Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jarends 23-10-2010

Ik moest contact op nemen met ritel. Maar ik kon op internet niet de contactgegevens snel vinden. Vond het een beetje onoverzichtelijk. Voor de rest is de website perfect.
Ik kan moeilijk contact gegevens vinden en als ik jullie belde wwaren jullie in gesprek.
De bestelling was goed en levering ook goed en snel.

AwsOb 22-10-2010

Info m.b.t nummerbehoud niet duidelijk (levering binnen 24 uur niet moegelijk i.v.m acceptatie). Ik had bijna een week moeten wachten. Dit lag niet aan Ritel.nl maar aan de procedeure die met nummerbehoud wammen hangt.

EAnnie 21-10-2010

Aflever datum 1: Ik was thuis de bel werkte, helaas geen aflevering maar een bericht "niet thuis "van de bezorging. Telelfontje , SMS op contact telefoon of gewoon nog een keer bellen zou ik zeer opprijs hebben gesteld.
Afleverdatum 2: Volgens aflevertijden bezorging om 11.00. om 12.30 nog geen bezorging. na telefonisch contact kantoor (goede service), afspraak bezorging tussen 12.45 en 13.00 Er werd bezorgt om 13.30. Bom Ritel kwma niet over een met bon Vodafone en dit kon niet uitgelegd worden door bezorger. Geen kopie van Vodafone rekening ontvangen terwijl ik wel moest tekenen. Jammer vorige bestelling ging veel beter.

Twinkelbelletje 20-10-2010

De klantenservice was prima bereikbaar: werd binnen 2 minuten te woord gestaan. De dame was goed ìn staat mee te denken om mijn wensen te vervullen. Ze beloofde zelfs dat de chauffeur mij van te voren zou bellen en dat heeft hij ook echt gedaan. Een zeer tevreden klant, dus.

Daniel26 20-10-2010

Op de website kon ik niet zo snel het telefoonnummer van Ritel.nl bellen, maar misschien heeft dat ook een beetje aan mij gelegen want heb meer moeite gedaan om een juiste keuze (combinatie) uit te kiezen.

De levering was erg vlot, alléén vind ik wel dat er ook best wat aandacht mag worden besteed aan de planning van de levering, aangezien er soms ONVERWACHTE dingen gebeuren, zoals een klant met een pinpas die niet goed werkt.. Ditsoort dingen kosten tijd en gooien het schema in de war.
Zo duren normale werkdagen langer, ik hoop daarom ook met name dat dit NIET verweten wordt aan de koerier en dat jullie daarom ook soepel zijn met deze mannen.
Ik heb dit niet geconstateerd ofzo, deze beoordeling is bedoeld om dit soort dingen te voorkomen.
Geef de koerier bijvoorbeeld per order/klant 5 minuten extra speling.

That´s it! De leveringstijd vind ik verder subliem!

John331 19-10-2010

Alles volgens afspraak geleverd, juiste dag en tijdstip. Wanneer je vragen stelt per mail, de vlogende dag reactie met goed antwoord.

ach wanga 19-10-2010

de service was uitstekend,kreeg mijn bestelling snel binnen.

Woucie 19-10-2010

De website is duidelijk en er is makkelijk een vergelijking en keuze te maken uit de verschillende aanbiedingen. De bereikbaarheid van het bedrijf is niet 24/7 maar dat is ook helemaal niet nodig.
De mensen die je telefonisch te woord staan zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Ook de reacties op mailtjes zijn snel, netjes en bruikbaar. De levering geschiedt zoals afgesproken en op zeer correcte wijze. Niets dan lof dus.

wan70 09-10-2010

Leuke website met vaak mooie aanbiedingen. Vragen worden ook goed beantwoord. Suggestie: Gaarne contract ook als bijlagen meesturen niet alleen als een snelkoppeling.

ammkok 09-10-2010

prima service, prima bereikbaarheid,
website te druk, kan laatste vraag niet lezen door banner HiSpeed ( dus slecht)

