123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 399 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Florentine 27-07-2024

Hele fijne hulp en er wordt goed meegedacht met de keuze in appratuur. Echt een aanrader!

Beste Florentine,

123Apparatuur waardeert iedere review enorm maar als ze zo positief zijn als deze zijn we eigenlijk ook wel weer trots.

Dank je wel voor de mooie woorden.

Inductiekookplaat Atag 26-07-2024

Bedrijf aan de telefoon zeer klantvriendelijk en zeer snelle levering. Het apparaat was bij 123 het goedkoopst.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de wederzijdse vriendelijkheid. Hopelijk is de mee geleverde pandoermat naar wens.

Willem van 123App

Gerard 26-07-2024

Nieuwe koelkast aangeschaft. Tijdens het inbouwen kwamen we erachter dat het de verkeerde was. Natuurlijk na sluitingstijd. Snel mailtje gestuurd. De volgende dag opgebeld en service was het al aan het oppakken. Nieuwe koelkast doorgegeven en de volgende dag werd deze netjes omgeruild. Service zoals iedereen dat wil. Ondanks het super slechte weer, toch een glimlach op ons gezicht. Echt super. Koelkast werkt voortreffelijk.

Beste Gerard,

Als winkel kun je je pas echt onderscheiden als er iets misgaat. Blij om te horen dat alles heel snel en goed is opgelost.

Zo te horen tot de volgende keer bij 123Apparatuur :-)

Erik

Marlies 25-07-2024

Ben heel erg tevreden over deze winkel, s avonds besteld , de dag erna s middags om 12.15 al geleverd , bellen , en sturen je een half uur v te voren dat ze onderweg zijn naar je, helemaal top, een echte aanrader.

Beste Marlies,

Tuut tuut, dat is snel lijkt 123apparatuur wel.

Klopt helemaal. Iedere klant bellen we 30 minuten voor aankomst even op om onze komst te bevestigen. Goed om te lezen dat u dat als aanrader markeert.

Jan 24-07-2024

Keuze uit apparatuur is perfect en de levertijden zijn erg duidelijk. Ook de prijs is prima!

Ad Verschuuren 24-07-2024

klantvriendelijk en prijs was goed voor het product inbouw koel-vriezer combinatie

Menno 22-07-2024

Same vriezer~different price, best price. 😁

Makkelijk bestellen, makkelijk pinnen, oude apparaat afgevoerd.

Kan niet beter !!

IJsheks 22-07-2024

Voor de rest goed en gemakkelijk te bestellen maar er was onduidelijkheid over de energieklasse. Of het A+, D of F was.
ff gebeld en toen kwam er D uit.

Beste,

Goed om te lezen dat alles goed is verlopen en dank voor het achterlaten van een positieve review.

Een 6 geven als cijfer haalt het gemiddelde van een winkelbeoordeling flink naar beneden. Mocht u over onze klantenservice tevreden zijn hopen wij van harte dat u het cijfer 1 of 2 puntjes (3 mag ook ;-) zou willen liften.

Uiteraard nogmaals dank voor de aankoop.

Team 123 App

Dennis 19-07-2024

Super aan de telefoon geholpen door XXX met de juiste keuze en offerte voor inbouwapparatuur voor onze keuken. En dan worden de 2 apparaten ook nog eens de volgende dag geleverd. Zeer prettig zaken doen en kan ik iedereen aanbevelen!

Edwin 17-07-2024

Als ik apparatuur nodig heb voor de keuken ga ik naar 123apparatuur.
In 2017 twee nieuwe Siemens apparaten, een Siemens Oven en eindelijk die mooie Inductie plaat.
Door te combineren kon ik met 123appartuur telefonisch een nog een extra korting krijgen op de toch al beste prijs voor de apparatuur. Daarna ook snel en goed geleverd zonder enig probleem. Volgens afspraak.
Nu 2024 heb ik een nieuwe inbouw Vaatwasser nodig en kom ik met zoeken gewoon weer uit bij deze goede aanbieder qua prijs en aanbieding. Helaas moest ik snel voor 22:00 uur bestellen om 21:40 en kon ik niet bellen voor een extra korting. Maar ik ben blij dat ik morgen mijn vaatwasser al ontvang en daar kan ik met gerust hart op wachten, wacht vorige keer was ik ook niet teleurgesteld. Vertrouwen een de key voor succes. Zet jullie verkoop voort zoals jullie nu doen. Perfect!!

