Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 15 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is gebaseerd op 702 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Allie 03-07-2024

Het is een perfecte vaatwasser voor een zeer nette prijs.
De levering was ook volgens afspraak, en netjes tot in de keuken.
Kortom PERFECT.

Ineke 03-07-2024

Tot nu toe zeer positief. Het apparaat (inductieplaat) dat is aangeschaft is nog niet aangesloten, dus daar nog geen mening over. Na het tekenen van de offerte hebben we de aankoop te tijdje on hold gezet, omdat er gekeken moest worden of een aansluiting wel gerealiseerd kon worden. De elektricien liet helaas lang op zich wachten. Dit was gelukkig geen probleem.
Bezorging ging ook prima.

René. 02-07-2024

Zeer goede service. En snelle levering uitbouwen & inbouwen perfect gedaan .

Hans 02-07-2024

Laat in de middag vaatwasser besteld, dag erna al geleverd. We zijn duidelijk geinformeerd wanneer ze kwamen. Prijs was prima.

Annette van Dijk 02-07-2024

We hebben met plezier een nieuwe inbouwoven uitgezocht, bij het bellen voor de prijs goede uitleg gekregen over het product, zijn vriendelijk en snelle levering! De site is handig in gebruik, vergelijken van verschillende merken en types geeft een goed overzicht! Wij zijn goed geslaagd en de laagste prijs!

Albert 02-07-2024

Wederom keurig geholpen door ..... . Mail ontvangen toen onze bestelling binnen was. Bij ophalen ook weer prima geholpen. De bestelling stond keurig klaar. Top!

Martien 02-07-2024

Snelle levering en goede service, inbouwen zelf gedaan peace of cake.
Zat prima verpakt en duidelijke tekeningen erbij.

Kick 02-07-2024

Een winkel waar je snel en deskundig geholpen wordt. Ze houden zich aan hetgeen jij wil en proberen je niet b.v. iets duurders aan te smeren.
Daarnaast verkopen ze goede merken tegen scherpe prijzen

EG 28-06-2024

Prima service en installatie van mijn nieuwe ATAG inductie kookplaat , zeer tevreden!

Lia 26-06-2024

Snelle levering en goede apparatuur. Bestellen is gemakkelijk, de prijzen zijn interessant en de service is goed.

B Conijn 26-06-2024

Zeer goed en professioneel geholpen. Goed actief meegedacht voor afstemmen producten op mijn wensen.

Eindelijk weer lekkere koffie. 25-06-2024

Prima winkel Keukenloods. Goede offerte ontvangen van ze en 3 apparaten gekocht. Hoewel de leverancier een leveringsprobleem had met 1 apparaat is die uiteindelijk na 6 maanden heel snel geleverd zodra we contact hebben gehad hierover. Alles wordt netjes op de vloer geleverd.

Eric Maas 25-06-2024

Het zou eigenlijk een 10 moeten zijn , maar er moet altijd ruimte voor verbetering zijn.
Vanaf ontwerp T/M plaatsing kundig geadviseerd en begeleid.
Bij plaatsing vonden de medewerkers de bouw niet droog genoeg.
Alles terug de wagen in !👍.
Ook het contact met de service afdeling steeds correct en efficiënt.

J bugter 25-06-2024

Makkelijk via web/ internet, goede en juiste info en correcte levering enzovoort

Dirk 25-06-2024

Uitstekende shop. Goed bereikbaar en top afgehandeld . Monteur was zeer vakbekwaam.

Joop 25-06-2024

Bij binnenkomst niet meteen een verkoper in je nek
Bij vragen over een onderwerp werden de antwoorden opgezocht en de mogelijkheden voorgesteld
Perfect

Hapro 25-06-2024

Prima geholpen met het online bestellen van een combi magnetron. De andere dag al geleverd en voor een scherpe prijs.
Een echte aanrader wat mij betreft

Rein 25-06-2024

Vaatwasser werkt super.

Erg snelle levering.

Oude vaatwasser weer keurig retour genomen

Prima winkel 25-06-2024

Aardige mensen die ons goed geholpen hebben. Wasmachine werd snel en op tijd bezorgd. En netjes tot achter in de kamer gezet. Goede service.

VanGilske 25-06-2024

Deze winkel had een Siemens vaatwasser voor een mooie prijs, zonder de verpakking, dat vonden wij geen probleem.
Artikel op internet gereserveerd en nadien gebeld door een medewerker dat de vaatwasser kon worden opgehaald. Betaalt in de winkel en medewerker hielp mee om vaatwasser in auto te laden.
Zeer tevreden over het apparaat wat we nu voor een mooie prijs in onze keuken hebben staan.

Pauline 20-06-2024

Zeer scherp geprijsde aanbieding van hoge kwaliteit inductieplaat. Bezorging tot binnenshuis was top.

Martine 19-06-2024

Bestelproces verloopt goed, heldere communicatie en een uitstekend product. Gewoon helemaal prima!

MJP 19-06-2024

Snelle levering en gunstige prijs. Ook toen prijs na levering naar beneden ging, t verschil terug gestort gekregen

Henk 18-06-2024

Goede website met veel info, en een zeer snelle levering ( ik had dit product snel nodig )
Top

Erik 18-06-2024

Top in communicatie, afspraken worden goed nageleefd en altijd behulpzaam indien iets gewijzigd wordt, en komen met alternatieven oplossingen en denken met je mee, zeer tevreden 😊👍🏻👍🏻