Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

sjaak 02-05-2023

kom er al jaren goede uitleg/antwoorden op de vraag en snel regelen en ook de keuzes die ze aanbieden zijn goed en voordelig

Ben Bulte 02-05-2023

Alles is prima verlopen. Uitstekend website, snelle reacties, goede prijs.
Hopelijk is de service na aankoop ook goed.
Bedankt

Jan_B 02-05-2023

Geleverde dienst: wijziging van twee prépaids naar abonnementen.
Verwachting: bellend de winkel uitlopen.
Plus: deze shop gekozen om de voor ons goede bereikbaarheid. Vriendelijke verkoper.
Min: Geen kopie van het contract meegekregen, foute geboortedatum op het contract (had ikzelf ook niet goed gecontroleerd). Procedure van de wijziging (nieuwe SIM-kaart) onvoldoende duidelijk gemaakt. Helpdesk van de provider heeft ons verder geholpen (extra belkosten). Nog steeds in afwachting over terugkoppeling van Ritel over het ticket naar de provider i.v.m. foute geboorte datum op contract.

ritel delft 02-05-2023

goed advies, perfecte service, aardig en goed opgeleid personeel..zeker de moeite waard om daar een telefoon of iets anders te kopen.

Corrina Van driel 28-04-2023

Deze man geeft het alle maal goed voor ons uit ge zorgt en een goede hulp ge boden. En heel vriendelijk. En behulpzaam

M van den Broek 24-04-2023

Altijd klantvriendelijk en kundig, oplettend en behulpzaam in een overzichtelijke winkel

B.Knaape 23-04-2023

Goed advies en goed geholpen kijken voor je vooruit en denken met mee goed.

Jerrel 21-04-2023

Prijs,kwaliteit
Service en klantvriendelijkheid
Goede uitleg en heel erg lief,ik zal daarom volgende keer wederom bij ritel kopen

Lanfranco 20-04-2023

Vriendelijke bediening en hele goede service! Men zet probleemloos alles van de oude telefoon over op de nieuwe. Bij vervanging van mijn huidige telefoon ga ik zeker weer naar Ritel!

ina 19-04-2023

Duidelijkheid, vriendelijkheid, prima geholpen, tevreden de deur uit en dat moet zo zijn.

Harry 17-04-2023

Uitstekend geholpen door een deskundige medewerker. Goede adviezen en prettige wettige winkel. Top

toonwoestenberg 17-04-2023

Ik ben meer als 25 jaar klant bij ritel dat zegt al genoeg perfect geholpen altijd al geweest top gewoon

Adriana 16-04-2023

Tot nu toe steeds abonnement met telefoon bij Ritel aangeschaft.
Zeer tevreden omdat er ervaren personeel staat in de winkel.
Ook behulpzaam, geen vraag is teveel.

Franca 14-04-2023

De medewerker die mij geholpen heeft was heel geduldig en nam alle tijd om mij adviseren.
Nadat ik het gewenste toestel betaald had ging hij aan de slag om alle gegevens van mijn oude toestel over te zetten.
Dit ging niet zo snel als verwacht maar de medewerker bleef geduldig tot het wel lukte.
Was eerst verbaasd dat het overzetten geld kostte maar was naderhand blij dat ik voor deze optie gekozen had, het was mijzelf waarschijnlijk niet gelukt om zelf allrs over te zetten.

Dunya 13-04-2023

Altijd goed geholpen, medewerkers hebben veel kennis en helpen graag. Heel tevreden.

Japio 11-04-2023

Een prima shop en werden heel vakkundig geholpen. Alles van oude toestel over gezet op mijn nieuwe toestel door medewerker. En kreeg nog korting op de oplaad stekker. Nogmaals een prima shop !
Ritel 12-04-2023

Wat goed om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze winkel. Dankjewel voor de review!

Ed jongbloed 10-04-2023

Deze shop is voor mij in de buurt en de mensen die er werken zijn heel vriendelijk en hebben kennis van zaken.
Ritel 12-04-2023

Bedankt voor je review, fijn dat je tevreden bent over onze winkel!

Peter 10-04-2023

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Ze nemen de tijd voor je om e.e.a. uit te leggen.
Ritel 12-04-2023

Hi, wat fijn dat je tevreden bent met de service in onze winkel! Bedankt voor je review.

Hans Tims 09-04-2023

Motivatie: wilde eindelijk mobiel internet aanschaffen (Sim only)
Deskundige en vlotte bediening. De medewerker heeft mij een voordelig abonnement voorgesteld.
Goed en snel geholpen.

Vriends 08-04-2023

Ik kom al jaren bij jullie . Dit keer werd ik te woord gestaan door een andere verkoopster .
Ik vond het gesprek niet echt erg prettig . Ze ging door met haar eigen praatje en had weinig oor wat wij wilde .
Vooral met de verzekering kwam er een voorstel en berekening wat . Naar mijn inziens Niet klopte .
Ze bleef doorgaan om haar gelijk te halen en doordat ze steeds harder ging praten werd het eigenlijk steeds ongemakkelijker!
Jammer want als je toch zo.n duur toestel koopt mag je rekening op wat meer oog voor de klant .
(Wat ik ook altijd heb ervaren)!!
Hopelijk tref ik de volgende keer iemand die wat meer met mij meedenkt en wat hartelijker is !
Zie het als opbouwend en niet om negatief te zijn .
Pak je voordeel eruit en leer hiervan !

Theya C.T. van Rutte 06-04-2023

Gewéldige klantvriendelijke, deskundige medewerking bij de beslissing van de aankoop van de perfecte IPhone Apple 14 Pro! Top service van beide super vriendelijke heren, waarvoor nogmaals dank!
Én de uiteindelijke prijs wint - wat ons betreft - ook de beste score in vergelijking met andere aanbieders!
Reden genoeg om na jaren tevreden klant nog steeds klant te blijven!

Sjaak Oudshoorn 04-04-2023

Gezellige winkel met goede sfeer. Goed bereikbaar. Niet te ver van waar ik woon. Deskundige medewerkers, vriendelijk, nemen de tijd, bieden koffie aan en regelen alles tot in de puntjes. Wijzen ze je ook op andere mogelijkheden qua provider zodat ik nu veel minder betaal. Een nieuwe telefoon kopen kost altijd veel tijd omdat alles overgezet moet worden en er van alles vastgelegd dient te worden bij Ritel Pijnacker gaat de tijd toch snel!

M.Slobbe 03-04-2023

Vriendelijk, geduldig geholpen!!!!!! Net als vorige bezoeken. Zeer tevreden.

Maarten 03-04-2023

Bij Ritel in Terneuzen ben ik heel goed geïnformeerd, en op basis hiervan heb ik de juiste keuze kunnen maken voor een nieuw abonnement.

Bert 02-04-2023

Zeer goede service. Vriendelijk personeel. Ook met overzetten van ene op andere telefoon goed geholpen