Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 418 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Harrie 10-08-2022

Victorinox zakmes gekocht voor een vriend in Albanië. Snelle levering, volgende dag al. Vriend is dol gelukkig met zijn cadeau.

Rob 09-08-2022

Vragen? Knives and tools heeft de antwoorden. Stipt binnen 24 uur geleverd. Keurig verpakt. Een feestje om te ontvangen!

TheoTessel 09-08-2022

Het geleverde koksmes is uitstekend en bevalt ook prima. Punt is dat de site niet helpt met uitzoeken, maar in plaats daarvan meer en meer vooraf bepaalde keuzes laat zien. Omdat ik wist wat ik wilde kwam ik op het juiste en leverbare product uit.

Wobs 09-08-2022

Ik heb hier 2 morakniv vaste messen gekocht en een Buck zakmes.
1 goedkope morakniv voor het ruwe werk.
1 wat duurdere voor bushcraft, wat ik graag doe.
Allebei goede messen, die ik later weer zelf kan slijpen en stroppen.
Ben er zeer tevreden over, zeker voor die prijs.
De Buck zakmes is in één woord: geweldig!

Jan Verlinde 05-08-2022

Bestelde al vaker bij knives and tools.
Ben er zeer tevreden over, ook met name over de service achteraf. !

Herman 03-08-2022

Snelle levering, veel keus aan ( goede) artikelen. Veel aanvullende informatie over de producten zodat een goede keuze gemaakt kan worden. Een mooie goed werkende site. Kortom een goede en betrouwbare web winkel.

Marco J 03-08-2022

Grote Keuze uit producten met hoge waardige kwaliteit. Eerlijke prijzen en vooral snel afgeleverd. Ik koop graag mijn spullen hier.

Thomas 03-08-2022

Sinds ik tegen de geweldige website van Knives and Tools aanliep heb ik daar meerdere artikelen besteld. Altijd werden de artikelen goed verpakt en op tijd ontvangen. Een artikel, een eikenhouten snijplank, heb ik helaas na een paar weken gebruik terug moeten sturen vanwege het ontstaan van een scheur halverwege de plank. Knives and Tools bepaalde dat de ontstane scheur onder de garantiebepaling viel en zodra het artikel weer voorradig was hebben zij een nieuwe snijplank gestuurd waar we dagelijks met volle tevredenheid gebruik van maken.
Het laatst verkregen artikel, wat ik met een mooie korting bij Knives and Tools gekocht heb, is een Spyderco Stovepipe zakmes dat dankzij de uitgebreide product beschrijving op de site volledig aan mijn verwachting voldoet.
Ook de onderhoud tips en professionele reviews van allerlei producten op de site zijn ontzettend handig en heel informatief.
Al bij al is Knives and Tools voor mij en mijn gezin de goto-shop voor zaklamp, keuken en snijgerei!

Ruud 03-08-2022

Ander product en ook nog kapot ontvangen.
Geld terug lijkt onmogelijk.
Zeer langzame en slechte klantenservice

Peter 02-08-2022

Duidelijke website. Bestelling werd snel geleverd en voldeed ruim aan de verwachtingen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Chris 02-08-2022

Knives and tools heeft altijd duidelijke omschrijvingen over de producten. De levering is simpel, supersnel en de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Mijn go-to winkel voor outdoor materiaal!

Arend 02-08-2022

Fijne zaak, vast adres voor m'n spullen. Uitgebreid assortiment, deskundig advies.

Chris 02-08-2022

Mijn go-to winkel voor outdoor materiaal!

Roelof 01-08-2022

De prijs was lager dan bij andere leveranciers. De levering, goed verpakt, geschiede volgens afspraak

Arend 01-08-2022

Zeer uitgebreide informatie te beschikking om keuzes op te baseren. Veel kennis van zaken en snelle service. Zeker mijn vast adres voor m'n lamp- en messenverzameling.

Oane 30-07-2022

Weer vlug mijn bestelling binnen gekregen weer een prachtige mes voor mijn verzameling

Bert 30-07-2022

De deskundige informatie die je over de producten en over het onderhoud kunt lezen is super. Materialenkennis is een must om de juiste beslissingen te nemen. Het is een nuttige E-learning site. Nergens zo goed als hier. Het product wat aangeschaft heb doet wat ik er van verwachte.

Matje 28-07-2022

Alles was perfect en gemakkelijk site . De levering was precies zoals als gepland .Gemakkelijk in gebruik , ben zeer tevreden .
zal dit zeker aanraden .

Jur 28-07-2022

Snelle levering, goede communicatie, perfect item, precies zoals omschreven. Ik ben al jaren klant bij Knives & Tools, zeer tevreden.

MercB 28-07-2022

Ik vind het assortiment van Knives and Tools echt prachtig én praktisch! Alle informatie staat op de site en in de technische specificaties. Stel dat ik een bepaalde tool nodig heb en twijfel. Ik kan de keuzehulp invullen of het overzicht bekijken om te zien welk gereedschap het best bij de situatie past. Handig!

Shai 26-07-2022

Snelheid van levering super snel. Kwaliteit goed en service uitmuntend. Mijn pakketje is kwijtgeraakt bij Postnl, deze mensen hebben alles voor me geregeld en op de hoogte gehouden. Tot bedrijf!

René Z 25-07-2022

Fijne webshop, duidelijke beschrijving van producten, zeer goede kwaliteit van aanbod.
Betrouwbaar, doen wat ze beloven, snelle verzending, is er iets niet oké, dan word dit zonder problemen opgelost.

Michel 25-07-2022

Zeer vriendelijk personeel en een rijkelijk aanbod voor de liefhebber van messen, zaklampen, multitools en het nodige aan outdoor benodigdheden in het algemeen.

MercB 25-07-2022

Megrdad 25-07-2022

Spul goed ingepakt en op tijd binnen, informatie op de website is onschatbaar.