Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 420 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

De Vries 29-08-2023

Zeer goede service. Er was een deel van de bestelling defect aangekomen maar deze kon snel vervangen worden zonder kosten.

Thibeau Franck 29-08-2023

Alles op de website is georganiseerd... tools staan bij tools, verschillende messen, lemmetvormen. Iets zoeken is nog nooit zo makkelijk geweest. De klantvriendelijkheid is ook 100% inorde. Ze hebben mij enorm verder geholpen met een aantal vragen en geven je ook advies op maat. Niet kijkende naar wat het meeste kost maar wat het best past bij wat je hebt omschreven. Ik had een lampje nodig voor mijn werk en hierbij een passende holster. De verdere vragen die ze hebben gesteld hebben mij naar een totaal andere lamp gebracht dan ik origineel wou kopen. Ben enorm blij met deze lamp want deze is echt exact wat ik zocht. Makkelijk te gebruiken, modes die ik wenste en de gevraagde lumen + heeft de lieve persoon van KATO (KnivesAndTools) ook ineens een passende lamp holster vermeld + het linkje er naar toe. Zodat ik dit werk niet meer moest doen. Ik ben zelf via een facebook groep bij KATO terecht gekomen, nu koop ik alles wat ik nodig heb bij hun als ze het hebben. Ook raad ik aan vrienden en famillie KATO aan. Zo makkelijk om mee te werken, communiceren en je krijgt een duidelijk idee van wat je koopt. Mega gelukkig!

Kees 29-08-2023

Kwaliteitsproduct tegen scherpe prijs en snelle correcte levering.bestelling verliep makkelijk, betaling eenvoudig, kortom alles goed en prima website.

Kees 28-08-2023

Heldere website, veel keuze, makkelijk afrekenen en snelle levering. Het geleverde produkt is precies volgens verwachting.

Leo 27-08-2023

Prima prijs kwaliteit. Top! Helaas veel te veel verpakking om klein produkt.

Danny van Lieshout 27-08-2023

Betrouwbaar bedrijf, meerdere malen iets besteld. snelle levering. Helemaal top!

Andries Kuperus 26-08-2023

Producten van een hoge kwaliteit en een vriendelijke klantenservice die oplossingsgericht is. De producten worden ook heel goed verpakt maar soms moet je er een poosje op wachten.

Frank 26-08-2023

Prima winkel ,prettige site levering ging wat lastig maar lag voor een deel aan mezelf

Robert 26-08-2023

Zoals altijd, goede producten, goed verpakt, snelle verzending ( ook naar vakantieadres in het buitenland)

Helder Santos 25-08-2023

Al veel jaren vaste klant en nooit problemen gehad.
Gewoon beste online winkel in Nederland voor Messen en Tools.

Renato 24-08-2023

Altijd snelle leveringen. Vriendelijke mensen/klantenservice.
Gewoon een hele fijne zaak.

Joop 23-08-2023

Ik koop met enige regelmaat iets bij Knives&tools. Diverse zaklampen aangeschaft. Laatste aankoop was een LedLenser uit de signature serie. Knives&tools bieden goede service en daarom blijf ik terugkomen.

treeg 23-08-2023

Arrived ok. AAA+++seller all the way, what more to say

Kortom snelle betrouwbare service

Maicol 23-08-2023

Prima omschrijving van specificaties op de website en snelle betrouwbare levering

Marcel 23-08-2023

Duidelijke omschrijving en snelle levering ik heb er nu drie keer besteld alles voldoet aan de verwachtingen echt een aanrader

Dirk 22-08-2023

Hele goede prijs, hele goede service! Snel geleverd en goed verpakt. Zeer tevreden.

Casparus 22-08-2023

Was gemakkelijk een bestelling te doen. Site werkt goed. En er is snel geleverd.

Tevreden. 22-08-2023

Een vertrouwd adres voor goede spullen tegen een redelijke prijs.
Snelle levering en eventueel een goed advies!
Kortom altijd tevreden (tot nu toe)

Jan 21-08-2023

K&t’s letterlijk altijd een snelle levering (volgende dag), mooi verpakt, goede leveringsinformatie en goede producten. De beste service die ik heb ervaren via internetshops en de enige waarover ik om die reden reviews plaats.

Gerard 20-08-2023

Alles was prima verzorgd en snel geleverd. Slijpstenen voor Global messen en bijenwas. Al meerdere keren bestellingen voor ook o.a. Japanse messen geplaatst en altijd stipt en conform afspraak.

Marc 20-08-2023

Ik ben altijd een grote fan van Knives & Tools. Ik weet niet meer wat het laatste product is wat ik heb aangeschaft, maar het is altijd goed. Zowel de service als de producten. Komende maand zit er in ieder geval weer een bestelling aan te komen. Dit keer een Japans mes.

Chris 19-08-2023

Duidelijke aanbieding, snelle leveringen , alleen wat grote verpakking voor een aardappelschilmesje.

Mitch 19-08-2023

Fijne shop, als je weet wat je nodig hebt.
Ik heb een leatherman multitool gekocht.
Het is een duidelijke shop en goede prijzen.
Het bestellen ging makkelijk en was snel geleverd.
(Zaterdags besteld 5 aug , en maandag 7e aug al binnen ).
Goed en netjes verpakt.
Als ik weer een mes ga bestellen, dan wordt het zeker daar.

Opinel no.8 18-08-2023

Bestelde artikel werd geleverd. De verpakking was degelijk. De aflevering zonder vertraging.

Mark 16-08-2023

Prima tevreden over website, enorme keuze snel en makkelijk bestellen en levering prima