baakman 15-07-2024

eenvoudig maar doeltreffende bestelshop, ook eenvoudig betalen en duidelijke verzendopties

J. Schotpoort 14-07-2024

De goedkoopste! Makkelijke site. Snelle levering. Gewoon goed! Reageren snel. Ruime keuze. Merkartikelen.

Rene 13-07-2024

Keurig opgestelde offerte en de mogelijkheid om bij aflevering van het apparaat te kunnen pinnen. Dus betaling bij levering.

Bert Cochet 12-07-2024

Zeer snelle en behulpzame collega's. Mail beantwoorden gebeurt razendsnel. Staan ook telefonisch ter beschikking en leggen als piekfijn uit.

Beste Bert,

Super bedankt voor de mooie woorden en goed om te horen dat we hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen.

Wij willen u veel plezier wensen van de schitterende apparaten en bij vragen weet u me te vinden.

Nogmaals gefeliciteerd!

Willem van 123App

John van Vugt 11-07-2024

Ik wilde van gas overgaan naar elektrisch koken. De inbouwgaskookplaat had andere nismaten als de meeste nieuwe kookplaten.
Geen enkel ander bedrijf kon een kookplaat vinden met nismaat van 71 bij 49 cm. Bij 1-2-3 hadden ze er direct een gevonden en ik ontving in één, twee, drie een keurige offerte .

Beste John,

Klinkt goed en dat scheelt een hoop ellende met het aanpassen van het aanrechtblad.

Veel plezier van de kookplaat en de volgende keer direct naar 123 :-)

M.Lafaille 11-07-2024

De website is helder en wijst meteen de weg naar het product dat ik nodig had. Dat staat in duidelijke bewoordingen omschreven. De service is snel en doeltreffend.

Beste M. Lafaille,

Heel goed om te lezen en hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie review. Zijn we uiteraard weer erg blij mee.

Ook bij vragen na de aankoop bent u van harte welkom.

Veel plezier van de aankoop.

Maks 11-07-2024

Vlotte klantenservice, adviseren goed en snel
( wel even alles goed controleren)
zeer flexibel, denken mee met de klany
123apparatuur5186 11-07-2024

Beste Max,

Hartelijk dank voor het achterlaten voor de mooie review.

Marco van 123App

Bep Lenstra 10-07-2024

Ging soepel en snel bij bestellen. Fijn om kieskeurig bij de hand te hebben om te lezen of het een verstandige keuze is.
123apparatuur5186 10-07-2024

Beste Bep,

Inmiddels is de montage ook toegevoegd aan uw order. Zodra de koelkast binnen is neemt de monteur contact met u op om een afspraak te maken voor levering.

Joep 08-07-2024

Makkelijk, snel en zonder gedoe. Veel informatie over de producten met de uitleg waar nodig

Beste Joep,

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen tijdens het bestelproces. Goede aankoop gewenst.

Joost Zegers 08-07-2024

makkelijk te vinden. goede recencies, en na vraag over een goedkopere prijs elders, werd mijn prijs gelijk aangepast en de juiste3 service verleend. uitstekende webshop!

Beste Joost,

Helemaal top de wederzijdse prettige communicatie. U geeft aan elders goedkoper te hebben gevonden en wij conformeren de prijs bij voorwaarden "nieuw in doos" en "Nederlands model".

Nogmaals dank en veel plezier van de Quooker.

bestelling Afzuigkap 08-07-2024

Bij aanvraag van offerte, kregen we snel en goed antwoord.
Een scherpe aanbieding gekregen
Opvolgende vragen vanuit onze kant, werden snel en zeer netjes beantwoord.

