123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 399 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels 12-08-2024

Bij toeval hier een offerte aangevraagd voor een kookplaat met afzuiging. Zeer snel een offerte ontvangen en telefonisch goed advies gekregen. Sowieso was de communicatie erg professioneel, prettig en snel. Uiteindelijk erg tevreden de kookplaat én aanvullend een Quooker aangeschaft.
123apparatuur5186 13-08-2024

Beste Niels,

Per mail hadden we er al even contact over maar wederzijdse dank voor de (erg) prettige communicatie.

Veel plezier van de mooie Bora kookplaat en Quooker.

P Duin 09-08-2024

Goede prijs, en snelle levering. Makkelijke website om te bekijken en bestellen. Nu natuurlijk kijken of de levering helemaal goed gaat, binnenkort, maar daar vertrouw ik wel op ! :)

A. Schreurs 09-08-2024

Ruime keuze, superklantvriendelijke medewerkers. Ook als je, nadat je al besteld hebt, het product ergens anders goedkoper vindt, wordt het verschil terugbetaald. Als dát geen service is? Ik ben heel blij met 123Apparatuur, hun aanbod en afhandeling van bestellingen, vragen en informatievoorziening. Een echte aanrader!

Beste Fam. Schreurs,

Helemaal fantastisch om te lezen en goed dat u aangaf het artikel elders goedkoper gevonden te hebben. We hebben de prijs inderdaad aangepast.

Hartelijk voor uw herhaalorder en hopelijk weer tot de volgende aankoop.

Freddy 08-08-2024

Ze geven goed advies, fijne en behulpzame medewerkers. Telefonisch contact gehad, wat zeer soepel verliep.

Beste Freddy,

U van harte gefeliciteerd met de mooie Siemens apparaten en wederzijdse dank voor alle prettige gesprekken.

Ik wens u veel plezier van nieuwe keuken en vergeet niet te registreren op de Siemens site voor 3 jaar extra garantie.

Willem van 123App

Theo Venselaar 08-08-2024

De service van deze shop is altijd goed. De site is duidelijk en bestellen gaat eenvoudig.

Beste Theo,

En wij zijn uiteraard heel erg blij met een dikke 10! Bedankt hiervoor en tot de volgende keer.

van Breda 08-08-2024

Zeer klant- en service gericht bedrijf. Brengen snel offertes uit en beantwoorden vragen ook snel. Daarnaast brengt men indien het apparaat elders goedkoper is snel het geoffreerde bedrag aan voor zover dat binnen hun mogelijkheden ligt.

Beste Fam. van Breda,

Goed om te horen dat onze reactiesnelheid ook bij u snel en vlot verliep.

Als we dan toch een keer duurder zijn dan welke winkel ook horen we het graag en kijken er graag naar.

Hartelijk dank voor de mooie review.

Harry 08-08-2024

Het is voor mij niet de eerste keer dat ik bij 123apparatuur.nl iets bestel. Als ik iets zoek voor de keuken kom ik altijd hier terecht. Vandaag een kookplaat en een afzuigkap besteld.
De shop is zeer overzichtelijk en artikelen hebben een eerlijke goede prijs.

Beste Harry,

We zien u graag terugkomen bij 123 Apparatuur en zijn minimaal net zo blij met positieve reviews.

Uiteraard weer hartelijk dank en tot de volgende keer.

BertB 08-08-2024

Een goed assortiment tegen lage prijzen. Duidelijk te vinden op de site. Makkelijk te bestellen. Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van hoe en wanneer het apparaat geleverd wordt. Op de dag van levering krijg je netjes een SMS en de chauffeur belde nog even toen hij er bijna was. Veel lof ook voor de chauffeur. Erg vriendelijk. Netjes het apparaat binnen gezet en de oude ook netjes mee retour genomen.

Beste Bert,

Als bedrijf ben je net zo sterk als de zwakste schakel. Vandaar dat we ook werken met eigen chauffeurs en eigen transport wat ons vaak positieve reviews oplevert.

Heel erg fijn dat u dat ook (weer) benoemt. Dank daarvoor en veel plezier gewenst van de aankoop.

team 123App

MQ 08-08-2024

Snelle bestelling via de site. Ging makkelijk. Nu wachten op de bezorging :)

Beste MQ,

Volgens de planning komt de oven 12 augustus bij ons binnen. Een medewerker neemt direct contact op om een afspraak te maken voor bezorging zodra het apparaat in het magazijn een scan krijgt.

Tot snel!

Frank v weert 07-08-2024

De site was duidelijk en geeft goed aan als er een aanbieding is, na 2100 uur besteld de volgende morgen 10 uur in huis
Vriendelijke chauffeur netjes en goed humeur.
Van te voren bericht over tijdstip levering

Beste Frank,

Onze slogan artikel op voorraad en voor 22:00 uur besteld, morgen in huis wordt hierbij mooi door u bevestigd.

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van de nieuwe vaatwasser.

Peter 07-08-2024

Deskundig en vriendelijk telefonisch advies inzake vervanging vaatwasser resulteert in snelle bestelling. Volgende dag een eveneens zeer vriendelijk gesprek (zelfde medewerker) inzake annulering bestelling aangezien vaatwasser het plots weer doet. Twee zeer klantvriendelijke ervaringen!

Beste Peter,

Het gebeurt niet vaak dat we een review mogen ontvangen van een consument die een order annuleert, maar u begrijpt dat dit een mooi compliment is voor mij.

