Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 420 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Derk 12-03-2023

Goed assortiment, goede prijzen, duidelijke site, snelle levering en duidelijk communicatie

Jos 11-03-2023

goede service en kwaliteit van de producten, goede voorziening van de nieuwe producten

Ruud Visser 10-03-2023

Overzichtelijke site. De informatie over het product is prima verwoord. Allemaal erg duidelijk.
Heb s ‘ middags besteld en de volgende dag kreeg ik het pakketje al binnen..
Het proces tussen bestellen en afleveren is zoals het moet zijn.
Keurig de bevestiging gekregen. Trac and trace verliep uitstekend.
Kortom een uitstekend bedrijf.
Met groet van een zeer tevreden klant

Nick 09-03-2023

Inmiddels al 6 messen ,2 Leatherman multtools,2 wetstones, een messlijp systeem en een zippo en nog paar kleine hebben dingen besteld.
Meestal als je vandaag op tijd besteld heb je het morgen in huis. Zelfs avondlevering mogelijk via Budbee
Altijd goed geprijsd en Kwalitief goed spul
Ik raad Knife and Tools dan ook zeker aan!

Hendrik 09-03-2023

Goede informatie aangaande de producten. Correcte afhandeling na aankoop of opmerkingen/vragen. Website is grafisch gezien zeer verzorgd.

John 09-03-2023

Prima shop.
Altijd al fijne aankopen gedaan.
Heb twee artikel gekocht die nu tegen vielen, geen probleem. Gewoon terug en ‘t geld terug gestort.
Ze doen wat ze beloven 👍

Coen 09-03-2023

Fijne webwinkel met veel kennis van zaken. Telefonisch soms lastig te bereiken, en terugbetaling van retourzendingen zou iets sneller mogen (nu ~2 weken).

Jos 05-03-2023

goede website, overzichtelijk zoekfuncties, prima kwaliteit van de producten en vlotte verzending

Saevius 05-03-2023

De website is mooi, duidelijk en overzichtelijk. Het produkt was goed verpakt en de levering snel
Al mey al helemaal top en tevreden.

Michiel 05-03-2023

Goede service makkelijk je bestelling te volgen.snel geleverd. Meer kan ik er niet van maken

H. Brouwer 05-03-2023

Keurige levering!
Keurig verpakt voor transport!
Zeer blij met mijn aangeschaft product: Fallkniven Gentleman's Pocket knife!

Peter 04-03-2023

Dubbelzijdige slijpsteen voor Fallkniven A1 besteld en wat kan ik nog meet zeggen (alweer😉): product als omschreven op de website, supersnelle levering, goede communicatie en prima prijs. Top webshop!

Peter 04-03-2023

Eén van onze messen uit het messenblok was op de keukenvloer gevallen: door midden gebroken! Ongeveer 28 jaar geleden aangeschaft. Via internet vonden wij dit bedrijf, welke exact hetzelfde mes verkocht. Snel besteld en na ca. 1 week werd het geleverd, prima!!

BRK82 03-03-2023

Fantastische webshop als je opzoek bent naar de beste snij, knip of hak middelen. Ook voor slijpen een ruime keus. De beste van Europa!

Rdv 02-03-2023

Holster besteld en keurig verpakt 1 week later ontvangen,ondanks dat deze niet op voorraad was.

Erik 01-03-2023

Duidelijke omschrijving op website , mijn Dutchoven was goed verpakt en volgens afspraak op tijd bezorgt.

Eugene 01-03-2023

Geweldig shop met uitgebreid assortiment en duidelijke inzage of het producten al dan niet op voorraad zijn en wanneer alles verzonden/geleverd kan worden. Ook duidelijk omschrijving en beschrijving van de aangeboden artikelen. Kom hier vaak terug voor nieuwe aankopen.

Meer 01-03-2023

Mooie set, alle messen waren scherp en er is ruimte voor het zelf toevoegen van meer mesjes of gutsen indien gewenst

René 26-02-2023

Kwaliteits producten, veilige verzending en goede voorlichting op de site. Vooral de video's over het slijpen van messen vind ik heel behulpzaam.

Ray L. 24-02-2023

Uitgebreid aanbod, redelijk snelle levertijden, af en toe leuke aanbiedingen

Ton 22-02-2023

Er gaat niets boven een fysieke winkel, maar dit is de absolute top op webshop gebied

H. Brouwer 21-02-2023

Ja, de bestelling keurig verpakt binnen 24 uur bezorgd. Goede website met nuttige informatie.

W. Wevers 17-02-2023

Goede en duidelijke website , zakenkundige omschrijving van de artikelen. Kortom vakmensen. Dit is een webshop die goed functioneert zoals het ook behoord. Een dikke 10.

Bob 16-02-2023

Eigenlijk via een search machine ben ik op deze side beland. Maar jullie hadden als enige het item wat ik zocht

Ad 16-02-2023

Bij een foutieve bestelling werd retour sturen door knives en Tools betaald