Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 418 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Amanda B 09-11-2022

Altijd goede producten en service.
Bestel al een aantal jaar bij Knives and Tools. De producten zijn van goede kwaliteit, de prijzen goed en de service heb ik ook geen klachten over.

E H 08-11-2022

ik ken , "Knives and Tools" , al erg lang , ik had hun toen gevonden tijdens het zoeken naar een bijzondere zaklamp .
die ik toen ook direct bestelde .
bestellen doe ik er nu wel vaker , alles gaat mooi duidelijk , de reactie en communicatie zijn naar mijn ervaring vlot en helder , je kunt er bijzondere spullen vinden en het is razendsnel verstuurd , en oordeelkundig verpakt .. dussss ... ja .... als iets goed is mag dat ook gezegd worden .

Jakub Bekier 08-11-2022

Goods always at a good price. Fast shipping. Short waiting time. Packed so that nothing is damaged. I recommend

Roland 07-11-2022

Website met goede informatie die een goede keuze ondersteunt. Super snelle levering. Topkwaliteit product.

Bert Vos 06-11-2022

Kwaliteit van het product is uitstekend, de website is duidelijk en overzichtelijk, uitleg van het gebruik van het product is prima, de bezorging van het product is bijzonder snel.

Ingrid 06-11-2022

Voor ons de derde bestelling van een Mac light zaklamp. Snelle reactie op vragen en de volgende dag al thuis bezorgd

Youssef 05-11-2022

Super snelle levering,netjes verpakt en top produkt.Geweldige webshop.
Tot volgende bestelling.

William Hummel 05-11-2022

Snelle levering, veel op voorraad. Overzichtelijke website met vergelijking tussen producten. Was niet de eerste keer een product aangeschaft, en zeker niet de laatste keer.

Jelt. 05-11-2022

Ik had een fout gemaakt wat betreft de bezorging. Via de site contact gehad, daarna even bellen en 't werd in orde gemaakt. Mijn oorspronkelijke order werd geannuleerd en de nieuwe order werd gefactureerd. Ook het contact met Klarna is vanuit knives and tools netjes afgerond. Dat is nog eens service!

H.v.d.Laar 04-11-2022

Goede kwaliteit voor een goede prijs.
De bezorging was ook snel. Dus zeer te vrede.

Marieke 04-11-2022

Super snelle levering, perfecte kwaliteit en alle modellen messen op voorraad. Heel blij mee

Marina 02-11-2022

Snelle levering. Op verzoek gratis als cadeau verpakt. Super tevreden ook over de kwaliteit van de messen

Jeroen - Den Haag 02-11-2022

Producten worden altijd super snel en netjes aangeleverd. Klantenservice reageert ook snel op het moment dat er vertraging is in het leveren van een product en dragen dan ook alternatieve producten aan op het moment dat je niet wilt wachten op het oorspronkelijke artikel.

Frank 01-11-2022

Snelle levering,wordt netjes op de hoogte gehouden via mail en goed verpakt.

Ger 01-11-2022

In het verleden was dit mijn eerste keus met veel producten .
Helaas is dat het verleden , de producten zijn goed zeker voor de prijzen die daar voor staan bij EDEN hun huismerk
Maar wat heb ik aan een bedrijf dat niet duidelijk is op de website betreffende verzend informatie , of nog veel erger gewoon je mail met een vraag niet beantwoord hoe zit dat dan met garantie?
Mijn laatste aankoop is bij een andere zaak gedaan gezien het gebrek aan communicatie , achteraf gezien een verstandige keuze.
In mijn optiek is het geen fijne zaak meer om iets te bestellen

Jos 31-10-2022

Al diverse dingen gekocht bij Knives and Tools en altijd supersnel geleverd in een degelijke verpakking, de prijzen van de artikelen zijn gunstig vergeleken met andere winkels ik ben zeer tevreden, TOP!

Jos Konings 31-10-2022

Professioneel, volledig, prachtig geëtaleerd, de keuzes van producten is uitgebreid met hoge kwaliteit

snelle levering , goede producten en meestal goede service, bij problemen met het bestelde materiaal gaat het soms weleens mis

Roel 31-10-2022

Informatie op side komt niet overeen met het geleverde, side gaf aan slijper met een motor van 250 watt. Op de doos en handleiding staat slechts 75 watt. Wat mij pas opviel na enkele messen te hebben geslepen.
Let dus op bij deze handelaar.

richard lader 30-10-2022

heb mijn bestelling nog steeds niet en dan vragen of het goed verpakt was ?

waardeloos

Erik 30-10-2022

Zeer snelle levering, netjes verpakt en gratis retourneren kortom alles top!

Lex 29-10-2022

Goede webshop geef nooit een volle beoordeling anders is er geen ruimte meer om te verbeteren

Johan Doornbos 29-10-2022

webpagina is duidelijk, het bestellen is duidelijk. daarna de bevestiging en het pakketje netjes verpakt en conform je bestelling

Door 29-10-2022

Supersnelle levering conform bestelling. Alles was goed en degelijk verpakt.

Ben 27-10-2022

Vriendelijke medewerkers en prima service.
Terwijl ik de aangeboden koffie nuttigde was de medewerkster de messen halen die ik wilde zien.
Bij het maken van de beslissing werd ik prima geadviseerd.

jopske 27-10-2022

Zij werken alleen op basis van hun voorwaarden. De uitleg van een product was ook telefonisch niet duidelijk. De afronding en de oplossing van het probleem uiteindelijk wel, je kunt ze zeker vertrouwen. Het contact was heel respectabel.