Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 420 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Merel 24-01-2023

Fijne webwinkel met veel inhoudelijke kennis over de producten. Je kunt vergelijken, maar ook gedetailleerde reviews opzoeken. Heel praktisch dat er (in dit geval) bij de aankoop van de zaklamp bij benoemd staat voor welk doeleinde deze het beste bruikbaar is. Daardoor een goede keuze kunnen maken. Ook de levering is tiptop in orde. Ze zijn snel en producten zijn altijd zorgvuldig verpakt. Ben er erg tevreden over en kom zeker terug voor een volgende aankoop!

Frederik 23-01-2023

Enorm veel keus in de shop en altijd de volgende dag bezorgd, mits op voorraad. Er wordt ook duidelijk vermeld of een product op voorraad is en zoniet hoelang de levertijden zijn.

Wilbert 20-01-2023

Goede materialen, divers aanbod, goede beschrijvingen en snelle levering. Knives&tools is 1 van mijn favourite sites als het om mijn outdoormaterialen gaat.

Hans 19-01-2023

Webshop zeer duidelijk. Bestellingen 3n bezorgingen altijd naar mijn tevredenheid .
Goede service.

Prima levering 11-01-2023

Nog niet veel om over te oordelen. Eerste aanschaf goed en volgens afspraak geleverd.

Bart Christenhusz 09-01-2023

Top bedrijf!
Ik koop er al jaren en ben super tevreden!
Levering is altijd super snel.
Producten zijn top.
Snuffelen op de website blijft leuk.
Communicatie is altijd helder.
Eigen merken en samenwerkingen met daardoor kwalitatief goede producten voor een zeer nette prijs.

Ga zo door!

John westerik 09-01-2023

Mijn bestelling op gehaald in Apeldoorn. Hier werd ik zeer vriendelijk geholpen door een van de medewerkers. Bij de balie werd mijn bestelling keurig getoond en kreeg het mee in een mooie verpakking. Bij het rondkijken zag ik het volgende cadeau voor me zelf al staan. Ik kom zeker terug!
Bedankt

Bjørn outdoor. 08-01-2023

Ik ben al jaren klant van KnivesandTools en tot nu toe tot grote tevredenheid.

Zo wil je dat een webshop werkt.

Ga zo door.

Arthur Wesselink 07-01-2023

Er was een onderdeel van mij Gerber multipool afgebroken ,naar overleg en opsturen van mijn tool werd er mij kosteloos een nieuwe gestuurd .Denken met je mee . En leveren snelle service mbt een garantie op aankoop.

BertB 07-01-2023

Precies geleverd wat ik zocht voor mijn Fenix zaklamp.
De levering was snel en keurig verpakt.

Jakob 06-01-2023

Duidelijke site, makkelijk betalen, snelle verzending. Goede retourservice.

Nic 06-01-2023

Geweldige shop!!! S'avonds 20:50h besteld en dag erna geleverd. Top service. Kon het zo maar overal. Echt een aanrader en de volgende keer direct weer bij knives and tool.

Rene 06-01-2023

De bestelde producten waren supersnel in huis, alles was prima verpakt.
Volgende keer zou ik zonder twijfel weer iets bij knives and tools bestellen.

Peter F. 04-01-2023

Werkelijk niets te klagen. Goede producten, vaak een meer dan redelijke prijs en soms een onbegrijpelijk lage prijs. Altijd alles binnen een dag geleverd

Bart 01-01-2023

Keurig, correct en op tijd geleverd. Over levering netjes per mail op de hoogte gehouden. Ruime keus in artikelen en modellen.

E.Groen 31-12-2022

Bestelling keurig en snel afgeleverd. Product werkt prima. We zijn goed geïnformeerd op de website.

Richard Kaya 30-12-2022

De catalogus van de site is indukwekkend en de werking is erg intuitief. Jammer dat er alleen een hoop populaire items niet of nooit op voorraad zijn. Natuurlijk snap ik dat je niet elk item in je hele catalogus in stock kan hebben want dat is ee mm dure grap. Maar courante items zijn er ook vaak niet. En dan is de levertijd voor zo'n item ook 1 of twee maanden. Althans dat staat er dan bij. Reden genoeg om ergens anders te gaan kijken. Verder leveren ze snel en goed verpakt als het item wel op voorraad is. Dud ik blijf hier gewoon heen gaan als eerste omdat hun catalogus zo uitgebreid is.

F 29-12-2022

Ik vind het jammer dat de prijzen disproportioneel omhooggegaan zijn. Sommige Spyderco’s zijn in één keer met ruim 100 euro in prijs verhoogd. Vaak wordt er net gedaan of er een aanbieding is, maar de prijzen blijven gelijk aan de prijs voor de aanbieding.

Nicole 29-12-2022

Messenset besteld voor Kerst. Lukte niet direct met graveren instellen.Kreeg melding dat ik dat nog moest doen. Gebeld met de service en hij regelde alles voor mij.. Buitengewoon deskundig en vriendelijk. De bestelling was ook erg snel geleverd.. Dit bedrijf verdiend dus wat mij betreft het hoogst haalbare: een 10!!

Tien10 28-12-2022

Ik heb deze shop gevonden op internet. Alles was netjes verpakt en keurig opgestuurd.

Ian Gratton 28-12-2022

Enorme keuze, goede voorlichting. Evt. problemen zijn snel opgelost.
Uitstekend personeel (Beleefd en met kennis van zaken/producten).

Ik ben al ruim 10 jaar klant van Knives&Tools en ik heb geen enkele negatieve ervaring.

Dagger 28-12-2022

Uitstekend, net zo breed dus adequaat als de naam Knives & Tools al suggereert.

Virginie 28-12-2022

Snelle levering en keurig verpakt. En het product voldoet helemaal. Het was dus alles naar verwachting.

Gerard 27-12-2022

Alles zoals beloofd,supersnel geleverd en zeer goede kwaliteit mes. Deze mensen doen wat ze beloven.

Berry Batens 26-12-2022

De shop is duidelijk, de artikelen zijn kwalitatief erg goed. Het bestel en lever proces ging erg soepel. Levering was zelfs zo snel, op zaterdag besteld en zondagochtend al binnen. Complimenten!