123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 360 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bruce 02-07-2024

Zeer gemakkelijke en overzichtelijke webshop. De prijzen zijn scherp of markt conform. Ik zal zeker bekenden deze webwinkel adviseren.

Sabrina Dols 01-07-2024

Bestellen is super simpel en gaat vlekkeloos alles is goed en makkelijk te vinden. Ook de uitleg van de apparatuur is duidelijk en goed te begrijpen.

Patrick Benneker 30-06-2024

Typte op Google dit type afzuigkap in, kwam gelijk op deze overzichtelijke en duidelijke website terecht ( had overigens al eens eerder goed revieuws over dit type afzuigkap gelezen op Kieskeurig.nl) , bestelproces is duidelijk en vlot geregeld, kon alleen geen gewenste dag van levering/montage aanklikken, maar wellicht komt dat nadat e bestelling geplaats is!

Riek 29-06-2024

Goede en duidelijke website, met groot assortiment. De prijs is concurrent met andere bedrijven.

Danny 28-06-2024

Duidelijke website met de beste prijs op internet en de volgende dag levering.

Ryan 28-06-2024

Wat prijzen betreft geeft 123apparatuur de scherpste offertes, gebaseerd op ervaring met meerdere andere verkopers. Vooral de prijs van een bepaalde Bosch inductiekookplaat maakte nogal verschil.
Daarnaast ondanks een prijsverhoging na een verlopen offerte, toch de lage prijs gekregen.
Ook bleek na twee dagen de vaatwasser in prijs te zijn verlaagd, na een kort belletje daar ook de nieuwe, lagere prijs voor gekregen, terwijl de apparatuur al onderweg was.
Bezorging binnen drie werkdagen, dit was snel genoeg, maar op de website wordt wel m.i. te gemakkelijk aangegeven dat het de volgende werkdag al geleverd kan worden.
Samengevat kan ik 123apparatuur zeker aanraden.

Ben Jansen 27-06-2024

De prijzen zijn alleszins concurrerend. Indien product elders goedkoper, dan wordt prijs ook hier aangepast. Uitermate vriendelijk te woord gestaan. Heldere afspraken.

Jack 27-06-2024

Je wordt heel vriendelijk geholpen. Men reageerd zeer snel en vooral denkt men met je. Ook aan zaken waar je niet zo snel aan zou denken, zoals de hoogte van een apparaat indien deze anders is als normaal. Top!!

Zeer tevreden klant 26-06-2024

123 Keukenapparatuur is gewoon altijd de voordeligste, met apparatuur uit voorraad leverbaar. Als ik een nieuw apparaat nodig heb voor mijn keuken kom ik altijd na het zoeken op internet toch altijd bij hen uit.
Topzaak.

Ivon De Lang 23-06-2024

Duidelijke website
Dus kon snel bestellen wat ik zocht
En ons vertrouwde merk stond er gelukkig bij

Beste Ivon,

Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier van de aankoop gewenst.

Richard 23-06-2024

Tot zover ging bestelling goed.Moet nog wel geleverd worden. De website is een beetje druk.

0681009412 21-06-2024

Wat is het fijn om online zo,n grote assortiment te bekijken. De service via de telefoon geeft ook helderheid en het vertrouwen dat deskundig meegedacht wordt. Ik heb gemerkt daar ook nog eerlijke mensen zijn. En dat doet mij goed in deze tijd. Ben zeer content op deze manier.

Beste,

Heel fijn om te lezen dat we u aan de telefoon goed hebben geholpen.

Bel gerust weer als er vragen zijn.

Betty 21-06-2024

Nadat mijn oven niet repareerbaar was verklaard kreeg ik zeer vriendelijk en helder advies over een opvolger.
Er werd ruim de tijd genomen en geluisterd naar mijn wensen.
De nieuwe oven kon al snel geleverd worden.
Kortom, zeer vriendelijke en goede communicatie en de afspraken worden stipt nagekomen.

Beste Betty,

Erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor de mooie review en tot de volgende keer.

ria snippe 21-06-2024

goed en vriendelijk telefonisch advies. advies over verschillende merken.
snelle en verzorgde levering

Beste Ria,

Heel erg mooi om te lezen en bedankt voor de vriendelijke woorden.
Veel plezier van de Bosch kookplaat.

Bertho - 123App

Robert 20-06-2024

Fantastisch geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een inductie kookplaat door de medewerker aan de telefoon. En order super snel aangemaakt, heel fijn heeft ons goed geholpen.

Beste Robert,

Super om te lezen dat u zo tevreden bent met onze hulp. Ook na de aankoop weet u ons weer te vinden.

Veel plezier van de aankoop.

Gerard 19-06-2024

Snelle en duidelijke communicatie. Daarnaast een scherpe offerte gekregen.
Kortom, als je weet wat je wilt, offerte aanvragen en voordat je het weet is het keurig geregeld!

Edwin Van Oploo 19-06-2024

Ik was op zoek naar een vervangende inbouw vaatwasser. Ik werd uiterst correct te woord gestaan door verkoper xxx, die vakkundig en vooral duidelijk adviseerde in de mogelijkheden. De offerte werd snel opgesteld en was geheel naar tevredenheid. Na akkoord vond in een heel kort tijdsbestek de levering en installatie plaats. Het montage team (twee heren), waren zeer vriendelijk en installeerden op vakkundige wijze de vaatwasser. Al met al zeer tevreden als het gaat om service, prijsverhouding en kwaliteit.
Een zeer tevreden klant uit Amsterdam.

Top webwinkel 18-06-2024

Ik werd goed geholpen, ze helpen je goed met het maken van de juiste keuze en ze zijn erg vriendelijk. Daarnaast leveren ze erg snel.
Niets negatiefs aan te merken

Nicole Tsai-a-woen 14-06-2024

Super snel geholpen en gericht advies en informatie gehad in korte tijd! Top!! Meer dan tevreden!

Richard 13-06-2024

Prima advies en assistentie in het maken van de keuzes voor de apparatuur. Waar wil je het voor gebruiken en welke functies van de apparaten past hier bij. Hierdoor een weloverwogen keuze kunnen maken.

Scholten 11-06-2024

Super goede service snel geleverd en netjes gebeld dat ze er aan kwamen een AANRADER heel erg blij mee

Klaas 10-06-2024

Zeer vriendelijke en zeer behulpzame medewerker heeft alles voor mij geregeld. SUPER TOP.
En hij heeft ook gezorgd voor een snelle afhandeling.

S Roetert 09-06-2024

123 apparatuur denkt echt met u mee ,,Zelf zelf vriendelijk aan de telefoon , Retour service ook top. Offerte duidelijk. Apparatuur kan zelfs gereserveerd worden.. Top.

Hans Brands 09-06-2024

Duidelijke site, goede zoekfunctie en vergelijk mogelijk! Zeer scherpe prijzen

Evelien 08-06-2024

Telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerker die ons prima informeerde en goed met ons meedacht over de mogelijkheden voor een inductiekookplaat icm een plafondafzuigunit. Bovendien werd er een mooie offerteprijs geboden met de mededeling dat 123Apparatuur de laagste prijsgarantie heeft. Na diverse andere bedrijven benaderd te hebben, zijn we in zee gegaan met 123Apparatuur omdat het ons enkele honderden euro's in prijs scheelde. De levering mochten we zelf bepalen. Kon op korte termijn. De chauffeur nam een half uurtje voor arriveren telefonisch contact op dat hij onderweg was. Levering tot in huis. Betaling kan bij de chauffeur via pin. De oude apparatuur kon mee terug genomen worden. Uitstekende service!