Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 420 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Merlin 03-04-2024

Betrouwbaar, Snelle Levering, Goede Communicatie., Ruim en continu uitbreidend aanbod.
Ik ben al jaren trouwe klant en Knives and Tools laat ook weten dat dit gewaardeerd wordt.

Rob 03-04-2024

Een fijne webshop die ook daadwerkelijk levert wat ze aanbieden. Goede kwaliteit prijsverhouding

Kim 03-04-2024

Duidelijke omschrijving van de producten, makkelijk bestellen en kan het ophalen, wel zo makkelijk want ze zitten hier in de buurt.

Mooie showroom, en hele behulpzame en aardige mensen.

Zeker een aanrader!

Michael Z 01-04-2024

Ik ben inmiddels al meer dan 10 jaar klant bij Knivesandtools. De voornaamste reden is service en klantcontact, die is echt super.
Ik heb echt het gevoel dat ze weten wat ze verkopen en de juiste kennis bezitten. De prijzen zijn goed en hun garantie is ook ontzettend netjes.
Duidelijke webwinkel, nette graveer service en altijd duidelijk antwoord gehad op vragen. De 10 omdat ik geen verbeter punten kan bedenken..

Diny 01-04-2024

Het zou een 10 geweest zijn, maar... ik heb € 1.95 (extra, was gratis) verzendkosten betaald om het pakket op maandag na 17.30.uu te laten bezorgen, omdat ik zeker wist dat de ontvanger dan thuis zou zijn. Is geen aandacht aan gegeven, de bezorger stond zaterdagochtend voor de deur!

Jarno 01-04-2024

Snelle levering, prijzen oke en aftikkers is een beetje gevaarlijk voor mij ☺️

Farz 01-04-2024

Een goed intuïtief interface. Tijdens het implementeren van totale lengte van de mes icm andere criteria liep het niet altijd vlekkeloos. Kwestie van een bug uitwerken. Kwam er verder wel prima uit.

Bruno 31-03-2024

Iedereen kan een prima service leveren alles alles OK gaat. Het is echter als er zich een probleem voordoet dat je ziet wie ECHT een goeie service levert. Een van mijn artikelen was defect en werd onmiddellijk vervangen. Dat is pas service.

Dennis 29-03-2024

Snel geleverd zelfs nadat ik een 2e bestelling had gedaan op de zelfde dag, kon Knives and tools deze samenvoegen en een maal verz kosten berekenen.
Telefonisch zeer goed bereikbaar, aardige mensen, goed geholpen.
Binnen 1 dag geleverd, goed verpakt.
Kortom alles wat een prima webshop moet zijn.
Volgende keer bestel ik graag weer bij Knives and Tools.

Rob 25-03-2024

Prima shop met voldoende aanbod. Levering is altijd vlot en correct uitgevoerd. Webshop is actueel ook wat voorraadbeheer betreft. Producten worden uitgebreid omschreven en van voldoende duidelijke afbeeldingen voorzien. Menig webshop zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ton van der Horst 25-03-2024

Motivatie is heel simpel: kan niet beter. Levering is meestal de volgende dag. Ook de service achteraf is perfect. Ik had een mes uit elkaar gehaald en daarbij een schroefje kwijtgeraakt. Dit werd kosteloos besteld en nagestuurd, dus: Kan niet beter!

Acw 23-03-2024

Recent een Nitecore zaklamp gekocht hier. Blij met de aankoop en de website was duidelijk. Ik waardeer deze webshop.

snel en goed 21-03-2024

Knives and Tools, prima zaak. Levering is op tijd, kwaliteit prima, omschrijving goed, verpakking top.

Kes 20-03-2024

Behalve de pittige prijs van de stalen wig (mooi stukje smeedwerk) was alles dik voor elkaar. Maar dat wist ik. Ik heb daar het nodige gekocht.

Stimo 18-03-2024

Had mijn bestelling voor 22.00 uur besteld en dus weer al de volgende dag geleverd op het door mij gekozen afhaalpunt. Weer heel goed!

H.D. 16-03-2024

Ik had een messentas nodig. De bestelling plaatste ik in het begin van de avond en de volgende ochtend werd het rond 08:00 uur geleverd. Prima!

Willem.k 16-03-2024

Mooie spulletjes en een snelle correcte levering. Al meerdere malen besteld bij deze winkel , gaat altijd goed.

Johan 15-03-2024

Snelle levering , goedkoop en perfecte kwaliteit .
zou zo weer bij zelfde site bestellen .

Jaap 14-03-2024

Duidelijke website en de spullen zijn keurig afgeleverd.
Ik ben erg te spreken over de hoge kwaliteit die wordt geleverd.

B 13-03-2024

Aftikker gekocht maar gewoon weer net zo mooi en snel geleverd als altijd met een kleine krasje erop wordt de functie er niet minder op super blij mee bedankt op naar de volgende bestelling

Kees 13-03-2024

Een erg prettige webshop. Veel service, mooi up to date assortiment en snelle en betrouwbare verzending .

Herbert 12-03-2024

Duidelijk, overzichtelijk en fijn om te bestellen..... mooie spullen die altijd van pas komen.

Toon 12-03-2024

Groot assortiment en zeer snel geleverd zoals altijd. Prettige prijzen. Voor mij de webwinkel qua messen, multitools en outdoor spullen.

Hein 11-03-2024

Nette prijzen, goede informatie en alles keurig verpakt. Kortom: ik ben content met de geleverde service.

Michel 10-03-2024

Mooie overzIchtelijke website, duidelijke communicatie, snel bezorgd en vriendelijke medewerkers. Ik ga hier zeker weer bestellen in de toekomst en kan het van harte aanbevelen.