Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 418 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gisolt de Baar 26-08-2022

Keurig netjes geholpen in de showroom en ook via de webshop. Zeer uitgebreid assortiment op voorraad en snelle levering. Ook retouren worden snel en correct afgehandeld. Top bedrijf!

Marc 24-08-2022

Prima service en duidelijke omschrijving en eerlijke revieuws bij de producten

Bjorn 24-08-2022

Goedwerkende site. Snelle service. Goede verpakking. Heb reeds meerdere producten besteld; juist om voorliggende redenen.

R Verhaegh 22-08-2022

Vriendelijke mensen aan de telefoon , goede uitleg en prima advies.
Zending was goed verpakt en keurig op tijd verzonden.
Op een onverklaarbare manier waren er verzendkosten in rekening gebracht , maar na telefonische contact werd dit prima opgelost en werden de verzendkosten netjes terug betaald . Prettige afhandeling super vriendelijk personeel.

Louis 22-08-2022

Goed advies! producten zijn tijdig geleverd. Correcte afhandeling bij het retourneren van twee items (in originele verpakking): bericht ontvangen, dat de geretourneerde items in ontvangst zijn genomen. Bedrag daarna keurig terug gestort. Correcte service!

Pine 21-08-2022

Overzichtelijke webshop met aantrekkelijke acties. De bestelling is snel geleverd.

JR 21-08-2022

Onlangs een review geschreven over een koperen steelpan die ik retour heb gestuurd. N.a.v. deze review werd ik door de klantenservice van Knives&Tools benaderd om de afhandeling te corrigeren. Ik moet zeggen dat zij dit keurig hebben opgelost voor mij. Persoonlijke benadering en uitleg over een misverstand. Top en bedankt!

Karel 21-08-2022

Mooi mes erg scherp snel geleverd goed verpakt eigenlijk kan ik niks bedenken om het beter te maken ga zo door

Annette 21-08-2022

Prima levering. Snel, goed verpakt. Goede prijskwaliteitverhouding. Mooi product

Marcel 20-08-2022

Knives & Tools is een webshop waarvan je op aan kunt. Duidelijke communicatie en snelle levering. Zeer aan te bevelen!

ridu 19-08-2022

Altijd snelle en correcte levering van topproducten. Laatste was een fileermes van Wusthof. Super aankoop.

JR 16-08-2022

Een koperen steelpan besteld. Speciaal 13,5 cm hoog. Krijg de verkeerde standaard 9 cm geleverd. Moet ik eerst foto’s sturen voor ik de pan retour mag sturen. De 13,5 cm hebben ze nl niet. Krijg ik het advies om de pan € 319,- terug te sturen als verzekerd. Dat kostte mij € 9,95- De compensatie die werd aangeboden om de pan te behouden was waardeloos. De fout lag duidelijk bij Forks&knives maar ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Note: in hun retour voorwaarden is opgenomen dat 1. Het in originele verpakking moet worden terug gestuurd bij retour en 2. Zij beoordelen of het product nog geschikt is voor verkoop en zo niet u slechts 75% terug krijgt van het aankoop bedrag. Deze club wil alleen maar geld maken en Service komt niet voor in hun beleid. Jammer, dat was de eerste en laatste keer voor mij.

Kees O. 16-08-2022

Erg goede telefonische service. Behulpzaam en informerend. Duidelijke instructies en correcte afhandeling.

Albert 15-08-2022

nette en snelle verzending zoals vermeld in de advertentie, nog nooit problemen gehad met een bestelling en zeer tevreden met alle producten die ik besteld had, gewoon een top bedrijf

andries van t hof 15-08-2022

gewoon top bestelling gewoon op tijd netjes e/mail toegestuurt duidelijk shop

Jurgen 14-08-2022

Duidelijke informatie op hun website. Je krijgt wat ze beloven.
Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje zich bevindt.
En levering keurig op tijd.

rob 14-08-2022

makkelijk bestellen en vlot geleverd,ook foutje mijnerzijds op gelost prima zaak.

Danny 14-08-2022

Duidelijke site met kwalitatief zeer goede producten, alles keurig netjes verpakt, verzonden en ontvangen volgens afspraak.

Roland 13-08-2022

Zeer degelijke webshop, ruime keuze, gebruiksvriendelijk. Goede communicatie en vlotte levering.

Jos 12-08-2022

Goede website, Goede prijs- /kwaliteit verhouding. Snelle levering. Stevige verpakking.

Paulo 11-08-2022

Beste webshop in het segment. Goede beschrijvingen op de uitstekende website. Altijd goed verpakt, dikke aanrader.

Hans 11-08-2022

Mooie site en gave spullen. Bij problemen denken in een oplossing en geen gedoe.

Heidi 10-08-2022

Perfecte afhandeling van mijn bestellingen die retour moesten. Snelle afhandeling en prima communicatie!

Cor Mooibroek 10-08-2022

Knives and Tools krijgt een hoog cijfer van mij. Zeer ruime keus, goede prijzen , zeer snelle verzending en de verzending is al gauw gratis. Wat ik ook goed vind is dat je gelijk bij de bestelling al kan aangeven hoe het verzonden moet worden (bij. afleveradres.)

Arjan 10-08-2022

Snelle levering en goede service! Al trotse eigenaar van meerdere producten van deze top winkel!