Gelukkig dat de vaatwasser het weer doet en u weet me te vinden als hij er onverhoopt toch weer mee mocht stoppen.

Succes ermee!

Thea Aal de Garde 06-08-2024

Alles zo als beloofd
Super vriendelijke bezorger
Die met plezier achterom gaat
2 de aankoop omdat ik bij de eerste 7 jaar geleden ook tevreden was.

Beste Thea,

Heel fijn om u (na 7 jaar) weer terug te zien bij onze firma. Hier zijn we erg blij mee.

Ook aan de chauffeur zal ik doorgeven dat u zo'n mooie review heeft achtergelaten. Dank daarvoor!

Veel plezier van de nieuwe vaatwasser.

Stefan 06-08-2024

Goed bedrijf met deskundig advies. Inplannen van bezorging ging super gemakkelijk, kreeg zelfs gratis upgrades zodat de apparatuur beter in lijn lag met elkaar qua design.

Beste Stefan,

Heel erg blij met deze mooie review, dank daarvoor.

De order is inderdaad ingepland op 21-8 en de avond ervoor sturen we een tijdschema van bezorging.

Niet vergeten de Bosch apparaten en de Bora kookplaat te registreren voor de gratis extra garantie.

Veel plezier van de schitterende apparatuur.

Robert 05-08-2024

Bestel al het apparatuur bij 123apparatuur.
Snelle en correcte levering en installatie.

Beste Robert,

Terugkerende klanten zijn voor een bedrijf erg belangrijk. Daarom een bedankje terug voor de waardering.

Veel plezier van de nieuwe aankoop en tot de volgende keer.

D L 05-08-2024

Goede en vriendelijke service en men is oplossingsgericht. Men reageert snel op een offerte aanvraag en additionele vragen.

Beste DL,

Heel fijn om te lezen en dank voor de vriendelijke woorden. Veel kookplezier van de mooie Bora en vergeet het apparaat niet te registreren voor een gratis extra jaar garantie.

Willem van 123App

Top bedrijf 05-08-2024

Goede prijs, op advies van familie voor 123 apparatuur gekozen. Deze familie was erg tevreden over jullie vandaar, dat wil ik ook graag ervaren. Dus de keus was niet zo moeilijk.
Mvg Angelia Jochoms

Beste Angelia,

De beste reclame is mond-tot-mond reclame zeggen ze wel eens. Zowel de fam. als u hartelijk dank voor de aankoop en bij vragen weet u ons weer te vinden.

P.L.M. van Baal 05-08-2024

Duidelijke site met foto's en uitleg producten.
Goede prijzen en snelle afhandeling via mail.

Beste Fam. van Baal,

Goed om te lezen dat de mail afhandeling en website met uitleg duidelijk en snel overkwam.

Voor de prijzen doen we ons uiterste best iedere dag weer de goedkoopste te zijn.

Veel plezier van de aankoop en tot de volgende keer.

Xander 05-08-2024

Alles klopte en dat is vaak anders. Bestelde vriezer ook echt op voorraad, prima prijs en ook de aflevering precies volgens afspraak. Oude apparatuur ook meegenomen en nam even de tijd om het water uit de kapotte vriezer te halen.

Beste Xander,

Goed dat je het in de review benoemt maar bij ons is op voorraad ook écht op voorraad. Fijn dat je de rest ook als prettig en goed hebt ervaren.

Over de chauffeurs wordt bij een positieve indruk niet wat geschreven. Daarom geven we deze door aan de logistieke afdeling.

Nogmaals dank.

Hobby Bob 01-08-2024

Vandaag een nieuwe inductieplaat besteld, gaat super handig. Al ons keuken apparatuur hebben wij hier de afgelopen jaren besteld naar tevredenheid.

Beste,

Aan de naam te lezen heeft u van ons in ieder geval geen installatie nodig ;-)

Wederom bedankt voor de nieuwe aankoop want we zijn altijd erg blij met terugkerende klanten.

Sander 01-08-2024

Al meerdere keren zeer tevreden over levering, service en bereikbaarheid. Erg fijn.

Beste Sander,

Goed om onze levering ook te benoemen, dank daarvoor. Onze chauffeurs worden goed opgeleid om ook dat laatste stukje service aan de deur te bieden die nodig is voor een perfecte ervaring.

Veel plezier van de aankoop.

Daan 31-07-2024

Deze winkel denkt mee over kleur, model, of het bij elkaar past en of het in de keuken past. Daarnaast hebben ze een scherpe prijs. Aanrader!

Beste Daan,

Ik ben erg blij dat je ervaring met onze winkel zo positief is verlopen.
Over een paar weken neemt onze planning contact op om een afspraak te maken voor bezorging.

Graag wens ik je veel plezier van de schitterende apparaten.

Spike van 123App

P.Sanders 29-07-2024

Snelle reactie(mail) en goede service, niet de eerste keer dat ik er iets koop.

POP-eye 29-07-2024

123 heeft zich mooi aan de afspraken gehouden en mij goed op de hoogte gehouden van levertijd goede communicatie en apparaat nergens goedkoper gevonden hou dit vast

Anke 29-07-2024

Duidelijke website, veel keuze, snel besteld en vlot geleverd! Heel blij met onze nieuwe afzuigkap!

jeffrey 29-07-2024

alles is makkelijk te vinden via de site, ook zijn de prijzen echt significant goedkoper dan bij de concurrent