Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 418 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans46 14-01-2024

Helaas zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ook bij eerdere bestellingen niets ontvangen en ook nu na diverse herinneringen en toe zegging dat levering op korte termijn zal plsst vinden, nog steeds niets

Marci 12-01-2024

Snelle levering en duidelijk communicatie en uitelg bij de producten. Tevens relatief gunstig geprijsd.

Lizelotte 12-01-2024

Duidelijke beschrijving en communicatie. Snelle levering. Prettige webwinkel.

Yvon 12-01-2024

Heldere webshop met goede producten. Zeer tevreden over de kwaliteit en de vlotte levering

SwissChris 10-01-2024

Beste producten, beste prijzen, beste service, beste verzending. Mijn diverse bestellingen werden allemaal perfect uitgevoerd. Een geweldige ervaring over de hele linie.

Servé Honée 09-01-2024

We hebben veel aankopen gedaan bij KNIVES and TOOLS. De service was prima snelle levering. Goed advies tot tot dat er onder garantie iets defect gaat. Van alles geloven door meerder personeels leden en na meerdere reparaties zou het product vervangen worden omdat er levenslange garantie op zit. Na telefonisch contact met de afdeling reparatie krijg je zeer onprofessioneel en onbeschoft personeel aan de lijn, en als je hier iets van zegt dan is het resultaat dat je afgesnauwd wordt en terug je gezegd wordt. U krijgt geen nieuwe maar we plakken het mes weer en sturen het terug. Dan gaat de haak er op. En dan zijn ze niet meer aanspreekbaar voor een reactie. Mes ontvangen was weer gelijmd. Victorinox geconstateerd mes is vervangen en excuses gekregen en een tegoed bon.
Toen K&T nog klein was waren ze geweldig goed maar nu vind ik het een slechte bedrijf geworden. Ze verkopen graag maar bij problemen heb je als klant een probleem en wordt je ontevreden vervelend behandeld. Dus ik koop niet meer bij K&T.
Knivesandtools 10-01-2024

Beste Servé

Bedankt voor je feedback, en het spijt ons zeer om te horen over de ongemakkelijke ervaring die je hebt gehad met onze specialisten. We hebben je bericht zorgvuldig gelezen en willen ons oprecht verontschuldigen voor eventuele frustraties die zijn ontstaan.

We hebben intern de communicatie rondom je zaak bekeken en we betreuren het dat je deze negatieve ervaring hebt gehad.

Wat betreft de opgeloste kwestie en het vervangen van het mes, waarderen we je begrip en zijn blij dat we uiteindelijk een passende oplossing hebben kunnen bieden.

We nemen je feedback ter harte en zullen intern stappen ondernemen om onze service te verbeteren. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Leon 07-01-2024

Winkel met veelzijdig en groot aanbod. Bij de producten zeer duidelijke beschrijvingen die weinig vragen open laten.
Prijstechnisch goed concurerend.
Bestellingen lopen uitermate soepel, met prima communicatie.

Boudewijn 07-01-2024

Zeer degelijke produkten met een overzichtelijke site die goed gerubriceerd is. Daarnaast prima verwerking van de aankoop!

Bernadette 06-01-2024

Een webwinkel die alles goed geordend , duidelijk en overzichtelijk heeft staan.
Makkelijk te vinden , duidelijke beschrijving en misschien het leukste van alles, zeer goede prijs kwaliteit. Ook de verzending is snel en zeer goed en stevig verpakt. Alles is gewoon Top!!
( mijn ervaring)

Peter F. 05-01-2024

Betrouwbaarste en meest communicatieve webshop around. Ik kan dat zeggen op basis van tientallen ervaringen in de afgelopen 3 jaar.

Stefan 04-01-2024

Als ik de site van knive en tools open word ik al vrolijk, zo’ n gaaf spul.
En nog belangrijker, de merken zijn van goeie kwaliteit.
Dus ja, ik beveel knive en tools aan!!

Roy 04-01-2024

Ik ben erg tevreden over het assortiment. De winkel verkoopt veel spullen tegen een goede prijs kwaliteitverhouding. Op de website staat een indicatie van de levertijd en deze komt dan ook redelijk overeen met de bezorging. Aan de telefoon wordt je vriendelijk te woord gestaan en men denkt mee als een product niet leverbaar is. Al met al ben ik een tevreden klant.

Joost 04-01-2024

Altijd goed , vriendelijk en gelukkig niet geautomatiseerd maar gewoon persoonlijk en dat is wel erg prettig

De Backer Gino 04-01-2024

Handige site, vlotte communicatie en levering EN zeer tevreden met mijn aankoop. Ik zal zeker nog bij jullie shoppen!

AnitaH 03-01-2024

Duidelijke website, betaling supersnel geregeld en ondanks dat ik naar mijn mening (te) laat besteld had, was mijn bestelling ruim voor kerst in huis. Hartstikke fijn!

DJ 02-01-2024

Overzichtelijke aantrekkelijke website. Keurige service; snel en duidelijk.

E. 01-01-2024

Het was netjes verpakt en supersupersnel bezorgd. Het Global mes was helaas niet mega scherp, wat het wel zou moeten zijn. Na 3 bewegingen over de juiste slijpsteen (die had een vriend gelukkig) was het mesje wel vlijmscherp. Toch jammer dat hij niet vlijmscherp geleverd werd...
Knivesandtools 02-01-2024

Beste E,

Bedankt voor je feedback! We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Het spijt ons dat het Global mes niet direct de verwachte scherpte had bij ontvangst. We zullen je opmerkingen doorgeven aan ons team om onze service te verbeteren.

We zijn blij dat je het mes met behulp van de slijpsteen scherp hebt kunnen maken. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

-Knivesandtools

Frits Mens 01-01-2024

Ben DIK tevreden met Knives and Tools. Goede service en snelle levering.
Zeer groot assortiment met diverse aparte artikelen.
Koop hier al een paar jaar verschillende artikelen en is gewoon SUPER

Paul 31-12-2023

Snelle en prima verzorgde levering. Blij met mijn aankoop van wok en koekepan.

Johannes 31-12-2023

Keurige service en mooie producten. Door DHL was mijn bestelling kwijt maar kreeg de zelfde week keurig een nieuwe opgestuurd! Ik ga zeker weer bestellen.

Marc 30-12-2023

Voor de eerste keer hier besteld, en ik ben zeer tevreden met de snelle levering en een fijne begeleiding met de keuze van het product.

Peter Bakker 30-12-2023

Super shopervaring. Naast de snelle service zijn vooral de contacten met de mensen super. Het is altijd leuk om met enthousiaste mensen te praten die erg goed weten waar ze het over hebben. Ik kom zeker terug!

Henk Jan 30-12-2023

Geweldige winkel, ruim assortiment voor reeele prijzen. Nette levering volgens afspraak

Peter Dekker 30-12-2023

Uitgebreid assortiment, redelijk geprijsd, vlotte afhandeling, soepele webshop.

J. Alberts 30-12-2023

Besteld volgende dag in huis, zeer ruime keuze met goede prijzen. Je vindt dankzij het grote aanbod precies wat je zoekt door middel met de filters