Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 418 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter F. 11-02-2024

Beste commerciële site waar dan ook. Ruim aanbod, normale prijzen, leuke aanbiedingen en goed benaderbaar met mensen die ook kunnen nadenken. Ik geef geen 10en maar ze verdienen een 9,5.

marcel 09-02-2024

Prima service en duidelijke communicatie over de zending. Het enige minpuntje is dat ze wat duurder zijn dan de andere webwinkels voor het zelfde artikel. Maar deze winkel komt dan ook zijn belofde helemaal na.

Een tevreden klant, Paul 09-02-2024

Bij Knives and Tools een Boker Atlas zakmes gekocht, het bestellen gaat gemakkelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurd. Alles was netjes verpakt en snel geleverd. Knives and Tools heeft een groot assortimens aan produkten om uit te kiezen met de beste prijs kwaliteids verhouding voor elke portomonnee is er genoeg keuze.Wat ik persoonlijk ook erg goed vind is dat er van elk produkt foto's en filmpjes te zien zijn, en er een uitgebreide omschrijving met veel informatie over de product bij staan zodat je dat niet nog eens apart moet gaan uitzoeken. Een dik tevreden klant, Paul.

Draaier 08-02-2024

Netjes op tijd geleverd. Met de bestelling ging het even mis maar zeer goed opgelost en gecommuniceerd. Maak vaak gebruik van de site en ben hier zeer tevreden over. Zou niet snel voor een andere kiezen.

Yori 08-02-2024

Deze beoordeling is niet van mijn meest recente aankoop, maar van de helpdesk in het algemeen.
Een aantal weken geleden heb ik een nieuw frontglas en adapter besteld van een lamp die ik al 10 jaar heb.
Ze hebben meerdere keren wat op moeten sturen en ik heb veel mailcontact met de helpdesk gehad en al met al maar € 15,- betaald (incl. verzendkosten)

Fred05 08-02-2024

Vraag werd goed en duidelijk beantwoord, veel duidelijke instructie video’s met duidelijke uitleg.
Ook voor vele andere artikelen.
Nette prijs, er zijn misschien nog wel “voordeligere” aanbieders maar die geven niet zulke goede voorlichting en tja dat mag best iets kosten.

Frans 07-02-2024

Ze verkopen echt goede kwaliteits-spullen!! En leveren snel. Nog nooit iets misgegaan.

Robbert 07-02-2024

Snelle levering, goed verpakt altijd na tevredenheid. K.&T. hebben groot aanbod voor een hele redelijke prijs.

Benjamin Edelstein 06-02-2024

Zeer goede voorlichting en vakbekwaam personeel. Mooie en hoogwaardige producten.

Bas 03-02-2024

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service.
Duidelijke webshop met veel en duidelijke informatie

Pieter 31-01-2024

Een shop met een groot assortiment. Van de de producten een duidelijke beschrijving en specificaties. Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling en het product de volgende dag in huis, netjes verpakt. Ik beveel deze shop aan.

Ronald 31-01-2024

Correcte webshop, alles klopt. Snel, correct..... een voorbeeld voor anderen

Knives and Tools. KATO Group BV 29-01-2024

Ja, ik zocht wat leuken messen voor mijn collectie en ik dit die daar. Heel overzichtelijk en duidelijk; veel keus. Prijzen zijn prima. De eerste bestelling kwam heel snel aan en goed verpakt. Nu, wacht ik op mijn tweede bestelling, er was een mes die een maand levertijd had, dus, die andere die bij is besteld, komt, denk ik, met die latere-leververing mes? Indiend ik niets verder hoor, neem ik contact me ze op.

Omer 29-01-2024

Bewerken en opsturen van het bestelling gaat super snel en veel betaalmogelijkheden. Zeker tevreden!

Bas Dijkstra 29-01-2024

knives and tooles verkopen kwalitatief hoogwaardige producten hebben en overzichtelijke site die veel nuttige informatie bevat.
De levering van aangekochte producten is bijzonder snel En de afhandeling van eventuele klachten is heel erg goed hetgeen mij erg veel vertrouwen schenkt.

Martin 28-01-2024

Zeer snelle bezorging erg netjes crkt squid klein zakmes bevalt uitstekend naast mijn fallkniven workhorse

Roel 28-01-2024

Met meerdere artikelen besteld en ontvangen kan ik alleen maar zeggen dat knifes en Tools de zaken goed voor elkaar heeft. Een prima assortiment van heel goede kwaliteit. Verpakking en levering dik in orde.

Eric 28-01-2024

super tevreden over knives and tools,twee keer dingen besteld en twee keer de volgende dag,goed verpakt, geleverd,zeer goede kwaliteit van de bestelde producten,en veel aanvullende informatie via de site te vinden.

M. Grave 24-01-2024

Heel erg snel verstuurd waardoor ik het de volgende dag al in huis had.
Echter de manier van bezorgen dat aan de bezorger ligt, is dat het pakket bij de voordeur lag zonder dat ik de bezorger heb gezien.
De bezorger is hierbij ook geen visitekaartje voor de winkel.

Hans B 24-01-2024

Artikelen de volgende dag wel verpakt ontvangen, erg fijn.
Prima kwaliteit in mooie bewaar verpakking.

Zeer tevreden klant

van wijk 20-01-2024

Ik heb een molenmesje besteld, zeer snelle orderafhandeling en netjes verpakt! Dank voor de snelle afhandeling

Nanno 20-01-2024

Goede shop met een uitgekiende collectie messen, zaklantaarns en keukenbehoeften. Een enorme keuze met goede beschrijvingen. De prijzen zijn oke en de verzendservice is voortreffelijk.

L. 17-01-2024

Ik ben inmiddels al 3 jaar klant bij deze winkel en er mag gezegd worden dat ze altijd leveren zoals geadverteerd. De producten stellen nooit teleur. Als je geld over hebt voor kwaliteitsproducten en zeker wilt weten dat je koopt wat er wordt geadverteerd moet je bij Knives en Tools zijn. De site geeft eerlijke beschrijvingen en is fijn om te navigeren. De artikelen over de verschillende producten en bijvoorbeeld informatie over het onderhoud van je messen zijn trouwens ook erg fijn.

JanS 16-01-2024

Kwaliteit altijd dik in orde bij dez shop. Ruime keuze en af en toe goede aanbiedingen.

Peter 15-01-2024

Onlangs een messenblok gekocht, maar van de schaar ontbreekt een afdekdopje op de scharnier.
Een paar keer gebeld en als antwoord gekregen dat dit normaal was . Ik geloof daar niks van, maar krijg geen afdekdopje...Nooit meer bestellen bij dit bedrijf..
Knivesandtools 16-01-2024

Beste Peter,

Dank voor je review.

We hebben dit onmiddellijk gecontroleerd toen we met elkaar een gesprek hadden, en er hoort inderdaad geen dopje aan die kant van de schaar te zitten, zoals duidelijk te zien is op de foto's van de schaar op onze website.

Het spijt ons dat dit tot een negatieve review heeft geleid.

-Knivesandtools