Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Carlos 20-09-2023

Zoals gewoon bestel ik mijn fenix lampen en messen altijd bij knives and tools, dom weg om dat het de beste service is en ze altijd de beoogde lever tijd hebben die ze aangeven op de website. Ook qua service ben ik erg over ze te spreken, voor zover nog maar 1 keer ondervonden maar perfect afgehandeld 👍

Peter A 20-09-2023

Heb meerdere messen en slijpmaterialen gekocht bij Knives & Tools. Altijd keurige levering binnen een dag. Een keer niet, maar dat lag duidelijk aan Postnl, kreeg keurig mijn geld terug.

Jose 19-09-2023

Assortiment beperkt en een artikel is niet altijd vooradig en regelmatig omgezet van een wachttijd van bv. 3 dgn. naar 'niet meer leverbaar' . Aflevering van een besteld artikel is vaak binnen 1dag veregeld.

Annemarie 18-09-2023

Prettige zaak, waar je goede uitleg krijgt over het aangeschafte product. Ook wanneer je iets niet meteen duidelijk is blijven de personeelsleden geduldig en vriendelijk. Aanrader!!!

David 17-09-2023

Zoals altijd bij Knives and Tools goed verpakt, duidelijke communicatie via e-mail en vlotte levering.

Peter 17-09-2023

Ruim aanbod, leuke acties en goede prijzen.
Snelle verzending, top verpakt.

Michel 16-09-2023

Weer super geholpen, het bestelde was af fabriek niet helemaal goed, contact gehad met de klantenservice, artikel retour gestuurd en een ander alternatief aangeschaft. Alles verloopt prima, en het contact is goed.
Tevens is alles snel verzonden en goed verpakt aangekomen!

Jos 16-09-2023

Helder, overzichtelijk met een ruim aanbod aan producten, de kwaliteit van de producten is zeer goed

Sjef 15-09-2023

Ik koop al jaren bij hen, snelle levering, uitstekende service en ongelimiteerde vakkennis

André 13-09-2023

Niets op aan te merken. Product als omschreven en afgebeeld. Product verzonden als brievenbuspakketje, qua verzendkosten ook daadwerkelijk dat tarief betaald. Snel geleverd, helemaal goed!

Susanne 13-09-2023

Eigenlijk hebben ze een 10 + verdiend of ..de warme douche prijs ! Ik ben een hobby kokkin en had al een mooi Zwilling messenblok in mijn bezit maar een goed vleesmes ontbrak. Uiteraard koos ik wederom voor het merk Zwilling daar ik zeer tevreden ben over dit merk ! Ik zag een aanbieding bij Knives and Tools en bestelde een Zwilling vleesmes. Helaas bleek ik het verkeerde mes te hebben besteld en nam persoonlijk contact op omdat ik me schuldig voelde dat de verpakking niet 100% meer in orde was . Het was allemaal geen probleem en mocht het mes retourneren! Ik heb zowel telefonisch als per mail contact gehad en dat verliep buitengewoon goed! Snel antwoord snel
Actie ! Inmiddels het juiste vleesmes besteld en ontvangen en het verkeerde mes geretourneerd. Ook het retourneren ,terugstorten/ verwerken bij Klarna is goed , snel en makkelijk verlopen! Hier mag menig klantenservice een voorbeeld aannemen! Nogmaals voor mij een dikke 10 voor dit bedrijf ! Top hoe jullie dit netjes en snel geregeld hebben zonder enige vorm van moeilijkheden. En zeer blij met mijn nieuwe vleesmes ! Hartelijk dank voor alles .

Harry 12-09-2023

Na lang dubben een heel mooi design broodmes (Global )gekocht (online).Bij Knives and Tools. Kon geen fysieke winkel in de buurt van Culemborg vinden.
Service uitstekend; kwaliteit van mes conform beschrijving. Heb al enige broden gesneden. Goed verpakt en heel snel( eigenlijk onnodig) bezorgd.

Menem 12-09-2023

Ik had iets besteld dat een cadeau voor iemand anders was.

Er waren wat onduidelijkheiden met betrekking tot het verzenden, maar dit is door Knives en Tools heel netjes opgepakt.
Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen.

MarcelN 12-09-2023

Snelle verzending, mooie producten, en naar aanleiding van een ongelukje tijdens verzending aansluiten correcte communicatie en tevens netjes oplossen van het probleem dus op alle fronten een aanrader. Kom hier zeker weer terug.

Johan Van Beek 11-09-2023

Perfecte duidelijke winkel. Allemaal kwaliteit spullen. Heb er al heel wat besteld. Prima service en altijd op afgesproken tijd geleverd. Top winkel

Hamburg 09-09-2023

Ik ben absoluut tevreden met mijn recente aankoop van de Mora Robust 12249 messen bij KnivesAndTools. Het feit dat ik ze kon laten graveren, maakte de hele ervaring nog specialer.

De messen zelf zijn van uitstekende kwaliteit, zoals je van Mora kunt verwachten. Ze zijn scherp, duurzaam en uiterst handig voor allerlei taken, van koken tot kamperen. De toevoeging van mijn gepersonaliseerde gravure gaf ze een persoonlijk tintje dat ik echt waardeer.

De graveerwerkzaamheden waren perfect uitgevoerd, het ziet er heel cool uit.

De service van KnivesAndTools was snel en betrouwbaar, even chatten met de helpdesk was makkelijk en snel.

Ik kan KnivesAndTools ten zeerste aanbevelen voor hun uitstekende producten en diensten.

Ronald 09-09-2023

Breed assortiment, waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is. Overzichtelijke website met veel informatie. Eenvoudig bestelproces. Levering van de goederen steeds 1 of 2 dagen na afronding van de bestelling.

RHT 08-09-2023

Ik zocht een goede lamp voor aan boord on 's nachts op zee obstakels te kunnen onderscheiden.
Op zich goede lamp, maar bundel is toch nog niet smal genoeg. Met name op zee waar 's nachts veel waterdeeltjes als mist om de boot zitten, is het brede beginspectrum enigzins verblindend. We snel geleverd, niet de goedkoopste aanbieder.

Goede degelijke kwaliteit; batterijduur is nu nog nog geen oordeel over te geven.

Marcel 07-09-2023

Goed overzicht van alle spullen,breed aanbod en snel verstuurd ook nog. Super!

Ruurd 07-09-2023

Doen wat ze beloven, vandaag besteld en echt de volgende dag geleverd, kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Bert 07-09-2023

Assortiment, levering en service. Alles is top.
En dat al jaren lang, daarom blijf je dus klant.
Waarom geen 10?
Omdat helaas zoals bij veel bedrijven je niet gegarandeerd binnen 24 uur op een mail antwoord krijgt.
Verder perfecte service, ook als er een probleem opgelost kan worden. Top!

KriZ 03-09-2023

Snelle levering, duidelijke product omschrijving. Uitstekende producten. Uitgebreid assortiment.

Marc 01-09-2023

Goede service volgens het boekje. Bestelling ontvangenen zoals aangeven. Erg tevreden

R Dautzenberg 31-08-2023

Altijd een snelle levering, scherpe prijs, veel op voorraad en een bij vragen goede klantenservice

Irene Berg 31-08-2023

Door vrienden verwezen naar deze site.
Nu twee keer een product gekocht.
Wij zijn tevreden over de klant vriendelijkheid, de service , de duidelijkheid. Ook met de voorwaarden gaat het soepel en naar tevredenheid.
Ik zou dit bedrijf zeker aanraden , gewoon omdat ik ze vertrouw.