Beste klant,

Heel erg mooi om uw tevredenheid te lezen, waarvoor dank.

Veel plezier van de Novy afzuigkap.

Spike van 123App

Dmtry 08-07-2024

Ik heb recentelijk een Bosch inbouw koelkast gekocht bij 123apparatuur.nl en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. Hier zijn enkele aspecten van mijn aankoopervaring die ik graag wil delen:

*Gebruiksvriendelijke Website
De website van 123apparatuur.nl is zeer gebruiksvriendelijk. De navigatie is intuïtief en ik kon gemakkelijk door de verschillende categorieën bladeren. De zoekfunctie is snel en nauwkeurig, wat het eenvoudig maakte om precies te vinden wat ik nodig had.

*Uitgebreid Assortiment
123apparatuur.nl biedt een indrukwekkend assortiment aan keukenapparatuur. Van basisbenodigdheden zoals waterkokers en broodroosters tot high-end apparatuur zoals ingebouwde koffiemachines en slimme ovens, de keuze is enorm. Elk product is voorzien van gedetailleerde beschrijvingen, specificaties en duidelijke afbeeldingen, wat me hielp om een weloverwogen beslissing te nemen.

*Prijzen en Aanbiedingen
De prijzen bij 123apparatuur.nl zijn zeer concurrerend. Bovendien biedt de website regelmatig aantrekkelijke kortingen en promoties. Ik kon mijn koelkast aanschaffen tegen een gereduceerde prijs, het gaat om een tweedekans in mijn geval.

*Levering en Installatie
De levering was snel en efficiënt. Mijn bestelling werd binnen de aangegeven tijd bezorgd en was goed verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. 123apparatuur.nl biedt ook een installatieservice maar ik heb ervoor gekozen om het zelf te doen.
Pinnen bij de bezorger en oude koelkast mocht mee retour

*Betaling en garantie
Ik kon kiezen om met iDeal te betalen maar ook voor pinnen bij de bezorger, deze laatste optie heb ik gekozen en dit is geheel probleemloos verlopen.

Coulant vind ik de 2 jaar garantie op de tweedekans koelkast!

*Conclusie
Mijn ervaring met 123apparatuur.nl was zeer positief. De website is gebruiksvriendelijk, het assortiment is uitgebreid en de klantenservice is top. De prijzen zijn redelijk en de levering was snel en betrouwbaar. Ik zou 123apparatuur.nl zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige keukenapparatuur.

Beste Dmtry,

Wat een schitterende en uitgebreide review over 123Apparatuur. Deze informatie zegt heel veel waar uw mede consumenten dankbaar voor zullen zijn.

Heel veel plezier van de aankoop en graag tot horens.

Reinier 06-07-2024

Zeer tevreden over 123 apparatuur.nl Heb hier meerdere keren besteld, altijd goed en helder advies en altijd netjes op de afgesproken datum thuisbezorgd!

Beste Reinier,

Geen betere klant dan een terugkerende klant waar we uiteraard dankbaar voor zijn.

Veel plezier van deze aankoop en tot de volgende keer.

Marc 06-07-2024

Top aanbod en perfecte prijzen.
Moeten het product nog ontvangen, dus over levering en product kunnen we nog niks zeggen.

Beste Marc,

Super om te lezen en dank voor de mooie review. Inmiddels heeft SMEG aangegeven de kookplaat bij ons te leveren op 10 juli.

Zodra binnen neemt onze planning direct contact op om een afspraak in te plannen.

Veel kookplezier!

Martin en Margrit 05-07-2024

Duidelijke, goed toegankelijke website. Bij telefonisch contact wordt er goed geluisterd naar je wensen, met je meegedacht door de vakkundige Francisca en adequaat en duidelijk geadviseerd en begeleid. Nu hebben we het kwalitatief beste product voor een goede prijs.

Beste Martin en Margrit,

Whaauw! Een review over ons bedrijf is altijd leuk om te lezen maar deze is wel heel persoonlijk. Hartelijk dank daarvoor en heel veel plezier van jullie Pelgrim combimagnetron.