MARGOVANOOSTEN 30-09-2010

Ik heb nog niet alles de telefoons zijn er nog niet en toen ik de bestelling deed was de aanbieding 2 telefoons en 2 laptops maar dat was vorige maand ik had veder ook niet meer gekeken omdat de bestelling geplaatst was en bij de levering bleek het te veranderd te zijn in 2mini laptops waar we eigenlijk niks aan hebben ik vind dat ze van ritel uit dit eigenlijk wel hadden moeten zien

edwin2003 29-09-2010

Jullie adverteren met een 24 uurs levering, mits voor 15.00 besteld. Dat is helaas niet uit gekomen, het werd 3 dagen later terwijl de telefoon wel op voorraad was.Zou wel weer een volgende keer bij deze winkel kopen.

D. Ruif 27-09-2010

Deze webshop wil nog echt moeite voor je doen. Met een specifiek probleem naar de shop gebeld, waarna de medewerker meteen contact zocht met de provider en het probleem uit de wereld hielp. Niets dan lof!

PS. Sommige reviews gaan over de koerier. Hoewel deze rijdt in opdracht van de winkel, moet je deze wel los zien van de webshop zelf. Het telefoonnummer van Ritel bijvoorbeeld kost namelijk niets extra's. Ook ik vond de koerier overigens niets van bijzonder. Bij het maken van een afspraak voor levering had ik een zeer nors persoon aan de telefoon, en ook de medewerker aan de deur was verre van representatief. Dit doet echter niets af aan de webwinkel zelf en het personeel daar.

vaisonne 27-09-2010

Goede snelle aflevering en prima service bij vragen!!
Nooit te beroerd om een newbie zoals ik op dit telefoongebied te helpen.

barbara1003455 23-09-2010

In eerste instanite toch een beetje huiverig!!! Even enkele beoordelingen gelezen en de gok gewaagd. Wij zijn super tevreden over de zeer snelle correcte levering. Keurig werden wij telefonisch op de hoogte gebracht over het tijdstip waarop de bezorging zou plaatsvinden. Dus beslist tot een volgende keer.

Truitje1963 23-09-2010

Ik vond het een zeer snelle en correcte levering

gerdavanluyn 22-09-2010

snelle levering tot klasse

Rob Vink 21-09-2010

Bij de online bestelling op het aankoopcontract stond niet vermeld wat het aankoopproduct was hetgeen bij mij tot verwarring leidde. De telefonische koerierdienst was veel te duur en onduidelijk. Was erg uit op geldbejag leek wel. 's-Avonds na sluitingstijd werd de verbinding niet automatisch verbroken na de boodschap maar lieten ze me hangen met de mededeling dat alle medewerkers bezet waren. Ik had zo tegen een duur tarief tot de volgende dag aan de lijn kunnen blijven. De levering door de koerier was daarentegen weer wel heel plezierig! Verder miste ik nog een T-Mobile boekje met wat extra abonnement gegevens.

marijke1962 21-09-2010

Keurig te woord gestaan .bij vragen word je gelijk terug gebeld en bij vragen achter af weten ze ook waar ze het over hebben en geven gelijk een oplossing

Elisa1951 17-09-2010

duidelijke website. Minpunt was dat de afleverprocedure pas duidelijk werd na afloop v/h plaatsen v/d bestelling.

ottotoot 17-09-2010

Snelle levering, je wordt goed geïnformeerd.

WouterVS 17-09-2010

Erg leuke en goedkope webwinkel.

patricia197337 16-09-2010

makkelijk en duidelijk om te bestellen en wordt prima afgewerkt.

F. Brouwer 16-09-2010

Afspraken zijn nagekomen, prijstechnisch is Ritel zeer aantrekkelijk met zijn aabbiedingen.
Wel gek dat ik 1 cent moest pinnen, waarschijnlijk om te kijken of ik kredietwaardig ben. Ze hadden ook gewoon de administratiekosten op die manier kunnen innen, dat is minder 'wantrouwend' lijkt me.
Verder top.

Johnboyxxx 16-09-2010

verder heb ik tot nu geen commentaar!
alles is snel en goed verlopen daar hou ik van!