Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans 23-07-2022

Stevige goede zaklamp ,die doet wat hij moet doen,en kan tegen een stootje.

Batman 22-07-2022

Artikel prima verpakt, snelle levering en prima produkt.
Kortom perfecte shop.

Timothy 21-07-2022

Edit regarding prior review today:
After a second telephonic contact with the customer service (they called me!), we arrived to a solution; knivesandtools will send a new pan at a sharp reduction of the price.

Timothy 21-07-2022

I bought a de Buyer crepe pan. Sadly, this pan becomes warped after heating, so it's no use for cooking crepes. I contacted knivesandtools by phone which went smooth. Sadly enough they told me there is no guarantee for this problem so they could not help in any way, no reimbursement, no switching for another product, no discount for a next purchase, nothing.

Paul Fennema 21-07-2022

Prima shop, veel keuze in messen en zeer snelle levering. Wij hebben een koksmes besteld van Solingen en laten graveren als kado voor het slagen van onze zoon. Hij was er erg blij mee.

Menno 20-07-2022

Ik bestel hier de laatste paar maanden bijna wekelijks een mooi zakmes of accessoires of iets anders wat ook maar met zakmessen te maken heeft. Ze hebben hier een zeer uitgebreid assortiment en veel op voorraad. Je kan hier terecht voor de meeste merken van budget tot de duurdere bedragen. De bestelling wordt tot nog toe netjes de volgende dag geleverd en netjes en deugdelijk verpakt.
Ik ben over deze website/winkel erg te spreken en beveel deze dus ook aan iedere zakmesgek aan. Ze hebben uiteraard ook andere outdoorartikelen en ook voor in de keuken hebben ze een groot assortiment!

Nathalief 20-07-2022

Fijne website, goede producten tegen een goede prijs, super service, goede communicatie.

Annemieke Mol Lous 19-07-2022

Al eerder besteld en opnieuw bijzonder snel geleverd, goede communicatie en goed verpakt.

Michel 18-07-2022

Erg fijne winkel, met behulpzame mensen en een mooi, breed assortiment aan messen en andere gereedschappen en outdoor benodigdheden.
Een aanrader wat mij betreft

Stougie 18-07-2022

Bij Knives and Tools bestelde ik een klein zakmes, wat gemakkelijk in de broekzak is mee te nemen. Ik ging voor een Zwitsers zakmes, had daar goede ervaringen mee. In de online winkel is ruime keus met diverse foto's van de vele verschillende modellen. Er is goede uitleg bij dus met foto's en uitleg is het goed mogelijk een juiste keuze te maken. Bestelproces verliep zonder problemen. Ik had eerder ook een verrekijker bij Knives and Tools aangeschaft.

Zoals bij veel bedrijven gebeurd, was de verpakking (kartonnen doos) veel te groot voor het dat wat besteld was, in dit geval dus een zakmesje. Een envelop met bescherming was voldoende geweest. Veel bedrijven laten pakketbezorgers veel lucht vervoeren, dat is jammer, onnodig en kan dus beter.

C van Andel 18-07-2022

Mijn bestelling was weg,ik heb naar knives and tools gebeld en ik kreeg de andere dag al een nieuw mes

duppie 18-07-2022

Mijn bestelling (evenals vorige bestellingen) werd in perfecte conditie en op tijd bezorgd.

Mat 17-07-2022

Top,zoals eerdere bestellingen.
Wat je besteld,krijg je ook.
Tot nu toe ben ik altijd blij geweest.

Richard 17-07-2022

Goede kwaliteit, mooie/handige messen. Snel bezorgd, goed ingepakt. Produkt zoals beschreven. Wat nog meer? Misschien wat tips en tricks hoe messen scherp te laten blijven en/of weer te maken?!

Wout van Dam 17-07-2022

Geen 10, waarom, gaan ze achterover zitten en bedenken geen nieuwe dingen..... ;-)

Het bedrijf heeft het prima voor elkaar en de communicatie is duidelijk en goed. Als je wat besteld en het is op voorraad ligt het ook in principe de volgende dag voor de deur.

En daarmee kom ik dan wel gelijk bij een zwakke derde partij uit. In het geval van DHL ligt het dan ook letterlijk voor je deur. En als je het via PostNL laat komen en je wil het voor hun gemak op een afhaalpunt zelf ophalen zodat ze eventueel niet voor een dichte deur staan, ben je drie dagen de padvinder aan het uithangen omdat PostNL het pakket wel bericht stuurt dat het pakket op het punt is maar als je komt is het er toch weer niet en blijkt het ergens anders te liggen, en dat meerder malen achter elkaar.

Maar dat is dan buiten Knives en Tools om, zij hebben namelijk ook hun best gedaan om dat pakket boven water te krijgen.

Ruud 16-07-2022

Mooie site mooie spullen en van goede kwaliteit goede service en altijd snel geleverd ik zou deze winkel zeker aan bevelen ga zo door

Edward 15-07-2022

Overzichtelijk en gebruikersvriendelijk website,
kwaliteitsproducten,
uitstekend ingepakt,
snelle levering,
goede service

Joost 15-07-2022

Heb er nu al 2 keer besteld, beide keren super snel geleverd gekregen en van mooie kwaliteit! Top!

Piet 15-07-2022

Heb er een messen slijper gekocht, Chef's Choice CC120 messenslijper platinum, mooie machine en werkt perfect het doet wat het doen moet, een mes weer scherp maken.
Mooie en duidelijke website, het bestellen en betalen is eenvoudig.
Snelle levering op werkdagen en goede service.

Cor 14-07-2022

Mijn keuze voor deze shop is duidelijk,een heel ruim assortiment duidelijke omschrijving van de artikelen altijd op tijd geleverd en top verpakt.

Bennie 13-07-2022

Ruime keuze. Veel knives en tools, duidelijke omschrijving van de mogelijkheden.

Hans Dijksman 12-07-2022

Goede website; bestellen gaat makkelijk... Bestelling wordt vlot, en correct, afgehandeld. Levering volgens afspraak en factuur. Keurig verpakt en messen in uitstekende staat! Dit was de 3e keer dat ik bij Knives and Tools heb besteld en ik ben zeer tevreden over ze!

M. D. 11-07-2022

Ik heb inmiddels 3x een bestelling gedaan. 2x een mes en 1x een slijpstation. Alle 3 de bestellingen en leveringen gingen zo gemakkelijk en exact zoals verwacht. Vaak zit ik in de avond te snuffelen op de site voor meer mooie spullen. Dank voor de service!

Paul 11-07-2022

De webshop is heel uitgebreid en duidelijk. Veel informatie te vinden! Alle producten waren goed verpakt en snel geleverd. De communicatie vanuit knives & tools over de bestelling is ook goed!
Heb een nieuwe favo website ondekt!

Trompie 10-07-2022

Al jaren fan van deze webshop, inmiddels al een aardige verzameling daar aangeschaft
Iets minder blij met de vernieuwde website, maar dat komt meer door mijn zoekgedrag, en wellicht door mn telefoon waar ik altijd mee op de website zit te neuzen
Zit dus met smart te wachten op hun app😉
En wellicht ook nog een herbestel-functie van een eerdere bestelling
Ze leveren kwaliteitsproducten in kwaliteitsverpakking👍🏻 Ik raad deze webshop bij iedereen aan