Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 422 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marc 11-12-2022

Na het bekijken van een aantal sites was ik het meest onder de indruk van Knives and Tools. Een veelzijdige keuze, goede informatie, ook instructievideo's en een prima prijs. Ik heb een aantal dingen besteld en heb alweer een klein lijstje aan nieuwe bestellingen. Trouwens ook snel geleverd.

PaulKarel 11-12-2022

op zoek naar mandoline (Berginer aanrader! en prima deal!!) en om boven drempel verzendkosten te komen nog een sinterklaas kadootje erbij. Helaas na 5 dagen geen progressie, gemailed, toen alles verder snel en OK, maar door drukte helaas 3 dagen na Klaas producten binnen. Geen probleem (oud bot mes gebruikt als "voucher"), maar verschil 9 of 10 punten.

Fam.Hendriks 11-12-2022

Na dat ik de bestelling geplaatst had op de website, werd m'n bestelling de volgende werkdag al bezorgd.
M'n kwaliteits producten werden dan ook goed en veilig verpakt.
Ik kan niets ander zeggen dat ik m'n online winkel wel gevonden hebt.

Nogmaals bedankt voor de top kwaliteit producten.

Fam.Hendriks

Peter Boogaard 11-12-2022

Ik heb vaker iets besteld en dat gaat altijd probleemloos. Goede communicatie en Knives and Tools doet gewoon wat men aanbiedt. Daar hou ik van!

D 11-12-2022

Producten zijn zoals op de website beschreven staat en goede prijs. De verzending die "voor 18.00 besteld morgen in huis" zou zijn heeft meer dan een week geduurd voor knivesandtools het verzond, daarna nog 3 dagen moeten wachten op de pakketdienst bumble. Na een week gemaild met de klantenservice en na 3 dagen pas antwoord. Besteld tijdens black friday dus dan verwacht je wel wat extra wachttijd maar dit was wel heel lang. Ik zou er wel nog een keer een bestelling plaatsen maar wel ruim voordat het gereedschap nodig is.

Heleen Veuger 11-12-2022

Prima kwaliteit messen.
Goed en veilig verstuurd
Na bestelling, snelle aktie.

René Sinderdinck 11-12-2022

Leuke shop voor mijn behoeftes . Alles duidelijk in assortiment te vinden dankzij goede indelingen .
Levering altijd zeer snel en correct .
Ook regelmatig goede aanbiedingen dus voor iedere gelegenheid iets leuks te krijgen .

Michiel 10-12-2022

Heb eerder hier besteld en alles volgens afspraak ontvangen. Alweer geslaagd!

Geen reactie op vraag via de mail 09-12-2022

Veel keuze en snel geleverd,
Op de vraag waarmee ik het molenmesje kan slijpen geen reactie gekregen.
Had graag een linkje ontvangen welke slijpstaaf geschikt is omdat er zoveel keus is
Heb 2 keer een mail verstuurd.

Nick 09-12-2022

Ruim aanbod, overzichtelijke website, goede prijzen, snelle levering zelfs avondlevering mogelijk via budbee

Monique Heinemans 08-12-2022

Goede duidelijke site, breed assortiment, goede prijs/kwaliteit, snelle verzending en ook nog een cadeautje erbij!

W.Baan 06-12-2022

nette overzichtelijke site,makkelijk zoeken en topproducten,snelle verzending

Frank 06-12-2022

Knivesandtools.nl is een super website met geweldige producten, en het support voor eventueel retour is op en top.

Jan 05-12-2022

Knivesandtools is een webshop waarmee ik enkel heel goede ervaringen heb. Ze leveren kwalitatief hoogwaardige artikelen op een zeer efficiënte wijze. Zeer goede communicatie na de bestelling en keurig verpakte pakketjes die ook nog eens snel geleverd worden. Als een kado aan jezelf. Ik ben iedere keer weer onder de indruk en kan Knivesandtools zonder voorbehoud aan een ieder aanbevelen. 1 woord: Klasse.

Edwin 05-12-2022

Snelle verzending, goed verpakt. Goede informatie op de site. Als een van de weinige met het product op voorraad. En de prijs was ook nog zeer concurrerend.

Groningen - Rommy 04-12-2022

Knives & Tools hebben een breed aanbod met messen van goeie kwaliteit. En t hoeft niet persé het duurste van het duurste te zijn. Goeie voorlichting middels informatieve artikelen. En snelle levering. Fijne winkel.

Adrie H 04-12-2022

gebruiks vriendelijke site en snelle levering. Heb al vaker bij knives and tools besteld en nooit geen problemen. kortom super

Veera Cornelissen 04-12-2022

Een goede winkel met vriendelijke medewerkers die gelijk voor jou klaar staan!
Het enige minpuntje is de kleine showroom 😄. (Ookal mag het niet groter. Was wel super geweest! Zo veel leuke en mooie spullen!)

Rick 03-12-2022

Altijd fijn om bij knives & tools te kopen. Ze hebben een goeie service en top producten.
Dit keer heb ik een cold steel mes gekocht en balistoil . Het werd snel geleverd ,was goed verpakt en de producten waren prima. Ook qua prijs kun je hier goed shoppen

Arrie 03-12-2022

Duidelijke beschrijving en goede foto's van de items in de webshop, goede communicatie tijdens het bestel- en bezorgproces. En - ook niet onbelangrijk - een enorm groot assortiment! Ik kan Knives & Tools van harte aanbevelen.

Ron 02-12-2022

Duidelijke website met veel info over de producten. Snelle nette levering. Blij met mijn aankoop!

r 01-12-2022

snelle levertijden en qualitatief hoge producten. altijd een pretje om hier te bestellen

harro 01-12-2022

een professionele zaak met een uitstekende service.
gekochte zakmessen zijn van zeer goede kwaliteit

Sebastiaan 01-12-2022

Fantastisch aanbod, supersnelle levering. Kosteloos verzonden vanaf 50 euro. Geweldige klantenservice.

Erwin 01-12-2022

No nonsens, je krijgt wat je besteld en kwaliteit producten is goed. Info op de site is to the point en bestellingen komen netjes ingepakt binnen. Aanrader!