Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Keukenloods bestaat uit 1 internetshop en 15 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld en heeft tevens 1 afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kan je alle apparaten ook live zien in een van onze winkels. Onze medewerkers staan graag voor je klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Deze score is gebaseerd op 704 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sieger Beukens 28-05-2024

Snelle service. Goed en prettig contact.
Product uit de outlet gekocht.
Geen beschadigingen, compleet en werkt naar behoren.
Lange rit gemaakt omdat producten uit te outlet niet worden verstuurd. Koffie aangeboden gekregen en een flesje wijn!

Anne 27-05-2024

Prima webshop. Bestelling netjes geleverd tot in de bijkeuken (waar best lastig te komen was met zo'n grote vriezer), op een dagdeel wat ik zelf kon kiezen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Alex Hulsker 27-05-2024

Prima combi oven van Etna vorige heeft het 12 jaar gedaan.Levering was op afgesproken tijd vriendelijke chauffeur.

Aker 27-05-2024

Personeel vakbekwaam en behulpzaam .Produkt werd zelfs naar mijn auto gebracht

Chris 27-05-2024

Goed geholpen met de keuze voor onze nieuwe combi magnetron. Vriendelijk personeel dat je rustig de keuze liet maken en (gelukkig) niet opdringerig was. Fijne winkel met een goede prijsstelling.

Hans 27-05-2024

Ik zocht telefonisch contact met Keukenloods Drunen waar nog een exemplaar van ETNA KIF790ZT op voorraad zou zijn. Dat bleek te kloppen, en dat exemplaar werd voor mij gereserveerd. Ik zou het een week later afhalen. Dat was een prima afspraak, en bij het afhalen mocht ik gewoon betalen. Vooruitbetalen of aanbetaling was niet nodig.

Raymond 23-05-2024

Inductiekookplaat gekocht via Keukenloods. Deze werd helaas beschadigd afgeleverd door PostNL, misschien is het beter om voor sommige producten geen gebruik te maken van PostNL als bezorger.

De melding van de beschadigde kookplaat werd vlot opgevolgd en er werd direct een nieuwe besteld. De oude werd de volgende dag netjes opgehaald toen de nieuwe werd gebracht. Deze is inmiddels geïnstalleerd en werkt zeer goed.

Hvl 23-05-2024

De site is heel gebruiksvriendelijk. Een inbouw koelkast besteld. Deze is zonder problemen op de afgesproken tijd afgeleverd, en de oude koelkast meegenomen.

Mevr van der meij 23-05-2024

Ik had al eerder een revisie geschreven ! Een geweldig product ! Op 2 koelt hij heel goed! Enig nadeel dat onze oven ernaast staat en dat betekend dat hij ijsvorming heeft! Maar die staat er al 30 jaar naast ! Dat moet ik op de koop nemen

Willem 23-05-2024

We hadden niet door dat een eenmaal gegeven prijs beperkte tijd geldig is. Maar we zijn er goed uitgekomen, handig dat ze telefoongesprekken gewoon terug kunnen luisteren aan de hand van je telefoonnummer.
We zijn tevreden over de aankoop van onze inductie kookplaat en ook over de klantenservice van de keukenloods. Ook voor vragen na de installatie zijn we goed geholpen: we werden vlot en rechtstreeks doorverbonden met de service afdeling van de leverancier van de kookplaat!

Fahim Ziai 22-05-2024

Goede klantenservice, beste en vriendelijke medewerkers, goede levertijden en beste producten.

S. de Leeuw 22-05-2024

prima ontvangst en advies in de winkel, interessante prijzen, een feestje om hier wat te kopen. Tijdige leverantie en een uitstekende inbouw-service. Houe zo!

Bram 22-05-2024

Duidelijke site, gemakkelijk te filteren op product eigenschappen om een keuze te kunnen maken. Goede specificaties van het product. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En 's avonds om 21:30 de bestelling geplaatst en de volgende ochtend al geleverd. En handig dat je de verwachte levertijd realtime wordt bijgewerkt. Tevens bij het stellen van een vraag via de mail, gelijk antwoord waarbij je merkt dat er kennis aanwezig is.

Mario 21-05-2024

Alles gewoon goed geregeld, vlot bezorgd, mooie prijs. Wij zijn erg tevreden!

Sander 21-05-2024

Gekozen voor Keukenloods om het grote assortiment, levertijd en goed prijs. Levering verliep goed met goede tussentijdse updates.

Mart Verberne 21-05-2024

Zeer vriendelijke verkoopster alles volgens afspraak bezorgd een aanrader gr Mart Verberne

Fien 21-05-2024

Vriendelijk personeel, die goede voorlichting en informatie verstrekken
Snelle levering

Sonja 21-05-2024

Zeer deskundig en klantvriendelijk geholpen in de winkel als ook door de jongeman thuis bij plaatsen. Prijs en kwaliteit is uitstekend met persoonlijke service erbij!

PJW van der Bom 17-05-2024

Wordt op afstand altijd goed geholpen, er wordt goed met mee mee gedacht.
Het apparaat wat ik nu gekocht heb een inductiekookplaat was snel geleverd en gemonteerd.

Ak 17-05-2024

Ik ben super blij met jullie! De telefoniste was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze komen hun afspraken na, de bezorging was netjes gedaan.
Ik ben erg tevreden!!!

Erik 17-05-2024

Goed geadviseerd tijdens de aanloop. ‘S avonds laat nog bereikbaar voor goed advies waarna de volgende dag de juiste vaatwasser is geleverd.

Louis 17-05-2024

Laagste en scherpe prijs. Snelle en perfecte gratis levering. Tevens retour van oude apparaat.

Danielle 17-05-2024

Super netjes bezorgd en duidelijk van te voren aan gegeven. Goede prijzen.
De jongen hielp alles mee binnen zetten.
Erg blij met de apparatuur en de pannen van SMEG.

Peter 17-05-2024

Snelle levering van a kwaliteit droger van AEG , droger werkt prima en is keurig thuisbezorgd

Henk Boer 17-05-2024

Goede kwaliteit en prijs
Goede afspraken met levering.
Nette en behulpzame bezorger