Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hilda 30-11-2022

De site is duidelijk.
Product goed te zien en een goede keuze kunnen maken.
Verpakking prima.
Levering heel snel.

Paul, Arnhem 30-11-2022

Wij wilden een goede tuinzaag kopen. Bij Knives and Tools waren er verschillende te krijgen en met de duidelijke informatie hebben wij onze keuze kunnen maken. Vergeleken met andere internetaanbieders was deze zaag goed geprijsd. Wij selecteerden ook een goede schaar. Daarmee kwamen wij boven het minimum bedrag voor gratis verzending. Al de volgende dag werd onze bestelling, goed verpakt, geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Toos 30-11-2022

Is niet voor mezelf, en de persoon heeft het ook nog niet gekregen het is een kerstkadoo

B. Swinkels 30-11-2022

Knives and Tools als webshop gevonden voor een cadeau voor een collega. Het is een hele overzichtelijke en duidelijke website. Ook telefonisch contact gehad voor de optie graveren en hier ook een zeer vriendelijke, meedenkende en behulpzame medewerkers gesproken. (Graveerwerk zag er trouwens uitstekend uit! En dat voor slechts 4,95 extra). Betaling is helder en duidelijk en van iedere stap ontvang je keurig een bevestiging via de mail. Heel overzichtelijk.
Verzending was netjes en geheel volgens afspraak en wens verlopen. Knives and Tools is een betrouwbare winkel/webshop.

Roy 30-11-2022

Goede spullen goede prijs. Alles goed ingepakt en de volgende dag al in huis

Bart 29-11-2022

Uitstekende kwaliteit en de snelheid van de bezorging. Bezorgd in een keurige verpakking. Website is goed toegankelijk en veel keuze.

Alexander 29-11-2022

Meerdere keren bij Knives and Tools besteld over de afgelopen jaren. Nooit klantenservice nodig gehad dus daar heb ik geen ervaring mee.
Groot assortiment, makkelijk te bestellen, keuze uit post.nl punten, goede levertijd en uitstekend verpakt.
Prima webshop!

Martijn 28-11-2022

Het was op tijd, goed te volgen, duidelijk en netjes verpakt- en een perfect product compleet volgens de verwachtingen.

Arnold 26-11-2022

Bestel hier al jaren mij buschcrafmessen, keuken messen, houtsnij messen, pannen, bijlen & ander uitrusting. Prijzen zijn altijd scherp. Nooit geen problemen gehad met de levering of garantie.
Bedankt knives and tools voor de jaren lange uitstekende service.

Pienos 23-11-2022

Goede info op de site. De messenslijper doet zn werk goed. Weer superscherpe messen😀.

Dikke Jaap 23-11-2022

Geleverde producten voldeden niet aan redelijke verwachting. Bij contact met klantenservice werd heel bot gezegd dat een gebruikt product niet kan worden teruggenomen, ondanks dat ik het recht heb om een ondeugdelijk product te retourneren. Zeer onbeschoft.

SA 23-11-2022

Ondertussen mijn 5de bestelling bij Knives and tools

Altijd erg snel geleverd en op tijd geleverd. Ook is het mogelijk om een avondlevering te laten doen wat erg goeg uitkomt als je 8 tot 5 werkt..

Producten zijn altijd mooi en netjes verpakt.

Antoon 22-11-2022

Ik ben zeer positief over de afhandeling van mijn bestellingen met daarbij een zeer duidelijke communicatie en levertijd

Klaas 19-11-2022

Kundig en vriendelijk personeel. Concurerende prijs en uitstekende service.

Ton 18-11-2022

Hadden een pan waarvan de dubbele bodem lekte, werd geen enkel probleem van gemaakt kregen ons geld terug waarvan we wederom bij Knives and Tools een nieuwe gekocht hebben. Waren bang dat de nieuwe hetzelfde probleem zou krijgen, volgens hun zou dat niet gebeuren maar geen punt, mocht het na jaren zo zijn dan ook weer garantie. Enige minpuntje is dat we een aantal keren per mail gevraagd hebben om advies in de keuze maar dat antwoord kwam pas na telefonisch contact van onze zijde. Anders zeker een 10 verdiend

piet 16-11-2022

Heel betrouwbaar, duidelijke informatie en snelle levering en geweldige degelijke producten.

K.jansen 15-11-2022

Duidelijke webshop met mooie producten, artikel netjes afgeleverd. Blij mee.!

Hans 15-11-2022

snelle levering een goed verpakt. Teruggestuurde items worden snel verrekend. Prima!

Jan 13-11-2022

Beste messenshop die je maar kan vinden op internet ;) mooie messen en ook andere assoicers in de webshop!! Mooie prijzen en snelle verzending..

Anita 13-11-2022

Een fijne shop voor al je messen en assesoires. Heel veel keuze, goede informatie, kortom Top!

Norbert 12-11-2022

Goede product omschrijving. Snel en goed verpakt/verzonden. Bij telefonisch contact goede vriendelijke mensen die goede informatie/hulp bieden.

Hans 11-11-2022

Zeer duidelijke en informatieve website. Snelle en correctie levering. Goede informatie over status bestelling en levering.

Nico 10-11-2022

Ik was op zoek naar een hoofdlamp toen kwam ik op jullie site en heb toen een lamp plus een set accu, 's gekocht met een goede prijs

Wankee 10-11-2022

Produkt snel geleverd. Precies zoals in advertentie staat. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Wouter 10-11-2022

Prachtige Cold Steel 4MAX Scout gekocht, prachtig mes, oerdegelijk, mag eigenlijk niet ontbreken in een verzameling. Prima geholpen door het kundige personeel van K&T !!