Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Robbert 05-05-2023

Ik heb al veel gekocht bij Knives&Tools en ben eigenlijk nooit teleurgesteld in wat ze leveren. Goed omschreven, goede prijs en snelle service.

HEMNX 05-05-2023

Prima winkel, leveringen altijd de volgende dag. Personeel weten waar ze het over hebben, goede productkennis en meedenkend. Ofwel keigoed.

merijn 05-05-2023

en groot assortiment om uit te zoeken en de levering is snel en goed. alles ook na afspraak !

L.H 03-05-2023

Prefe cd te shop met mooie produkten mooie messen en aanverwanten producten om deze scherp te houden

Paul 02-05-2023

Ruime keuze, snelle levering, prima verpakt. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

bart moerkens 02-05-2023

Goede mooie materialen, snelle service en prima ondersteuning. Ga zo door vind het heel prettig!

JB 02-05-2023

De winkel heeft alles netjes geordend en kan goed vinden wat je nodig hebt. De service is goed en de bestelling is snel bezorgt.
Zeker een aanrader en kom zeker nog een keer terug.

Bram 01-05-2023

Alles ging volgens afspraak en producten waar goed en veilig ingepakt.
Beschrijving van product was goed

Menno 30-04-2023

Veel handige kwaliteitsproducten, en erg belangrijk, veel informatie, uitleg en clips ter verduidelijking.

Senna 30-04-2023

Geweldige online shop!

Zeer ruim assortiment en allemaal redelijk geprijsd.

Service is ook top! Ik heb mijn bestelling altijd netjes verpakt de volgende dag binnen gekregen en ook retourneren gaat makkelijk en snel.

Ze hebben zo nu en dan hele leuke kortingen of acties dus het is zeker de moeite waard om regelmatig een kijkje te nemen op hun site!

Al met al helemaal top!

Wee Weerts 28-04-2023

Snelle levering, keurig (veilig) verpakt. Concurrerende prijzen. spatie spatie spatie spatie ( Ik moet minimaal 75 karakters intypen. Nou ja.... spatie spatie spatie....

Peter 28-04-2023

Producten zoals beloofd, goede klantenservice en geen probleem bij retourneren

Duck 28-04-2023

Alle producten worden altijd op tijd geleverd en als het langer duurt staat het er bij.

Michael 27-04-2023

Prachtige webwinkel met een enorm assortiment. In het verleden een keer een wat minder prettige ervaring gehad met de klantenservice maar daarna niets dan goeds. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar en snel. Ze worden ook jaarlijks beter en groter, met meer info, tips en gebruikersadviezen en ze hebben een goede aanwezigheid op de socials. Een walhalla voor de liefhebber.

P 26-04-2023

Al van alles besteld bij KaTo: messen, pannen, slijpstenen, etc.
Fijne webshop, niet per definitie altijd de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar en punctueel.
Alles wordt netjes verpakt en met t&t code netjes te volgen.
Ook eenmaal iets retour gestuurd, dit werd ook netjes afgehandeld.
Een oprecht aan te bevelen webshop!

A van Hierden 24-04-2023

Snelle reactie en super gecommuniceerd wat de status van mijn bestelling is.

Paul 24-04-2023

Knives and Tools is altijd goed verpakt, goede koeriers en dag A besteld is voor dag B levering. No nonsence.
En tsjahh…leukste volwassenen speelgoedwinkel ever…

Anne Heijer - Donker 24-04-2023

Knives and Tools heeft een heel efficiënte service. Laatst had ik extra informatie nodig bij een gekocht product en dat werd mij heel vriendelijk en duidelijk gegeven.

H. van der Zweep 22-04-2023

Enorme sortering, overzichtelijke site met goede beschrijving van producten, makkelijk bestellen en zeer snelle levering. Kortom winkel.

John 22-04-2023

Is een goede zaak waar alles netjes en goed geregeld word ook op vragen er word altijd gereageerd en snel

martin 21-04-2023

goede en nette service
zelfs toen ik een bestelling niet had ontvangen.
werd er niet moeilijk gedaan gelukkig.

Riël 21-04-2023

Doordat Knives and Tools een heel duidelijke en uitgebreide productbeschrijving geeft bij hun producten, kon ik een bewuste keus maken uit hun assortiment messenslijpers. Het bestellen ging gemakkelijk en een dag later werd het product al bezorgd.
Ik ben heel content zoals er (digitaal) gecommuniceerd is.

Bob 21-04-2023

Laatst een civivi elementum gekocht bij jullie. Prachtig product en goede service verleend door jullie. Echter krijg ik een week later een mail dat civivi een actie heeft met prachtige speelkaarten. Daar baalde ik een beetje van. Maar jullie kunnen natuurlijk ook niet alle acties van te voren weten.

J. Root 20-04-2023

Fijn dat er nog een winkel is met een goede kwaliteit (in mijn geval een schaar) producten.
Levering snel en goed verpakt.

Robert 20-04-2023

Prachtige messen in alle prijs klassen. En, altijd fijn, volgende dag al in huis! ;-)