Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jason 20-04-2024

Overzichtelijke website met een zeer ruim assortiment. Mijn zakmes snel gekozen en nog sneller geleverd. Dik tevreden dus!

Cornelis Joost Mulder 18-04-2024

Voor zo ver als ik mij zo gauw kon herinneren ging die communicatie nog steeds prima ! Bedankt ! Dat ging over die bestelling van wo. 03 apr. 2024 ( 2 mokken Kelly Kettl Cups 350 ml en 500 ml , totaal €6,07 , betaald via iDEAL / ING-bank ) et c. .Die kwamen door . Gegevens over een latere bestelling ( ? ) vond ik zo gauw niet . Maar : zie volgende vraag i. v. m. datum van aanschaf . Wanneer precies die mokken zo aankwamen ? Daar kon ik zo gauw geen nauwkeurige gegevens over vinden . Sorry . Et c. .

Addie 17-04-2024

's Avonds rond 9 uur een zakmes besteld waarop een naam moest worden gegraveerd. De andere dag werd het bezorgd, met de naam er keurig op!
Sneller kan niet! Én weer een blije kleinzoon.

luc Kouwenhoven 15-04-2024

Duidelijke e-mail, heel vlotte service, ruime keus in het assortiment, kort om zeer tevreden.

Lans 15-04-2024

Altijd goede service. Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd zeer goed verpakt de volgende dag al in huis

Marcel Van leeuwen 15-04-2024

Ja een top bedrijf zeer goede en snelle service netjes in gepakt ja wat kan ik er nog meer aan toevoegen KATO. Keep the god work going !

Hasan 13-04-2024

de mes is een hele goeie kwaliteit mes die ik zeker kan aanraden, het is heel scherp en heel handig voor gebruik..

Geert 13-04-2024

Gewoon een goede shop. Koop hier al jaren. Altijd prettig en goed. Simpel, ja wat moet ik meer zeggen.

Carel 10-04-2024

Deze shop is altijd op tijd met leveringen. Vaak zeer snel. Goederen worden goed verpakt geleverd

Berry Koelman 10-04-2024

Reele en eerlijke informatie over een uitgebreid aanbod voor een goeie prijs.
Dikke prima!!

PS 09-04-2024

Netjes verpakt en snel volgens afspraak de volgende dag geleverd. Produkten zijn zoals omschreven en van goede kwaliteit. Deze winkel/ shop raad ik iedereen aan.

Dirk 09-04-2024

Zeer goede webshop....
Reeds meerdere aankopen gedaan. De dag nadien geleverd in België....
Goede prijs... ben steeds tevreden geweest en zal in de toekomst nog bestellen....Knives and tools is een aanrader.

Broodmes 09-04-2024

Bestellen ging heel gemakkelijk. Snelle levering en het artikel was keurig verpakt. Prima!

Jan van Sluis 08-04-2024

Duidelijke site met veel informatie.
Snelle levering, keurig en milieuvriendelijk verpakt

Lans 08-04-2024

Groot assortiment . Bestelling proces heel makkelijk en snelle levering. Moest contact hebben met de klantenservice en ook daar werd ik snel en goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Aanrader! Volgende zal ik weer mijn bestelling bij Knives and Tools plaatsen

Gijs 08-04-2024

Altijd vlotte service bij knives and tools. Vandaag besteld en morgen in huis.

Ronald 07-04-2024

Duidelijk site, goede uitleg (youtube), snel, ziet er professioneel uit,en heel goed verpakt.

Tim de Richemont 06-04-2024

Bestel regelmatig afgelopen maand 4 messen word altijd snel bezorgd en hebben altijd een goede prijs kwaliteit verhouding

L. Kouwenhoven 05-04-2024

Ik heb knivesandtools gekozen om het assortiment en de goede reviews.
Mijn bestellingen werden heel vlot geleverd, en het telefonisch kontakt was heel goed.

Koen 04-04-2024

Ik koop al jaren bij Knives&Tools. Nog nooit problemen met de winkel gehad en in mijn ervaring worden problemen met de producten opgelost. Prijzen zijn goed en concurrerend tot zelfs laag en ook mijn laatste bestelling weer de volgende dag afgeleverd, dus ik zou niet weten wat ze beter moeten doen.

Merlin 03-04-2024

Betrouwbaar, Snelle Levering, Goede Communicatie., Ruim en continu uitbreidend aanbod.
Ik ben al jaren trouwe klant en Knives and Tools laat ook weten dat dit gewaardeerd wordt.

Rob 03-04-2024

Een fijne webshop die ook daadwerkelijk levert wat ze aanbieden. Goede kwaliteit prijsverhouding

Kim 03-04-2024

Duidelijke omschrijving van de producten, makkelijk bestellen en kan het ophalen, wel zo makkelijk want ze zitten hier in de buurt.

Mooie showroom, en hele behulpzame en aardige mensen.

Zeker een aanrader!

Michael Z 01-04-2024

Ik ben inmiddels al meer dan 10 jaar klant bij Knivesandtools. De voornaamste reden is service en klantcontact, die is echt super.
Ik heb echt het gevoel dat ze weten wat ze verkopen en de juiste kennis bezitten. De prijzen zijn goed en hun garantie is ook ontzettend netjes.
Duidelijke webwinkel, nette graveer service en altijd duidelijk antwoord gehad op vragen. De 10 omdat ik geen verbeter punten kan bedenken..

Diny 01-04-2024

Het zou een 10 geweest zijn, maar... ik heb € 1.95 (extra, was gratis) verzendkosten betaald om het pakket op maandag na 17.30.uu te laten bezorgen, omdat ik zeker wist dat de ontvanger dan thuis zou zijn. Is geen aandacht aan gegeven, de bezorger stond zaterdagochtend voor de deur!