VeiligKopen.nu - Reviews & Ervaringen

VeiligKopen.nu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 389 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Maurice lapré 06-11-2020

Uiteraard maken we allemaal steeds vaker gebruik van het online bestellen van goederen. De wijze waarop Veiligkopen dat doet is subliem. Snel, duidelijk en volledig. Daarbij hebben ze ook een uiterst klantgerichte vervoerder in haar dienstverlening opgenomen. Oh ja, ook nog de beste prijs!

Linda vos 05-11-2020

Ze verkopen duidelijk informatie over hun producten, klantvriendelijk , ik zou hier zeer zeker weer wat bestelen, ze leveren netjes op tijd, houden je op de hoogte vis sms of mail, ik vind het een top winkel , en het product werkt na behoren , van daar een dikke 10

Clair 05-11-2020

Zeer tevreden met de snelle en goede service van Veiligkopen.nu. Meteen reactie. Toen het gekochte type droger niet leverbaar was, meteen een betere versie aangeboden gekregen., Super!!
Zou deze site iedereen aanraden.

W.V 05-11-2020

Zeer betrouwbare en vlotte service: Onze bestelling was verloren gegaan tijdens het transport. Eén telefoontje en de volgende dag hadden we al een andere droogkast in huis. Zeer vriendelijk en oplossingsgericht!

Michael 05-11-2020

Zelfde product, maar dan tegen een lagere prijs dan alle andere webshops ook nog naar boven getild en geïnstalleerd.

Mac 04-11-2020

In eerste instantie voor een ouder model Bosch wasmachine aankoop gedaan. Bleek niet meer voorradig maar kreeg voor hetzelfde (!) bedrag een duurdere Bosch aangeboden. Voor info contact opgenomen met helpdesk/Marco, hij heeft mij vakkundig en duidelijk geholpen. Als service is de wasmachine bij mij op de 4e verdieping via de lift bij mij thuis bezorgd, zonder verdere kosten . In de toekomst ga ik zeker gebruik maken van de webwinkel veiligkopen. Met vriendelijke groet.

ccc477 04-11-2020

Ik vond de site via google. Na de betaling werd onze diepvriezer zeer snel geleverd.
We werden heel goed op de hoogte gebracht tussen welk uur de levering zou plaats hebben.
De prijs is ook goedkoper dan de andere sites die we online tegen kwamen.

Henrie 04-11-2020

Dit kunnen we kort houden veilig kopen staat voor hetgeen wat er beloofd word.
Prima prijs, veelzijdig, goede service, mooie site.
Niets op aan te merken.

Groet Henrie.

scherpe prijzen met correcte leveringen 04-11-2020

snel, met een goede prijs en opspraken nakomen. ook nog eens cashbach van philips

Ton Burg 04-11-2020

ik vind het een geweldige shop en omdat de site zo gebruiksvriendelijk is heb ik er voor gekozen om hier mijn bestelling te doen.
na de bestelling is de levering keurig netjes gedaan.
ik zal deze dan ook zeker bij mijn vrienden aanbevelen.
p.s. een prachtige ervaring.

Aj 03-11-2020

Één inductie kookplaat gekocht bij veiligkopen. nu. Maandag om 22.00 besteld, en de volgende dag in huis. Werd opde hoogte gehouden via email en sms kortom een perfecte zaak

Marianne allard 03-11-2020

Snel antwoord per mail vind ik heel belangrijk, want wilde pas bestellen als het artikel bij fabrikant voorradig was. Veiligkopen deed deze moeite

Ivo 02-11-2020

Zondag middag de droger besteld, maandag keurig geleverd en ook nog eens verder dan alleen achter de eerste deur. Dikke prima!

Hans 02-11-2020

Levering was supersnel en goed te volgen via track en tracé. Aardige en behulpzame bezorgers.

Richard 02-11-2020

Makkelijk gevonden wat we nodig hadden, voor een goede prijs. Werd de volgende dag snel en mooi op tijd geleverd.

Helen 02-11-2020

artikelen leuk geprijst, stuurden 1 jonger type omdat oifere niet meer aanwezig bleek.
Wat NIET goed was dat bij bezorging de wasmachine en droger midden in bijkeuken, net na de drempel neer werden gezet: een bejaade die dus geen recht heeft op service
laat staan dat ze machines aansloten oid. Wel mocht ik andere aanwezige klussers voor hun extra tijd betalen nu niemand meer door de deur kon en ze noodgedwongen waren de machines te verplaatsen. Goedkoop wordt duurkoop...

Gerard de Jong 02-11-2020

Bestellen via de website besteld makkelijk en snel, en de goedkoopste dit gaf voor mij de doorslag correcte informatie over de levering.
Op tijd geleverd netjes en snel met goede informatie over het te leveren tijdstip.
Zeker een aanrader TOP.

Boerboom 01-11-2020

Mooie prijs voor een mooi koelkast was verrast dat we een upgrade kregen omdat de koelkast die ik bestelde niet meer verkocht werd

Een aanrader om hier te kopen!

Lars 01-11-2020

Duur artikel gekocht, maar alles was naar wens. Levering was goed, communicatie en erg tevreden met het product.

Goede service 01-11-2020

Hele snelle respons.
Na aanvragen van het product binnen 10 minuten een reactie.

Goede communicatie via de email en uiteindelijk zeer tevreden over de aankoop.

Zeker van herhaling vatbaar om hier nogmaals een aankoop te doen.

Erik 01-11-2020

Alles was goed. Werd goed op de hoogte gehouden van alles. Hetgene wat ik had besteld, was uitverkocht.
Ik kreeg een andere {veel duurdere} machine, voor dezelfde prijs. Wist erg goed wanneer het werd geleverd.

Inge Bakker 01-11-2020

Ik heb voor deze site gekozen, omdat zij overzichtelijk en goedkoop zijn. Vriendelijk geholpen en goede service. Mee denkend om spullen te leveren.

Tommy 31-10-2020

Zeer goed ! Top geregeld dag ervoor om 21:30 besteld andere dag netjes bezorgd hij is zeer stil en prima schoon al met al top machine

Peter 31-10-2020

Super snelle levering, en het goedkoopste uitgebreide asortiment komt heel betrouwbaar over

Rinske Anbeek 31-10-2020

Bestelling gedaan, goed op de hoogte gehouden van wanneer er geleverd werd. Levering door topmensen. Helemaal blij!!!