Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 15 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 18-06-2024

Top in communicatie, afspraken worden goed nageleefd en altijd behulpzaam indien iets gewijzigd wordt, en komen met alternatieven oplossingen en denken met je mee, zeer tevreden 😊👍🏻👍🏻

Hettie 18-06-2024

Heel goed advies , snelle levering , en precies op tijd zoals beloofd, en goede controle van apparatuur thuis.

R P Altena 18-06-2024

goede overzichtelijke site, veel keuze en snelle correcte levering.
Voor aflevering eerst contact, dus niet afwachten wanneer bestelling komt

De Haan 18-06-2024

Top, goede service, afspraak tijdstip van de levering is netjes nagekomen, wel zo fijn want je moet er toch voor thuis zijn.

Prima winkel met uitstekende bezorgservice. 18-06-2024

Contact met Keukenloods is prima en ik eg makkelijk. Prima prijzen en service. Ook de bezorg service is prima en n wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer ze precies komen.
Het product. (Wasmachine) is perfect en de oude is mee retour gegaan. Zelfs de bezorg datum was zeer makkelijk te kiezen.

Henry Emmers 17-06-2024

Prima omgang met de klanten.Vriendelijk personeel met verstand van zaken en duidelijke uitleg.Levering verliep prima op tijd en vriendelijje behulpzame chauffeur.

Robin 17-06-2024

Geweldige shop en vriendelijk personeel . Duidelijke site en zeer gebruiksvriendelijk

Willems 17-06-2024

Vriendelijk en duidelijke uitleg over de apparaten. En snelle en nette levering. We zijn blij met de aangeschafte artikelen.

Kouters 17-06-2024

Heel erg vriendelijk en goed geholpen goede uitleg over hoe het apparaat werkt en wat het geluidsniveau was

R.Hagemans 17-06-2024

Geweldige website, lekker duidelijk en de prijs is /was de beste voor ons budget.
Top mensen

Gert Jan 17-06-2024

Correcte afspraken fijne bezorger de prijs is concurrerend. Zeker aanbeveling

Anita v.d. Zee 17-06-2024

Heel vriendelijk geholpen, er wordt meegedacht en goed advies gegeven. Ook was de bezorging prima in orde, jonge mensen brachten de koelkast, waren ook weer heel vriendelijk en namen de oude netjes mee.

Johan Boer 17-06-2024

Prima en zeer vriendelijk advies bij Keukenloods Gaanderen. Snelle levering en installatie. Zeker aan te bevelen.

De Winter 17-06-2024

Gewoon goed vanaf de bestelling ook de bezorging erli keurig ja best wel tevreden

Juan 17-06-2024

Keukenapparatuur besteld in Oktober, voor levering in Juni. Concurrerende prijzen en duidelijke afspraken. Alle apparatuur inmiddels geinstalleerd en naar tevredenheid.

Alex 17-06-2024

Goede duidelijke site. Eenvoudig te bestellen en prima geleverd. Product voldoet geheel aan beschrijving en verwachtingen

EdK 14-06-2024

KEukenloods is een winkel / webshop waar je in algemeen altijd wat goedkoper uit bent dan bij andere vergelijkende concurrenten.
Na de apparatuur die ik wilde aanschaffen aangegeven te hebben, per mail gevraagd of er nog wat aan de prijs kon gedaan worden.
En zoals de vorige keer kon dit deze keer ook weer !
Word netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, en zodra alles bij hun binnen is dan word er contact opgenomen met wanneer de levering gewenst is !
Krijgt dan een tijd slot toegekend en als de chauffeur bijna aanwezig is dan krijg je een bericht.
Bij aankomst werd alles keurig netjes binnen gezet en de chauffeur gedraagt zich zeer correct !
Nu alleen nog wat kasten op maat maken en dan kan de apparatuur ingebouwd worden en gebruikt gaan worden

Esther 12-06-2024

Prettig, snel, vriendelijk en betrouwbaar.
Ik raad het zeker aan!. Bij vragen staan ze je vriendelijk te woord. Bezorging verliep ook vriendelijk. Gewoon heel erg goed

Gregory 12-06-2024

### Review

De telefonische service was top en ik ben goed geholpen. Maar de bezorger was ongemotiveerd en ik moest zelf mijn apparaat uit de wagen tillen. Hij zei dat dit op de website stond, maar dat was niet zo. Ook kan de retourpolicy van Keukenloods beter. Bij een vorige bestelling had ik hier problemen mee. Andere online keukenwinkels bieden een retourperiode van een jaar als het product in de verpakking zit, wat Keukenloods niet doet. Daarom geef ik een 8 en geen 9 of 10, er is nog ruimte voor verbetering.

Van deurzen 12-06-2024

Goede, en snelle levering
Vriendelijke ,en behulpzame bezorger
Wij zijn zeer tevreden met deze koelkast

laurian 11-06-2024

De service - ik heb gebeld nadat mijn Quooker verkeerd aangesloten bleek te zijn en ik mijn Quooker Cube daardoor niet zelf kon aansluiten - was perfect en er was heel snel een monteur beschikbaar.

Debloudts 11-06-2024

Bestelling is heel goed. Een quooker kraan. Levering en laten aansluiten was perfect. We zijn echt heel tevreden.

Arie 11-06-2024

Zeer makkelijk om online een bestelling te plaatsen, veel keuze en dat voor zeer mooie prijzen.
Er wordt snel gehandeld na het plaatsen van de bestelling, wij hadden gekozen voor een inbouwvriezer met installatie service.
Er werd de dag na het plaatsen van de bestelling al gebeld over de installatie dag.
Al met al alles binnen een week geplaatst, keurige monteur met veel kennis van hoe uit en in te bouwen, de deur moest ook worden omgehangen van linksdraaiend naar rechtsdraaiend (rechtsdraaiend stond vermeld op de website, maar het was een linksdraaiende deur), maar ook daar had de beste man geen moeite mee.
Een echte vakman, ook de oude inbouwvriezer afgevoerd en tevens de verpakking van de nieuwe vriezer, complimenten zeker aan hem. Dus wij houden keukenloods zeker in het achterhoofd, zeker een bedrijf waar je met een gerust hart kunt bestellen.

evert 11-06-2024

Goed geholpen en goede voorlichting bij de keus voor een inbouw koelkast/vriezer. Netjes en op tijd geïnstalleerd

Loek 11-06-2024

Snelle levering en keurige montage van onze inbouw vaatwasser voor een concurrerende prijs.