

Gisterenmiddag een nieuwe vaatwasser van Siemens besteld (ordernr: VK933432). De volgende dag werd hij al geleverd. Super snelle service dus en ook nog voor de laagste prijs! Ook is de klantenservice goed te bereiken en weet u goed te informeren over zijn product. Volgende keer bestellen wij zeker weer hier!

L.W. Rijkers 23-12-2020

Wij vonden dit een betrouwbare webwinkel .
En omdat onze combimagnetron stuk was en de winkels gesloten .
Moesten we iets en het product is keurig op tijd geleverd met vriendelijke bezorgers.

gerwin 23-12-2020

alles super geregeld vaatwasser is top.
service goed mail contact.
beveel dit zeker aan

Herminator 23-12-2020

Correcte afhandeling, prima prijs-prestatie. Mail in de ochtend met levertijd en keurig sms 15 minuten voor aankomst. Alles zoals het hoort.

Grondman 23-12-2020

Super snelle levering en ook nog de laagste prijsgarantie. Tevens wordt de levering keurig vooraf aangekondigd. Ik raad anderen ook aan via veiligkopen.nl te kopen.

Gerda 22-12-2020

Mijn eerste bestelling via veiligkopen was niet echt een groot succes. Vanmiddag mijn koffiemachine Siemens TI351209RW EQ300 serie espresso volautomaat ontvangen met gebruikers sporen ( gemalen bonen aanwezig bij het openen) Erg teleurstellend.... Begin jan krijg ik een nieuwe machine.. hoezo veiligkopen?:)

Joren 22-12-2020

Ik kon hem weken van tevoren plaatsen, super flexibel met aflevering, en perfect aangesloten. Ging super smooth.

Nur 22-12-2020

Goede service en levering. Er wordt goed gecommuniceerd over de levering. Per mail en sms.

Marlies 21-12-2020

Een neefje wees me over jullie webwinkel ,het is me goed bevallen en goede en snelle levering in deze drukke tijd

DIKKEN RUNDVLEES 21-12-2020

We wilden een grote diepvrieskast aanschaffen met een snel-vries mogelijkheid. De prijs van het product heeft me aangesproken. Toen het product niet meer leverbaar was is er een zeer goed alternatief aangeboden. De levering was supersnel en we zijn zeer tevreden

Robbie 21-12-2020

Mooie assortimenten en duidelijk...top.. Ik heb nog nooit zo'n snelle levering gehad,en ze gaven t allemaal heel duidelijk aan wanneer en hoelaat ze aankwamen .echt een aanrader...ga zo door👍🏼

Kees 21-12-2020

Bestelling geplaatst. Levertijd was wat lang, bijna 2 weken. Maar.... toen kreeg ik mail. Bezorging zou plaats vinden. Keurig een bericht via sms dat ze er zo aan zouden komen. Prima service. Geplaatst achter de achterdeur. Prima service. Daarnaast was bij veiligkopen.nu het product ook nog eens niet al te duur. In vergelijking met andere aanbieders was deze het goedkoopst!

Patrick Verhoeven 21-12-2020

Mijn order VK921868 werd vandaag geleverd ,geheel volgens afspraak ,de toestellen werden veilig verpakt, de levering was correct op tijd en geheel volgens planning van de bezorger juist op uur

Boelens 21-12-2020

Ordernummer: VK931995
Allemaal perfect geregeld. Op vrijdagavond laat besteld en op maandag om 15:00 uur al in huis. De bezorgers waren volledig op mekaar ingespeeld en hadden de nieuwe droger dan ook binnen 5 minuten op zn plek staan, draaiend en wel! Ook de corona regels werden goed in acht genomen, complimenten!

Martine Buis 21-12-2020

Geweldige service en proactieve medewerkers.
Ik heb een verkeerd product besteld en zonder enige moeite wordt er de volgende dag een omruiling gedaan.
Ik zeg helemaal top en zo doorgaan!!!

Hiemstra 21-12-2020

Binnen en minuut na het plaatsen van de bestelling 's avond om 22:30, gaat de telefoon. Blijkt dat de leverdatum niet goed is doorgekomen, wanneer we de bestelling willen ontvangen? Heerlijk, dit snelle oppakken!

Martijn H. 21-12-2020

We moeten eerlijk erkennen dat veiligkopen.nu in eerste instantie als een vreemde naam klonk voor een webshop. Maar ze hebben boven verwachting gepresteerd. We hebben een bosch oven besteld omdat deze een erg scherpe prijs had, dit bleek het oude model te zijn maar ze mailden dezelfde avond nog dat we voor hetzelfde bedrag het nieuwe model zouden krijgen!
De volgende dag hadden we het nieuwe model oven in huis.

Nadat we de oven hadden geïnstalleerd bleek de glasplaat wat beweging te hebben, dit hoort natuurlijk niet maar de klantenservice is tot 's avonds open en de medewerker heeft ons erg goed geholpen. Direct werd er een een service verzoek ingediend en dit is zoals afgesproken bevestigd op de e-mail.

Voor ons een hele goede ervaring met veiligkopen.nu, bedankt!

Patrick Verhoeven 21-12-2020

Gemakkelijk te bestellen, de prijs is de laagst mogelijk,de levering gebeurde correct op de afgesproken dag en 15 minuten voor aankomst nog een bericht ontvangen . Kortom VeiligKopen.nu is super.top