Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 85 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,5

Lianne 30-05-2020

Makkelijk en snel kunnen ophalen bij de Blokker in de buurt zeker in deze tijd vond ik dit fijn dat ik niet heel de winkel in hoefden en ook niet thuis hoefden te wachten op Postnl ik ga dit zeker nog een keer doen thuis bestellen ophalen in de winkel

T.M. 30-05-2020

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Het was heel snel geleverd, gewoon de volgende dag. De strijkplank is zelf beter dan ik had verwacht, zeer stabiel, comfortabel en lekker hoog.

Mels 30-05-2020

Als je iets hebt besteld en betaald, maar het blijkt toch uitverkocht te zijn, moet je langer dan een week wachten op je geld terug! Belachelijk, als je wel bericht kunt sturen dat het product niet leverbaar is!

? 30-05-2020

zeer leuk assortiment en snelle service met bestellen. Goede kwaliteit van de geleverde elektrische deken.

Philip 30-05-2020

Bestelling in twee leveringen. Dus twee keer thuis blijven. Waarvan er een stuk was. Die ook weer moeten opsturen.

Maura 30-05-2020

Alles was gewoon in orde. Ik ben gewoon tevreden met hoe het allemaal gelopen is.

Elina 30-05-2020

De Senseo is op tijd geleverd in goede staat. Ook is de kleur zoals op de website. Wat ik minder vond was dat ik na de aankoop een email krijg dat ik recht had op het ontbijtpakket maar tijdens het bestellen de melding kreeg dat de actie niet voor mijn Senseo gold.;_( verder voldoet het toestel aan al mijn eisen.

Karin 30-05-2020

Keurig op de hoogte gehouden via mail over de bestelling, product voldoet prima aan verwachting, geleverd volgens afspraak

Anna 30-05-2020

Ik heb helaas geen goede beoordeling over Blokker. Na 11 dagen is mijn bestelling nog steeds niet verwerkt en telefonisch contact lukt niet. Via SMS een bericht verstuurd, ook daarop geen reaktie. Slechte service!

Marijke 30-05-2020

Snelle levering, duidelijke webshop en klantenservice top!
Had een vraag en gelijk een duidelijk persoonlijk antwoord.
Heel fijn.

Richard van Veldhoven 30-05-2020

Assortiment is groter, dan in de winkel. Snelle levering. Wordt via track & trace op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

JFK 30-05-2020

Blokker is op zich een goede winkel. Redelijke levertijd. Het product was echter beschadigd, waarschijnlijk door het vervoer. Teruggebracht naar de winkel, geen probleem met teruggeven en het bedrag ook gelijk teruggehad. Prima service!

PJ Wetselaar 30-05-2020

Waterkoker besteld in de reclame, kon niet geleverd worden, in de reclame een prijs van 27,99.
Wat schertst mijn verbazing een week later weer leverbaar voor 34,99
Spreek dan van niet leverbaar, maar laat de klant weten over een week is de waterkoker weer leverbaar
en u krijgt de koker alsnog voor 27,99.
Jammer meneer Blokker om een klant zo te behandelen.

Youri 30-05-2020

Snel opgeleverd, precies op de aangegeven datum en helemaal volgens de specificaties

anja 30-05-2020

Mijn bestelling werd per mail aan gegeven wanneer deze binnen was, was heel fijn zodat ik wist hoe laat ik mijn bestelling op kon komen halen. Daarbij vond ik dat de bestelling snel in de winkel lag om op te halen.

E. J. 30-05-2020

De website is overzichtelijk. De productomschrijving is duidelijk. De levering is snel.
Heel fijn dat er keuze is tussen bezorgen of gratis ophalen.

H.J.Zwarthoff 30-05-2020

De bestelling was netjes op tijd, keurig afgehandeld, kreeg netjes bericht dat het pakketje klaar lag

Julius Schilthuis 30-05-2020

De bestelde kunststof stoelen werden binnen de beloofde tijd geleverd. Echter bij één van de stoelen ontbrak de vergrendeling. De informatie ontbreekt gewoon waar ik met deze klacht terecht kan.

SE 30-05-2020

Goederen op voorraad volgens de website. Na bestelling, konden goederen ineens niet meer geleverd worden door te weinig voorraad. Teleurstellend.

KS 29-05-2020

Het artikel dat te koop stond bleek later toch niet leverbaar, terwijl hetzelfde artikel op het moment dat ik daarover een e-mail ontving nog steeds beschikbaar stond op de website. Daar is dus iets goed mis gegaan. Of het artikel was wel leverbaar maar er is verkeerd over gecommuniceerd of het artikel was daadwerkelijk niet leverbaar maar er was verzaakt om het artikel dan ook op de website op niet leverbaar te zetten. Hoe dan ook erg onhandig voor zo'n grote webshop.

Marcel. 29-05-2020

Goede levering
En mooie aanbieding.
Makkelijk online te bestellen.
Snelle levering.

QuanDa 29-05-2020

Slecht bereikbaar klantenservice en klantenservice in de winkel is geen service.

Johanna 29-05-2020

Was eigenlijk perfect. Van bestel gemak tot afhaal gemak. Vriendelijk en duidelijk, precies wat beloofd werd

Jan Benoist 29-05-2020

Zeer eenvoudig te bestellen online. Kon de bestelling nog dezelfde dag ophalen in de winkel. Goede service.

Vanessa 29-05-2020

Bestellingwas supersnel bij het filiaal om op te halen. Kreeg ook netjes notificaties over de verzending. Keurig.