Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lourens 30-06-2023

Duidelijke omschrijving bij de artikelen met bij sommige (in dit geval) messen de mogelijkheid om een andere kleur of uitvoering te kiezen. Het afrekenen gaat makkelijk en er is een goede keuze aan aflevermogelijkheden.

Bert Olthof 26-06-2023

alles top ,goed geholpen , garantie word meteen aan voldaan.
niets dan lof

Pieter 25-06-2023

Supersnelle levering. Ik had het verkeerde artikel besteld en kon gratis retourneren en het goede artikel opnieuw besteld en de volgende dag al in huis.

Jordy 24-06-2023

Had de shop al een tijdje op het oog, puur door het feit dat het aanbod immens is, en alles in de categorie valt "Oeh hebbedingetje!", maar nog geen noodzaak gehad om een order te plaatsen. Tot laatst m'n EDC mes sneuvelde na jaren te zijn ingezet als alleskunner.

Ik had een budget voor ogen en tevens een globaal beeld waar het nieuwe mes aan zou moeten voldoen. In mijn geval handzaam, 1 hand bedienbaar, lemmet van minimaal 7cm, niet te groot en zwaar voor concealed carry (ik haat opzichtig met een mes rondlopen, het is een tool en geen afschrikmiddel). Had binnen de kortste keren via de website een kleine selectie gevonden die voldeed aan de eisen en binnen budget vielen. Toen kwam het eigenlijk aan op persoonlijke smaak want voor de kleine details ben ik niet goed genoeg een kenner.

Pakket perfect in ontvangst genomen de dag erna, mes in uitstekende staat, voor dagelijks gebruik scherp genoeg. Inmiddels alweer verder zitten neuzen voor een tweede totaal overbodige EDC mes. Dus bedankt voor het wellicht aanwakkeren van een nieuwe verzameling!

Frank 24-06-2023

Prijs goed. Service goed. Product goed. Allemaal prima.

Ik heb alleen in het bestelproces schijnbaar mijn order op ophalen gezet. Dat is natuurlijk mijn eigen fout, maar kennelijk is het proces daarin wel gevoelig. Het is mij verder namelijk nog nooit overkomen.

Henk 23-06-2023

Betrouwbaar, items worden goed verpakt. Het wordt snel verzonden, afhandeling een dikke tien.

Sander 23-06-2023

Goede service, snelle levering en een prachtig herenmes. Böker Plus Kwaiken Air Cocobolo.

valsodar 15-06-2023

Alles is top. Snelle levering, scherpe prijzen, goede en snelle retour afhandeling.

Bob de Richemont 15-06-2023

Super shop, de content spreekt echt een hardware fan aan! Spullen waren weer netjes en compleet geleverd, super weer.

Helder Santos 15-06-2023

Ik ben al bijna 10 jaar klant.
Kwa Prijzen en Service beste Winkel in Nederland.
Ik stuur zelfs link van deze winkel naar vrienden en messen verzamelaars in Portugal.
Vriendelijke en doel gericht klantenservice.
En het is altijd leuke aanbieding of sales te bekijken.
Wil je een leuke mes of tool kopen en thuis hebben volgende dag.Gewoon bij Knivesandtools kopen.
Greets!

Robin 12-06-2023

Uitstekende selectie en prijs kwaliteit.
Vaker bij hun besteld en zal dat zeker blijven doen.

Mesjesman 11-06-2023

Elke keer als ik een tool of iets bestel, is het hier.
Nog nooit teleurgesteld, altijd alles op tijd.

Rinke 11-06-2023

Uitgebreide website. Mooie producten Uitstekende service. Prima product en prijs.

Peter 10-06-2023

Mooie webwinkel met goede omschrijvingen van de artikelen. Snelle en probleemloze verzending. De vele artikelen die ik bij Knives and Tools heb gekocht voldoen allemaal volledig aan de omschrijving. Het is te merken dat deze mensen een passie hebben voor hun producten. Ik ben een vaste klant geworden. De jaarlijkse klantendagen zijn de kers op de taart en zeker een aanrader.

Laurens 10-06-2023

Ik heb al meerdere messen besteld via KnivesandTools (Hori-Hori, mes met gravure, zakmes, Hultafors werkmessen, keukenmessen, etc).
Zonder uitzondering zijn de prijs, levering en overige service perfect. De website is ook nog eens superfijn.
Kortom: ik koop nergens anders meer een mes.

Ronald 10-06-2023

Snelle levering, een mooi product ontvangen
Ik blijf bestellen bij Knives and Tools.

Ik hoef niet een te snelle levering want dan moeten er ongetwijfeld medewerkers zijn die ook ' s avonds werken. Dat is niet nodig. Een beetje geduld heb ik wel.

Guillaume 09-06-2023

Ik bivakkeer al jaren bij dit bedrijf. Niet alleen vanwege de kwaliteit van het product maar meer nog vanwege de deskundige begeleiding, goede informatie en uiteraard de service. Simpel voorbeeld, overal kun je een mes kopen maar je uitleggen wat de verschillen zijn tussen de verschillende staalsoorten, welk doel het mes dient (survival of bushcraft bv) hoe je het mes moet onderhouden of slijpen en hoe de wetgeving hierover uitleg geeft..nee, dit ben ik nergens anders tegen gekomen. En dit is slechts een mes .. hè . Over de rest van de producten die ik heb aangeschaft zeg maar niks meer, ik heb geen ruimte meer in dit tekstblok. Nee, geloof me niet, probeer het zelf uit met verschillende aanbieders en dan zul je snappen waarom ik deze jongens met STIP aanbeveel.

Ed 09-06-2023

Eenvoudig te bestellen via de website.
Netjes verpakt. Op tijd verzonden/ontvangen.
Goede kwaliteit.

Jarno 08-06-2023

Ik koop mijn messen van shops uit heel Europa, maar ik blijf terug komen bij Knifes and Tools in Holland. Top producten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Daarbij is de service uitstekend en de leveringstijden snel. Al met al een messenshop waar wij trots op kunnen zijn.

Win Machielse 07-06-2023

Ik heb al vaak bij knivesandtools besteld, gewoon omdat ze zeer betrouwbaar zijn een groot assortiment hebben en hoge kwaliteit leveren. Ook deze keer weer, vandaag besteld en morgen in huis. Ik ben altijd zeer tevreden.

Josje 07-06-2023

Shop goede indeling ivm verschillende soorten en materiaal.
Messen zijn zeer goed van kwaliteit

JLA 06-06-2023

Fijne zaak, goed geholpen. Vriendelijk en later opsturen van een order was ook prima voor elkaar

Peter Brouwer 06-06-2023

Shop heeft uitstekend personeel, hulpvaardig eenkennige van zaken. Uitstekende voorraad en grote keuze. Jammer dat er weinig tot niets staat uitgestald.

Andre 06-06-2023

Ik koop al diverse jaren bij deze winkel en de service is uitstekend. Prijzen zijn zeer concurrerend, en bestelling worden supersnel afgehandeld.

Netje 06-06-2023

Makkelijk te bestellen, mooi product en snelle levering op ons adres op het platteland in Frankrijk.